Материалдар / Шамаларды қосу және азайту 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шамаларды қосу және азайту 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж 2 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2020
1742
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектеп:Абдраш Назарбеков атынд ағы №87 ЖОББМ Бастауыш сынып мұғалімі :Адырбекова Жанат Есенгалиевна Пән:математика Сынып:2 Саб

1 слайд
Мектеп:Абдраш Назарбеков атынд ағы №87 ЖОББМ Бастауыш сынып мұғалімі :Адырбекова Жанат Есенгалиевна Пән:математика Сынып:2 Сабақ тақырыбы: Шамаларды қосу және азайту Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері 2.1.3.3. шамалар мәндерін ұзындық (см,дм,м)масса (кг,ц) көлем (сыйымдылық) (л) уақыт(сағ, мин, ай,жыл) тәулік, апта өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау Барлық оқушылар: шамалар мәндері бойынша өлшем бірліктерді салыстыра алады Көптеген оқушылар : шамалардың арақатынасын пайдалана отырып қосу және азайту амалдарын орындай алады Кейбір оқушылар: шамалар мәндері бойынша есептер шығарады, кері есептер құрастыра алады Шамалар мәндері бойынша өлшем бірліктерді салыстырады Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып есептер шығарады, кері есептер құрастырады

Белсенді оқу әдістері 2 тапсырма ( Т.Ж. ) Бірлескен тәсіл «Амалдар» әдісі арқылы ойлау қабілетін арттыру мақсатында диаг

2 слайд
Белсенді оқу әдістері 2 тапсырма ( Т.Ж. ) Бірлескен тәсіл «Амалдар» әдісі арқылы ойлау қабілетін арттыру мақсатында диаграммаға қарап, екі амалдармен есептеуге және кері есептер құрастыруды ұсынамын. Дескриптор Есептерді екі амалмен шығарады Есептердің мәнін табады. Кері есеп құрастырады Қ.Б. «От шашу» арқылы бағалау1 тапсырма (Ж.Ж) Белсенді оқу тәсіл «Сәйкестендіру» әдісі арқылы сыни ойлау мақсатында мысалдарды есептей отырып шама мәндерін келесі бағандағы нәтижелерімен сәйкестендіртемін. Дескриптор -Шама мәндері бойынша есеп шығарады. -Өлшем бірліктерді ажыратады, сәйкестендіреді ҚБ « үш шапалақ» арқылы бағалауЖаңа сабақ ( Ұ.Ж) «Байланысын тап» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында метр, дициметр, сантиметр, өлшем бірліктерінің ұғымдарымен таныстырамын мысал келтіріп тәжірибемен байланыстырамын Кері байланыс беремін 3 тапсырма (Ж.Ж) Белсенді оқу тәсілі «Салыстыр» әдісі арқылы өлшем бірліктерін анықтау мақсатында беріліген мысалдарды өлшем бірліктеріне қарай салыстырамын. Дескриптор Өлшем бірліктеріне қарай салыстырады Қ.Б. «Тәтілер» арқылы бағалау 4 тапсырма (Т.Ж) Тапсырма тәсілі «Ойлан тап» әдісі арқылы өрнектердің мәнін табу мақсатында есептерді шығарып олардың мәнін тапқызамын. Дескриптор: Есептер шығарады. Қ.Б. Смайликтер арқылы бағалау Бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында « Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша кері байланыс жасаймын. Өте жақсы түсіндім Аздап түсіндім Түсінбедім

(Ө.Ж) Қарқын тәсілі «Құрастыр,одан кейін жауап бер» әдісі арқылы түрлі өлшемдегі фигураларды құрастырып өз шығармашылығын

3 слайд
(Ө.Ж) Қарқын тәсілі «Құрастыр,одан кейін жауап бер» әдісі арқылы түрлі өлшемдегі фигураларды құрастырып өз шығармашылығын ұсыну мақсатында модельдеу тәсілін қолданамын. Дескриптор: Түрлі өлшемдегі фигуралардан түрлі макеттерді құрастырады. Қ.Б.ауызша мадақтау арқыл бағалау.Саралау әдістері ( Ө.Ж) Диалог және қолдау көрсету тәсілі «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі арқылы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға жеке тапсырмалар беремін. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте 200кг= ц 400кг= ц 900кг= ц 700кг= ц Дескриптор Өлшем біріліктерге өрнектейді Қ.Б. Өзін-өзі бағалау

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ жоспарлау кезеңінде сабақ мақсаттарын смарт форматы

4 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ жоспарлау кезеңінде сабақ мақсаттарын смарт форматы бойынша тапсырмаларды дайындау да, белсенді әдіс тәсілдерді тиімді қолдануда қиналдым. . Әріптестерімнің және тренердің тиімді кері байланысы сабақты қайта түйсінуге және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып қолдау саралау әдісін нақты түсінуге ықпал етті. Сабақтың мақсатын нақы тұжырымдауға, Тиімді сараланған тапсырмаларды құрастыруға көмектесті Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критериалды бағалау, саралау тәжірибесін дамытуды, жас ерекшеліктеріне байланысты әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, ашық сұрақтарды жиі қолдануды,алдағы уақыттарда оқыту мен оқу үдерісіндегі іс-әрекеттерге рефлексия жүргізіп отыруды дамытамын.

5 слайд