Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
,Отаннын құрметтеуге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангал

#1 слайд
№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангалиевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І V .Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып пәні:қазақ тілі 6.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.Ж/4.Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу,келіспеу»эссесі ) Оқу мақсаты Оқушылырдың барлығы орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді,көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра эссе құрастырады. Оқушылардың басым бөлігі: Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтіндегі нақты ақпараттарды,дәлел келтіре шынайы өмірмен байланыстыра отырып эссе жазады.Сабақ мақсаттар ы

1 слайд

№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангалиевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І V .Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып пәні:қазақ тілі 6.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.Ж/4.Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу,келіспеу»эссесі ) Оқу мақсаты Оқушылырдың барлығы орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді,көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра эссе құрастырады. Оқушылардың басым бөлігі: Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтіндегі нақты ақпараттарды,дәлел келтіре шынайы өмірмен байланыстыра отырып эссе жазады.Сабақ мақсаттар ы

Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» ә

#2 слайд
Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» әдісі «Ішіне және сыртына» әдісі арқылы орындайды. мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақты сыртына нақты сұрақты ішіне жазады. Белсенді оқу әдістері: «Екі жақты күнделік»әдісі арқылы орындайды. Мәтіндегі ақпаратты оң жаққа шынайы өмірмен сол жағына жазады. Келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазды. «Эссе» әдісі«Екі жақты күнделік»әді сі

2 слайд

Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» әдісі «Ішіне және сыртына» әдісі арқылы орындайды. мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақты сыртына нақты сұрақты ішіне жазады. Белсенді оқу әдістері: «Екі жақты күнделік»әдісі арқылы орындайды. Мәтіндегі ақпаратты оң жаққа шынайы өмірмен сол жағына жазады. Келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазды. «Эссе» әдісі«Екі жақты күнделік»әді сі

Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргізе

#3 слайд
Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргіземін. Мәтіннің құрлымын таратып беремін , сол бойынша мәтінді жазуға ықпал жасаймын Аз қолдау көрсету: «меніңше», «менің пікірімше»,сөз тақырыбы бойынша қосымша мәліметтер беру арқылы көлемдірек мәтін жазуға ықпал жасаймын. Орташа қолдау: -Сөз тіркестерін, қосымша суреттер беремін, сол арқылы мәтін жазуға ықпал жасаймын.Дерекк өздер “ Эссе” әдісі Тапсырм а “ Ішіне және сыртына” әдісіДиалаг негізінде саралау

3 слайд

Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргіземін. Мәтіннің құрлымын таратып беремін , сол бойынша мәтінді жазуға ықпал жасаймын Аз қолдау көрсету: «меніңше», «менің пікірімше»,сөз тақырыбы бойынша қосымша мәліметтер беру арқылы көлемдірек мәтін жазуға ықпал жасаймын. Орташа қолдау: -Сөз тіркестерін, қосымша суреттер беремін, сол арқылы мәтін жазуға ықпал жасаймын.Дерекк өздер “ Эссе” әдісі Тапсырм а “ Ішіне және сыртына” әдісіДиалаг негізінде саралау

Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқым

#4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқымай, жүйелі құрастырады; -көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады. Бағалау критерийі - -мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады . Дескриптор -ақпаратты анықтайды. -өмірімен байланыстырадыДескриптор -мазмұнын ашады. -нақты сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Мәтінді оқып, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырыңдар . 3-тапсырма Көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазыңдар. 1-тапсырма Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріңдер. Бағалау критерийі - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. Дескриптор -көтерілген мәселені айқындайды. -себептерін көрсетіп жазады. -эссе құрылымын сақтайды. . «Бағдаршам»«Қолшапалақтау» «Басбармақ»

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқымай, жүйелі құрастырады; -көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады. Бағалау критерийі - -мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады . Дескриптор -ақпаратты анықтайды. -өмірімен байланыстырадыДескриптор -мазмұнын ашады. -нақты сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Мәтінді оқып, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырыңдар . 3-тапсырма Көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазыңдар. 1-тапсырма Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріңдер. Бағалау критерийі - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. Дескриптор -көтерілген мәселені айқындайды. -себептерін көрсетіп жазады. -эссе құрылымын сақтайды. . «Бағдаршам»«Қолшапалақтау» «Басбармақ»

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескр

#5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескрипт орларды критерийлерге сай қою туралы ,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріп отыратынын түсіндім. Әріптестерімнің ықшам сабақ өту барысында кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім.Әріптест еріммен бірлесе отырпып,сабақ мақсатын SMART мақса сабақ жоспарлауды іске асырдым. Оқушылармен үнемі тепе-теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарым дымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып ,бірле се жұмыс жасауды жоспарлаудамын.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескрипт орларды критерийлерге сай қою туралы ,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріп отыратынын түсіндім. Әріптестерімнің ықшам сабақ өту барысында кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім.Әріптест еріммен бірлесе отырпып,сабақ мақсатын SMART мақса сабақ жоспарлауды іске асырдым. Оқушылармен үнемі тепе-теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарым дымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып ,бірле се жұмыс жасауды жоспарлаудамын.

Файл форматы:
pptx
09.05.2020
624
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі