Сабақтың тақырыбы:Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт,инсталяция және т.б.)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ
Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4аптаСабақ тақырыбы:
Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп
арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер.
Ақсу қаласы 2020 ж
1 слайд
Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі: Кусаинова Айжан Амановна Өнер, 7 сынып, 1 тоқсан, 4аптаСабақ тақырыбы: Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер. Ақсу қаласы 2020 ж
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
7.3.2.1
Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің
(суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары
мен тақырыптарды талқылау және бағалау.
Сабақ мақсаты
Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар
туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар
мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын
жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың
стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін
баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау. Сабақ мақсаты Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.
3 слайд
Критериалды бағалау
3 слайд
Критериалды бағалау
4 слайд
Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от
popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс
Европада және АҚШ 1950—1960-ж.ж аяғында,
абстракциялық суреттің бір түрі ретінде дамыды.
Рой Лихтенштейн
4 слайд
Поп-а9рт танымал өнер түрі(англ. pop art, сокращение от popular art) — сурет өнерінің бір түріне жатады. Батыс Европада және АҚШ 1950—1960-ж.ж аяғында, абстракциялық суреттің бір түрі ретінде дамыды. Рой Лихтенштейн
5 слайд
Энди Уорхол
https://www.youtube.com/watch?v=nC-
RqyJUhGU
Портрет- трафарет своими руками!
https://www.youtube.com/watch?
v=wGBOeqZdRXA
СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО —
ИНСТАЛЛЯЦИЯ
5 слайд
Энди Уорхол https://www.youtube.com/watch?v=nC- RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch? v=wGBOeqZdRXA СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ
6 слайд
Клас Олденбург
6 слайд
Клас Олденбург
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж
— 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі,
«Офоризм» стилінің негізін салушы.(өзінің Соней Терк-
Делоне атты әйелімен бірге)
Орф
и9зм — Ежелгі Греция мен Фракиидің сырлы өнері,
связанное с именем мифического поэта и
певцаМифологиялық әнші әрі ақыны Орфея атымен тығыз
байланысты. Б.з.д.VI ғасырда— орфизм бағыты пайда
болды. А. Ф. Лосеваның айтуынша орфизм «Гомера
өнерінен бұрын пайда болды».
8 слайд
Робе9р Делон е9 (фр. Robert Delaunay; 12 апреля 1885, Париж — 25 октября 1941, Монпелье) — француз суретшісі, «Офоризм» стилінің негізін салушы.(өзінің Соней Терк- Делоне атты әйелімен бірге) Орф и9зм — Ежелгі Греция мен Фракиидің сырлы өнері, связанное с именем мифического поэта и певцаМифологиялық әнші әрі ақыны Орфея атымен тығыз байланысты. Б.з.д.VI ғасырда— орфизм бағыты пайда болды. А. Ф. Лосеваның айтуынша орфизм «Гомера өнерінен бұрын пайда болды».
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Аристарх Лентулов
10 слайд
Аристарх Лентулов
11 слайд
Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима
Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пика9ссо, сондай-ақ, Пикасс о9 нұсқасы қабылданған ( ис. Pablo Diego José
Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Ruíz y
Picasso; 25 қазан 1881(18811025), Малага, Испания — 8 сәуір 1973, Мужен, Франция) - испан суретшісі,
мүсіншісі, графигі, керамисті және дизайнері.
11 слайд
Пабло Диего Хосе Франсиско де Паула Хуан Непомусено Мария де лос Ремедиос Сиприано де ла Сантисима Тринидад Мартир Патрисио Руис и Пика9ссо, сондай-ақ, Пикасс о9 нұсқасы қабылданған ( ис. Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Ruíz y Picasso; 25 қазан 1881(18811025), Малага, Испания — 8 сәуір 1973, Мужен, Франция) - испан суретшісі, мүсіншісі, графигі, керамисті және дизайнері.
12 слайд
Хуан Грис
12 слайд
Хуан Грис
13 слайд
Фернан Леже
13 слайд
Фернан Леже
14 слайд
Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің
бір түрі. Мүсіндеме туындылары үш өлшемнен (биіктік, ендік, аумақтық) құралады. Мүсіндеме
қатты заттардан немесе пластикалық материалдардан жасалады. Осыған байланысты,
мүсіндеме жасайтын адамды - мүсінші деп атайды.
Александр Архипенко
14 слайд
Мүсіндеме, мүсін, скульптура (лат. sculptura, seuplo – шекимін, қашаймын) – бейнелеу өнерінің бір түрі. Мүсіндеме туындылары үш өлшемнен (биіктік, ендік, аумақтық) құралады. Мүсіндеме қатты заттардан немесе пластикалық материалдардан жасалады. Осыған байланысты, мүсіндеме жасайтын адамды - мүсінші деп атайды. Александр Архипенко
15 слайд
Тапсырма:
Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа
бөлінеді.
Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер
жасап, қорғайды.
Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды.
Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды.
Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау
және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды
галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады.
Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл
сыныппен бөліседі.
15 слайд
Тапсырма: Оқушылар «Смарт» бейдж арқылы топқа бөлінеді. «Смарт» бейдждің үш көмекшісі арқылы үш топқа бөлінеді. Бірінші топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.
16 слайд
Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар :
А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын
зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу
мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар,
энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің
зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.
В деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын
зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу
мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар,
энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады.
С деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын
зерттейді. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен
бөліседі.
16 слайд
Дифференциациялдық оқыту жүйесіндегі тапсырмалар : А деңгейлі оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. В деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. С деңгейлі оқушылар үшін өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі.
17 слайд
17 слайд