Материалдар / Сабақтың тақырыбы:Зат есім Қашықтықтан оқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы:Зат есім Қашықтықтан оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл байлығын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
0501000 “Бастауыш білім беру” мамандығы “Бастауыш сынып мұғалімі” біліктілігі П ән: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Пән оқыту

1 слайд
0501000 “Бастауыш білім беру” мамандығы “Бастауыш сынып мұғалімі” біліктілігі П ән: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Пән оқытушысы: Жапарқұлова Н.А Студент: Кенжебек Аружан Қайратқызы Курс: 3 Топ: 131 Сынып: 2 “К” Пән: қазақ тілі Тақырыбы: Зат есім

1 слайд

0501000 “Бастауыш білім беру” мамандығы “Бастауыш сынып мұғалімі” біліктілігі П ән: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Пән оқытушысы: Жапарқұлова Н.А Студент: Кенжебек Аружан Қайратқызы Курс: 3 Топ: 131 Сынып: 2 “К” Пән: қазақ тілі Тақырыбы: Зат есім

Сабақтың тақырыбы: Зат есім

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Зат есім

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Зат есім

Оқу мақсаттары: • 2.1.4.1 -тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. • 2.2.3.1- мәтін мазмұнын аны

3 слайд
Оқу мақсаттары: • 2.1.4.1 -тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. • 2.2.3.1- мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. • 2.4.2.3 -сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырату.

3 слайд

Оқу мақсаттары: • 2.1.4.1 -тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. • 2.2.3.1- мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. • 2.4.2.3 -сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырату.

Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. • Тақырыпты меңгереді. Сөз таптарын (зат есім,

4 слайд
Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. • Тақырыпты меңгереді. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырата алады. • Оқушылардың басым бөлігі: • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп бере алады.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады. • Кейбір оқушылар: • Оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрастыра алады.

4 слайд

Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. • Тақырыпты меңгереді. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырата алады. • Оқушылардың басым бөлігі: • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп бере алады.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады. • Кейбір оқушылар: • Оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрастыра алады.

Бағалау критерийлері: • 1. Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады. • 2.Мәтін мазмұнын аны

5 слайд
Бағалау критерийлері: • 1. Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады. • 2.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады. • 3.Сұрақтарға жауап бере алады. • 4.Жіберілген пунктуациялық қателерді түзете алады. • 5. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырата алады.

5 слайд

Бағалау критерийлері: • 1. Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады. • 2.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады. • 3.Сұрақтарға жауап бере алады. • 4.Жіберілген пунктуациялық қателерді түзете алады. • 5. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырата алады.

Ұйымдастыру кезеңі Біз бақытты баламыз, Биікке қанат қағамыз Болашаққа талпынып, Отта лаулап жанамыз, Мақсаттымыз-білім алу Мі

6 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Біз бақытты баламыз, Биікке қанат қағамыз Болашаққа талпынып, Отта лаулап жанамыз, Мақсаттымыз-білім алу Міндетіміз-еңбектену Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу.

6 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Біз бақытты баламыз, Биікке қанат қағамыз Болашаққа талпынып, Отта лаулап жанамыз, Мақсаттымыз-білім алу Міндетіміз-еңбектену Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу.

Зат есім – заттың, ұғымының атын білдіретін сөз табы. Кім? (адам, мамандық, туыстық а таулар ) не? кімдер? нелер? сұрақтарғ

7 слайд
Зат есім – заттың, ұғымының атын білдіретін сөз табы. Кім? (адам, мамандық, туыстық а таулар ) не? кімдер? нелер? сұрақтарға жауап береді. Мысалы : Адам,көгершін,құлындар және т.б. Бас әріппен жазылатын зат есімдерге адам аттары,жер-су аттары,таудың аттары жатады. -Зат есімді басқа пәндермен байланыстырып көрейік.Мысалы:орыс тілі,ағылшын. Орыс тілінде дәл қазақ тілі сияқты кім ? (кто?), не? (что?) деген сұраққа жауап береді.Орыс тілінде кто? деген сұрақ жан- жануарларғада қойылады.Ал что? деген сұрақ айналамыздағы барлық заттар. Мысалы :Үстел (стол). Ағылшын тілінде зат есім “ Noun ” деп аталады.Яғни кім?, не? деген сұраққа жауап береді. Мысалы: Compiter (компьютер), book (кітап).

7 слайд

Зат есім – заттың, ұғымының атын білдіретін сөз табы. Кім? (адам, мамандық, туыстық а таулар ) не? кімдер? нелер? сұрақтарға жауап береді. Мысалы : Адам,көгершін,құлындар және т.б. Бас әріппен жазылатын зат есімдерге адам аттары,жер-су аттары,таудың аттары жатады. -Зат есімді басқа пәндермен байланыстырып көрейік.Мысалы:орыс тілі,ағылшын. Орыс тілінде дәл қазақ тілі сияқты кім ? (кто?), не? (что?) деген сұраққа жауап береді.Орыс тілінде кто? деген сұрақ жан- жануарларғада қойылады.Ал что? деген сұрақ айналамыздағы барлық заттар. Мысалы :Үстел (стол). Ағылшын тілінде зат есім “ Noun ” деп аталады.Яғни кім?, не? деген сұраққа жауап береді. Мысалы: Compiter (компьютер), book (кітап).

1-тапсырма.Оқулықпен жұмыс.Мәтіннің тақырыбына қарап,онын мазмұнын болжа.Сонан соң мәтінді түсініп оқы. -Наурызкөже деген не,

8 слайд
1-тапсырма.Оқулықпен жұмыс.Мәтіннің тақырыбына қарап,онын мазмұнын болжа.Сонан соң мәтінді түсініп оқы. -Наурызкөже деген не,ата? -Наурызкөже деген-жеті түрлі дәм жасаған өте дәмді көже. - Ата,наурызкөжені ішеміз?-деді Нартай. -Наурызкөже ішкен соң көне жыл бітіп,жаңа жыл басталады.Наурызкөже ішкен адам бір жасқа үлкейеді,-деді атасы. Сұрақтар: 1.Мәтін не туралы айтылған? 2.Мәтіннен кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап.

8 слайд

1-тапсырма.Оқулықпен жұмыс.Мәтіннің тақырыбына қарап,онын мазмұнын болжа.Сонан соң мәтінді түсініп оқы. -Наурызкөже деген не,ата? -Наурызкөже деген-жеті түрлі дәм жасаған өте дәмді көже. - Ата,наурызкөжені ішеміз?-деді Нартай. -Наурызкөже ішкен соң көне жыл бітіп,жаңа жыл басталады.Наурызкөже ішкен адам бір жасқа үлкейеді,-деді атасы. Сұрақтар: 1.Мәтін не туралы айтылған? 2.Мәтіннен кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап.

Дескриптор: 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2.Мәтіннен кім?не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.

9 слайд
Дескриптор: 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2.Мәтіннен кім?не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.

9 слайд

Дескриптор: 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2.Мәтіннен кім?не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады.

2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беретін сөздерді көп нүктенің орнына қойып оқы. ( Не? ) . . . гүлге қонды. ( Кім? ) . . . . .

10 слайд
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беретін сөздерді көп нүктенің орнына қойып оқы. ( Не? ) . . .   гүлге қонды. ( Кім? ) . . . . . . егін екті. ( Не? )  . . . . . . .   жердің аты. ( Кім? ) . . . .  үйге кірді.                      Керекті сөздер: Сарыбел, атам, егінші, ара.  

10 слайд

2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беретін сөздерді көп нүктенің орнына қойып оқы. ( Не? ) . . .   гүлге қонды. ( Кім? ) . . . . . . егін екті. ( Не? )  . . . . . . .   жердің аты. ( Кім? ) . . . .  үйге кірді.                      Керекті сөздер: Сарыбел, атам, егінші, ара.  

Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап беретін сөздерді айтады. 2.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып шығады.

11 слайд
Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап беретін сөздерді айтады. 2.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып шығады.

11 слайд

Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап беретін сөздерді айтады. 2.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып шығады.

Дәптермен жұмыс 26-жаттығу.Өлеңді көшіріп жаз. Наурыз құтты болса екен, Жерге ырыс толса екен. Құл-Керім Елемес

12 слайд
Дәптермен жұмыс 26-жаттығу.Өлеңді көшіріп жаз. Наурыз құтты болса екен, Жерге ырыс толса екен. Құл-Керім Елемес

12 слайд

Дәптермен жұмыс 26-жаттығу.Өлеңді көшіріп жаз. Наурыз құтты болса екен, Жерге ырыс толса екен. Құл-Керім Елемес

Тест тапсырмалары 1.Зат есім нені білдіреді? а)Заттың санын ә)заттың қимылын б)заттың атын 2.Кім сұрағына жауап беретін сөзді

13 слайд
Тест тапсырмалары 1.Зат есім нені білдіреді? а)Заттың санын ә)заттың қимылын б)заттың атын 2.Кім сұрағына жауап беретін сөзді тап. а)Жандос ә)дәрі б)күлді 3.Дәптер деген сөзге қойылатын сұрақ? а) не істеді? ә)не? б)Кім? 4.Мына сөздердің қайсысы зат есім? а) дәмді ә)парта б)жазды

13 слайд

Тест тапсырмалары 1.Зат есім нені білдіреді? а)Заттың санын ә)заттың қимылын б)заттың атын 2.Кім сұрағына жауап беретін сөзді тап. а)Жандос ә)дәрі б)күлді 3.Дәптер деген сөзге қойылатын сұрақ? а) не істеді? ә)не? б)Кім? 4.Мына сөздердің қайсысы зат есім? а) дәмді ә)парта б)жазды

Мұхтар Шахановтың “12-3” өлеңі Көктем деген-табиғаттың таңғажайып ерлігі. Ол ерліктің даңқын ешкім қаға алмайды шеткері, Ал жаст

14 слайд
Мұхтар Шахановтың “12-3” өлеңі Көктем деген-табиғаттың таңғажайып ерлігі. Ол ерліктің даңқын ешкім қаға алмайды шеткері, Ал жастық шақ-адамзаттың көктемі. Міне,осы көктем нәрлі болмаса, Әр тіршілік өз қорегін қажетінше алмаса, Айырылмай ма бар мағына-көріктен? Онда шырын үмітіңнен қараңды үз. Көктемде гүлдемесе алмадар мен өріктер, Қалған анау тоғыз айда Қандай жеміс күте аламыз ,одан біз? Қанша налып,жегеніңмен пұшайман. Бұған қарсы табу қиын күш,айла. Қараңызшы,тоғыз айдың тағдыры.

14 слайд

Мұхтар Шахановтың “12-3” өлеңі Көктем деген-табиғаттың таңғажайып ерлігі. Ол ерліктің даңқын ешкім қаға алмайды шеткері, Ал жастық шақ-адамзаттың көктемі. Міне,осы көктем нәрлі болмаса, Әр тіршілік өз қорегін қажетінше алмаса, Айырылмай ма бар мағына-көріктен? Онда шырын үмітіңнен қараңды үз. Көктемде гүлдемесе алмадар мен өріктер, Қалған анау тоғыз айда Қандай жеміс күте аламыз ,одан біз? Қанша налып,жегеніңмен пұшайман. Бұған қарсы табу қиын күш,айла. Қараңызшы,тоғыз айдың тағдыры.

Кері байланыс: “Пойыз” Үйге тапсырма: Керекті сөздерді қатыстыра отырып,сөйлем құрау. Керекті сөздер :дала,гүлдер,Айдана,аспан

15 слайд
Кері байланыс: “Пойыз”   Үйге тапсырма: Керекті сөздерді қатыстыра отырып,сөйлем құрау. Керекті сөздер :дала,гүлдер,Айдана,аспан,теледидар

15 слайд

Кері байланыс: “Пойыз”   Үйге тапсырма: Керекті сөздерді қатыстыра отырып,сөйлем құрау. Керекті сөздер :дала,гүлдер,Айдана,аспан,теледидар

Назарларыңызға рахмет!!!

16 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!