Сабақты қорғау
Сабақты қорғау

#1 слайд
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Бөлімі: Мәтінмен жұмыс
І тоқсан
Тақырыбы: Мейрамгүл Дильдабаева Гулнар Нуржановна
бастауыш сынып мұғалімі
Оқу
мақсаты 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау
сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және
негізгі ойды анықтау
- Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады.
-Сұрақтарға шығармадан жауап тауып оқиды.
-Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Сабақтың
мақсаты
Білу және түсіну.
ҚолдануОйлау
даңғыларының
деңгейі«Бастауыш мектептегі саба қ: басымдықтар және жетілдіру
стратегиялары»
1 слайд
Әдебиеттік оқу 2 сынып Бөлімі: Мәтінмен жұмыс І тоқсан Тақырыбы: Мейрамгүл Дильдабаева Гулнар Нуржановна бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау - Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады. -Сұрақтарға шығармадан жауап тауып оқиды. -Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Сабақтың мақсаты Білу және түсіну. ҚолдануОйлау даңғыларының деңгейі«Бастауыш мектептегі саба қ: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»
#2 слайд
Оқыту әдістері
1. «Спикер»
әдісі
2. «Ойлан
тап» әдісіОқу мақсаттарына
қол жеткізуге
мүмкіндік береді Оқушыларды жеке
және ерекше білім
беру
қажеттіліктеріне
сәйкес оқытуды
қарастырады
Мәтінді үш бөлікке
бөліп,үш топқа
беремін.Әр топта
спикер болады.
Топтағы оқушылар
сұрақ құрастырады.
Құрастырған сұрақты
спикер келесі топқа
береді.Қай спикер
маңызды сұрақ
қойғанын топтар
анықтайды.Қай
топтың сұраққа
нақты жауап бергенін
спикер анықтайды Барлық білім
алушыларды
оқу процессіне
тартуға ықпал
етеді
Балалардың
ойлау
қабілетін, ой
ұшқырлығын
арттыра
отырып,тез
және дұрыс
шешім
қабылдау
арқылы ойлау
дағдыларын
арттыру Бұл әдістерде топпен
жұмыс жасау арқылы
барлық оқушы оқу
процесіне тартылады
және бірлесе оқу
арқылы ерекше білім
беруді қажет ететін
оқушымен диалогқа
түсіп оқу мақсатына
қол жеткізуге
мүмкіндік береді.Ойлан
тап әдісінде ЕББҚ
балаға сюжетті сурет
беріліп,сұраққа жауап
алынады
2 слайд
Оқыту әдістері 1. «Спикер» әдісі 2. «Ойлан тап» әдісіОқу мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік береді Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады Мәтінді үш бөлікке бөліп,үш топқа беремін.Әр топта спикер болады. Топтағы оқушылар сұрақ құрастырады. Құрастырған сұрақты спикер келесі топқа береді.Қай спикер маңызды сұрақ қойғанын топтар анықтайды.Қай топтың сұраққа нақты жауап бергенін спикер анықтайды Барлық білім алушыларды оқу процессіне тартуға ықпал етеді Балалардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын арттыра отырып,тез және дұрыс шешім қабылдау арқылы ойлау дағдыларын арттыру Бұл әдістерде топпен жұмыс жасау арқылы барлық оқушы оқу процесіне тартылады және бірлесе оқу арқылы ерекше білім беруді қажет ететін оқушымен диалогқа түсіп оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді.Ойлан тап әдісінде ЕББҚ балаға сюжетті сурет беріліп,сұраққа жауап алынады
#3 слайд
ҚБ. (Тж) Ашық тапсырма
- Мәтінді түсініп оқы.
-Мәтінге байланысты сұрақтар
құрастыр.
-Сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып
оқы.
ҚБ. (Ө Ж) Ашық тапсырма
-Оқылған мәтіннің ішінен негізгі
ойды білдіретін сөйлемді анықтап,
астын сыз.
- Берілген сөздерден тақырыпты
ашатын сөздердің ретін тауып
дөңгелектеп сыз. Ойлау дағдысының деңгейі
Түсіну.Қолдану
Бағалау критерийі
-Қарапайым және нақтылау
сұрақтарын құрастырады
-Сұрақтардың жауабын шығармадан
тауып оқиды.
Ойлау дағдысының деңгейі
Қолдану
Бағалау критерийі
Шығарманың тақырыбын
табады және негізгі ойды
анықтайды.Тапсырмалар
Бағалау критерийі.
Дамыған логикалық ойлаумен
тікелей байланысты ақыл-ой
әрекеттерін орындау арқылы
функционалдық сауаттылығын
дамытадыМәтіндегі негізгі ойды бөліп көрсету
арқылы функционалдық
сауаттылығын дамтамын Функционалдық
сауаттылық
3 слайд
ҚБ. (Тж) Ашық тапсырма - Мәтінді түсініп оқы. -Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр. -Сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқы. ҚБ. (Ө Ж) Ашық тапсырма -Оқылған мәтіннің ішінен негізгі ойды білдіретін сөйлемді анықтап, астын сыз. - Берілген сөздерден тақырыпты ашатын сөздердің ретін тауып дөңгелектеп сыз. Ойлау дағдысының деңгейі Түсіну.Қолдану Бағалау критерийі -Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады -Сұрақтардың жауабын шығармадан тауып оқиды. Ойлау дағдысының деңгейі Қолдану Бағалау критерийі Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Тапсырмалар Бағалау критерийі. Дамыған логикалық ойлаумен тікелей байланысты ақыл-ой әрекеттерін орындау арқылы функционалдық сауаттылығын дамытадыМәтіндегі негізгі ойды бөліп көрсету арқылы функционалдық сауаттылығын дамтамын Функционалдық сауаттылық
#4 слайд
Назарларыңызға рахметТапсырма ерекше білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес келеді
ЕББҚ тапсырма
Дескриптор
-суретке қарап
қарапайым сұрақ қояды
- Екі суретті
салыстырып сұраққа
жауап береді Сұрақ
-Қай суреттегі
Мейрамгүлдің әрекеті
дұрыс деп ойлайсың?
-Неліктен?
4 слайд
Назарларыңызға рахметТапсырма ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді ЕББҚ тапсырма Дескриптор -суретке қарап қарапайым сұрақ қояды - Екі суретті салыстырып сұраққа жауап береді Сұрақ -Қай суреттегі Мейрамгүлдің әрекеті дұрыс деп ойлайсың? -Неліктен?
шағым қалдыра аласыз













