Материалдар / Сабақта АКТ-ны пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақта АКТ-ны пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы оқушыларға арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс» Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара бел

1 слайд
«Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс» Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады және тек әрекеттесу арқылы ғана үйренуге, үйретуге, білімді жетілдіруге болады.

1 слайд

«Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс» Н.Ә.Назарбаев Үйрену мен үйрету тек ғана өзара белсенді әрекеттерге негізделген қарым-қатынас арқылы жүзеге асырылады және тек әрекеттесу арқылы ғана үйренуге, үйретуге, білімді жетілдіруге болады.

Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту  5.Табысты оқы

2 слайд
Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту  5.Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім  6.Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру

2 слайд

Мұғалімнің ұстанымы  1.Оның көзқарасы  2.Қабылдаған шешімі  3.Іс-әрекетінің негізі  4.Тиімді оқыту  5.Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім  6.Сапалы және табысты оқыту жайында қорытынды қалыптастыру

Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ық Оқыту үшін

3 слайд
Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ық Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқыту мен оқуда АКТ- ны пайдалану Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

3 слайд

Бағдарламаның модульдері: О қ ы т у ү ш і н б а ғ а л а у ж . О . б Оқытуды басқару және көшбасшыл ық Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқыту мен оқуда АКТ- ны пайдалану Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды

4 слайд
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын құру Оқушыларды ң қалай оқитынын назарда ұстау Сабақтар топтамасын үйлесімді жоспарлау Оқушыларға оқу қағидаттары н үйренуге көмек көрсету

4 слайд

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер модульдің негізгі мақсаты: Оқушыларға қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын құру Оқушыларды ң қалай оқитынын назарда ұстау Сабақтар топтамасын үйлесімді жоспарлау Оқушыларға оқу қағидаттары н үйренуге көмек көрсету

«Оқуды үйретудің қозғаушы күші»- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек? Балал ар қал

5 слайд
«Оқуды үйретудің қозғаушы күші»- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек? Балал ар қалай оқиды ? Табысты бола білгендіг іңізді қалай бағалау керек?

5 слайд

«Оқуды үйретудің қозғаушы күші»- метатану Нені оқыту керек ? Оқыту реттілігі н қалай құрылым дау керек? Балал ар қалай оқиды ? Табысты бола білгендіг іңізді қалай бағалау керек?

7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас,

6 слайд
7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас, пікірлес әдісі.6. Қорытынды . Ой толғау. 2. Топқа бөлу 3. Үй тапсырмасын сұрау 1.Үйымдасты ру кезеңі

6 слайд

7. Рефлексия Үйге тапсырма беру Шығармашылық эссе Сабақтың барысы: 4. Деңгейлік пікірталастар 5. Жаңа сабақ Ойлан, жұптас, пікірлес әдісі.6. Қорытынды . Ой толғау. 2. Топқа бөлу 3. Үй тапсырмасын сұрау 1.Үйымдасты ру кезеңі

•Ыстық орындық •әдісі •6 қалпақ •әдісі •Сұрақт ы •қағып ал әдісі •Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, жұптас

7 слайд
•Ыстық орындық •әдісі •6 қалпақ •әдісі •Сұрақт ы •қағып ал әдісі •Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, жұптас , пікірле с әдісі Insert стратег иясы Жіңішк еден жуанға әдісі Сабақтың әдіс-тәсілдері 

7 слайд

•Ыстық орындық •әдісі •6 қалпақ •әдісі •Сұрақт ы •қағып ал әдісі •Кезбе тілші әдісі 6 нелікте н әдісі Ойлан, жұптас , пікірле с әдісі Insert стратег иясы Жіңішк еден жуанға әдісі Сабақтың әдіс-тәсілдері 

Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і

8 слайд
Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і с 1 0 % Т а л қ ы л а у 5 0 % К ө р с е т і л і м 3 0 % Б і л і м б е р у 9 0 % П р а к т и к а 7 5 %

8 слайд

Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызы А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у 2 0 % О қ у , д ә р і с 1 0 % Т а л қ ы л а у 5 0 % К ө р с е т і л і м 3 0 % Б і л і м б е р у 9 0 % П р а к т и к а 7 5 %

Қортындылау Білім алу – батылдық Оны толтыру – даналық Ал шебер қолдана білу- өнер! Назар қойып тыңдағандарыңызға

9 слайд
Қортындылау Білім алу – батылдық Оны толтыру – даналық Ал шебер қолдана білу- өнер! Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

9 слайд

Қортындылау Білім алу – батылдық Оны толтыру – даналық Ал шебер қолдана білу- өнер! Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!