Сабақтың интербелсенді болуын қамтамасыз ету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ды быс тық жат тығу
А У
Е Я
И М
О Х
1 слайд
Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М О Х
2 слайд
•
А - барлық ағзаға жайлы әсер береді
•
Е - қалқанша безге әсер етеді
•
И – миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді
•
О – жүрекке, өкпеге әсер етеді
•
У - асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді
•
Я – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді
•
М – бүкіл ағзаны жұмысқа жұмылдырады
•
Х – көңіл – күйді көтеруге әсер етеді
2 слайд
• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді • О – жүрекке, өкпеге әсер етеді • У - асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді • Я – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді • М – бүкіл ағзаны жұмысқа жұмылдырады • Х – көңіл – күйді көтеруге әсер етеді
3 слайд
Тақырып: Сабақтың интербелсенді
және
инклюзивті болуын
қамтамасыз ету
Қарым-қатынас жасау
дағдысы мен бірлескен
әрекеттер – оқу/оқытудың
негізі
3 слайд
Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі
4 слайд
Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп
ойлайсыздар?
Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын
арттыру инклюзивтілік дегенге сенесіздер ме?
Шын мәнінде солай ма?
Балалардың тіл табысу дағдылары арқылы
инклюзивтілікке қол жеткізуге бола ма?
Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі
балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне
қаншалықты әсер етеді?
Балалардың ауызша сөйлеу дағдыларын, топтағы сөйлеу
дағдыларын дамытуға бағытталған әдіс - инклюзивті
бола ма? Ашық сұрақтар алаңы
4 слайд
Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар? Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру инклюзивтілік дегенге сенесіздер ме? Шын мәнінде солай ма? Балалардың тіл табысу дағдылары арқылы инклюзивтілікке қол жеткізуге бола ма? Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне қаншалықты әсер етеді? Балалардың ауызша сөйлеу дағдыларын, топтағы сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған әдіс - инклюзивті бола ма? Ашық сұрақтар алаңы
5 слайд
1- тапсырма Жұптық жұмыс
Ұсынылған үш критерийге салып,
инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз.
1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкілдерінің
болуы.
2. Қазақ тілі ана тілі емес оқушылардың
сөйлеу дағдыларының қарқыны.
3. Интербелсенділікті қамтамасыз ету
әдістері мен тәсілдері.
( үлестірме материалдары 92-94-бет)
5 слайд
1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкілдерінің болуы. 2. Қазақ тілі ана тілі емес оқушылардың сөйлеу дағдыларының қарқыны. 3. Интербелсенділікті қамтамасыз ету әдістері мен тәсілдері. ( үлестірме материалдары 92-94-бет)
6 слайд
«Атаулар көмегімен болжау»
топтық жұмыс
1-қадам. 5 ұғым берілген:
1. Өзара әрекеттестік.
2. инклюзивтік
3. Эксперимент
4.белсенділік
5. Интербелсенді әдіс
6 слайд
«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс 1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік. 2. инклюзивтік 3. Эксперимент 4.белсенділік 5. Интербелсенді әдіс
7 слайд
2-қадам.
5 сөйлем әдісімен атауларды
байланыстырып «Болжам» кестесіне
түйінді 5 сөйлем жазыңыз.
7 слайд
2-қадам. 5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.
8 слайд
3-қадам .
Топта ақылдасып берілген 3 минут
ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл
ұғымдар қалай байланысады?»
бағанына өз ойларыңызды жазыңыз.
8 слайд
3-қадам . Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойларыңызды жазыңыз.
9 слайд
4-қадам.
Топтар сағат тілімен өз кестелерін
келесі топқа ұсынып, ақпарат
алмасады.
9 слайд
4-қадам. Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.
10 слайд
ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ
5-қадам.
1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау
керек.
2. Оқушылардың әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы
инклюзивтілікке қол жеткізе алады.
3. Ұлыбританияда математикалық пікірталас туралы
оқушыларға эксперимент жүргізілді.
4. Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі
балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне әсер
етеді.
5. Интербелсенділік –қарапайым сөзбен айтқанда қоян-
қолтық араласу.
10 слайд
ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ 5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізе алады. 3. Ұлыбританияда математикалық пікірталас туралы оқушыларға эксперимент жүргізілді. 4. Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне әсер етеді. 5. Интербелсенділік –қарапайым сөзбен айтқанда қоян- қолтық араласу.
11 слайд
«3,2,1» әдісі
1.Маған ұнаған нәрсе
2. Есімде қалған нәрсе
3. Тақырып бойынша сұрақ
11 слайд
«3,2,1» әдісі 1.Маған ұнаған нәрсе 2. Есімде қалған нәрсе 3. Тақырып бойынша сұрақ