Сайыс сабақ. Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сайыс сабақ. Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды 7 сыныптың оқушыларының арасында жарыс ұйымдастырғанда қолдануға болады. Логикалық және шапшаңдықпен тез ойлауды қамтитын сұрақтар қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаты: : Білімділігі О қушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: : Білімділігі О қушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенд ілігікке, еңбекке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: : Білімділігі О қушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенд ілігікке, еңбекке тәрбиелеу.

ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. Красворд шешу 2. Жауабын тауып көр 3. Ойлан тап 4. “Эстафеталық есептер” 5. 6. “Қорытындылау кезеңі”

#3 слайд
ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. Красворд шешу 2. Жауабын тауып көр 3. Ойлан тап 4. “Эстафеталық есептер” 5. 6. “Қорытындылау кезеңі”

3 слайд

ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. Красворд шешу 2. Жауабын тауып көр 3. Ойлан тап 4. “Эстафеталық есептер” 5. 6. “Қорытындылау кезеңі”

СК АУМ Р ОФ МЕ ІДНІ М АВ Е Р Т И К А ЬБ Ұ З УТЙАЫЙ Қ ЬЛЕ ЛЛ Ы ШАР А Ш І К А Д И У СМ Д АИ А НА ССТ Е Ы Ң Б Д А Ж Й ЕА Т З Ы Қ Т

#4 слайд
СК АУМ Р ОФ МЕ ІДНІ М АВ Е Р Т И К А ЬБ Ұ З УТЙАЫЙ Қ ЬЛЕ ЛЛ Ы ШАР А Ш І К А Д И У СМ Д АИ А НА ССТ Е Ы Ң Б Д А Ж Й ЕА Т З Ы Қ Т Ы ҚУ

4 слайд

СК АУМ Р ОФ МЕ ІДНІ М АВ Е Р Т И К А ЬБ Ұ З УТЙАЫЙ Қ ЬЛЕ ЛЛ Ы ШАР А Ш І К А Д И У СМ Д АИ А НА ССТ Е Ы Ң Б Д А Ж Й ЕА Т З Ы Қ Т Ы ҚУ

1. Үш сызықтан пайда болған фигура? үшбұрыш 2. Қысымды немен өлшейді? 3. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қал

#5 слайд
1. Үш сызықтан пайда болған фигура? үшбұрыш 2. Қысымды немен өлшейді? 3. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады? 4. Экранның беті оның тұрағы қашан болса жыпылықтап тұрады. 5. 225 нешенің квадраты 6. Жарты түзу. 7. Дисплейдің басқаша аталуы 8. Көкке қараған, жұлдыз санаған 9. Қай ыдыстан тамақ ішуге болмайды. 11. Әр түрлі объектілер орналасқан Windows экраны? 12. Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем 13. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма? сәуле монитор телескоп бос ыдыстан жұмыс үстелі аксиома тең 15 курсор4барометр

5 слайд

1. Үш сызықтан пайда болған фигура? үшбұрыш 2. Қысымды немен өлшейді? 3. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады? 4. Экранның беті оның тұрағы қашан болса жыпылықтап тұрады. 5. 225 нешенің квадраты 6. Жарты түзу. 7. Дисплейдің басқаша аталуы 8. Көкке қараған, жұлдыз санаған 9. Қай ыдыстан тамақ ішуге болмайды. 11. Әр түрлі объектілер орналасқан Windows экраны? 12. Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем 13. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма? сәуле монитор телескоп бос ыдыстан жұмыс үстелі аксиома тең 15 курсор4барометр

1. Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы периметр 3. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде

#6 слайд
1. Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы периметр 3. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? 4. Ас адамның арқауы, ал компьютердің асы не? 5. 35 -тің квадраты 6. Ең үлкен хорда. 7. Ақпаратты қағазға шығарады, бұл құрылым қалай деп аталады? 9. Шеңбер сызуға арналған құрал 11. Жақтаулармен шектелген төрт бұрышты аймақ? 12. Дәлелдеуді қажет ететін математикалық сөйлем 13. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? диаметр принтер циркуль терезе теорема 3 минут 1225тоқ 3

6 слайд

1. Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы периметр 3. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? 4. Ас адамның арқауы, ал компьютердің асы не? 5. 35 -тің квадраты 6. Ең үлкен хорда. 7. Ақпаратты қағазға шығарады, бұл құрылым қалай деп аталады? 9. Шеңбер сызуға арналған құрал 11. Жақтаулармен шектелген төрт бұрышты аймақ? 12. Дәлелдеуді қажет ететін математикалық сөйлем 13. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? диаметр принтер циркуль терезе теорема 3 минут 1225тоқ 3

«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 10 20 30 40 50 Формулалар 10 20 30 40 50 Логика 10 20 30 40 50 Ережелер 10 20 30 40 50

#7 слайд
«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 10 20 30 40 50 Формулалар 10 20 30 40 50 Логика 10 20 30 40 50 Ережелер 10 20 30 40 50

7 слайд

«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 10 20 30 40 50 Формулалар 10 20 30 40 50 Логика 10 20 30 40 50 Ережелер 10 20 30 40 50

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3; 8; 15; 24; ? Жауабы: 35

#8 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3; 8; 15; 24; ? Жауабы: 35

8 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3; 8; 15; 24; ? Жауабы: 35

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 4 12 6 18 ? 4 2 6 3 ? Жауабы: 9 9

#9 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 4 12 6 18 ? 4 2 6 3 ? Жауабы: 9 9

9 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 4 12 6 18 ? 4 2 6 3 ? Жауабы: 9 9

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 12 8 7 28 24 5 20 ? Жауабы: 16

#10 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 12 8 7 28 24 5 20 ? Жауабы: 16

10 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 12 8 7 28 24 5 20 ? Жауабы: 16

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 4

#11 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 4

11 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 4

х-тің орнында тұрған санды тап Жауабы: 5

#12 слайд
х-тің орнында тұрған санды тап Жауабы: 5

12 слайд

х-тің орнында тұрған санды тап Жауабы: 5

Ұшақ 750 км/сағ жылдамдықпен ұшып барады. 6 сағ ішінде ол қандай аралықты өтеді? Жауабы: 4500 км

#13 слайд
Ұшақ 750 км/сағ жылдамдықпен ұшып барады. 6 сағ ішінде ол қандай аралықты өтеді? Жауабы: 4500 км

13 слайд

Ұшақ 750 км/сағ жылдамдықпен ұшып барады. 6 сағ ішінде ол қандай аралықты өтеді? Жауабы: 4500 км

8 гигобайтта қанша мегобайт бар? Жауабы: 8192

#14 слайд
8 гигобайтта қанша мегобайт бар? Жауабы: 8192

14 слайд

8 гигобайтта қанша мегобайт бар? Жауабы: 8192

Ертеде қойшылар ағаш тостағанға сүт пісіріп ішкен. Оны қалай түсіндіруге болады. Жауабы: Тасты қыздырып салып отырған

#15 слайд
Ертеде қойшылар ағаш тостағанға сүт пісіріп ішкен. Оны қалай түсіндіруге болады. Жауабы: Тасты қыздырып салып отырған

15 слайд

Ертеде қойшылар ағаш тостағанға сүт пісіріп ішкен. Оны қалай түсіндіруге болады. Жауабы: Тасты қыздырып салып отырған

Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүріп жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақтар қоя бастадыңдар. Олар

#16 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүріп жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақтар қоя бастадыңдар. Олар сіздерге Кенгуру деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Сіздер қай жерге келдіңіздер. Жауабы: Австралия материгі

16 слайд

Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүріп жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақтар қоя бастадыңдар. Олар сіздерге Кенгуру деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Сіздер қай жерге келдіңіздер. Жауабы: Австралия материгі

Италияда Ит үңгір деп аталатын үңгір бар. Оның түбінде ұдайы көмір қышқыл газы тұнып тұрады. Үңгірде адам еркін жүре береді,

#17 слайд
Италияда Ит үңгір деп аталатын үңгір бар. Оның түбінде ұдайы көмір қышқыл газы тұнып тұрады. Үңгірде адам еркін жүре береді, ит болса, ұзамай-ақ сенделіп барып құлайды. Неге? Газ жерден 1 м-ден артық биікке көтерілмейді. Ит сондықтан жүре алмайды .

17 слайд

Италияда Ит үңгір деп аталатын үңгір бар. Оның түбінде ұдайы көмір қышқыл газы тұнып тұрады. Үңгірде адам еркін жүре береді, ит болса, ұзамай-ақ сенделіп барып құлайды. Неге? Газ жерден 1 м-ден артық биікке көтерілмейді. Ит сондықтан жүре алмайды .

1 1 1 1 1 =100 Жауабы: 111-11

#18 слайд
1 1 1 1 1 =100 Жауабы: 111-11

18 слайд

1 1 1 1 1 =100 Жауабы: 111-11

5 5 5 5 5=100 Жауабы: 5*5*5-5*5 = 100

#19 слайд
5 5 5 5 5=100 Жауабы: 5*5*5-5*5 = 100

19 слайд

5 5 5 5 5=100 Жауабы: 5*5*5-5*5 = 100

3 3 3 3 3 3=1000 Жауабы: 333*3+3 :3=1000

#20 слайд
3 3 3 3 3 3=1000 Жауабы: 333*3+3 :3=1000

20 слайд

3 3 3 3 3 3=1000 Жауабы: 333*3+3 :3=1000

4 4 4 4 4 4 4 4=500 Жауабы: 444+44+4+4+4=500

#21 слайд
4 4 4 4 4 4 4 4=500 Жауабы: 444+44+4+4+4=500

21 слайд

4 4 4 4 4 4 4 4=500 Жауабы: 444+44+4+4+4=500

БОНУС +1

#22 слайд
БОНУС +1

22 слайд

БОНУС +1

Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

#23 слайд
Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

23 слайд

Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне к

#24 слайд
Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады

24 слайд

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады

Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөл

#25 слайд
Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек

25 слайд

Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек

ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

#26 слайд
ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

26 слайд

ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100

#27 слайд
1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр 987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. 135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы:123-45-67+89 =100 Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99 135-79-24-6-8=18

27 слайд

1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр 987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. 135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы:123-45-67+89 =100 Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99 135-79-24-6-8=18

Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

#28 слайд
Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

28 слайд

Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

Файл форматы:
pptx
13.12.2020
1179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі