Салт-дәстүр және тәрбие

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Салт-дәстүр және тәрбие

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен "Салт -дәстүр және тәрбие атты" ашық сабаққа таныстырылым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Аты-жөні Мектебі

#1 слайд
Аты-жөні Мектебі    

1 слайд

Аты-жөні Мектебі    

Жағымды психологиялық ахуал: «Қамшы» әдісі. Оқушылар қамшыны ала тұрып бір-біріне бір сөзбен немесе сөз тірке

#2 слайд
Жағымды психологиялық ахуал: «Қамшы» әдісі.   Оқушылар қамшыны  ала  тұрып  бір-біріне  бір   сөзбен  немесе  сөз  тіркесімен  тілек  білдіреді.   Мысалы:    «мейірімді бол» т.б.    

2 слайд

Жағымды психологиялық ахуал: «Қамшы» әдісі.   Оқушылар қамшыны  ала  тұрып  бір-біріне  бір   сөзбен  немесе  сөз  тіркесімен  тілек  білдіреді.   Мысалы:    «мейірімді бол» т.б.    

Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ» әдісі «Бір шапалақ» - төмен жауап; «Екі шапалақ» - жақсы жауап; «Үш шапалақ» - тамаша

#3 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ» әдісі «Бір шапалақ» -  төмен  жауап; «Екі шапалақ» -  жақсы  жауап; «Үш шапалақ» -  тамаша  жауап.    

3 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ» әдісі «Бір шапалақ» -  төмен  жауап; «Екі шапалақ» -  жақсы  жауап; «Үш шапалақ» -  тамаша  жауап.    

І. Қызығушылықты ояту. “Ойтүрткі” Екі әйел құдықтан су алып жатты.Олардың қасына тағы бір әйел келді.Өтіп бара жатқан қар

#4 слайд
І. Қызығушылықты ояту. “Ойтүрткі”   Екі әйел құдықтан су алып жатты.Олардың қасына тағы бір әйел келді.Өтіп бара жатқан қарт кісі де құдықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды.Әйелдер балалары туралы мақтанып айта бастады. Бірінші әйел: - Менің ұлым өте күшті, оны ешкім жеңе алмайды, - деді. – Ал менің ұлым әнді жақсы айтады.Ондай дауыс ешкімде жоқ , - деді екіншісі. Үшінші әйел үндемеді. Әйелдер су алып, үйлеріне қайтты.Қария да олармен бірге жүрді.Әйелдер шаршап демалуға тоқтады.Олардың алдынан үш бала шықты.Балалардың біреуі ары-бері секіріп, екіншісі ән айтып келе жатты. Ал үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы ауыр шелекті алды. Әйелдер қариядан: - Біздің ұлдарымыз қандай екен ? – деп сұрады. - Мен бір ғана ұлды көріп тұрмын! – деді қария.      

4 слайд

І. Қызығушылықты ояту. “Ойтүрткі”   Екі әйел құдықтан су алып жатты.Олардың қасына тағы бір әйел келді.Өтіп бара жатқан қарт кісі де құдықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды.Әйелдер балалары туралы мақтанып айта бастады. Бірінші әйел: - Менің ұлым өте күшті, оны ешкім жеңе алмайды, - деді. – Ал менің ұлым әнді жақсы айтады.Ондай дауыс ешкімде жоқ , - деді екіншісі. Үшінші әйел үндемеді. Әйелдер су алып, үйлеріне қайтты.Қария да олармен бірге жүрді.Әйелдер шаршап демалуға тоқтады.Олардың алдынан үш бала шықты.Балалардың біреуі ары-бері секіріп, екіншісі ән айтып келе жатты. Ал үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы ауыр шелекті алды. Әйелдер қариядан: - Біздің ұлдарымыз қандай екен ? – деп сұрады. - Мен бір ғана ұлды көріп тұрмын! – деді қария.      

Талқылау сұрағы. Қалай ойлайсыңдар , балалар, қария нені меңзеді? Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ» әдісі «Бір шапала

#5 слайд
Талқылау сұрағы. Қалай ойлайсыңдар  , балалар,  қария  нені  меңзеді? Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ»  әдісі «Бір шапалақ» -  төмен  жауап; «Екі шапалақ» -  жақсы  жауап; «Үш шапалақ» -  тамаша  жауап.    

5 слайд

Талқылау сұрағы. Қалай ойлайсыңдар  , балалар,  қария  нені  меңзеді? Қалыптастырушы бағалау «Шапалақ»  әдісі «Бір шапалақ» -  төмен  жауап; «Екі шапалақ» -  жақсы  жауап; «Үш шапалақ» -  тамаша  жауап.    

Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүр және тәрбие

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүр және тәрбие

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: Салт-дәстүр және тәрбие

Оқу мақсаттары: 6.1.2.1 -әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (жаңалық, құ

#7 слайд
Оқу мақсаттары: 6.1.2.1 -әлеуметтік-мәдени,  ресми-іскери  тақырыптарға   байланысты  диалог,  монологтердегі  (жаңалық,  құттықтау)   көтерілген  мәселені  талдау ; 6.4.4.3-  үстеудің  мағыналық  түрлерін  ажырату,  синонимдік   қатарларын  түрлендіріп  қолдану.

7 слайд

Оқу мақсаттары: 6.1.2.1 -әлеуметтік-мәдени,  ресми-іскери  тақырыптарға   байланысты  диалог,  монологтердегі  (жаңалық,  құттықтау)   көтерілген  мәселені  талдау ; 6.4.4.3-  үстеудің  мағыналық  түрлерін  ажырату,  синонимдік   қатарларын  түрлендіріп  қолдану.

Сабақ мақсаттары: Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (жаңалық, құттықтау

#8 слайд
Сабақ мақсаттары: Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери  тақырыптарға   байланысты  диалог,  монологтердегі  (жаңалық,   құттықтау)  көтерілген  мәселені  талдай  алады;   Үстеудің  мағыналық  түрлерін  ажыратып,   синонимдік  қатарларын  түрлендіріп  қолдана   алады.

8 слайд

Сабақ мақсаттары: Әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери  тақырыптарға   байланысты  диалог,  монологтердегі  (жаңалық,   құттықтау)  көтерілген  мәселені  талдай  алады;   Үстеудің  мағыналық  түрлерін  ажыратып,   синонимдік  қатарларын  түрлендіріп  қолдана   алады.

Құндылықтарды дарыту: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек және ш

#9 слайд
Құндылықтарды дарыту:   Қазақстандық патриотизм  және  азаматтық   жауапкершілік,  құрмет,  ынтымақтастық,  еңбек   және  шығармашылық

9 слайд

Құндылықтарды дарыту:   Қазақстандық патриотизм  және  азаматтық   жауапкершілік,  құрмет,  ынтымақтастық,  еңбек   және  шығармашылық

«Бес қадам» әдісі арқылы топтан қалаған оқушы шығады. 1. Ата-анаң, ата-әжең саған қандай ақыл-кеңес береді? 2.

#10 слайд
«Бес қадам»   әдісі арқылы  топтан  қалаған  оқушы  шығады. 1.  Ата-анаң,  ата-әжең  саған  қандай  ақыл-кеңес  береді?   2.  Сен  олардың  тілін  алмай,  ренжітсең  не  болады?   3.  Егер  сен  бір  қате  іс  жасап  қойсаң,  қалай  ақталар  едің?   4.  Саған  олар  үнемі  кешіріммен  қарайды  деп  ойлайсың  ба?   Неліктен?   5.   «Тәрбие тал бесіктен»   деген  ұғымға  қалай  қарайсың?  

10 слайд

«Бес қадам»   әдісі арқылы  топтан  қалаған  оқушы  шығады. 1.  Ата-анаң,  ата-әжең  саған  қандай  ақыл-кеңес  береді?   2.  Сен  олардың  тілін  алмай,  ренжітсең  не  болады?   3.  Егер  сен  бір  қате  іс  жасап  қойсаң,  қалай  ақталар  едің?   4.  Саған  олар  үнемі  кешіріммен  қарайды  деп  ойлайсың  ба?   Неліктен?   5.   «Тәрбие тал бесіктен»   деген  ұғымға  қалай  қарайсың?  

Тілдік бағдар Мекен үстеуі Қимылдың, іс-әрекеттің болу орнын, бағытын білдіретін үстеудің түрі мекен үстеуі

#11 слайд
Тілдік бағдар     Мекен үстеуі Қимылдың,  іс-әрекеттің  болу  орнын,  бағытын   білдіретін  үстеудің  түрі  мекен  үстеуі  деп  аталады.   Мекен  үстеулері  қайда?  қайдан?  деген   сұрақтардың  біріне  жауап  береді.  Оларға   жоғары,  төмен,  әрі,  бері,  алда,  тұс-тұстан,  асты- үстінен,  әлдеқайдан,  осылай  т.б.  үстеу  сөздер   жатады.  

11 слайд

Тілдік бағдар     Мекен үстеуі Қимылдың,  іс-әрекеттің  болу  орнын,  бағытын   білдіретін  үстеудің  түрі  мекен  үстеуі  деп  аталады.   Мекен  үстеулері  қайда?  қайдан?  деген   сұрақтардың  біріне  жауап  береді.  Оларға   жоғары,  төмен,  әрі,  бері,  алда,  тұс-тұстан,  асты- үстінен,  әлдеқайдан,  осылай  т.б.  үстеу  сөздер   жатады.  

1-тапсырма Жұптық жұмыс. 1-тапсырма « ПОПС» формуласы арқылы талда

#12 слайд
1-тапсырма               Жұптық жұмыс. 1-тапсырма « ПОПС» формуласы арқылы талданады. Оқушылар әр топтан жазғандарын тақтаға шығып қорғайды. Мәтінді  мұқият  тыңда.  Сұрақтарға  жауап  бер.  Мәтінде  көтерілген  мәселені  анықта.   -Анасымен сөйлескеннен кейінгі баласының іс-әрекеті қандай болады деп ойлайсыңдар? – Ана мен бала екеуінің қайсысын жақтар едіңдер? Неліктен солай ойлайсыңдар? – Анасы дұрыс жасады ма? Неліктен? – Баласы дұрыс жасады ма? Неліктен? – Мәтіндегі негізгі ой неде деп ойлайсыңдар? Дескриптор: -сұрақтарға  жауап  береді, -көтерілген  мәселені  анықтайды, -өз  ойын  дәлелдейді.   “ Нысана”  әдісі  арқылы  бағалайды. ҚБ

12 слайд

1-тапсырма               Жұптық жұмыс. 1-тапсырма « ПОПС» формуласы арқылы талданады. Оқушылар әр топтан жазғандарын тақтаға шығып қорғайды. Мәтінді  мұқият  тыңда.  Сұрақтарға  жауап  бер.  Мәтінде  көтерілген  мәселені  анықта.   -Анасымен сөйлескеннен кейінгі баласының іс-әрекеті қандай болады деп ойлайсыңдар? – Ана мен бала екеуінің қайсысын жақтар едіңдер? Неліктен солай ойлайсыңдар? – Анасы дұрыс жасады ма? Неліктен? – Баласы дұрыс жасады ма? Неліктен? – Мәтіндегі негізгі ой неде деп ойлайсыңдар? Дескриптор: -сұрақтарға  жауап  береді, -көтерілген  мәселені  анықтайды, -өз  ойын  дәлелдейді.   “ Нысана”  әдісі  арқылы  бағалайды. ҚБ

2-тапсырма 2-тапсырма. Платформамен жұмыс Жеке жұмыс https://quizizz.com/admin/q

#13 слайд
2-тапсырма 2-тапсырма. Платформамен жұмыс Жеке жұмыс https://quizizz.com/admin/quiz/65ddd2b0da606fcc73071072/edit?at=65ddd3db4b5c1e759868730f 1)Көп нүктенің  орнына  мекен  үстеуін  қойып  жаз. Жоғары  – төмен,  артта,  осында,  жол  - жөнекей 1.  Өмірдің  бар  кереметтерін  …кездестіруге  болады  екен. 2.  …отырған  Ақтілеу  мұғалімнің  кіргенін  аңғармай  қалды. 3.  Жолаушыларға……  көлік  те  кездеспеді. 2)  Жұмбақ  шешу Жасыл  желек  көгалда, Бірде  артқа, Бірде  алға, Желаяқ  көп  бала, Таласып  жүр  бір  шарға. Дескриптор: - көп  нүктенің  орнына  мекен  үстеуін  қойып  жазады; --жұмбақты  шешуін  табады, -үстеуді  анықтайды . Өзін  –өзі   “Нысана”  әдісі  арқылы  бағалайды.   ҚБ

13 слайд

2-тапсырма 2-тапсырма. Платформамен жұмыс Жеке жұмыс https://quizizz.com/admin/quiz/65ddd2b0da606fcc73071072/edit?at=65ddd3db4b5c1e759868730f 1)Көп нүктенің  орнына  мекен  үстеуін  қойып  жаз. Жоғары  – төмен,  артта,  осында,  жол  - жөнекей 1.  Өмірдің  бар  кереметтерін  …кездестіруге  болады  екен. 2.  …отырған  Ақтілеу  мұғалімнің  кіргенін  аңғармай  қалды. 3.  Жолаушыларға……  көлік  те  кездеспеді. 2)  Жұмбақ  шешу Жасыл  желек  көгалда, Бірде  артқа, Бірде  алға, Желаяқ  көп  бала, Таласып  жүр  бір  шарға. Дескриптор: - көп  нүктенің  орнына  мекен  үстеуін  қойып  жазады; --жұмбақты  шешуін  табады, -үстеуді  анықтайды . Өзін  –өзі   “Нысана”  әдісі  арқылы  бағалайды.   ҚБ

3-тапсырма ТЖ Мекен үстеулерді қатыстыра отырып, сурет бойынаш сөйлем құрап жаз .

#14 слайд
3-тапсырма ТЖ Мекен үстеулерді  қатыстыра  отырып,  сурет  бойынаш   сөйлем  құрап  жаз . «Автор орындығы» әдісі арқылы  топта  ең  үздік  3  мәтінді  оқыңдар.   І  топ  . Ауылдың  көрінісі  туралы  мәтін  құрау.  7-8  сөйлем. ІІ  топ  . Қазақтың   төрт  түлік  малы  туралы  мәтін  құрау.7-8  сөйлем. ІІІ  топ.  Қазақтың  салт-дәстүрі  туралы  мәтін  құрау.  7-8  сөйлем.  /Уақыт  7  мину/.     

14 слайд

3-тапсырма ТЖ Мекен үстеулерді  қатыстыра  отырып,  сурет  бойынаш   сөйлем  құрап  жаз . «Автор орындығы» әдісі арқылы  топта  ең  үздік  3  мәтінді  оқыңдар.   І  топ  . Ауылдың  көрінісі  туралы  мәтін  құрау.  7-8  сөйлем. ІІ  топ  . Қазақтың   төрт  түлік  малы  туралы  мәтін  құрау.7-8  сөйлем. ІІІ  топ.  Қазақтың  салт-дәстүрі  туралы  мәтін  құрау.  7-8  сөйлем.  /Уақыт  7  мину/.     

Дескрипторлар: -мекен үстеулерді қатыстырады; - сурет бойынаш сөйлем құрап жазады;

#15 слайд
Дескрипторлар: -мекен үстеулерді  қатыстырады; -  сурет  бойынаш   сөйлем  құрап  жазады; - құрылымын  сақтайды; - көлемін  сақтайды. ҚБ . Топтар бір-бірін “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалайды.

15 слайд

Дескрипторлар: -мекен үстеулерді  қатыстырады; -  сурет  бойынаш   сөйлем  құрап  жазады; - құрылымын  сақтайды; - көлемін  сақтайды. ҚБ . Топтар бір-бірін “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалайды.

РЕФЛЕКСИЯ «Сезімнен туған ойлар» стратегиясы. 1 –қадам: 1 оқушы тақтаға шығып, сабақ

#16 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Сезімнен туған ойлар» стратегиясы. 1 –қадам:  1  оқушы  тақтаға  шығып,  сабақ  туралы  пікірін  айтады,  бұл  пікірді,   рефлексияны,   ауызша  емес,  тақтада  сурет  салып,  яғни  суреттің  бір  шағын   бөлшегін  ғана  бейнелейді. 2  –  қадам:  Басқа  оқушылар  кезек  -  кезек  шығып,  осы  суретті  жалғастыруы  тиіс. 3  –  қадам:  Нәтижесінде  қандай  сурет  салынғанын,  осы  суретке  сәйкес  қандай  ой   қорыту  пайда  болғанын  алғашқы  оқушының  бастапқы  пікірмен  салыстырыңыз.

16 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Сезімнен туған ойлар» стратегиясы. 1 –қадам:  1  оқушы  тақтаға  шығып,  сабақ  туралы  пікірін  айтады,  бұл  пікірді,   рефлексияны,   ауызша  емес,  тақтада  сурет  салып,  яғни  суреттің  бір  шағын   бөлшегін  ғана  бейнелейді. 2  –  қадам:  Басқа  оқушылар  кезек  -  кезек  шығып,  осы  суретті  жалғастыруы  тиіс. 3  –  қадам:  Нәтижесінде  қандай  сурет  салынғанын,  осы  суретке  сәйкес  қандай  ой   қорыту  пайда  болғанын  алғашқы  оқушының  бастапқы  пікірмен  салыстырыңыз.

Файл форматы:
pptx
28.02.2024
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі