1 слайд
Аты-жөні
Мектебі
2 слайд
Жағымды психологиялық ахуал:
«Қамшы» әдісі.
Оқушылар қамшыны ала тұрып бір-біріне бір
сөзбен
немесе сөз тіркесімен тілек білдіреді.
Мысалы:
«мейірімді бол» т.б.
3 слайд
Қалыптастырушы бағалау
«Шапалақ» әдісі
«Бір шапалақ» -
төмен жауап;
«Екі шапалақ» -
жақсы жауап;
«Үш шапалақ» -
тамаша жауап.
4 слайд
І. Қызығушылықты ояту. “Ойтүрткі”
Екі әйел құдықтан су алып жатты.Олардың қасына тағы бір әйел келді.Өтіп бара
жатқан қарт кісі де құдықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды.Әйелдер
балалары туралы мақтанып айта бастады. Бірінші әйел: - Менің ұлым өте күшті,
оны ешкім жеңе алмайды, - деді. – Ал менің ұлым әнді жақсы айтады.Ондай дауыс
ешкімде жоқ , - деді екіншісі. Үшінші әйел үндемеді. Әйелдер су алып, үйлеріне
қайтты.Қария да олармен бірге жүрді.Әйелдер шаршап демалуға тоқтады.Олардың
алдынан үш бала шықты.Балалардың біреуі ары-бері секіріп, екіншісі ән айтып келе
жатты. Ал үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы ауыр шелекті алды. Әйелдер
қариядан: - Біздің ұлдарымыз қандай екен ? – деп сұрады. - Мен бір ғана ұлды көріп
тұрмын! – деді қария.
5 слайд
Талқылау сұрағы.
Қалай ойлайсыңдар , балалар, қария нені меңзеді?
Қалыптастырушы бағалау
«Шапалақ»
әдісі
«Бір шапалақ» -
төмен жауап;
«Екі шапалақ» -
жақсы жауап;
«Үш шапалақ» -
тамаша жауап.
6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Салт-дәстүр және тәрбие
7 слайд
Оқу мақсаттары:
6.1.2.1 -әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға
байланысты
диалог, монологтердегі (жаңалық, құттықтау)
көтерілген
мәселені талдау ;
6.4.4.3-
үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік
қатарларын
түрлендіріп қолдану.
8 слайд
Сабақ мақсаттары:
Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға
байланысты
диалог, монологтердегі (жаңалық,
құттықтау)
көтерілген мәселені талдай алады;
Үстеудің
мағыналық түрлерін ажыратып,
синонимдік
қатарларын түрлендіріп қолдана
алады.
9 слайд
Құндылықтарды дарыту:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілік,
құрмет, ынтымақтастық, еңбек
және
шығармашылық
10 слайд
«Бес қадам» әдісі арқылы топтан қалаған оқушы шығады.
1.
Ата-анаң, ата-әжең саған қандай ақыл-кеңес береді?
2.
Сен олардың тілін алмай, ренжітсең не болады?
3.
Егер сен бір қате іс жасап қойсаң, қалай ақталар едің?
4.
Саған олар үнемі кешіріммен қарайды деп ойлайсың ба?
Неліктен?
5.
«Тәрбие тал бесіктен» деген ұғымға қалай қарайсың?
11 слайд
Тілдік бағдар
Мекен үстеуі
Қимылдың,
іс-әрекеттің болу орнын, бағытын
білдіретін
үстеудің түрі мекен үстеуі деп аталады.
Мекен
үстеулері қайда? қайдан? деген
сұрақтардың
біріне жауап береді. Оларға
жоғары,
төмен, әрі, бері, алда, тұс-тұстан, асты-
үстінен,
әлдеқайдан, осылай т.б. үстеу сөздер
жатады.
12 слайд
1-тапсырма
Жұптық жұмыс.
1-тапсырма « ПОПС» формуласы арқылы талданады. Оқушылар әр топтан жазғандарын тақтаға
шығып қорғайды.
Мәтінді
мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Мәтінде көтерілген мәселені анықта.
-Анасымен сөйлескеннен кейінгі баласының іс-әрекеті қандай болады деп ойлайсыңдар?
– Ана мен бала екеуінің қайсысын жақтар едіңдер? Неліктен солай ойлайсыңдар?
– Анасы дұрыс жасады ма? Неліктен?
– Баласы дұрыс жасады ма? Неліктен?
– Мәтіндегі негізгі ой неде деп ойлайсыңдар?
Дескриптор:
-сұрақтарға
жауап береді,
-көтерілген
мәселені анықтайды,
-өз
ойын дәлелдейді.
“ Нысана” әдісі арқылы бағалайды.
ҚБ
13 слайд
2-тапсырма
2-тапсырма. Платформамен жұмыс
Жеке жұмыс
https://quizizz.com/admin/quiz/65ddd2b0da606fcc73071072/edit?at=65ddd3db4b5c1e759868730f
1)Көп нүктенің орнына мекен үстеуін қойып жаз.
Жоғары
– төмен, артта, осында, жол - жөнекей
1.
Өмірдің бар кереметтерін …кездестіруге болады екен.
2.
…отырған Ақтілеу мұғалімнің кіргенін аңғармай қалды.
3.
Жолаушыларға…… көлік те кездеспеді.
2)
Жұмбақ шешу
Жасыл
желек көгалда,
Бірде
артқа,
Бірде
алға,
Желаяқ
көп бала,
Таласып
жүр бір шарға.
Дескриптор:
- көп
нүктенің орнына мекен үстеуін қойып жазады;
--жұмбақты
шешуін табады,
-үстеуді
анықтайды .
Өзін
–өзі “Нысана” әдісі арқылы бағалайды.
ҚБ
14 слайд
3-тапсырма
ТЖ
Мекен үстеулерді қатыстыра отырып, сурет бойынаш сөйлем құрап жаз . «Автор
орындығы» әдісі арқылы
топта ең үздік 3 мәтінді оқыңдар.
І
топ . Ауылдың көрінісі туралы мәтін құрау. 7-8 сөйлем.
ІІ
топ . Қазақтың төрт түлік малы туралы мәтін құрау.7-8 сөйлем.
ІІІ
топ. Қазақтың салт-дәстүрі туралы мәтін құрау. 7-8 сөйлем. /Уақыт 7 мину/.
15 слайд
Дескрипторлар:
-мекен үстеулерді қатыстырады;
-
сурет бойынаш сөйлем құрап жазады;
-
құрылымын
сақтайды;
-
көлемін
сақтайды.
ҚБ .
Топтар бір-бірін “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалайды.
16 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Сезімнен туған ойлар» стратегиясы.
1 –қадам: 1 оқушы тақтаға шығып, сабақ туралы пікірін айтады, бұл пікірді,
рефлексияны,
ауызша емес, тақтада сурет салып, яғни суреттің бір шағын
бөлшегін
ғана бейнелейді.
2
– қадам: Басқа оқушылар кезек - кезек шығып, осы суретті жалғастыруы тиіс.
3
– қадам: Нәтижесінде қандай сурет салынғанын, осы суретке сәйкес қандай ой
қорыту
пайда болғанын алғашқы оқушының бастапқы пікірмен салыстырыңыз.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз