1 слайд
Оқыту сабақтың
тақырыбы:
«Сабақта жаңашыл
әдіс-тәсілдерді тиімді
ықпалдастыру арқылы
сыни ой қалыптастыру»
2 слайд
3 слайд
4 слайд
«Буpимe» әдiсі
Бұл тәсiлдiң қолдaнылуы кeз-кeлгeн өлeң жолдapын тaңдaп, әp
тapмaқтың соңғы сөздepiн aлып тiзбeктeп жaзып қойып, әp сөздi соңы
тapмaқ сөзi eтiп, төpт тapмaққa сaй өлeң жолын құpуғa тaпсыpмa
бepiлeдi. Мысaлы:
_________________________ кeзiмнeн,
_________________________көзiңнeн.
_________________________ ұмытып,
_________________________үмiттiң
осы қaтapлapғa сaй eтiп өлeң шығapу қажет, ой тұжырымын жасап
шығармашылық жұмыстарын ортаға ұсынады.Топ мүшелеріне
үлгідегі сөздерге қарап төрт жолды өлең құру тапсырылады. Топтың
барлық мүшелері өлең шығарады, жұпта бірін-бірі тыңдап
бағалайды,топта бірін-бірі тыңдай отырып,ең жақсы деген өлеңді
топтың атынан ұсынады. Топтар бірін-бірі «Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды.
5 слайд
«Синквейн» әдісі (Бес жолды өлең)
Ақпаратты түйіндеп айту, терең ойды, сезімді және сенімді қысқа сөзбен қамту маңызды өнер. Бұл
іс-әрекет тақырып туралы толғаныстан терең, бай түсініктің негізінде болуын талап етеді. Бұл
ақпаратты синтездейтін және материалды қысқа ғана түсіндіретін немесе тақырыпты толғандыратын
5 жолдан тұратын өлең жолдары.Бұл 5 жолды өлеңді айтарда біріншіден, бұл өлеңді жазудың негізгі
шарттарын айту керек. әр адамға бұл өлеңді жазуына 5-7 минуттай уақыт беріледі.
Өлеңнің шарты:
1. Бірінші жол тақырыпты суреттейтін бір ғана сөзден тұру керек. (зат есімнің сұрағына жауап
беруге тиісті).
2. Екінші жол тақырыпты суреттейтін екі ғана сөзден тұратын сөз болу керек. (сын есімнің
сұрағына жауап береді)
3. Тақырыптың іс-әрекетін көрсететін 3 сөзден тұруы керек. (етістіктің сұрағына жауап береді)
4. Төртінші жол тақырыпқа қатысты 4 сөзден тұратын сөз орамы
5. Соңғы, жол тақырыптың мәнін көрсететін бір сөзді синоним болуы керек.
Мысалы: 1 жол Тау
2 жол Биік, асқар
3 жол Құлпырады, мүжіледі, өзгереді
4 жол Табиғаттың аса сұлу бөлшегі
5 жол Заңғар
Әр топқа еркін тақырыпқа өлең шығаруға тапсырма беріледі.
Топтар бірін-бірі «Смайлик» арқылы бағалайды.
6 слайд
Ақылдың алты қалпағы
(Менің атым Қожа фильміндегі Қожаны жан-жақты талдау )
Ақылдың алты қалпағы – Эдвард де Боно əзірлеген əдістеме, ол əртүрлі шешімдердің
ішінен ойды бір мəселе төңірегінде шоғырландыруға мүмкіндік беретін қатарласып ойлау
үдерісі болып табылады.
Ақ қалпақ бізге белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.
Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақты киіп
сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз жəне өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның
жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз.
Қара қалпақ – бұл «əзəзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс
істемейтінін бағалау.
Қызыл қалпақ сезімді, болжамды жəне ішкі түйсікті білдіреді.
Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға жəне жаңа идеяларға
бағытталады.
Көк қалпақ ойлау үдерісін басқару үшін қолданылады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық
алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді. Топтар
бірін-бірі «Басбармақ» арқылы бағалайды.
7 слайд
Оқушыларға сауалнама
Сөйлемді аяқтау (Пәнде) сабақтарда …
8 слайд
Кері байланыс
«Досқа хат!»
9 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз