Материалдар / Сабақтың интербелсенді болуын қамтамасыз ету
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың интербелсенді болуын қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
292
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М

1 слайд
Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М О Х

• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынғ

2 слайд
• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді • О – жүрекке, өкпеге әсер етеді • У - асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді • Я – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді • М – бүкіл ағзаны жұмысқа жұмылдырады • Х – көңіл – күйді көтеруге әсер етеді

Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету

3 слайд
Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі

 Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар?  Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру

4 слайд
 Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар?  Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру инклюзивтілік дегенге сенесіздер ме?  Шын мәнінде солай ма?  Балалардың тіл табысу дағдылары арқылы инклюзивтілікке қол жеткізуге бола ма?  Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне қаншалықты әсер етеді?  Балалардың ауызша сөйлеу дағдыларын, топтағы сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған әдіс - инклюзивті бола ма? Ашық сұрақтар алаңы

1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкі

5 слайд
1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкілдерінің болуы. 2. Қазақ тілі ана тілі емес оқушылардың сөйлеу дағдыларының қарқыны. 3. Интербелсенділікті қамтамасыз ету әдістері мен тәсілдері. ( үлестірме материалдары 92-94-бет)

«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс  1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік.

6 слайд
«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс  1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік. 2. инклюзивтік 3. Эксперимент 4.белсенділік 5. Интербелсенді әдіс

2-қадам.  5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.

7 слайд
2-қадам.  5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.

3-қадам .  Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойлары

8 слайд
3-қадам .  Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойларыңызды жазыңыз.

4-қадам.  Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.

9 слайд
4-қадам.  Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.

ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ  5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағ

10 слайд
ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ  5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізе алады. 3. Ұлыбританияда математикалық пікірталас туралы оқушыларға эксперимент жүргізілді. 4. Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне әсер етеді. 5. Интербелсенділік –қарапайым сөзбен айтқанда қоян- қолтық араласу.

«3,2,1» әдісі  1.Маған ұнаған нәрсе  2. Есімде қалған нәрсе  3. Тақырып бойынша сұрақ

11 слайд
«3,2,1» әдісі  1.Маған ұнаған нәрсе  2. Есімде қалған нәрсе    3. Тақырып бойынша сұрақ