Сабақты талдау және өзіндік талдау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты талдау және өзіндік талдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің әдістемелік шеберлігін арттыру құралы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Кеншинбаева Ақмарал Қайратқызы Ағылшын тілі пәні мұғалімі Жас оқытушыларға арналған Семинар Сабақты талдау және өзіндік талдау

#1 слайд
Кеншинбаева Ақмарал Қайратқызы Ағылшын тілі пәні мұғалімі Жас оқытушыларға арналған Семинар Сабақты талдау және өзіндік талдау – мұғалімнің әдістемелік шеберлігін арттыру құралы

1 слайд

Кеншинбаева Ақмарал Қайратқызы Ағылшын тілі пәні мұғалімі Жас оқытушыларға арналған Семинар Сабақты талдау және өзіндік талдау – мұғалімнің әдістемелік шеберлігін арттыру құралы

Мақсаты: - сабақты талдаудың ережесімен, түрлерімен таныстыру; - сабақты талдаудың сапасын арттыру; - жас маманның педагогикалы

#2 слайд
Мақсаты: - сабақты талдаудың ережесімен, түрлерімен таныстыру; - сабақты талдаудың сапасын арттыру; - жас маманның педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін талдау нәтижелерін пайдалану.

2 слайд

Мақсаты: - сабақты талдаудың ережесімен, түрлерімен таныстыру; - сабақты талдаудың сапасын арттыру; - жас маманның педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін талдау нәтижелерін пайдалану.

«…сильным, опытным становится педагог, который умеет анализировать свой труд…» В. А. Сухомлинский «...өз жұмысын талдай алатын

#3 слайд
«…сильным, опытным становится педагог, который умеет анализировать свой труд…» В. А. Сухомлинский «...өз жұмысын талдай алатын мұғалім мықты, тәжірибелі мұғалім бола алады...» В. А. Сухомлинский

3 слайд

«…сильным, опытным становится педагог, который умеет анализировать свой труд…» В. А. Сухомлинский «...өз жұмысын талдай алатын мұғалім мықты, тәжірибелі мұғалім бола алады...» В. А. Сухомлинский

Сабақ не үшін талданады? жетістіктер мен кемшіліктердің басты себептерін тауып, келесі сабақты дұрыс жоспарлау оқыту сапас

#4 слайд
Сабақ не үшін талданады? жетістіктер мен кемшіліктердің басты себептерін тауып, келесі сабақты дұрыс жоспарлау оқыту сапасын жақсарту мұғалімнің кәсіби шеберлігін арттыру мұғалімдердің жұмыс тәжірибесіне жаңалық енгізу сабақта оқу- тәрбие процесін бағалау мақсатында оқушының дамуын анықтау мұғалімнің жұмысына бақылау

4 слайд

Сабақ не үшін талданады? жетістіктер мен кемшіліктердің басты себептерін тауып, келесі сабақты дұрыс жоспарлау оқыту сапасын жақсарту мұғалімнің кәсіби шеберлігін арттыру мұғалімдердің жұмыс тәжірибесіне жаңалық енгізу сабақта оқу- тәрбие процесін бағалау мақсатында оқушының дамуын анықтау мұғалімнің жұмысына бақылау

Өзіндік талдау нәтижесінде мұғалім өз сабағына сыртқы жағынан қарауға, оны жалпы құбылыс ретінде түсінуге іске асырылмай

#5 слайд
Өзіндік талдау нәтижесінде мұғалім өз сабағына сыртқы жағынан қарауға, оны жалпы құбылыс ретінде түсінуге іске асырылмай жатқан резервтерін анықтау мұғалім өзінің күшті және әлсіз жақтарын бағалау өзінің теориялық білімінің, тәсілдерінің, жұмыс әдістерінің жиынтығын студенттермен өзара қарым-қатынаста мақсатты түрде түсінуге мұғалім өзінің педагогикалық іс- әрекетінің жеке стильдерін қалыптастыру өзін-өзі жетілдіруге мүмкіндік алады

5 слайд

Өзіндік талдау нәтижесінде мұғалім өз сабағына сыртқы жағынан қарауға, оны жалпы құбылыс ретінде түсінуге іске асырылмай жатқан резервтерін анықтау мұғалім өзінің күшті және әлсіз жақтарын бағалау өзінің теориялық білімінің, тәсілдерінің, жұмыс әдістерінің жиынтығын студенттермен өзара қарым-қатынаста мақсатты түрде түсінуге мұғалім өзінің педагогикалық іс- әрекетінің жеке стильдерін қалыптастыру өзін-өзі жетілдіруге мүмкіндік алады

Сабақты талдау формасы: Сабақ өткізген оқытушы өз сабағын талдайды: мақсатына жетті ме? Сабаққа қатысушының талдауы Мұғал

#6 слайд
Сабақты талдау формасы: Сабақ өткізген оқытушы өз сабағын талдайды: мақсатына жетті ме? Сабаққа қатысушының талдауы Мұғалімге ұсыныстар беріледі Оқытушы қайтадан өзінің пікірін білдіреді

6 слайд

Сабақты талдау формасы: Сабақ өткізген оқытушы өз сабағын талдайды: мақсатына жетті ме? Сабаққа қатысушының талдауы Мұғалімге ұсыныстар беріледі Оқытушы қайтадан өзінің пікірін білдіреді

Талдау ережелері: 1. Өткен сабақты талқылау сабақты біте салысымен жүргізілуі керек. 2. Қатысқандар болған ашық сабақтың талқыл

#7 слайд
Талдау ережелері: 1. Өткен сабақты талқылау сабақты біте салысымен жүргізілуі керек. 2. Қатысқандар болған ашық сабақтың талқылауын кемшілікті көрсету мақсатында емес, тәжірибе алмасу, оған ұсыныс білдіру, сабақты әбден жетілдіруге көмектесу мақсатында өткізілгенін ұмытпауы керек. 3. Болған сабаққа қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу. 4. Басқа сабаққа қатысушылардың пікірін тыңдап, қайталамауға тырысқаны жөн.

7 слайд

Талдау ережелері: 1. Өткен сабақты талқылау сабақты біте салысымен жүргізілуі керек. 2. Қатысқандар болған ашық сабақтың талқылауын кемшілікті көрсету мақсатында емес, тәжірибе алмасу, оған ұсыныс білдіру, сабақты әбден жетілдіруге көмектесу мақсатында өткізілгенін ұмытпауы керек. 3. Болған сабаққа қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу. 4. Басқа сабаққа қатысушылардың пікірін тыңдап, қайталамауға тырысқаны жөн.

Tалдау түрлері Мақсаты Қысқа (бағалау) талдау – бұл сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын шешетін оқу- тәр

#8 слайд
Tалдау түрлері Мақсаты Қысқа (бағалау) талдау   – бұл сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын   шешетін оқу- тәрбиелік қызметіне, олардың орындалуына жалпы баға беру; Құрылымдық (кезеңдік) талдау   – бұл сабақтың басым құрылысын (элементін) анықтау, олардың оқушы танымдық қабілеттерін қамтамасыз ететін қажеттілігін бағалау; (8 кезең бойынша талдау. Ю.Конаржевский ) Жүйелі талдау   - бұл сабақтың дамытушылық мақсатын шешетін дидактикалық міндетін орындауына,  оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етуіне, оқушылардың білім алу тәсілдерін игеруіне жағдай жасайтын бірыңғай жүйе ретінде қарастыру; (Т.Шамова, В.П.Симонов) Толық талдау   – бұл сабақ міндеттерінің іске асырылуын, оқушылардың білімді игеру деңгейі мен ой еңбегінің тәсілдері сияқты оқу іс-әрекетінің түрі мен мазмұнын, оқушылардың даму деңгейін, сабақ нәтижелілігін, дидактикалық принциптерін бағалайтын аспектілі талдау жүйесі; Құрылымды-мерзімді талдау   – бұл сабақ кезеңдерінің бірізділігін, сабақтың әр кезеңінде уақытты ұтымды қолдануды бағалау; Аралас талдау   – сабақтың негізгі дидактикалық мақсаты мен құрылымдық элементтерін бағалау; Сабақты талдау және өзіндік талдау түрлері

8 слайд

Tалдау түрлері Мақсаты Қысқа (бағалау) талдау   – бұл сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын   шешетін оқу- тәрбиелік қызметіне, олардың орындалуына жалпы баға беру; Құрылымдық (кезеңдік) талдау   – бұл сабақтың басым құрылысын (элементін) анықтау, олардың оқушы танымдық қабілеттерін қамтамасыз ететін қажеттілігін бағалау; (8 кезең бойынша талдау. Ю.Конаржевский ) Жүйелі талдау   - бұл сабақтың дамытушылық мақсатын шешетін дидактикалық міндетін орындауына,  оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етуіне, оқушылардың білім алу тәсілдерін игеруіне жағдай жасайтын бірыңғай жүйе ретінде қарастыру; (Т.Шамова, В.П.Симонов) Толық талдау   – бұл сабақ міндеттерінің іске асырылуын, оқушылардың білімді игеру деңгейі мен ой еңбегінің тәсілдері сияқты оқу іс-әрекетінің түрі мен мазмұнын, оқушылардың даму деңгейін, сабақ нәтижелілігін, дидактикалық принциптерін бағалайтын аспектілі талдау жүйесі; Құрылымды-мерзімді талдау   – бұл сабақ кезеңдерінің бірізділігін, сабақтың әр кезеңінде уақытты ұтымды қолдануды бағалау; Аралас талдау   – сабақтың негізгі дидактикалық мақсаты мен құрылымдық элементтерін бағалау; Сабақты талдау және өзіндік талдау түрлері

Психологиялық талдау – сабақтың психологиялық талаптарының орындалуын талдау (оқушылардың дамытушылық үлгідегі танымдық әреке

#9 слайд
Психологиялық талдау   – сабақтың психологиялық талаптарының орындалуын талдау (оқушылардың дамытушылық үлгідегі танымдық әрекетін қамтамасыз ету); Дидактикалық талдау   – негізгі дидактикалық категорияларды талдау (дидактика принциптерін жүзеге асыру, оқушыға білім беру әдісін, тәсілін, құралын таңдау, сабақтың оқу материалын дидактикалық өңдеу, оқушылардың өздігінен жұмысына педагогикалық жетекшілік жасау, т.б.); Аспекті талдау – сабақтың бөлек бір жағын немесе мақсатын белгілі бір бұрыштан бөлшектеп, жан-жақты оқушы әрекетінің нәтижесімен байланыстыра қарастыру. Сабақ аспектілерінің мысалдары: 1. Мұғалімнің сабақтың үш мақсатын (міндетін) іске асыруы; 2. Сабақта дамытушылық тәсілдерді қолдануы; 3. Оқушылардың танымдық әрекетін белсенділендіру әдістерін зерделеу; 4. Танымдық қызығушылықты дамыту жолдары; 5. Оқушылардың жалпы білімділік әдістері мен дағдыларын қалыптастыру; 6. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын бағалау; 7. Сабақта проблемалық білім беруді ұйымдастыруы, т.б. (Сабақтың негізгі аспектісі бойынша талдау Г.К.Селевко) Кешенді (комплексті) талдауСабақтың дидактикалық, психологиялық, басқа да негіздерін бірге (бір уақытта) талдау (көбіне түгел сабақ жүйесін).

9 слайд

Психологиялық талдау   – сабақтың психологиялық талаптарының орындалуын талдау (оқушылардың дамытушылық үлгідегі танымдық әрекетін қамтамасыз ету); Дидактикалық талдау   – негізгі дидактикалық категорияларды талдау (дидактика принциптерін жүзеге асыру, оқушыға білім беру әдісін, тәсілін, құралын таңдау, сабақтың оқу материалын дидактикалық өңдеу, оқушылардың өздігінен жұмысына педагогикалық жетекшілік жасау, т.б.); Аспекті талдау – сабақтың бөлек бір жағын немесе мақсатын белгілі бір бұрыштан бөлшектеп, жан-жақты оқушы әрекетінің нәтижесімен байланыстыра қарастыру. Сабақ аспектілерінің мысалдары: 1. Мұғалімнің сабақтың үш мақсатын (міндетін) іске асыруы; 2. Сабақта дамытушылық тәсілдерді қолдануы; 3. Оқушылардың танымдық әрекетін белсенділендіру әдістерін зерделеу; 4. Танымдық қызығушылықты дамыту жолдары; 5. Оқушылардың жалпы білімділік әдістері мен дағдыларын қалыптастыру; 6. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын бағалау; 7. Сабақта проблемалық білім беруді ұйымдастыруы, т.б. (Сабақтың негізгі аспектісі бойынша талдау Г.К.Селевко) Кешенді (комплексті) талдауСабақтың дидактикалық, психологиялық, басқа да негіздерін бірге (бір уақытта) талдау (көбіне түгел сабақ жүйесін).

Сабақта жайлы жұмыстар жасау үшін эстетикалық және гигиеналық шарттарды сақтау Оқу бөлмесіне байланысты гигиеналық талаптардың

#10 слайд
Сабақта жайлы жұмыстар жасау үшін эстетикалық және гигиеналық шарттарды сақтау Оқу бөлмесіне байланысты гигиеналық талаптардың сақталуы, сабақта мұғалім мен білім алушылардың қарым-қатынасына жағдайдың болуы (білім алушылар қалай отыр, олар өзін еркін сезіне ме). Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер дайын ба, олардың мақсатқа сәйкестігі, сабаққа қажеттілігі, тақтаның дайындығы. Қажетті техникалық оқу құралдарының жұмыс істеуін тексеру. Оқу бөлмесіндегі жағдай: тазалық, бөлменің жарықтығы, ауасы тазартылған ба, сыныпты ретке келтіру, оқушылар сабаққа дайын ба. Сабақ қалай басталды, мұғалімді оқушылар қалай қарсы алды, сыныпты ұйымдастыруға уақыт қажет болды ма, жүйелілік пен тәртіп орнату.

10 слайд

Сабақта жайлы жұмыстар жасау үшін эстетикалық және гигиеналық шарттарды сақтау Оқу бөлмесіне байланысты гигиеналық талаптардың сақталуы, сабақта мұғалім мен білім алушылардың қарым-қатынасына жағдайдың болуы (білім алушылар қалай отыр, олар өзін еркін сезіне ме). Құрал-жабдықтар, көрнекіліктер дайын ба, олардың мақсатқа сәйкестігі, сабаққа қажеттілігі, тақтаның дайындығы. Қажетті техникалық оқу құралдарының жұмыс істеуін тексеру. Оқу бөлмесіндегі жағдай: тазалық, бөлменің жарықтығы, ауасы тазартылған ба, сыныпты ретке келтіру, оқушылар сабаққа дайын ба. Сабақ қалай басталды, мұғалімді оқушылар қалай қарсы алды, сыныпты ұйымдастыруға уақыт қажет болды ма, жүйелілік пен тәртіп орнату.

Сабақ мақсаттарын талдау Сабақтың оқыту мақсаттарының дұрыс қойылуы. Мақсат әдістемелік нұсқаудан алынған ба немесе мұғалім

#11 слайд
Сабақ мақсаттарын талдау Сабақтың оқыту мақсаттарының  дұрыс қойылуы. Мақсат әдістемелік нұсқаудан алынған   ба немесе мұғалім өздігінен қойған ба? Өзі қойған жағдайда оның дұрыстығы. Сабақта оқыту мақсаттарының  орындалуы. Жоспарланған жаттығулар, тапсырмалар, оқу материалдары мақсатқа қол жеткізуде тиімді болды ма? Кез келген сабақты талдау кезінде оның танымдық мағынасын ғана емес, сонымен бірге тәрбиелік жағын да көрсету қажет, өйткені болашақ маман бойында келесі қасиеттерді тәрбиелеу керек: тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру, жұмыста ұқыпты болу, нақтылық, жылдамдық, жұмыс орнындағы жинақтық, жабдықтарға жанашырлық. Сабақтың үш мақсаты: Білімділік:  оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Дамытушылық:  оқыту кезінде оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл-күйін, тілі, жадысы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:  оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру.

11 слайд

Сабақ мақсаттарын талдау Сабақтың оқыту мақсаттарының  дұрыс қойылуы. Мақсат әдістемелік нұсқаудан алынған   ба немесе мұғалім өздігінен қойған ба? Өзі қойған жағдайда оның дұрыстығы. Сабақта оқыту мақсаттарының  орындалуы. Жоспарланған жаттығулар, тапсырмалар, оқу материалдары мақсатқа қол жеткізуде тиімді болды ма? Кез келген сабақты талдау кезінде оның танымдық мағынасын ғана емес, сонымен бірге тәрбиелік жағын да көрсету қажет, өйткені болашақ маман бойында келесі қасиеттерді тәрбиелеу керек: тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру, жұмыста ұқыпты болу, нақтылық, жылдамдық, жұмыс орнындағы жинақтық, жабдықтарға жанашырлық. Сабақтың үш мақсаты: Білімділік:  оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Дамытушылық:  оқыту кезінде оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл-күйін, тілі, жадысы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:  оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру.

Оқыту түрінің тиімділігін, пәнаралық байланыстың болуын талдау Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке дара және саралап оқыту. Сабақты

#12 слайд
Оқыту түрінің тиімділігін, пәнаралық байланыстың болуын талдау Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке дара және саралап оқыту. Сабақтың құрылымы берілген сабақтың түріне сәйкес келе ме, қандай ауытқушылықтар болды. Пәнаралық байланыс  болды ма? Теорияда алған білімін практика жүзінде қолдана білу арқылы икемділіктері мен дағдылары қалыптасады, бүкіл дүниемен, қоғаммен, табиғатпен қатынасы артады.

12 слайд

Оқыту түрінің тиімділігін, пәнаралық байланыстың болуын талдау Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке дара және саралап оқыту. Сабақтың құрылымы берілген сабақтың түріне сәйкес келе ме, қандай ауытқушылықтар болды. Пәнаралық байланыс  болды ма? Теорияда алған білімін практика жүзінде қолдана білу арқылы икемділіктері мен дағдылары қалыптасады, бүкіл дүниемен, қоғаммен, табиғатпен қатынасы артады.

Сабақ мазмұнын талдау Сабақ мазмұнының мемлекеттік бағдарлама талаптарына сәйкестігі. Баяндаудың толықтылығы, нақтылығы, түс

#13 слайд
Сабақ мазмұнын талдау  Сабақ мазмұнының мемлекеттік бағдарлама талаптарына сәйкестігі. Баяндаудың толықтылығы,  нақтылығы, түсініктілігі, ғылымилығы. Мұғалімнің тапсырманы түсіндіруі. Оқушылардың жаңа материалды игеру деңгейі немесе жаңа білімді қабылдамауы. Мұғалім сұрақтарды нақты қойды ма, нақты мысалдар келтірді ме, проблемалық жағдаят туғызды ма?

13 слайд

Сабақ мазмұнын талдау  Сабақ мазмұнының мемлекеттік бағдарлама талаптарына сәйкестігі. Баяндаудың толықтылығы,  нақтылығы, түсініктілігі, ғылымилығы. Мұғалімнің тапсырманы түсіндіруі. Оқушылардың жаңа материалды игеру деңгейі немесе жаңа білімді қабылдамауы. Мұғалім сұрақтарды нақты қойды ма, нақты мысалдар келтірді ме, проблемалық жағдаят туғызды ма?

Сабақ құрылымын талдау Сабақ құрылымының мақсатына сәйкестігі. Сабақ жүйелілігінің, кезеңдерінің байланыстылығының ойластырылға

#14 слайд
Сабақ құрылымын талдау Сабақ құрылымының мақсатына сәйкестігі. Сабақ жүйелілігінің, кезеңдерінің байланыстылығының ойластырылғандығы. Уақытты үнемдеп қолдануы. Сабақтың әр бөлігіне жұмсалатын уақыт мөлшері дұрыс белгіленген бе? Сабақтың құрылымы қандай болды, ол сабақ типіне сай болды ма?  Сабақты құрылымы бойынша талдау. Сабақта 8 кезең болатыны белгілі. Олар: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. 3. Жаңа материалды меңгертуге оқушыларды даярлау кезеңі. 4. Жаңа тақырыпты (білімді) меңгерту кезеңі. 5. Оқушының жаңа материалды түсінгенін тексеру кезеңі. 6. Жаңа білімді бекіту кезеңі. 7. Үйге тапсырма беру кезеңі. 8. Қорытынды.  

14 слайд

Сабақ құрылымын талдау Сабақ құрылымының мақсатына сәйкестігі. Сабақ жүйелілігінің, кезеңдерінің байланыстылығының ойластырылғандығы. Уақытты үнемдеп қолдануы. Сабақтың әр бөлігіне жұмсалатын уақыт мөлшері дұрыс белгіленген бе? Сабақтың құрылымы қандай болды, ол сабақ типіне сай болды ма?  Сабақты құрылымы бойынша талдау. Сабақта 8 кезең болатыны белгілі. Олар: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. 3. Жаңа материалды меңгертуге оқушыларды даярлау кезеңі. 4. Жаңа тақырыпты (білімді) меңгерту кезеңі. 5. Оқушының жаңа материалды түсінгенін тексеру кезеңі. 6. Жаңа білімді бекіту кезеңі. 7. Үйге тапсырма беру кезеңі. 8. Қорытынды.  

Сабақты өткізу әдісін талдау Сабақ беру әдістерін, тәсілдерін, көрнекіліктері мен құралдарының дұрыс таңдалуын, негізділігін та

#15 слайд
Сабақты өткізу әдісін талдау Сабақ беру әдістерін, тәсілдерін, көрнекіліктері мен құралдарының дұрыс таңдалуын, негізділігін талдау; Олардың оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс- әрекетін белсенділендіру міндетіне сәйкестігін, сабақтың әдістемелік аппаратының әр кезеңіне сайлығын, мұғалім қолданған әдіс- тәсілдердің алуан түрлілігін анықтау. Таратпалы дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды, техникалық жабдықтарды қолданудың тиімділігі. Мұғалімің әдістемелік жағынан қаруланғандығы мен педагогикалық техникасын бағалау. Әр түрлі тапсырмалар, үлгілер,  нұсқаулар, алгоритмдер, тірек желі, жоспар бағдарламалар, сөздік, т.с.с. қолдануы (өзін-өзі бақылау кілті, ақпарат көздері). Белсенді  оқыту әдістерін меңгеруі, осы әдістердің бұл сабақта қолдануының дұрыстығы.

15 слайд

Сабақты өткізу әдісін талдау Сабақ беру әдістерін, тәсілдерін, көрнекіліктері мен құралдарының дұрыс таңдалуын, негізділігін талдау; Олардың оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс- әрекетін белсенділендіру міндетіне сәйкестігін, сабақтың әдістемелік аппаратының әр кезеңіне сайлығын, мұғалім қолданған әдіс- тәсілдердің алуан түрлілігін анықтау. Таратпалы дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды, техникалық жабдықтарды қолданудың тиімділігі. Мұғалімің әдістемелік жағынан қаруланғандығы мен педагогикалық техникасын бағалау. Әр түрлі тапсырмалар, үлгілер,  нұсқаулар, алгоритмдер, тірек желі, жоспар бағдарламалар, сөздік, т.с.с. қолдануы (өзін-өзі бақылау кілті, ақпарат көздері). Белсенді  оқыту әдістерін меңгеруі, осы әдістердің бұл сабақта қолдануының дұрыстығы.

Оқытушының ұйымдастырушылық іс-әрекетін талдау Оқытушының ұйымдастырушылық қабілеті, сауаттылығы, эмоционалдығы, тіл байлығы.

#16 слайд
Оқытушының ұйымдастырушылық іс-әрекетін талдау Оқытушының ұйымдастырушылық қабілеті, сауаттылығы, эмоционалдығы,  тіл байлығы. Қарым-қатынас мәдениеті, мұғалімнің педагогикалық такт пен нормаларды ұстануы. Сабақ жоспарының болуы, талапқа сай жазылуы. Оқушы мен мұғалім іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру деңгейі. Білім деңгейі жоғары және төмен оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастыруы. Білім алушыларға бағалары дәлелденіп, объективті қойылды ма? Оқушылардың іс-әрекетін талдау Білім алушылардың тәртібі, ынтасы, пәнге деген қызығушылығы, белсенділігі, талаптарды орындауы, оқытушыға сұрақ қоюы, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауы және т.б. «Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» Ж.Аймауытов

16 слайд

Оқытушының ұйымдастырушылық іс-әрекетін талдау Оқытушының ұйымдастырушылық қабілеті, сауаттылығы, эмоционалдығы,  тіл байлығы. Қарым-қатынас мәдениеті, мұғалімнің педагогикалық такт пен нормаларды ұстануы. Сабақ жоспарының болуы, талапқа сай жазылуы. Оқушы мен мұғалім іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру деңгейі. Білім деңгейі жоғары және төмен оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастыруы. Білім алушыларға бағалары дәлелденіп, объективті қойылды ма? Оқушылардың іс-әрекетін талдау Білім алушылардың тәртібі, ынтасы, пәнге деген қызығушылығы, белсенділігі, талаптарды орындауы, оқытушыға сұрақ қоюы, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауы және т.б. «Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» Ж.Аймауытов

Сабақты қорытындылау Жасалған қорытындылар мен берілген ұсыныстар негізінде мұғалімге өздігінен даму үшін ұсыныстар беру. Саба

#17 слайд
Сабақты қорытындылау Жасалған қорытындылар мен берілген ұсыныстар негізінде мұғалімге өздігінен даму үшін ұсыныстар беру. Сабақтың жетістігін, жақсы жақтарын қолданысқа енгізуге болатын мұғалімнің шығармашылық жаңалықтарын ерекше атау. Сабақ кемшіліктері мен мұғалімге қажетті көмек көрсету жолдарын айту. Сабаққа қойылатын жалпы бағаны, қорытындыларды, ұсыныстарды түйіндеу.

17 слайд

Сабақты қорытындылау Жасалған қорытындылар мен берілген ұсыныстар негізінде мұғалімге өздігінен даму үшін ұсыныстар беру. Сабақтың жетістігін, жақсы жақтарын қолданысқа енгізуге болатын мұғалімнің шығармашылық жаңалықтарын ерекше атау. Сабақ кемшіліктері мен мұғалімге қажетті көмек көрсету жолдарын айту. Сабаққа қойылатын жалпы бағаны, қорытындыларды, ұсыныстарды түйіндеу.

Жас мамандар мына қағидаларды терең ұстану керек: •Тәлімгерімен үнемі байланыста болу; •Тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қаты

#18 слайд
Жас мамандар мына қағидаларды терең ұстану керек: •Тәлімгерімен үнемі байланыста болу; •Тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатысу; •Өз білімі мен біліктілігіне сенімділіктің қажеттілігі; •Үнемі ізденісте болу; •Жауапкершілікті сезіну. Ұстаздың басты міндеті - маман ғана дайындау емес, адам тәрбиелеу.

18 слайд

Жас мамандар мына қағидаларды терең ұстану керек: •Тәлімгерімен үнемі байланыста болу; •Тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатысу; •Өз білімі мен біліктілігіне сенімділіктің қажеттілігі; •Үнемі ізденісте болу; •Жауапкершілікті сезіну. Ұстаздың басты міндеті - маман ғана дайындау емес, адам тәрбиелеу.

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет! Сәттілік тілеймін!

#19 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет! Сәттілік тілеймін!

19 слайд

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет! Сәттілік тілеймін!

Файл форматы:
pptx
03.06.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі