Материалдар / Сайыс сабақ "Кім жылдам?" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сайыс сабақ "Кім жылдам?" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 5 сынып оқушыларына сабақтан тыс жұмысқа керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер!

1 слайд
Қош келдіңіздер!

1 слайд

Қош келдіңіздер!

Сайыс сабақ Пәні: Ж аратылыстану Күні: 22.11.2017ж Сынып: 5 “А”, 5 “Ә”

2 слайд
Сайыс сабақ Пәні: Ж аратылыстану Күні: 22.11.2017ж Сынып: 5 “А”, 5 “Ә”

2 слайд

Сайыс сабақ Пәні: Ж аратылыстану Күні: 22.11.2017ж Сынып: 5 “А”, 5 “Ә”

3 слайд

3 слайд

Топтың келісім шарт қабылдауы. •Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз; • Бір – бірімізді тыңдаймыз; • Бір ғана адам сө

4 слайд
Топтың келісім шарт қабылдауы. •Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз; • Бір – бірімізді тыңдаймыз; • Бір ғана адам сөйлейді; • Өз ойларымызбен бөлісеміз; • Бос сұрақтар болмайды; • Уақытты үнемді пайдаланамыз.

4 слайд

Топтың келісім шарт қабылдауы. •Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз; • Бір – бірімізді тыңдаймыз; • Бір ғана адам сөйлейді; • Өз ойларымызбен бөлісеміз; • Бос сұрақтар болмайды; • Уақытты үнемді пайдаланамыз.

« “Ой қозғау” сұрақ-жауап

5 слайд
« “Ой қозғау” сұрақ-жауап

5 слайд

« “Ой қозғау” сұрақ-жауап

«Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы. І топ тапсырмасы: 1.Аққала қандай заттардан жасалған? 2.Температура режімі өзгергеннен к

6 слайд
«Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы. І топ тапсырмасы: 1.Аққала қандай заттардан жасалған? 2.Температура режімі өзгергеннен кейін оған не болды? 3.Заттың қасиеті өзгердіме? ІІ топ тапсырмасы: 1.Қағаз бүктеліп, отқа төзімді бетке қойылған. 2.Қағазды жағып, оның толық жанып кетуін күт. 3.Жанып болған соң қағаз қалай өзгерді?

6 слайд

«Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы. І топ тапсырмасы: 1.Аққала қандай заттардан жасалған? 2.Температура режімі өзгергеннен кейін оған не болды? 3.Заттың қасиеті өзгердіме? ІІ топ тапсырмасы: 1.Қағаз бүктеліп, отқа төзімді бетке қойылған. 2.Қағазды жағып, оның толық жанып кетуін күт. 3.Жанып болған соң қағаз қалай өзгерді?

Физикалық құбылыстар Үйкеліс Дәрі-дәрмек Қ ұ б ы л ы с т а р Химиялық құбылыстар Кемпірқосақ Үңгір «Сәйкестікті т

7 слайд
Физикалық құбылыстар Үйкеліс Дәрі-дәрмек Қ ұ б ы л ы с т а р Химиялық құбылыстар Кемпірқосақ Үңгір «Сәйкестікті табайық» әдісі

7 слайд

Физикалық құбылыстар Үйкеліс Дәрі-дәрмек Қ ұ б ы л ы с т а р Химиялық құбылыстар Кемпірқосақ Үңгір «Сәйкестікті табайық» әдісі

Қызығушылықты арттыру

8 слайд
Қызығушылықты арттыру

8 слайд

Қызығушылықты арттыру

“Өсу ағашы” – өзін –өзі бағалау

9 слайд
“Өсу ағашы” – өзін –өзі бағалау

9 слайд

“Өсу ағашы” – өзін –өзі бағалау

Табыс шыңына Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Сөйлемдерді аяқта. Әділ бол. Бүгінгі сабақты мен ... . Мен ... игердім. Мен ... ма

10 слайд
Табыс шыңына Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Сөйлемдерді аяқта. Әділ бол. Бүгінгі сабақты мен ... . Мен ... игердім. Мен ... мақтай аламын. Мен жеткіліксіз ... . Мен ... тырыстым.

10 слайд

Табыс шыңына Сабақтағы өз әрекетіңді бағала. Сөйлемдерді аяқта. Әділ бол. Бүгінгі сабақты мен ... . Мен ... игердім. Мен ... мақтай аламын. Мен жеткіліксіз ... . Мен ... тырыстым.

Назарларыңызға рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!