Материалдар / Сабақта АКТ-ны пайдалану

Сабақта АКТ-ны пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы оқушыларға арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
633
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс » Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара б

1 слайд
« Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс » Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады және тек әрекеттесу арқылы ғана үйренуге, үйретуге, білімді жетілдіруге болады.

1 слайд

« Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс » Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады және тек әрекеттесу арқылы ғана үйренуге, үйретуге, білімді жетілдіруге болады.

Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту 

2 слайд
Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту  5.Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім  6.Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру

2 слайд

Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту  5.Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім  6.Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру

Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ықОқыту үшін

3 слайд
Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ықОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқы т у мен оқуда АКТ- ны пайдалануОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

3 слайд

Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ықОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқы т у мен оқуда АКТ- ны пайдалануОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды

4 слайд
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын құруОқушыларды ң қалай оқитынын назарда ұстау Сабақтар топтамасын үйлесімді жоспарлау Оқушыларға оқу қағидаттары н үйренуге көмек көрсету

4 слайд

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын құруОқушыларды ң қалай оқитынын назарда ұстау Сабақтар топтамасын үйлесімді жоспарлау Оқушыларға оқу қағидаттары н үйренуге көмек көрсету

« Оқуды үйретудің қозғаушы күші »- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек ? Балал ар

5 слайд
« Оқуды үйретудің қозғаушы күші »- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек ? Балал ар қалай оқиды ? Табысты бола білгендіг іңізді қалай бағалау керек?

5 слайд

« Оқуды үйретудің қозғаушы күші »- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек ? Балал ар қалай оқиды ? Табысты бола білгендіг іңізді қалай бағалау керек?

7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас,

6 слайд
7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас, пікірлес әдісі. 6. Қорытынды . Ой толғау.2. Топқа бөлу 3. Үй тапсырмасын сұрау 1.Үйымдасты ру кезеңі

6 слайд

7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас, пікірлес әдісі. 6. Қорытынды . Ой толғау.2. Топқа бөлу 3. Үй тапсырмасын сұрау 1.Үйымдасты ру кезеңі

• Ыстық орындық • әдісі • 6 қалпақ • әдісі • Сұрақт ы • қағып ал әдісі• Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, ж

7 слайд
• Ыстық орындық • әдісі • 6 қалпақ • әдісі • Сұрақт ы • қағып ал әдісі• Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, жұптас , пікірле с әдісі Insert стратег иясыЖіңішк еден жуанға әдісіСабақтың әдіс-тәсілдері 

7 слайд

• Ыстық орындық • әдісі • 6 қалпақ • әдісі • Сұрақт ы • қағып ал әдісі• Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, жұптас , пікірле с әдісі Insert стратег иясыЖіңішк еден жуанға әдісіСабақтың әдіс-тәсілдері 

Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і

8 слайд
Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і с 1 0 %Т а л қ ы л а у 5 0 % К ө р с е т і л і м 3 0 %Б і л і м б е р у 9 0 % П р а к т и к а 7 5 %

8 слайд

Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і с 1 0 %Т а л қ ы л а у 5 0 % К ө р с е т і л і м 3 0 %Б і л і м б е р у 9 0 % П р а к т и к а 7 5 %

Қортындылау  Білім алу – батылдық  Оны толтыру – даналық  Ал шебер қолдана білу- өнер!  Назар қойып тыңдағандарыңызға

9 слайд
Қортындылау  Білім алу – батылдық  Оны толтыру – даналық  Ал шебер қолдана білу- өнер!  Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

9 слайд

Қортындылау  Білім алу – батылдық  Оны толтыру – даналық  Ал шебер қолдана білу- өнер!  Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ