Материалдар / Сағат неше?

Сағат неше?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ орыс тілді мектептерде оқытылатын 4-сыныптарға арналған. сабақтың тақырыбы сағат неше? Грамматикалық тақырып сан есім. Бұл презентация арқылы мұғалім сағат неше және сан есімді меңгерте алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
25 Қаңтар 2019
1721
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Сәлем» сөздің анасы!

1 слайд
«Сәлем» сөздің анасы!

1 слайд

«Сәлем» сөздің анасы!

2 слайд

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сағат неше?

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сағат неше?

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сағат неше?

Сабақтың мақсаты: •Сөз таптары туралы білімдерін шыңдау, сан есім туралы ұғымдарын жетілдіру , сөздерге дұрыс сұрақ қою ар

4 слайд
Сабақтың мақсаты: •Сөз таптары туралы білімдерін шыңдау, сан есім туралы ұғымдарын жетілдіру , сөздерге дұрыс сұрақ қою арқылы сөз таптарын шатастырмай ажырата білуге үйрету, қатесіз, көркем жазуға баулу

4 слайд

Сабақтың мақсаты: •Сөз таптары туралы білімдерін шыңдау, сан есім туралы ұғымдарын жетілдіру , сөздерге дұрыс сұрақ қою арқылы сөз таптарын шатастырмай ажырата білуге үйрету, қатесіз, көркем жазуға баулу

Шаттық шеңбері Психологиялық сәт • Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз. Партамызға оты

5 слайд
Шаттық шеңбері Психологиялық сәт • Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз. Жаңа білім алуға, Алға қадам жасаймыз.

5 слайд

Шаттық шеңбері Психологиялық сәт • Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз. Жаңа білім алуға, Алға қадам жасаймыз.

6 слайд

6 слайд

Қазанның жиырма тоғызы Сынып жұмысы. Сағат неше? Сан есім.

7 слайд
Қазанның жиырма тоғызы Сынып жұмысы. Сағат неше? Сан есім.

7 слайд

Қазанның жиырма тоғызы Сынып жұмысы. Сағат неше? Сан есім.

Ережені қайталау

8 слайд
Ережені қайталау

8 слайд

Ережені қайталау

Жұмбақты шеш. •Бұрасың тетігін, •Соғады жүрегі •Өлшемін күн мен түн, •Әркім-ақ біледі. (сағат)

9 слайд
Жұмбақты шеш. •Бұрасың тетігін, •Соғады жүрегі •Өлшемін күн мен түн, •Әркім-ақ біледі. (сағат)

9 слайд

Жұмбақты шеш. •Бұрасың тетігін, •Соғады жүрегі •Өлшемін күн мен түн, •Әркім-ақ біледі. (сағат)

Сағат

10 слайд
Сағат

10 слайд

Сағат

11 слайд

11 слайд

Оқулықпен жұмыс: •1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. •2 қатар: мәтінді аудар. •3 қатар: мәтіннен неше? сұрағына жауап беретін сөзд

12 слайд
Оқулықпен жұмыс: •1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. •2 қатар: мәтінді аудар. •3 қатар: мәтіннен неше? сұрағына жауап беретін сөздің астын сыз.

12 слайд

Оқулықпен жұмыс: •1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. •2 қатар: мәтінді аудар. •3 қатар: мәтіннен неше? сұрағына жауап беретін сөздің астын сыз.

Көркем сөз минуты Көркем жазу минуты. Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық . Салақтықтан қашайық , Көркем етіп жазайық.

13 слайд
Көркем сөз минуты Көркем жазу минуты. Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық . Салақтықтан қашайық , Көркем етіп жазайық.

13 слайд

Көркем сөз минуты Көркем жазу минуты. Дәптерімізді ашайық , Қолға қалам алайық . Салақтықтан қашайық , Көркем етіп жазайық.

тренингтік КІДІРІС

14 слайд
тренингтік КІДІРІС

14 слайд

тренингтік КІДІРІС

Атом мен молекулалар

15 слайд
Атом мен молекулалар

15 слайд

Атом мен молекулалар

«Қызықты математика» елі

16 слайд
«Қызықты математика» елі

16 слайд

«Қызықты математика» елі

Неше? сұрағын пайдаланып досыңа сұрақ қой

17 слайд
Неше? сұрағын пайдаланып досыңа сұрақ қой

17 слайд

Неше? сұрағын пайдаланып досыңа сұрақ қой

Кім тапқыр?

18 слайд
Кім тапқыр?

18 слайд

Кім тапқыр?

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

Көңілді шумақтар 1 – бір Же1 екен 1қазан: Жебір екен бірқазан: Кей1 жемді 1қазан Кейбір жемд

21 слайд
Көңілді шумақтар 1 – бір Же1 екен 1қазан: Жебір екен бірқазан: Кей1 жемді 1қазан Кейбір жемді бірқазан 1 – ақ сәтте қойды жеп. Бір – ақ сәтте қойды жеп Кү1 етті, Күбір етті, «Тойдым», - деп. «Тойдым», - деп. Естіп 1 кез дү1ді, Естіп бір кез дүбірді, Жағадағы тү1ді Жағадағы түбірді Паналауға жүгірді. Паналауға жүгірді 1. Піл к3ті Піл күшті Піл к3ті емес Піл күшті емес Тіл к3ті. Тіл күшті. 2. 6н балдақ қол сәні, Алтын балдақ қол сәні, Әшекей т10 сәні. Әшекей тон сәні. 3. 4еу түгел болса, төбедегі келер, Төртеу түгел болса, төбедегі келер, 6ау ала болса, ауыздағы кетер. Алтау ала болса, ауыздағы кетер.

21 слайд

Көңілді шумақтар 1 – бір Же1 екен 1қазан: Жебір екен бірқазан: Кей1 жемді 1қазан Кейбір жемді бірқазан 1 – ақ сәтте қойды жеп. Бір – ақ сәтте қойды жеп Кү1 етті, Күбір етті, «Тойдым», - деп. «Тойдым», - деп. Естіп 1 кез дү1ді, Естіп бір кез дүбірді, Жағадағы тү1ді Жағадағы түбірді Паналауға жүгірді. Паналауға жүгірді 1. Піл к3ті Піл күшті Піл к3ті емес Піл күшті емес Тіл к3ті. Тіл күшті. 2. 6н балдақ қол сәні, Алтын балдақ қол сәні, Әшекей т10 сәні. Әшекей тон сәні. 3. 4еу түгел болса, төбедегі келер, Төртеу түгел болса, төбедегі келер, 6ау ала болса, ауыздағы кетер. Алтау ала болса, ауыздағы кетер.

С а н е с і м 1) 4 + 4 =

22 слайд
С а н е с і м 1) 4 + 4 = 8 2)12 + 8 = 20 3) 50 + 40 = 90 4)0 + 5 = 5 5) 30 + 30 = 60 6) 12 – 10 = 2 7)300 +700 = 1000

22 слайд

С а н е с і м 1) 4 + 4 = 8 2)12 + 8 = 20 3) 50 + 40 = 90 4)0 + 5 = 5 5) 30 + 30 = 60 6) 12 – 10 = 2 7)300 +700 = 1000

23 слайд

23 слайд

•Үйге тапсырма: • 32 б. 5 т.(диалог құра) •

24 слайд
•Үйге тапсырма: • 32 б. 5 т.(диалог құра) •

24 слайд

•Үйге тапсырма: • 32 б. 5 т.(диалог құра) •

Министірлікпен келісілген курстар тізімі