Материалдар / Сайыс сабақ "Жүзден жүйрік" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сайыс сабақ "Жүзден жүйрік" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сайыс сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САЙЫС САБАҒЫ Жүзден жүйрік

1 слайд
САЙЫС САБАҒЫ Жүзден жүйрік

1 слайд

САЙЫС САБАҒЫ Жүзден жүйрік

Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыт

2 слайд
Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.

І-ТОП ІІ-ТОП ІІІ-ТОП Білгірлер Алғырлар Тапқырлар

3 слайд
І-ТОП ІІ-ТОП ІІІ-ТОП Білгірлер Алғырлар Тапқырлар

3 слайд

І-ТОП ІІ-ТОП ІІІ-ТОП Білгірлер Алғырлар Тапқырлар

Сайыстың шарттары: І. Топ басшысын сайлау ІІ.Білгіш болсаң,шешіп көр. ІІІ. Математикалық есептер. ІҮ. Біліктілік сай

4 слайд
Сайыстың шарттары: І. Топ басшысын сайлау ІІ.Білгіш болсаң,шешіп көр. ІІІ. Математикалық есептер. ІҮ. Біліктілік сайысы. Ү. Қайталау. ҮІ.Ойымды жалғастыр. ҮІІ. Қорытынды.

4 слайд

Сайыстың шарттары: І. Топ басшысын сайлау ІІ.Білгіш болсаң,шешіп көр. ІІІ. Математикалық есептер. ІҮ. Біліктілік сайысы. Ү. Қайталау. ҮІ.Ойымды жалғастыр. ҮІІ. Қорытынды.

Білгіш болсаң,шешіп көр І-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағ

5 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр І-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт жұмыртқа қанша минутта піседі? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады.Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады ?

5 слайд

Білгіш болсаң,шешіп көр І-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт жұмыртқа қанша минутта піседі? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады.Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады ?

Білгіш болсаң,шешіп көр ІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай

6 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр ІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан? 2.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады.Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады? 3. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны 10. Аулада неше тауық,неше бұзау болуы мүмкін?

6 слайд

Білгіш болсаң,шешіп көр ІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан? 2.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады.Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады? 3. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны 10. Аулада неше тауық,неше бұзау болуы мүмкін?

Білгіш болсаң,шешіп көр ІІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Інісінің 14 асығы бар,ағасының одан бес асығы артық.Екеуінің неше асығы

7 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр ІІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Інісінің 14 асығы бар,ағасының одан бес асығы артық.Екеуінің неше асығы бар? 2.9 бен 27 сандарының арасында қанша жұп сан бар? 3 . Айсұлу бір сан ойлады. Оны 5 ке бөліп нәтижесін 28 ден азайтып еді,3 шықты. Ол қандай сан ойлаған?

7 слайд

Білгіш болсаң,шешіп көр ІІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Інісінің 14 асығы бар,ағасының одан бес асығы артық.Екеуінің неше асығы бар? 2.9 бен 27 сандарының арасында қанша жұп сан бар? 3 . Айсұлу бір сан ойлады. Оны 5 ке бөліп нәтижесін 28 ден азайтып еді,3 шықты. Ол қандай сан ойлаған?

Математикалық есепер 5,7+6,37 8,7+14,2

8 слайд
Математикалық есепер 5,7+6,37 8,7+14,2

8 слайд

Математикалық есепер 5,7+6,37 8,7+14,2

БІЛІКТІЛІК САЙЫСЫ •І-топ 1.Теңдеуді шешің. Х+132:12=15 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің.

9 слайд
БІЛІКТІЛІК САЙЫСЫ •І-топ 1.Теңдеуді шешің. Х+132:12=15 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің. 5/12+ 3/8. • •ІІ-топ 1.Теңдеуді шешің:(х-12):11+89=100 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 3/7+ 5/14 . • •ІІІ-топ 1.Теңдеуді шешің: 7*х+43*5=264 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 5/8+7/24.

9 слайд

БІЛІКТІЛІК САЙЫСЫ •І-топ 1.Теңдеуді шешің. Х+132:12=15 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің. 5/12+ 3/8. • •ІІ-топ 1.Теңдеуді шешің:(х-12):11+89=100 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 3/7+ 5/14 . • •ІІІ-топ 1.Теңдеуді шешің: 7*х+43*5=264 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 5/8+7/24.

Қайталау •1. Бөлшектер қалай көбейтіледі? • 2.Бұрышты ненің көмегімен өлшейміз? •3.Шеңбердің центрі арқылы өтіп,оның екі нүкте

10 слайд
Қайталау •1. Бөлшектер қалай көбейтіледі? • 2.Бұрышты ненің көмегімен өлшейміз? •3.Шеңбердің центрі арқылы өтіп,оның екі нүктесін қосатын кесінді не деп аталады? •4. Тең бөліктер …. деп аталады.? •5.Екіден артық бөлгіштері болатын натурал сан? •6.180 қа тең бұрыш қандай бұрыш? •7.Жай бөлшекте бөлшек сызығы нені білдіреді? •8. . .Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу? •9. .7/3 оқылуы •10.Тік бұрыштан үлкен жазыңқы бұрыштан кіші бұрыш?

10 слайд

Қайталау •1. Бөлшектер қалай көбейтіледі? • 2.Бұрышты ненің көмегімен өлшейміз? •3.Шеңбердің центрі арқылы өтіп,оның екі нүктесін қосатын кесінді не деп аталады? •4. Тең бөліктер …. деп аталады.? •5.Екіден артық бөлгіштері болатын натурал сан? •6.180 қа тең бұрыш қандай бұрыш? •7.Жай бөлшекте бөлшек сызығы нені білдіреді? •8. . .Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу? •9. .7/3 оқылуы •10.Тік бұрыштан үлкен жазыңқы бұрыштан кіші бұрыш?

ОЙЫМДЫ ЖАЛҒАСТЫР •1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ- •2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ- •3. ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС- •4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША- •5.ДОС

11 слайд
ОЙЫМДЫ ЖАЛҒАСТЫР •1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ- •2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ- •3. ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС- •4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША- •5.ДОСЫҢДЫ ҮШ КҮН СЫНАМА- •6.БІР КІСІ ҚАЗҒАН ҚҰДЫҚТАН- •7.БІЛЕКТІ БІРДІ ЖЫҒАР- •8.БІЛГЕНІҢ БІР ТОҒЫЗ-

11 слайд

ОЙЫМДЫ ЖАЛҒАСТЫР •1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ- •2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ- •3. ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС- •4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША- •5.ДОСЫҢДЫ ҮШ КҮН СЫНАМА- •6.БІР КІСІ ҚАЗҒАН ҚҰДЫҚТАН- •7.БІЛЕКТІ БІРДІ ЖЫҒАР- •8.БІЛГЕНІҢ БІР ТОҒЫЗ-

•I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына; •II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына; •III топ бөлшектерінің бөлімін 1000 санына

12 слайд
•I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына; •II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына; •III топ бөлшектерінің бөлімін 1000 санына келтіріп, ондық бөлшек түрінде жазыңдар. •Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.

12 слайд

•I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына; •II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына; •III топ бөлшектерінің бөлімін 1000 санына келтіріп, ондық бөлшек түрінде жазыңдар. •Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.

Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, ма

13 слайд
Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы. а) 0, 25 + 0, 46=A б) 13, 123 + 5, 024=И в) 38, 4 + 2, 06778=Е г) 0, 83 + 1, 6079=Р д) 5, 607+0, 193=Х е) 9, 004+0, 193=М ж) 0, 251+47, 749=Д Жауабы: (АРХИМЕД).

13 слайд

Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы. а) 0, 25 + 0, 46=A б) 13, 123 + 5, 024=И в) 38, 4 + 2, 06778=Е г) 0, 83 + 1, 6079=Р д) 5, 607+0, 193=Х е) 9, 004+0, 193=М ж) 0, 251+47, 749=Д Жауабы: (АРХИМЕД).

БАҒАЛАУ р/с Оқушының аты-жөні Өз бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға

14 слайд
БАҒАЛАУ р/с Оқушының аты-жөні Өз бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға                              

14 слайд

БАҒАЛАУ р/с Оқушының аты-жөні Өз бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға                              

15 слайд

15 слайд