Материалдар / сабақтан тыс іс шара 21 ғасыр көшбасшысы

сабақтан тыс іс шара 21 ғасыр көшбасшысы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақтан тыс іс- шара
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2024
52
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ

1 слайд
ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ

1 слайд

ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ

Мақсаты •Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. •Білімді да

2 слайд
Мақсаты •Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. •Білімді дарынды озық болуға тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты •Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. •Білімді дарынды озық болуға тәрбиелеу.

Ойынның шарты •1 кезең БӘЙГЕ •2 кезең ЖОРҒА •3 кезең ДОДА •Бәйгеде » берілген сұрақтарға бірінші болып қол көтерген оқушы

3 слайд
Ойынның шарты •1 кезең БӘЙГЕ •2 кезең  ЖОРҒА •3 кезең ДОДА •Бәйгеде » берілген сұрақтарға бірінші болып қол көтерген оқушы жауап береді. Егер де ол жауап бере алмаса,келесі қол көтерген оқушы жауап бере алады. Әр жауап 10 баллдан есептеледі. •«Жорға» ережесі бойынша оқушылар жеке-жеке сұрақтарға жауап беруге тиіс. •«Додада» балдық жүйелермен тақырыптар беріледі.Қалаған тақырыбы және балдық жүйесі бойынша сұраққа жауап бере алады.

3 слайд

Ойынның шарты •1 кезең БӘЙГЕ •2 кезең  ЖОРҒА •3 кезең ДОДА •Бәйгеде » берілген сұрақтарға бірінші болып қол көтерген оқушы жауап береді. Егер де ол жауап бере алмаса,келесі қол көтерген оқушы жауап бере алады. Әр жауап 10 баллдан есептеледі. •«Жорға» ережесі бойынша оқушылар жеке-жеке сұрақтарға жауап беруге тиіс. •«Додада» балдық жүйелермен тақырыптар беріледі.Қалаған тақырыбы және балдық жүйесі бойынша сұраққа жауап бере алады.

•1. 1.Математика патшасы •Царь математики • 2. Барлық араб цифрларының көбейтіндісі неге тең? •Чему равно произведение всех ц

4 слайд
•1. 1.Математика патшасы •Царь математики • 2. Барлық араб цифрларының көбейтіндісі неге тең? •Чему равно произведение всех цифр на арабском? •3. 4 пен 5-тің арасына қандай таңба қойылғанда 4- тен артық, 5-тен кем сан шығады? •Какой знак следует поставить, если задуманное число больше 4-ех и меньше 5-и ? •4. Ең кіші жай сан •Наименьшее простое число •5. π- дің жуық мәні •π – значение •6. Геометрия терминінің мағынасы •Значение термина Геометрия •7. Ең кіші екі таңбалы сан •Наименьшее двузначное число •8. 9- ға кері сан •Число, обратное 9 •9. 73 жай сан ба? •73-простое число? •10. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді? •Отрезок, соединяющие любые две точки окружности? •11. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? •яйцо, приготовленное за 3 минуты, 4 яйца сколько минут готовится? •12. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? •100 кг лука на столовую и в 3 раза больше привезли картошку. Сколько кг картофеля привезли в столовую? •13. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? •Поверхность стола квадратная, ее одна сколько углов, если отрезать угол пилой остается? 1 кезең БӘЙГЕ

4 слайд

•1. 1.Математика патшасы •Царь математики • 2. Барлық араб цифрларының көбейтіндісі неге тең? •Чему равно произведение всех цифр на арабском? •3. 4 пен 5-тің арасына қандай таңба қойылғанда 4- тен артық, 5-тен кем сан шығады? •Какой знак следует поставить, если задуманное число больше 4-ех и меньше 5-и ? •4. Ең кіші жай сан •Наименьшее простое число •5. π- дің жуық мәні •π – значение •6. Геометрия терминінің мағынасы •Значение термина Геометрия •7. Ең кіші екі таңбалы сан •Наименьшее двузначное число •8. 9- ға кері сан •Число, обратное 9 •9. 73 жай сан ба? •73-простое число? •10. Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді? •Отрезок, соединяющие любые две точки окружности? •11. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? •яйцо, приготовленное за 3 минуты, 4 яйца сколько минут готовится? •12. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? •100 кг лука на столовую и в 3 раза больше привезли картошку. Сколько кг картофеля привезли в столовую? •13. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? •Поверхность стола квадратная, ее одна сколько углов, если отрезать угол пилой остается? 1 кезең БӘЙГЕ

2 кезең ЖОРҒА

5 слайд
2 кезең  ЖОРҒА

5 слайд

2 кезең  ЖОРҒА

Шаршы - Квадрат

6 слайд
Шаршы - Квадрат

6 слайд

Шаршы - Квадрат

Шеңбер -Круг

7 слайд
Шеңбер -Круг

7 слайд

Шеңбер -Круг

Овалды шаршы - овальный квадрат

8 слайд
Овалды шаршы - овальный квадрат

8 слайд

Овалды шаршы - овальный квадрат

ҮШБҰРЫШ - ТРЕУГОЛЬНИК

9 слайд
ҮШБҰРЫШ - ТРЕУГОЛЬНИК

9 слайд

ҮШБҰРЫШ - ТРЕУГОЛЬНИК

РОМБ - РОМБ

10 слайд
РОМБ - РОМБ

10 слайд

РОМБ - РОМБ

Параллелограмм

11 слайд
Параллелограмм

11 слайд

Параллелограмм

3 кезең ДОДА 10 10 10 20 2020 30 30 30

12 слайд
3 кезең ДОДА 10 10 10 20 2020 30 30 30

12 слайд

3 кезең ДОДА 10 10 10 20 2020 30 30 30

10,1

13 слайд
10,1

13 слайд

10,1

10,2

14 слайд
10,2

14 слайд

10,2

10,3

15 слайд
10,3

15 слайд

10,3

20,1

16 слайд
20,1

16 слайд

20,1

20,2

17 слайд
20,2

17 слайд

20,2

20,3

18 слайд
20,3

18 слайд

20,3

30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 20

19 слайд
30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 200 теңге тұрады. 3 алма, 2 алмұрт, 1 банан 200 теңге тұрады. Сонда 1 алма, 1 алмұрт, 1 банан қанша тұрады? •Лиса покупает фрукты на рынке. Торговать к нему пришли обезьяна, ежик, заяц. Лиса сказала: - 1 яблоко, 2 груши, 3 банана стоят 200 тенге. 3 яблока, 2 груши, 1 банан стоят 200 тенге. Тогда сколько стоит 1 яблоко, 1 груша, 1 банан?

19 слайд

30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 200 теңге тұрады. 3 алма, 2 алмұрт, 1 банан 200 теңге тұрады. Сонда 1 алма, 1 алмұрт, 1 банан қанша тұрады? •Лиса покупает фрукты на рынке. Торговать к нему пришли обезьяна, ежик, заяц. Лиса сказала: - 1 яблоко, 2 груши, 3 банана стоят 200 тенге. 3 яблока, 2 груши, 1 банан стоят 200 тенге. Тогда сколько стоит 1 яблоко, 1 груша, 1 банан?

30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 200

20 слайд
30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 200 теңге тұрады. 3 алма, 2 алмұрт, 1 банан 200 теңге тұрады. Сонда 1 алма, 1 алмұрт, 1 банан қанша тұрады? Жауабы: 4 алма+4 алмұрт+4 банан = 400 теңге 400:4=100 теңге 1 алма+1 алмұрт+ 1 банан=100 теңге

20 слайд

30,1 •Түлкі базарда жемістер атып тұр. Сауда жасауға оған маймыл, кірпі, қоян келді. Түлкі айтты: -1 алма, 2 алмұрт, 3 банан 200 теңге тұрады. 3 алма, 2 алмұрт, 1 банан 200 теңге тұрады. Сонда 1 алма, 1 алмұрт, 1 банан қанша тұрады? Жауабы: 4 алма+4 алмұрт+4 банан = 400 теңге 400:4=100 теңге 1 алма+1 алмұрт+ 1 банан=100 теңге

30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайс

21 слайд
30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайсысы бірдей алма алды, қалған алмалардаң жартысын ұлдарына бөліп берді,онда да ұлдарына тепе-тең алмадан тиді.Бірақ әрбір ер бала әрбір қыздан екі алма артық алды. Сонда бұл отбасында неше ұл,неше қыз бар. В этой семье 12 детей. Мать принесла на мед 70 яблок . Когда мать делила половину принесенных яблок на своих дочерей, каждая получала одно и то же яблоко,а остальные яблоки делила половину на своих сыновей, где также ударила своих сыновей равными яблоками.Но каждый мальчик получил на два яблока больше, чем каждая девочка. Тогда сколько мальчиков и сколько девочек в этой семье.

21 слайд

30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайсысы бірдей алма алды, қалған алмалардаң жартысын ұлдарына бөліп берді,онда да ұлдарына тепе-тең алмадан тиді.Бірақ әрбір ер бала әрбір қыздан екі алма артық алды. Сонда бұл отбасында неше ұл,неше қыз бар. В этой семье 12 детей. Мать принесла на мед 70 яблок . Когда мать делила половину принесенных яблок на своих дочерей, каждая получала одно и то же яблоко,а остальные яблоки делила половину на своих сыновей, где также ударила своих сыновей равными яблоками.Но каждый мальчик получил на два яблока больше, чем каждая девочка. Тогда сколько мальчиков и сколько девочек в этой семье.

30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайс

22 слайд
30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайсысы бірдей алма алды, қалған алмалардаң жартысын ұлдарына бөліп берді,онда да ұлдарына тепе-тең алмадан тиді.Бірақ әрбір ер бала әрбір қыздан екі алма артық алды. Сонда бұл отбасында неше ұл,неше қыз бар. 7 қыз, 5 ұл

22 слайд

30,2 •Бұл отбасында 12 бала. Анасы балдарына 70 алма әкелді . Анасы әкелген алмалардың жартысын қыздарына бөліп бергенде ,әрқайсысы бірдей алма алды, қалған алмалардаң жартысын ұлдарына бөліп берді,онда да ұлдарына тепе-тең алмадан тиді.Бірақ әрбір ер бала әрбір қыздан екі алма артық алды. Сонда бұл отбасында неше ұл,неше қыз бар. 7 қыз, 5 ұл

30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 Поместите символы

23 слайд
30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 Поместите символы операции так, чтобы равенство выполнялось между числами слева от равенства •333333 = 1000

23 слайд

30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 Поместите символы операции так, чтобы равенство выполнялось между числами слева от равенства •333333 = 1000

30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 •(333*3+3/3 = 100

24 слайд
30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 •(333*3+3/3 = 1000)

24 слайд

30,3 •Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой? 333333 = 1000 •(333*3+3/3 = 1000)

Марапаттау Барлық оқушыларға мың алғыс

25 слайд
Марапаттау Барлық оқушыларға мың алғыс

25 слайд

Марапаттау Барлық оқушыларға мың алғыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ