Материалдар / Сабақтың тақырыбы:Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт,инсталяция және т.б.)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы:Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт,инсталяция және т.б.)

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
398
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4апт

1 слайд
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4аптаСабақ тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер. Ақсу қаласы 2020 ж

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қ

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау. Сабақ мақсаты Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

Критериалды бағалау

3 слайд
Критериалды бағалау

Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және А

4 слайд
Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және АҚШ 1950—1960-ж.ж аяғында, абстракциялық суреттің бір түрі ретінде дамыды. Рой Лихтенштейн

Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOe

5 слайд
Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOeqZdRXA СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ

Клас Олденбург

6 слайд
Клас Олденбург

7 слайд

Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилін

8 слайд
Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилінің негізін салушы.(өзінің Соней Терк- Делоне атты әйелімен бірге) Орф и9зм — Ежелгі Греция мен Фракиидің сырлы өнері, связанное с именем мифического поэта и певцаМифологиялық әнші әрі ақыны Орфея атымен тығыз байланысты. Б.з.д.VI ғасырда— орфизм бағыты пайда болды. А. Ф. Лосеваның айтуынша орфизм «Гомера өнерінен бұрын пайда болды».

9 слайд

Аристарх Лентулов

10 слайд
Аристарх Лентулов

Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руи

11 слайд
Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пика9ссо, сондай-ақ, Пикасс о9 нұсқасы қабылданған ( ис. Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Ruíz y Picasso; 25 қазан 1881(18811025), Малага, Испания — 8 сәуір 1973, Мужен, Франция) - испан суретшісі, мүсіншісі, графигі, керамисті және дизайнері.

Хуан Грис

12 слайд
Хуан Грис

Фернан Леже

13 слайд
Фернан Леже

Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары

14 слайд
Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары үш өлшемнен (биіктік, ендік, аумақтық) құралады. Мүсіндеме қатты заттардан немесе пластикалық материалдардан жасалады. Осыған байланысты, мүсіндеме жасайтын адамды - мүсінші деп атайды. Александр Архипенко

Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПО

15 слайд
Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зертт

16 слайд
Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. В деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. С деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.

17 слайд