Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы Мақтаарал ауданы «С.Торайғыров атындағы №30жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні м

#1 слайд
Түркістан облысы Мақтаарал ауданы «С.Торайғыров атындағы №30жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тилеуова Асия Орынбасарқызы Пәні: Қазақ тілі. Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны

1 слайд

Түркістан облысы Мақтаарал ауданы «С.Торайғыров атындағы №30жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тилеуова Асия Орынбасарқызы Пәні: Қазақ тілі. Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны

Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 7.2.5.

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. Сабақ мақсаты: - мәтін бойынша проблемелық сұрақтар құрастырады - етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданады. Бағалау критерийлері: •мәтін мазмұнын түсінеді; •проблемалық сұрақтар құрастырады; •етістіктің шақ түрлерін ажыратады; •етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолданады. Ойлау деңгейлері: Қолдану •Оқу сауаттылығы ақпаратты табу және игеру; •ақпаратты кіріктіру және интерпретациялау; •ақпаратты бағалау және рефлексия

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. Сабақ мақсаты: - мәтін бойынша проблемелық сұрақтар құрастырады - етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданады. Бағалау критерийлері: •мәтін мазмұнын түсінеді; •проблемалық сұрақтар құрастырады; •етістіктің шақ түрлерін ажыратады; •етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолданады. Ойлау деңгейлері: Қолдану •Оқу сауаттылығы ақпаратты табу және игеру; •ақпаратты кіріктіру және интерпретациялау; •ақпаратты бағалау және рефлексия

Тапсырмалар Қызығушылықты ояту. Оқылым алды тапсырмасы Төмендегі суретке байланысты қандай ой айтасыңдар? Күніне неше сағат ғала

#3 слайд
Тапсырмалар Қызығушылықты ояту. Оқылым алды тапсырмасы Төмендегі суретке байланысты қандай ой айтасыңдар? Күніне неше сағат ғаламторда отырасыңдар? Ғаламтордағы қай сайтқа жиі кіресіңдер? Компьютерде жұмыс жасауда қанша уақыт арасында үзіліс жасайсыңдар?

3 слайд

Тапсырмалар Қызығушылықты ояту. Оқылым алды тапсырмасы Төмендегі суретке байланысты қандай ой айтасыңдар? Күніне неше сағат ғаламторда отырасыңдар? Ғаламтордағы қай сайтқа жиі кіресіңдер? Компьютерде жұмыс жасауда қанша уақыт арасында үзіліс жасайсыңдар?

1-тапсырма. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жұптық жұмыс. Мәтінді мұқият оқып, «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіндегі компютердің ада

#4 слайд
1-тапсырма. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жұптық жұмыс. Мәтінді мұқият оқып, «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіндегі компютердің адам ағзасына әсері мен ғаламтордың зиянын кестеге түсіріп жаз Дескриптор: - мәтінді түсініп оқиды; -мәтіндегі компютердің адам ағзасына әсері туралы ақпаратты анықтайды; - мәтіндегі ғаламтордың зияны туралы ақпаратты анықтайды; - кестеге түсіріп жазады. (ақпаратты табу және игеру)    2-тапсырма. Топтық жұмыс «6 НЕЛІКТЕН?» әдісімен мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. Дескриптор: - Неліктен? сұрағын пайдаланады; - мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға дәлелді жауап береді. (ақпаратты интерпретациялау)

4 слайд

1-тапсырма. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Жұптық жұмыс. Мәтінді мұқият оқып, «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіндегі компютердің адам ағзасына әсері мен ғаламтордың зиянын кестеге түсіріп жаз Дескриптор: - мәтінді түсініп оқиды; -мәтіндегі компютердің адам ағзасына әсері туралы ақпаратты анықтайды; - мәтіндегі ғаламтордың зияны туралы ақпаратты анықтайды; - кестеге түсіріп жазады. (ақпаратты табу және игеру)    2-тапсырма. Топтық жұмыс «6 НЕЛІКТЕН?» әдісімен мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. Дескриптор: - Неліктен? сұрағын пайдаланады; - мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға дәлелді жауап береді. (ақпаратты интерпретациялау)

3-тапсырма. Жеке жұмыс Оқылым мәтінінен етістіктің шақ түрлерін ажыратып жаз (ақпаратты табу және игеру) № Осы шақ

#5 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс Оқылым мәтінінен етістіктің шақ түрлерін ажыратып жаз (ақпаратты табу және игеру) № Осы шақ Өткен шақ Келер шақ 1       2       3       4       5       6       7       Дескриптор - етістіктің шақ түрлерін анықтайды; - осы шақты ажыратады; - өткен шақты ажыратады; - келер шақты ажыратады

5 слайд

3-тапсырма. Жеке жұмыс Оқылым мәтінінен етістіктің шақ түрлерін ажыратып жаз (ақпаратты табу және игеру) № Осы шақ Өткен шақ Келер шақ 1       2       3       4       5       6       7       Дескриптор - етістіктің шақ түрлерін анықтайды; - осы шақты ажыратады; - өткен шақты ажыратады; - келер шақты ажыратады

4-тапсырма. Жеке жұмыс ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. (ақпаратты бағалау және рефлексия) «ПОПС формуласын» пайдаланы

#6 слайд
4-тапсырма. Жеке жұмыс ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. (ақпаратты бағалау және рефлексия) «ПОПС формуласын» пайдаланып, «Компьютерде ұзақ отыру- адам ағзасына қауіпті ме?» тақырыбында өз ойларыңды жазыңдар 1-сөйлем: «Менің ойымша...» 2-сөйлем: «Мен оны былай түсінемін...» 3-сөйлем: «Оны мына деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: тақырыпқа байланысты пікірін «ПОПС формуласы» арқылы қорытындылайды.

6 слайд

4-тапсырма. Жеке жұмыс ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. (ақпаратты бағалау және рефлексия) «ПОПС формуласын» пайдаланып, «Компьютерде ұзақ отыру- адам ағзасына қауіпті ме?» тақырыбында өз ойларыңды жазыңдар 1-сөйлем: «Менің ойымша...» 2-сөйлем: «Мен оны былай түсінемін...» 3-сөйлем: «Оны мына деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: тақырыпқа байланысты пікірін «ПОПС формуласы» арқылы қорытындылайды.

Файл форматы:
pptx
24.03.2025
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі