Материалдар / Сабақтың тақырыбы:Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт,инсталяция және т.б.)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы:Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт,инсталяция және т.б.)

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
634
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4апт

1 слайд
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4аптаСабақ тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер. Ақсу қаласы 2020 ж

1 слайд

Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4аптаСабақ тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер. Ақсу қаласы 2020 ж

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қ

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау. Сабақ мақсаты Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау. Сабақ мақсаты Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

Критериалды бағалау

3 слайд
Критериалды бағалау

3 слайд

Критериалды бағалау

Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және А

4 слайд
Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және АҚШ 1950—1960-ж.ж аяғында, абстракциялық суреттің бір түрі ретінде дамыды. Рой Лихтенштейн

4 слайд

Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және АҚШ 1950—1960-ж.ж аяғында, абстракциялық суреттің бір түрі ретінде дамыды. Рой Лихтенштейн

Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOe

5 слайд
Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOeqZdRXA СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ

5 слайд

Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOeqZdRXA СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ

Клас Олденбург

6 слайд
Клас Олденбург

6 слайд

Клас Олденбург

7 слайд

7 слайд

Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилін

8 слайд
Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилінің негізін салушы.(өзінің Соней Терк- Делоне атты әйелімен бірге) Орф и9зм — Ежелгі Греция мен Фракиидің сырлы өнері, связанное с именем мифического поэта и певцаМифологиялық әнші әрі ақыны Орфея атымен тығыз байланысты. Б.з.д.VI ғасырда— орфизм бағыты пайда болды. А. Ф. Лосеваның айтуынша орфизм «Гомера өнерінен бұрын пайда болды».

8 слайд

Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилінің негізін салушы.(өзінің Соней Терк- Делоне атты әйелімен бірге) Орф и9зм — Ежелгі Греция мен Фракиидің сырлы өнері, связанное с именем мифического поэта и певцаМифологиялық әнші әрі ақыны Орфея атымен тығыз байланысты. Б.з.д.VI ғасырда— орфизм бағыты пайда болды. А. Ф. Лосеваның айтуынша орфизм «Гомера өнерінен бұрын пайда болды».

9 слайд

9 слайд

Аристарх Лентулов

10 слайд
Аристарх Лентулов

10 слайд

Аристарх Лентулов

Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руи

11 слайд
Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пика9ссо, сондай-ақ, Пикасс о9 нұсқасы қабылданған ( ис. Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Ruíz y Picasso; 25 қазан 1881(18811025), Малага, Испания — 8 сәуір 1973, Мужен, Франция) - испан суретшісі, мүсіншісі, графигі, керамисті және дизайнері.

11 слайд

Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пика9ссо, сондай-ақ, Пикасс о9 нұсқасы қабылданған ( ис. Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Ruíz y Picasso; 25 қазан 1881(18811025), Малага, Испания — 8 сәуір 1973, Мужен, Франция) - испан суретшісі, мүсіншісі, графигі, керамисті және дизайнері.

Хуан Грис

12 слайд
Хуан Грис

12 слайд

Хуан Грис

Фернан Леже

13 слайд
Фернан Леже

13 слайд

Фернан Леже

Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары

14 слайд
Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары үш өлшемнен (биіктік, ендік, аумақтық) құралады. Мүсіндеме қатты заттардан немесе пластикалық материалдардан жасалады. Осыған байланысты, мүсіндеме жасайтын адамды - мүсінші деп атайды. Александр Архипенко

14 слайд

Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары үш өлшемнен (биіктік, ендік, аумақтық) құралады. Мүсіндеме қатты заттардан немесе пластикалық материалдардан жасалады. Осыған байланысты, мүсіндеме жасайтын адамды - мүсінші деп атайды. Александр Архипенко

Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПО

15 слайд
Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

15 слайд

Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зертт

16 слайд
Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. В деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. С деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

16 слайд

Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. В деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. С деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

17 слайд

17 слайд