Материалдар / Сабақтың интербелсенді болуын қамтамасыз ету

Сабақтың интербелсенді болуын қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
387
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М

1 слайд
Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М О Х

1 слайд

Ды быс тық жат тығу А У Е Я И М О Х

• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынғ

2 слайд
• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді • О – жүрекке, өкпеге әсер етеді • У - асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді • Я – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді • М – бүкіл ағзаны жұмысқа жұмылдырады • Х – көңіл – күйді көтеруге әсер етеді

2 слайд

• А - барлық ағзаға жайлы әсер береді • Е - қалқанша безге әсер етеді • И – миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді • О – жүрекке, өкпеге әсер етеді • У - асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді • Я – барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді • М – бүкіл ағзаны жұмысқа жұмылдырады • Х – көңіл – күйді көтеруге әсер етеді

Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету

3 слайд
Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі

3 слайд

Тақырып: Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету Қарым-қатынас жасау дағдысы мен бірлескен әрекеттер – оқу/оқытудың негізі

 Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар?  Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру

4 слайд
 Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар?  Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру инклюзивтілік дегенге сенесіздер ме?  Шын мәнінде солай ма?  Балалардың тіл табысу дағдылары арқылы инклюзивтілікке қол жеткізуге бола ма?  Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне қаншалықты әсер етеді?  Балалардың ауызша сөйлеу дағдыларын, топтағы сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған әдіс - инклюзивті бола ма? Ашық сұрақтар алаңы

4 слайд

 Инклюзивтілік деген ұғымның мәні қандай деп ойлайсыздар?  Ұлты басқа адамның ана тілі емес тілде сөйлеу дағдысын арттыру инклюзивтілік дегенге сенесіздер ме?  Шын мәнінде солай ма?  Балалардың тіл табысу дағдылары арқылы инклюзивтілікке қол жеткізуге бола ма?  Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне қаншалықты әсер етеді?  Балалардың ауызша сөйлеу дағдыларын, топтағы сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған әдіс - инклюзивті бола ма? Ашық сұрақтар алаңы

1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкі

5 слайд
1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкілдерінің болуы. 2. Қазақ тілі ана тілі емес оқушылардың сөйлеу дағдыларының қарқыны. 3. Интербелсенділікті қамтамасыз ету әдістері мен тәсілдері. ( үлестірме материалдары 92-94-бет)

5 слайд

1- тапсырма Жұптық жұмыс Ұсынылған үш критерийге салып, инклюзивтілік ұғымының мәнін ашыңыз. 1. Сыныпта әртүрлі ұлт өкілдерінің болуы. 2. Қазақ тілі ана тілі емес оқушылардың сөйлеу дағдыларының қарқыны. 3. Интербелсенділікті қамтамасыз ету әдістері мен тәсілдері. ( үлестірме материалдары 92-94-бет)

«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс  1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік.

6 слайд
«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс  1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік. 2. инклюзивтік 3. Эксперимент 4.белсенділік 5. Интербелсенді әдіс

6 слайд

«Атаулар көмегімен болжау» топтық жұмыс  1-қадам. 5 ұғым берілген: 1. Өзара әрекеттестік. 2. инклюзивтік 3. Эксперимент 4.белсенділік 5. Интербелсенді әдіс

2-қадам.  5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.

7 слайд
2-қадам.  5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.

7 слайд

2-қадам.  5 сөйлем әдісімен атауларды байланыстырып «Болжам» кестесіне түйінді 5 сөйлем жазыңыз.

3-қадам .  Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойлары

8 слайд
3-қадам .  Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойларыңызды жазыңыз.

8 слайд

3-қадам .  Топта ақылдасып берілген 3 минут ішінде «Болжам» кестесінің «Бұл ұғымдар қалай байланысады?» бағанына өз ойларыңызды жазыңыз.

4-қадам.  Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.

9 слайд
4-қадам.  Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.

9 слайд

4-қадам.  Топтар сағат тілімен өз кестелерін келесі топқа ұсынып, ақпарат алмасады.

ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ  5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағ

10 слайд
ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ  5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізе алады. 3. Ұлыбританияда математикалық пікірталас туралы оқушыларға эксперимент жүргізілді. 4. Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне әсер етеді. 5. Интербелсенділік –қарапайым сөзбен айтқанда қоян- қолтық араласу.

10 слайд

ТРЕНЕР ТҮЙІНДЕМЕСІ  5-қадам. 1. Мұғалім сыныпта өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау керек. 2. Оқушылардың әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізе алады. 3. Ұлыбританияда математикалық пікірталас туралы оқушыларға эксперимент жүргізілді. 4. Қарым-қатынас жасау дағдысының жеткіліксіздігі балалардың сабақтағы белсенділігінің төмендеуіне әсер етеді. 5. Интербелсенділік –қарапайым сөзбен айтқанда қоян- қолтық араласу.

«3,2,1» әдісі  1.Маған ұнаған нәрсе  2. Есімде қалған нәрсе  3. Тақырып бойынша сұрақ

11 слайд
«3,2,1» әдісі  1.Маған ұнаған нәрсе  2. Есімде қалған нәрсе    3. Тақырып бойынша сұрақ    

11 слайд

«3,2,1» әдісі  1.Маған ұнаған нәрсе  2. Есімде қалған нәрсе    3. Тақырып бойынша сұрақ    

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ