Сабақты қорғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бастауыш мектептегі сабақ: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Әдебиеттік оқу 2 сынып Бөлімі: Мәтінмен жұмыс І тоқсан Тақырыбы: Мейрамгүл Дильдабаева Гулнар Нуржановна бастауыш сын

#1 слайд
Әдебиеттік оқу 2 сынып Бөлімі: Мәтінмен жұмыс І тоқсан Тақырыбы: Мейрамгүл Дильдабаева Гулнар Нуржановна бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау - Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады. -Сұрақтарға шығармадан жауап тауып оқиды. -Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Сабақтың мақсаты Білу және түсіну. ҚолдануОйлау даңғыларының деңгейі«Бастауыш мектептегі саба қ: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»

1 слайд

Әдебиеттік оқу 2 сынып Бөлімі: Мәтінмен жұмыс І тоқсан Тақырыбы: Мейрамгүл Дильдабаева Гулнар Нуржановна бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау - Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады. -Сұрақтарға шығармадан жауап тауып оқиды. -Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Сабақтың мақсаты Білу және түсіну. ҚолдануОйлау даңғыларының деңгейі«Бастауыш мектептегі саба қ: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары»

Оқыту әдістері 1. «Спикер» әдісі 2. «Ойлан тап» әдісіОқу мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік береді Оқушыларды жеке және

#2 слайд
Оқыту әдістері 1. «Спикер» әдісі 2. «Ойлан тап» әдісіОқу мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік береді Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады Мәтінді үш бөлікке бөліп,үш топқа беремін.Әр топта спикер болады. Топтағы оқушылар сұрақ құрастырады. Құрастырған сұрақты спикер келесі топқа береді.Қай спикер маңызды сұрақ қойғанын топтар анықтайды.Қай топтың сұраққа нақты жауап бергенін спикер анықтайды Барлық білім алушыларды оқу процессіне тартуға ықпал етеді Балалардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын арттыра отырып,тез және дұрыс шешім қабылдау арқылы ойлау дағдыларын арттыру Бұл әдістерде топпен жұмыс жасау арқылы барлық оқушы оқу процесіне тартылады және бірлесе оқу арқылы ерекше білім беруді қажет ететін оқушымен диалогқа түсіп оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді.Ойлан тап әдісінде ЕББҚ балаға сюжетті сурет беріліп,сұраққа жауап алынады

2 слайд

Оқыту әдістері 1. «Спикер» әдісі 2. «Ойлан тап» әдісіОқу мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік береді Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады Мәтінді үш бөлікке бөліп,үш топқа беремін.Әр топта спикер болады. Топтағы оқушылар сұрақ құрастырады. Құрастырған сұрақты спикер келесі топқа береді.Қай спикер маңызды сұрақ қойғанын топтар анықтайды.Қай топтың сұраққа нақты жауап бергенін спикер анықтайды Барлық білім алушыларды оқу процессіне тартуға ықпал етеді Балалардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын арттыра отырып,тез және дұрыс шешім қабылдау арқылы ойлау дағдыларын арттыру Бұл әдістерде топпен жұмыс жасау арқылы барлық оқушы оқу процесіне тартылады және бірлесе оқу арқылы ерекше білім беруді қажет ететін оқушымен диалогқа түсіп оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді.Ойлан тап әдісінде ЕББҚ балаға сюжетті сурет беріліп,сұраққа жауап алынады

ҚБ. (Тж) Ашық тапсырма - Мәтінді түсініп оқы. -Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр. -Сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқ

#3 слайд
ҚБ. (Тж) Ашық тапсырма - Мәтінді түсініп оқы. -Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр. -Сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқы. ҚБ. (Ө Ж) Ашық тапсырма -Оқылған мәтіннің ішінен негізгі ойды білдіретін сөйлемді анықтап, астын сыз. - Берілген сөздерден тақырыпты ашатын сөздердің ретін тауып дөңгелектеп сыз. Ойлау дағдысының деңгейі Түсіну.Қолдану Бағалау критерийі -Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады -Сұрақтардың жауабын шығармадан тауып оқиды. Ойлау дағдысының деңгейі Қолдану Бағалау критерийі Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Тапсырмалар Бағалау критерийі. Дамыған логикалық ойлаумен тікелей байланысты ақыл-ой әрекеттерін орындау арқылы функционалдық сауаттылығын дамытадыМәтіндегі негізгі ойды бөліп көрсету арқылы функционалдық сауаттылығын дамтамын Функционалдық сауаттылық

3 слайд

ҚБ. (Тж) Ашық тапсырма - Мәтінді түсініп оқы. -Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр. -Сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқы. ҚБ. (Ө Ж) Ашық тапсырма -Оқылған мәтіннің ішінен негізгі ойды білдіретін сөйлемді анықтап, астын сыз. - Берілген сөздерден тақырыпты ашатын сөздердің ретін тауып дөңгелектеп сыз. Ойлау дағдысының деңгейі Түсіну.Қолдану Бағалау критерийі -Қарапайым және нақтылау сұрақтарын құрастырады -Сұрақтардың жауабын шығармадан тауып оқиды. Ойлау дағдысының деңгейі Қолдану Бағалау критерийі Шығарманың тақырыбын табады және негізгі ойды анықтайды.Тапсырмалар Бағалау критерийі. Дамыған логикалық ойлаумен тікелей байланысты ақыл-ой әрекеттерін орындау арқылы функционалдық сауаттылығын дамытадыМәтіндегі негізгі ойды бөліп көрсету арқылы функционалдық сауаттылығын дамтамын Функционалдық сауаттылық

Назарларыңызға рахметТапсырма ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді ЕББҚ тапсырма Дескриптор -сур

#4 слайд
Назарларыңызға рахметТапсырма ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді ЕББҚ тапсырма Дескриптор -суретке қарап қарапайым сұрақ қояды - Екі суретті салыстырып сұраққа жауап береді Сұрақ -Қай суреттегі Мейрамгүлдің әрекеті дұрыс деп ойлайсың? -Неліктен?

4 слайд

Назарларыңызға рахметТапсырма ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді ЕББҚ тапсырма Дескриптор -суретке қарап қарапайым сұрақ қояды - Екі суретті салыстырып сұраққа жауап береді Сұрақ -Қай суреттегі Мейрамгүлдің әрекеті дұрыс деп ойлайсың? -Неліктен?

Файл форматы:
pptx
21.00.2023
373
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі