Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
,Отаннын құрметтеуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2020
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангал

1 слайд
№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангалиевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І V .Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып пәні:қазақ тілі 6.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.Ж/4.Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу,келіспеу»эссесі ) Оқу мақсаты Оқушылырдың барлығы орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді,көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра эссе құрастырады. Оқушылардың басым бөлігі: Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтіндегі нақты ақпараттарды,дәлел келтіре шынайы өмірмен байланыстыра отырып эссе жазады.Сабақ мақсаттар ы

1 слайд

№ 26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі Нурниязова Шиныгул Амангалиевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І V .Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Сабақтың тақырыбы: Астана- болашақтың қаласы. 6 сынып пәні:қазақ тілі 6.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.Ж/4.Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу,келіспеу»эссесі ) Оқу мақсаты Оқушылырдың барлығы орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді,көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра эссе құрастырады. Оқушылардың басым бөлігі: Эссе тақырыбынан ауытқымай,абзац түрлерін жүйелі құрастырып ,келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтіндегі нақты ақпараттарды,дәлел келтіре шынайы өмірмен байланыстыра отырып эссе жазады.Сабақ мақсаттар ы

Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» ә

2 слайд
Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» әдісі «Ішіне және сыртына» әдісі арқылы орындайды. мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақты сыртына нақты сұрақты ішіне жазады. Белсенді оқу әдістері: «Екі жақты күнделік»әдісі арқылы орындайды. Мәтіндегі ақпаратты оң жаққа шынайы өмірмен сол жағына жазады. Келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазды. «Эссе» әдісі«Екі жақты күнделік»әді сі

2 слайд

Психологиялық ахуал «Бәйтерек, Хан шатыр, Астана Мұхитбағы» арқылы топқа бөлінеді «Ішіне және сыртына» әдісі «Ішіне және сыртына» әдісі арқылы орындайды. мәтін мазмұны бойынша жалпы сұрақты сыртына нақты сұрақты ішіне жазады. Белсенді оқу әдістері: «Екі жақты күнделік»әдісі арқылы орындайды. Мәтіндегі ақпаратты оң жаққа шынайы өмірмен сол жағына жазады. Келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазды. «Эссе» әдісі«Екі жақты күнделік»әді сі

Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргізе

3 слайд
Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргіземін. Мәтіннің құрлымын таратып беремін , сол бойынша мәтінді жазуға ықпал жасаймын Аз қолдау көрсету: «меніңше», «менің пікірімше»,сөз тақырыбы бойынша қосымша мәліметтер беру арқылы көлемдірек мәтін жазуға ықпал жасаймын. Орташа қолдау: -Сөз тіркестерін, қосымша суреттер беремін, сол арқылы мәтін жазуға ықпал жасаймын.Дерекк өздер “ Эссе” әдісі Тапсырм а “ Ішіне және сыртына” әдісіДиалаг негізінде саралау

3 слайд

Саралау әдістері «Екі жақты күнделік»әд ісі Барынша қолдау көрсету: - Оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы диалог жүргіземін. Мәтіннің құрлымын таратып беремін , сол бойынша мәтінді жазуға ықпал жасаймын Аз қолдау көрсету: «меніңше», «менің пікірімше»,сөз тақырыбы бойынша қосымша мәліметтер беру арқылы көлемдірек мәтін жазуға ықпал жасаймын. Орташа қолдау: -Сөз тіркестерін, қосымша суреттер беремін, сол арқылы мәтін жазуға ықпал жасаймын.Дерекк өздер “ Эссе” әдісі Тапсырм а “ Ішіне және сыртына” әдісіДиалаг негізінде саралау

Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқым

4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқымай, жүйелі құрастырады; -көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады. Бағалау критерийі - -мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады . Дескриптор -ақпаратты анықтайды. -өмірімен байланыстырадыДескриптор -мазмұнын ашады. -нақты сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Мәтінді оқып, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырыңдар . 3-тапсырма Көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазыңдар. 1-тапсырма Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріңдер. Бағалау критерийі - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. Дескриптор -көтерілген мәселені айқындайды. -себептерін көрсетіп жазады. -эссе құрылымын сақтайды. . «Бағдаршам»«Қолшапалақтау» «Басбармақ»

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийі -эссені тақырыптан ауытқымай, жүйелі құрастырады; -көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады. Бағалау критерийі - -мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады . Дескриптор -ақпаратты анықтайды. -өмірімен байланыстырадыДескриптор -мазмұнын ашады. -нақты сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Мәтінді оқып, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырыңдар . 3-тапсырма Көтерілген мәселе бойынша келісу келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазыңдар. 1-тапсырма Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріңдер. Бағалау критерийі - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. Дескриптор -көтерілген мәселені айқындайды. -себептерін көрсетіп жазады. -эссе құрылымын сақтайды. . «Бағдаршам»«Қолшапалақтау» «Басбармақ»

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескр

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескрипт орларды критерийлерге сай қою туралы ,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріп отыратынын түсіндім. Әріптестерімнің ықшам сабақ өту барысында кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім.Әріптест еріммен бірлесе отырпып,сабақ мақсатын SMART мақса сабақ жоспарлауды іске асырдым. Оқушылармен үнемі тепе-теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарым дымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып ,бірле се жұмыс жасауды жоспарлаудамын.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Оқу мақсатын SMART формасында жасау керек екенін білдім.Дескрипт орларды критерийлерге сай қою туралы ,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріп отыратынын түсіндім. Әріптестерімнің ықшам сабақ өту барысында кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім.Әріптест еріммен бірлесе отырпып,сабақ мақсатын SMART мақса сабақ жоспарлауды іске асырдым. Оқушылармен үнемі тепе-теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарым дымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып ,бірле се жұмыс жасауды жоспарлаудамын.