Шағын жинақталған мектептерде білім беру үрдісінде АКТ-ны қолданудың тиімді әдістері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақмола облысы Степногорск қаласы Степногор ауылының орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тансыкбаева Акбота Кыдырбековна
1 слайд
Ақмола облысы Степногорск қаласы Степногор ауылының орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тансыкбаева Акбота Кыдырбековна
2 слайд
ШЖМ білім беру
үрдісінде АКТ-ны
қолданудың тиімді
әдістері
Дайындаған: Таңсықбаева Ақбота
Қыдырбекқызы
2 слайд
ШЖМ білім беру үрдісінде АКТ-ны қолданудың тиімді әдістері Дайындаған: Таңсықбаева Ақбота Қыдырбекқызы
3 слайд
«Бүгінгі білім жүйесінің бастапқы міндеті –
ол сыни тұрғыдан ойлайтын және
ақпараттық ағындарда дұрыс бағытты таба
алатын адамдарды дайындау»
Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
«Бүгінгі білім жүйесінің бастапқы міндеті – ол сыни тұрғыдан ойлайтын және ақпараттық ағындарда дұрыс бағытты таба алатын адамдарды дайындау» Н.Ә.Назарбаев
4 слайд
Бүгінгі күнде еліміздегі шағын жинақты мектептерді жаңа
технологиялармен қамтамасыз етіп, ондағы оқушылар мен ұстаздардың
цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін арттыру білім
саласындағы өзекті мәселелердің бірі болып тұр. Еліміздің жалпы
мектептерінің 40 пайызын шағын жинақты мектептер құрайды. Оқыту
процесінде АКТ пайдалану тиімді екенін ұстаздар түсініп, сабақтарында
АКТ-ны белсенді қолдануға талаптанып жүр.
4 слайд
Бүгінгі күнде еліміздегі шағын жинақты мектептерді жаңа технологиялармен қамтамасыз етіп, ондағы оқушылар мен ұстаздардың цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін арттыру білім саласындағы өзекті мәселелердің бірі болып тұр. Еліміздің жалпы мектептерінің 40 пайызын шағын жинақты мектептер құрайды. Оқыту процесінде АКТ пайдалану тиімді екенін ұстаздар түсініп, сабақтарында АКТ-ны белсенді қолдануға талаптанып жүр.
5 слайд
Оқу құралы ретінде АКТ-ны қалай қолдандым?
Ұсыну және
қарым-қатынас
Модельдеу Көрсетілім
Бағалау
мен талдау Тестілеу
5 слайд
Оқу құралы ретінде АКТ-ны қалай қолдандым? Ұсыну және қарым-қатынас Модельдеу Көрсетілім Бағалау мен талдау Тестілеу
6 слайд
Ақпараттық технологиялардың ішіндегі
мультимедиялық құралдырда сабақ кезеңдерінде
пайдалану кезіндегі бұл құралдардың тиімді
тұстарын атап көрсетсек,олар:
Оқушының пәнге
қызығушылығын
оятады
Оқытушының
уақытын
үнемдейді
Танымдық
қабілетін
қалыптастырады Оқулықтан тыс,
қосымша
мәліметтер
береді Оқушыны
шығармашыл
ық жұмысқа
баулиды
6 слайд
Ақпараттық технологиялардың ішіндегі мультимедиялық құралдырда сабақ кезеңдерінде пайдалану кезіндегі бұл құралдардың тиімді тұстарын атап көрсетсек,олар: Оқушының пәнге қызығушылығын оятады Оқытушының уақытын үнемдейді Танымдық қабілетін қалыптастырады Оқулықтан тыс, қосымша мәліметтер береді Оқушыны шығармашыл ық жұмысқа баулиды
7 слайд
АКТ-ны
қолданудағы
әдіс түрлері
Дидактикалық
Әдістемелік Оқыту
Ұйымдастыруш
ылық
7 слайд
АКТ-ны қолданудағы әдіс түрлері Дидактикалық Әдістемелік Оқыту Ұйымдастыруш ылық
8 слайд
Сабақта мұғалім әр түрлі компьютерлік бағдарламаларды қолдана
алады:
1. Оқу бағдарламалары көбінесе түсіндіру кезінде жаңа
материалды барынша жақсы меңгеру үшін пайдаланылады.
2. Бағдарлама-тренажерлер – білік пен дағдыларды
қалыптастыру және бекіту, сондай-ақ оқушылардың өзін-өзі
тексеруі үшін қолданылады. Оқушылар теориялық материалды
меңгеріп болған соң осы бағдарламалар қолданылады.
3. Бақылау бағдарламалары. Бағдарламаның бұл түрі әр түрлі
сынақ тапсырмаларымен, соның ішінде тест түрінде ұсынылғады.
4. Демонстрациялық бағдарламалар – оқу материалдарын, әр
түрлі көрнекі құралдарды (суреттер, фотосуреттер,
бейнефрагменттер) көрсететін бағдарламалар.
5. Ақпараттық-анықтамалық материалдар – Интернеттің білім
беру ресурстарына қосылып, қажетті ақпаратты шығару үшін
қолданылады.
6. Мультимедиа-оқулықтар – жоғарыда аталған
бағдарламалардың көптеген элементтерін біріктіретін кешенді
бағдарламалар.
8 слайд
Сабақта мұғалім әр түрлі компьютерлік бағдарламаларды қолдана алады: 1. Оқу бағдарламалары көбінесе түсіндіру кезінде жаңа материалды барынша жақсы меңгеру үшін пайдаланылады. 2. Бағдарлама-тренажерлер – білік пен дағдыларды қалыптастыру және бекіту, сондай-ақ оқушылардың өзін-өзі тексеруі үшін қолданылады. Оқушылар теориялық материалды меңгеріп болған соң осы бағдарламалар қолданылады. 3. Бақылау бағдарламалары. Бағдарламаның бұл түрі әр түрлі сынақ тапсырмаларымен, соның ішінде тест түрінде ұсынылғады. 4. Демонстрациялық бағдарламалар – оқу материалдарын, әр түрлі көрнекі құралдарды (суреттер, фотосуреттер, бейнефрагменттер) көрсететін бағдарламалар. 5. Ақпараттық-анықтамалық материалдар – Интернеттің білім беру ресурстарына қосылып, қажетті ақпаратты шығару үшін қолданылады. 6. Мультимедиа-оқулықтар – жоғарыда аталған бағдарламалардың көптеген элементтерін біріктіретін кешенді бағдарламалар.
9 слайд
Оқытудың дәстүрлі әдістері компьютерлік технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
Мысалы:
- түсіндірмелі-иллюстрациялық немесе ақпараттық-рецептивті әдіс иллюстрациялық базаны
айтарлықтай кеңейтуге мүмкіндік беретін мультимедиалық технологиялармен сүйемелденуі мүмкін;
- эвристикалық әдістер Интернет арқылы ақпаратты іздеу жүзеге асады;
- репродуктивті әдіс компьютер базасында адаптивті жүйелерді қолданады;
- зерттеу, проблемалық әдістердің, шығармашылық әдістердің жиынтығы – «жоба әдісі». Яғни, жоба
әдісінің негізінде оқушылардың танымдық дағдыларын дамыту, өз білімдерін өз бетінше қалыптастыра
білу, ақпараттық кеңістікте бағдарлай білу, сыни және шығармашылық ойлауды дамыту жатыр;
- бақылау әдістері қашықтықтан оқытуда кеңінен қолданылады. Бақылауға арналған бағдарламалардің
бірнеше түрі бар: бақылау, жаттығу және оқыту-бақылау. Мысалы, қазақ тілінен тест алынған кезде тест
тексеруші бағдарламаларды қолдануға болады. Әрбір бағдарлама бақылаудың объективтілігінің жоғары
деңгейін қамтамасыз етеді.
9 слайд
Оқытудың дәстүрлі әдістері компьютерлік технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Мысалы: - түсіндірмелі-иллюстрациялық немесе ақпараттық-рецептивті әдіс иллюстрациялық базаны айтарлықтай кеңейтуге мүмкіндік беретін мультимедиалық технологиялармен сүйемелденуі мүмкін; - эвристикалық әдістер Интернет арқылы ақпаратты іздеу жүзеге асады; - репродуктивті әдіс компьютер базасында адаптивті жүйелерді қолданады; - зерттеу, проблемалық әдістердің, шығармашылық әдістердің жиынтығы – «жоба әдісі». Яғни, жоба әдісінің негізінде оқушылардың танымдық дағдыларын дамыту, өз білімдерін өз бетінше қалыптастыра білу, ақпараттық кеңістікте бағдарлай білу, сыни және шығармашылық ойлауды дамыту жатыр; - бақылау әдістері қашықтықтан оқытуда кеңінен қолданылады. Бақылауға арналған бағдарламалардің бірнеше түрі бар: бақылау, жаттығу және оқыту-бақылау. Мысалы, қазақ тілінен тест алынған кезде тест тексеруші бағдарламаларды қолдануға болады. Әрбір бағдарлама бақылаудың объективтілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді.
10 слайд
Қазіргі уақытта ШЖМ білім беру үрдісінде келесідей белсенді әдістер кең қолданылады:
- практикалық тәжірибе;
- жоба әдісі – оқушы тұлғасының шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі танытуына, оның зияткерлік және физикалық
мүмкіндіктерін, нақты және субъективті жаңалығы бар, практикалық маңызы бар жаңа өнімдерді жасау үдерісінде ерік-жігері
мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған оқу үдерісін ұйымдастыру нысаны;
- топтық талқылаулар – оқушылардың шағын топтарындағы (6-дан 15 адамға дейін) нақты мәселе бойынша пікірталастар;
- ми шабуылы – әр қатысушының шығармашылық ойлауын ынталандыратын жаңа идеяларды генерациялауға бағытталған
топтық жұмыстың арнайы әдісі;
- іскерлік ойындар – тиімді оқу және кәсіби қызметтің белгілі бір рецептерін жасауға бағытталған оқушылардың белсенді
жұмысын ұйымдастыру әдісі;
- рөлдік ойындар – коммуникация саласында жаңа білімді меңгеру және белгілі бір дағдыларды игеру үшін қолданылатын
әдіс. Рөлдік ойын кемінде екі «ойыншының» қатысуын көздейді, олардың әрқайсысына берілген рөлге сәйкес бір-бірімен
мақсатты қарым-қатынас жүргізу ұсынылады;
- баскет – жағдайларды имитациялау негізінде оқыту әдісі. Мысалы, білім алушыға компьютерлік техника мұражайы бойынша
экскурсовод ретінде өнер көрсетуді ұсынады. Дайындау үшін материалдарда ол залда ұсынылған экспонаттар туралы барлық
қажетті ақпаратты алуы тиіс.;
- практикалық жағдайларды талдау – шешім қабылдау дағдыларына оқыту әдісі; оның мақсаты оқушыларды ақпаратты
талдауға, негізгі мәселелерді анықтауға, шешудің баламалы жолдарын құруға, оларды бағалауға, оңтайлы шешімді таңдауға
және іс-әрекет бағдарламасын қалыптастыруға үйрету болып табылады.
10 слайд
Қазіргі уақытта ШЖМ білім беру үрдісінде келесідей белсенді әдістер кең қолданылады: - практикалық тәжірибе; - жоба әдісі – оқушы тұлғасының шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі танытуына, оның зияткерлік және физикалық мүмкіндіктерін, нақты және субъективті жаңалығы бар, практикалық маңызы бар жаңа өнімдерді жасау үдерісінде ерік-жігері мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған оқу үдерісін ұйымдастыру нысаны; - топтық талқылаулар – оқушылардың шағын топтарындағы (6-дан 15 адамға дейін) нақты мәселе бойынша пікірталастар; - ми шабуылы – әр қатысушының шығармашылық ойлауын ынталандыратын жаңа идеяларды генерациялауға бағытталған топтық жұмыстың арнайы әдісі; - іскерлік ойындар – тиімді оқу және кәсіби қызметтің белгілі бір рецептерін жасауға бағытталған оқушылардың белсенді жұмысын ұйымдастыру әдісі; - рөлдік ойындар – коммуникация саласында жаңа білімді меңгеру және белгілі бір дағдыларды игеру үшін қолданылатын әдіс. Рөлдік ойын кемінде екі «ойыншының» қатысуын көздейді, олардың әрқайсысына берілген рөлге сәйкес бір-бірімен мақсатты қарым-қатынас жүргізу ұсынылады; - баскет – жағдайларды имитациялау негізінде оқыту әдісі. Мысалы, білім алушыға компьютерлік техника мұражайы бойынша экскурсовод ретінде өнер көрсетуді ұсынады. Дайындау үшін материалдарда ол залда ұсынылған экспонаттар туралы барлық қажетті ақпаратты алуы тиіс.; - практикалық жағдайларды талдау – шешім қабылдау дағдыларына оқыту әдісі; оның мақсаты оқушыларды ақпаратты талдауға, негізгі мәселелерді анықтауға, шешудің баламалы жолдарын құруға, оларды бағалауға, оңтайлы шешімді таңдауға және іс-әрекет бағдарламасын қалыптастыруға үйрету болып табылады.
11 слайд
АКТ арқылы электрондық тесттерді жүргізу оқу үрдісінің тиімділігін көтереді,
оқушының бірден-бір өздігінен жұмыс істеу құралы болып табылады. Тесттік
формадағы тапсырмалар қысқа сұрақтардан тұруы тиіс. АКТ арқылы тестті тез
әрі нақты және үнемді орындауға болады. Электрондық тесттерді оқу үрдісінің
кез келген кезеңінде қолдануға болады. Оларды « Activstudio Professional Edition
V3“ бағдарламасындағы «Тестті бағалау» бағдарламасымен құрастыруға болады.
Мұғалім дайындаған тест тапсырмалары арқылы қалаған уақытта сабақта өтілген
тақырып бойынша сынып ұжымының білім деңгейін тексере алады. Осыған қоса
білім алушы электрондық тесттер арқылы өзін-өзі тексеруге мүмкіндік алады.
11 слайд
АКТ арқылы электрондық тесттерді жүргізу оқу үрдісінің тиімділігін көтереді, оқушының бірден-бір өздігінен жұмыс істеу құралы болып табылады. Тесттік формадағы тапсырмалар қысқа сұрақтардан тұруы тиіс. АКТ арқылы тестті тез әрі нақты және үнемді орындауға болады. Электрондық тесттерді оқу үрдісінің кез келген кезеңінде қолдануға болады. Оларды « Activstudio Professional Edition V3“ бағдарламасындағы «Тестті бағалау» бағдарламасымен құрастыруға болады. Мұғалім дайындаған тест тапсырмалары арқылы қалаған уақытта сабақта өтілген тақырып бойынша сынып ұжымының білім деңгейін тексере алады. Осыған қоса білім алушы электрондық тесттер арқылы өзін-өзі тексеруге мүмкіндік алады.
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!