Сайыс сабақ "Жүзден жүйрік" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САЙЫС САБАҒЫ
Жүзден жүйрік
1 слайд
САЙЫС САБАҒЫ Жүзден жүйрік
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
:Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын
арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін
тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып,
есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық
қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа,
белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.
3 слайд
І-ТОП
ІІ-ТОП
ІІІ-ТОП
Білгірлер
Алғырлар
Тапқырлар
3 слайд
І-ТОП ІІ-ТОП ІІІ-ТОП Білгірлер Алғырлар Тапқырлар
4 слайд
Сайыстың шарттары:
І. Топ басшысын сайлау
ІІ.Білгіш болсаң,шешіп көр.
ІІІ. Математикалық есептер.
ІҮ. Біліктілік сайысы.
Ү. Қайталау.
ҮІ.Ойымды жалғастыр.
ҮІІ. Қорытынды.
4 слайд
Сайыстың шарттары: І. Топ басшысын сайлау ІІ.Білгіш болсаң,шешіп көр. ІІІ. Математикалық есептер. ІҮ. Біліктілік сайысы. Ү. Қайталау. ҮІ.Ойымды жалғастыр. ҮІІ. Қорытынды.
5 слайд
Білгіш болсаң,шешіп
көр
І-топ
ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР
1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі
аяғымен тұрса оның салмағы қанша?
2. Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт
жұмыртқа қанша минутта піседі?
3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады.Аңшы
10 торғайды атып алады. Торғайдың
қаншасы қалады ?
5 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр І-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3- кг болды,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша? 2. Бір жұмыртқа үш минутта піссе,төрт жұмыртқа қанша минутта піседі? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырады.Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады ?
6 слайд
Білгіш болсаң,шешіп
көр
ІІ-топ
ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР
1.Қатар тұрған ұш санның қосындысы да
көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан?
2.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын
ойнады.Әрқайсысы қанша сағат шахмат
ойнады?
3. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың
аяқтарының саны 10. Аулада неше
тауық,неше бұзау болуы мүмкін?
6 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр ІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Қатар тұрған ұш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 ға тең.Ол қандай сан? 2.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады.Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады? 3. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны 10. Аулада неше тауық,неше бұзау болуы мүмкін?
7 слайд
Білгіш болсаң,шешіп
көр
ІІІ-топ
ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР
1.Інісінің 14 асығы бар,ағасының одан бес
асығы артық.Екеуінің неше асығы бар?
2.9 бен 27 сандарының арасында қанша жұп
сан бар?
3 . Айсұлу бір сан ойлады. Оны 5 ке бөліп
нәтижесін 28 ден азайтып еді,3 шықты. Ол
қандай сан ойлаған?
7 слайд
Білгіш болсаң,шешіп көр ІІІ-топ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР 1.Інісінің 14 асығы бар,ағасының одан бес асығы артық.Екеуінің неше асығы бар? 2.9 бен 27 сандарының арасында қанша жұп сан бар? 3 . Айсұлу бір сан ойлады. Оны 5 ке бөліп нәтижесін 28 ден азайтып еді,3 шықты. Ол қандай сан ойлаған?
8 слайд
Математикалық есепер
5,7+6,37
8,7+14,2
8 слайд
Математикалық есепер 5,7+6,37 8,7+14,2
9 слайд
БІЛІКТІЛІК САЙЫСЫ
•І-топ 1.Теңдеуді шешің. Х+132:12=15
• 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің.
5/12+ 3/8.
•
•ІІ-топ 1.Теңдеуді шешің:(х-12):11+89=100
• 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің
3/7+ 5/14 .
•
•ІІІ-топ 1.Теңдеуді шешің: 7*х+43*5=264
• 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің
5/8+7/24.
9 слайд
БІЛІКТІЛІК САЙЫСЫ •І-топ 1.Теңдеуді шешің. Х+132:12=15 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің. 5/12+ 3/8. • •ІІ-топ 1.Теңдеуді шешің:(х-12):11+89=100 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 3/7+ 5/14 . • •ІІІ-топ 1.Теңдеуді шешің: 7*х+43*5=264 • 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтірің 5/8+7/24.
10 слайд
Қайталау
•1. Бөлшектер қалай көбейтіледі?
• 2.Бұрышты ненің көмегімен өлшейміз?
•3.Шеңбердің центрі арқылы өтіп,оның екі нүктесін қосатын
кесінді не деп аталады?
•4. Тең бөліктер …. деп аталады.?
•5.Екіден артық бөлгіштері болатын натурал сан?
•6.180 қа тең бұрыш қандай бұрыш?
•7.Жай бөлшекте бөлшек сызығы нені білдіреді?
•8. . .Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу?
•9. .7/3 оқылуы
•10.Тік бұрыштан үлкен жазыңқы бұрыштан кіші бұрыш?
10 слайд
Қайталау •1. Бөлшектер қалай көбейтіледі? • 2.Бұрышты ненің көмегімен өлшейміз? •3.Шеңбердің центрі арқылы өтіп,оның екі нүктесін қосатын кесінді не деп аталады? •4. Тең бөліктер …. деп аталады.? •5.Екіден артық бөлгіштері болатын натурал сан? •6.180 қа тең бұрыш қандай бұрыш? •7.Жай бөлшекте бөлшек сызығы нені білдіреді? •8. . .Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу? •9. .7/3 оқылуы •10.Тік бұрыштан үлкен жазыңқы бұрыштан кіші бұрыш?
11 слайд
ОЙЫМДЫ ЖАЛҒАСТЫР
•1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ-
•2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ-
•3. ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС-
•4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША-
•5.ДОСЫҢДЫ ҮШ КҮН СЫНАМА-
•6.БІР КІСІ ҚАЗҒАН ҚҰДЫҚТАН-
•7.БІЛЕКТІ БІРДІ ЖЫҒАР-
•8.БІЛГЕНІҢ БІР ТОҒЫЗ-
11 слайд
ОЙЫМДЫ ЖАЛҒАСТЫР •1.ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ТІЛІН БІЛ- •2.ОТЫЗ ТІСТЕН ШЫҚҚАН СӨЗ- •3. ЕКІ ЖАҚСЫ ҚАС БОЛМАС- •4.ЖҮЗ СОМЫҢ БОЛҒАНША- •5.ДОСЫҢДЫ ҮШ КҮН СЫНАМА- •6.БІР КІСІ ҚАЗҒАН ҚҰДЫҚТАН- •7.БІЛЕКТІ БІРДІ ЖЫҒАР- •8.БІЛГЕНІҢ БІР ТОҒЫЗ-
12 слайд
•I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына;
•II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына;
•III топ бөлшектерінің бөлімін 1000 санына
келтіріп, ондық бөлшек түрінде жазыңдар.
•Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас
разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде
жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді
қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.
12 слайд
•I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына; •II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына; •III топ бөлшектерінің бөлімін 1000 санына келтіріп, ондық бөлшек түрінде жазыңдар. •Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.
13 слайд
Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды
орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр.
Шыққан нәтиже бойынша философ, математик,
физик ғалымының аты - жөнін оқы.
а) 0, 25 + 0, 46=A
б) 13, 123 + 5, 024=И
в) 38, 4 + 2, 06778=Е
г) 0, 83 + 1, 6079=Р
д) 5, 607+0, 193=Х
е) 9, 004+0, 193=М
ж) 0, 251+47, 749=Д
Жауабы: (АРХИМЕД).
13 слайд
Білім бекітуге берілетін жаттығулар. 1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы. а) 0, 25 + 0, 46=A б) 13, 123 + 5, 024=И в) 38, 4 + 2, 06778=Е г) 0, 83 + 1, 6079=Р д) 5, 607+0, 193=Х е) 9, 004+0, 193=М ж) 0, 251+47, 749=Д Жауабы: (АРХИМЕД).
14 слайд
БАҒАЛАУ
р/с Оқушының аты-жөні Өз
бағасы
Мұғалім
бағасы
Қорытынды
баға
14 слайд
БАҒАЛАУ р/с Оқушының аты-жөні Өз бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға
15 слайд
15 слайд