Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жібек Жолы» (Ұлы «Жібек Жолы») — Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шыңжаң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты. Атауды алманиялық ғалымдары Ф. фон Рихтһофен (F. von Richthofen) бен А. Һерман (А Hеrman) 19 ғасырда ұсынған.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Суретке қарап әңгіме құра

1 слайд
Суретке қарап әңгіме құра

1 слайд

Суретке қарап әңгіме құра

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы

Оқу мақсаттары: •Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау. •Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара эконо

3 слайд
Оқу мақсаттары: •Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау. •Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау. •Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру.

3 слайд

Оқу мақсаттары: •Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау. •Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау. •Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру.

Бағалау критерийлері: •Қолдану: Контур картаға Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның

4 слайд
Бағалау критерийлері: •Қолдану: Контур картаға Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалаларын белгілейді, •Шығармашылық дағды : Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ролінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді; •Критерийлері: 1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; 2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; 4. Ақша түрлерін анықтайды; 5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді; 6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді; 7. Қалада атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді.

4 слайд

Бағалау критерийлері: •Қолдану: Контур картаға Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалаларын белгілейді, •Шығармашылық дағды : Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ролінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді; •Критерийлері: 1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; 2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; 4. Ақша түрлерін анықтайды; 5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді; 6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді; 7. Қалада атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді.

Дескриптор •Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалалардың кем дегенде 5-еуін жазады; • Ортаға

5 слайд
Дескриптор •Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалалардың кем дегенде 5-еуін жазады; • Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді кем дегенде 3 аргумент пен факт арқылы ; •Критерийлері: •1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; •2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; •3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; •4. Ақша түрлерін анықтайды; •5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді. •6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді •7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді

5 слайд

Дескриптор •Жұмыс дәптерлеріне Ұлы Жібек жолындағы Қазақстанның ортағасырлық қалалардың кем дегенде 5-еуін жазады; • Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ретінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді кем дегенде 3 аргумент пен факт арқылы ; •Критерийлері: •1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; •2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; •3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; •4. Ақша түрлерін анықтайды; •5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді. •6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді •7. Қалаңда атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді

6 слайд

6 слайд

Мәтінмен жұмыс. •Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? •Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған?

7 слайд
Мәтінмен жұмыс. •Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? •Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған?

7 слайд

Мәтінмен жұмыс. •Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз? •Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған?

«Ұлы жібек жолы» видеоролигін көріп, Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: - Не көрдің? - Не естідің? - Не сезіңдің? - Не ойлайс

8 слайд
«Ұлы жібек жолы» видеоролигін көріп, Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: - Не көрдің? - Не естідің? - Не сезіңдің? - Не ойлайсың? Бейнебаян көрсету

8 слайд

«Ұлы жібек жолы» видеоролигін көріп, Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: - Не көрдің? - Не естідің? - Не сезіңдің? - Не ойлайсың? Бейнебаян көрсету

Топпен жұмыс 1 - топ - Тараз 2 - топ – Отырар 3 - топ – Сығанақ 4 - топ – Испиджаб 5 – топ - Суяб

9 слайд
Топпен жұмыс 1 - топ - Тараз 2 - топ – Отырар 3 - топ – Сығанақ 4 - топ – Испиджаб 5 – топ - Суяб

9 слайд

Топпен жұмыс 1 - топ - Тараз 2 - топ – Отырар 3 - топ – Сығанақ 4 - топ – Испиджаб 5 – топ - Суяб

Әр топ өз қаласы бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді, таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттеп: 1. Өз

10 слайд
Әр топ өз қаласы бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді, таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттеп: 1. Өз қалаңның архитектурасын суретте; 2. Сенің қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықта; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жаса; 4. Ақша түрлерін анықта; 5. Сенің қалаңда қандай діни мекемелер барын зертте; 6. Сенің қалаңа шетелдік саяхатшылар, саудагерлер келеді ме? 7. Сенің қалаңда қандай атақты ғұламалар, білім ордалары барын білесің бе? Осы сұрақтарға жауаптарыңды макет түрінде суреттеп, қаланның Ұлы Жібек жолындағы маңызын дәлелдеңдер.

10 слайд

Әр топ өз қаласы бойынша қосымша материалдарды, оқулықтардан алынған деректерді, таратпа сурет, иллюстрацияларды зерттеп: 1. Өз қалаңның архитектурасын суретте; 2. Сенің қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықта; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жаса; 4. Ақша түрлерін анықта; 5. Сенің қалаңда қандай діни мекемелер барын зертте; 6. Сенің қалаңа шетелдік саяхатшылар, саудагерлер келеді ме? 7. Сенің қалаңда қандай атақты ғұламалар, білім ордалары барын білесің бе? Осы сұрақтарға жауаптарыңды макет түрінде суреттеп, қаланның Ұлы Жібек жолындағы маңызын дәлелдеңдер.

Топтық бағалау: Мынадай критерийлер бойынша •Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру; •Өз мәтінін түсінікті етіп айту; •Топтық ж

11 слайд
Топтық бағалау: Мынадай критерийлер бойынша •Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру; •Өз мәтінін түсінікті етіп айту; •Топтық жұмысқа белсенді қатысу; •Уақытты тиімді пайдалану. •Топтың бір мүшесі қолдау көрсету

11 слайд

Топтық бағалау: Мынадай критерийлер бойынша •Басқа топтардың сұрақтарына жауап беру; •Өз мәтінін түсінікті етіп айту; •Топтық жұмысқа белсенді қатысу; •Уақытты тиімді пайдалану. •Топтың бір мүшесі қолдау көрсету

Кері байланыс: •«Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін: •Жасыл түс – осы секілді тапсырмала

12 слайд
Кері байланыс: •«Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін: •Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса •Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес •Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады

12 слайд

Кері байланыс: •«Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін: •Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса •Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес •Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады

Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу. (60-70 сөз).

13 слайд
Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу. (60-70 сөз). 

13 слайд

Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу. (60-70 сөз). 

Министірлікпен келісілген курстар тізімі