Материалдар / Сабақтың тақырыбы: "Бурабайдағы демалыс".
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: "Бурабайдағы демалыс".

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2020
1906
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы : Бурабайдағы демалыс Сабақтың оқу мақсаты: Қайда? сұрағының мағынасын түсінесің. Қайда? сұрағына жауап

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Бурабайдағы демалыс Сабақтың оқу мақсаты: Қайда?  сұрағының мағынасын түсінесің. Қайда?  сұрағына жауап беруді үйренесің. Сілтеме: эл . оқулық OPIQ.KZ, 4сынып қазақ тілі, «Алматыкітап». Бөлімі ”. : ” Менің отаным – Қазақстан Нөмірі 1.3. “ Бурабайдағы демалыс ” тақырыбын басасыз.

Сабақтың сөздік жұмысымен жұмыстану. Жаңа сөздерді қайталаймыз. Жәй дәптерге жазамыз. Сұрақты бір оқушы жұбына қояды, екінші оқ

2 слайд
Сабақтың сөздік жұмысымен жұмыстану. Жаңа сөздерді қайталаймыз. Жәй дәптерге жазамыз. Сұрақты бір оқушы жұбына қояды, екінші оқушы сұрақты мұқият тыңдап, сұраққа жауап береді. Сұраққа барынша жылдам әрі қатесіз жауап берілуі керек. Мұғалім оқушылардың жауаптарын бақылап отырады. Мұғалім оқушыларды мадақтау сөздері арқылы бағалайды. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Тамаша!», «Жақсы!», «Нашар», «Талпын», «Жауабыңды толықтыр!» т.б. 1. Сен қайда тұрасың? 2. Сенің көшеңде ескерткіш бар ма? 3. Кемені қай қалада жасайды? 4. Сенің ата-әжең қайда тұрады? 5. Қай аймақта түйені көп өсіреді? 6. Медеу мұз айдыны қайда орналасқан? 7. Атырау қаласы қайда орналасқан? 8. Жеміс-жидек қай аймақта жақсы өседі? 9. Фарида қайда тұрады? 10. ? 11. Марал қайда тіршілік етеді? 12. Өткен аптада киноға бардың ба? 13. Сенің кітаптарың қайда тұр? 14. Жазда қайда демалдың? 15. Сарыарқа қай аймақта? 16. ?Ойнайық 1-ден 16-ға дейінгі сандарды қағаз текшелерге жаз. Оларды аударып қой. Кезекпен қағазды ал да, көршіңе санға сәйкес сұрақты қой. Сұрақ белгісі болса, ойдан сұрақ құра.

Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сенд

3 слайд
Мұғалім оқушыларға «Бурабайдың» суретін көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қойылады: Бұл қай жер? Бұл жер туралы не білесіңдер? Сендер Бурабайда болдыңдар ма? Мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылардың жауаптарын тыңдап болған соң, Бурабай туралы қысқаша мәлімет береді. Қосымша мәлімет: Бурабай Көкшетаудағы ең әсем жер. Бурабай көлі емдік қасиетімен танымал. Суы таза, жұмсақ, тұщы. Бурабайда демалыс орындары көп. Бурабай аудан орталығынан алыс . Адамдар Бурабайға демалу үшін барады. Бурабай көлінің таулардың орманның, демалыс орындарының суреттері қосымша көрсетіледі.

Тыңдайық 01:15 -01:15 Мәтінді тыңда. Жүргізіп оқы. Балалар өздерін қалай таныстырғанын айт. Медет : Ассалаумағалайкүм, аға! Сіз

4 слайд
Тыңдайық 01:15 -01:15 Мәтінді тыңда. Жүргізіп оқы. Балалар өздерін қалай таныстырғанын айт. Медет : Ассалаумағалайкүм, аға! Сізге қонақтар келді. Атарбамен қыдыртыңызшы. Еркін ағай : Сәлеметсіңдер ме, балалар! Ең сұлу жерге (мекенге) қош келдіңдер! Мен осы жерде бала кезімнен тұрамын. Танысайық, менің атым – Еркін. Менімен бірге қыдырыңдар. Фарида : Еркін аға, менің атым – Фарида. Шымкентте тұрамын. Расул : Менің атым – Расул. Оралда тұрамын. Дина : Менің атым – Дина. Семейде тұрамын. Диалогке қатысушылар Қай қалада тұрады? Қай аймақта тұрады? Медет Бурабайда солтүстік аймақта Фарида Расул Дина Еркін аға Жеке жұмыс Диалогті қайталап тыңда. Кестені толтыр. Жеке жұмыс Диалогті қайталап тыңда. Кестені толтыр. Жауабынды тексер.

«Кел сөйлесейік!» айдары бойынша оқушылар оқулықтағы суретке назар аудара отырып, рөлдік ойынға қатысады және Еркін ағаймен тан

5 слайд
«Кел сөйлесейік!» айдары бойынша оқушылар оқулықтағы суретке назар аудара отырып, рөлдік ойынға қатысады және Еркін ағаймен танысады. Осы тапсырманы орындау барысында оқушылар өздерінің алдыңғы алған білімдерін қолданады. Оқушылар Еркін ағайдың пәуескесіне отырып, өздерін таныстырады. Электрондық оқулықта ұсынылған «Жаттығайық» айдары бойынша диалогтегі сөздерге «Қайда?» сұрағын қойып, тиісті жалғауды жалғайды. Мұғалім оқушылардың «Қайда?» сұрағына дұрыс жауап беруі мен, тиісті жалғаулардың дұрыс жалғануын бақылайды, оқушылардың қателерін өздеріне түзеттіреді.

 « Есте сақта!» айдары бойынша грамматиканы қолданыстық тұрғыда меңгерту. Алдымен оқушыларға – да/-де, -та/-те жалғаулары

6 слайд
 « Есте сақта!» айдары бойынша грамматиканы қолданыстық тұрғыда меңгерту. Алдымен оқушыларға – да/-де, -та/-те жалғауларының дұрыс жалғану реті көрсетілген кесте көрсетіледі. Мұғалім кестедегі ережені басшылыққа ала отырып, «Сәйкесін тап» әдісі бойынша оқушылар сөздер мен жалғауларды сәйкестендіреді.  - да   -де  Қайда?  Астана  Атырау  Шымкент  Оңтүстік  Шығыс  Орал  Өскемен  Өлке   - та   -те  Тапсырманың орындалу барысында мұғалім топтарды аралап қолдау көрсетеді, түзету, бағыттау, кестені қолдана отырып, білуге үйрету жұмыстарын жүргізеді.

7 слайд

 Оқушылар тақтадағы кері байланыс парағына стикерлер жапсырады. Оқушылардың білімі қаншалықты деңгейде қалыптасқаны бағаланад

8 слайд
 Оқушылар тақтадағы кері байланыс парағына стикерлер жапсырады. Оқушылардың білімі қаншалықты деңгейде қалыптасқаны бағаланады . Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Бағдаршам арқылы бағалау. Үй жұмысы.