Шамаларды қосу және азайту 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектеп:Абдраш Назарбеков атынд ағы №87 ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі :Адырбекова Жанат Есенгалиевна
Пән:математика
Сынып:2
Сабақ тақырыбы: Шамаларды қосу және азайту
Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Бағалау
критерийлері 2.1.3.3. шамалар мәндерін ұзындық (см,дм,м)масса (кг,ц)
көлем (сыйымдылық) (л) уақыт(сағ, мин, ай,жыл) тәулік,
апта өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау
Барлық оқушылар: шамалар мәндері бойынша өлшем
бірліктерді салыстыра алады
Көптеген оқушылар : шамалардың арақатынасын пайдалана
отырып қосу және азайту амалдарын орындай алады
Кейбір оқушылар: шамалар мәндері бойынша есептер
шығарады, кері есептер құрастыра алады
Шамалар мәндері бойынша өлшем бірліктерді
салыстырады
Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып есептер
шығарады, кері есептер құрастырады
1 слайд
Мектеп:Абдраш Назарбеков атынд ағы №87 ЖОББМ Бастауыш сынып мұғалімі :Адырбекова Жанат Есенгалиевна Пән:математика Сынып:2 Сабақ тақырыбы: Шамаларды қосу және азайту Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері 2.1.3.3. шамалар мәндерін ұзындық (см,дм,м)масса (кг,ц) көлем (сыйымдылық) (л) уақыт(сағ, мин, ай,жыл) тәулік, апта өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау Барлық оқушылар: шамалар мәндері бойынша өлшем бірліктерді салыстыра алады Көптеген оқушылар : шамалардың арақатынасын пайдалана отырып қосу және азайту амалдарын орындай алады Кейбір оқушылар: шамалар мәндері бойынша есептер шығарады, кері есептер құрастыра алады Шамалар мәндері бойынша өлшем бірліктерді салыстырады Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып есептер шығарады, кері есептер құрастырады
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
2 тапсырма ( Т.Ж. )
Бірлескен тәсіл
«Амалдар» әдісі арқылы
ойлау қабілетін арттыру
мақсатында диаграммаға
қарап, екі амалдармен
есептеуге және кері
есептер құрастыруды
ұсынамын.
Дескриптор
Есептерді екі амалмен
шығарады
Есептердің мәнін табады.
Кері есеп құрастырады
Қ.Б. «От шашу»
арқылы бағалау1 тапсырма (Ж.Ж)
Белсенді оқу тәсіл
«Сәйкестендіру» әдісі
арқылы сыни ойлау
мақсатында мысалдарды
есептей отырып шама
мәндерін келесі
бағандағы
нәтижелерімен
сәйкестендіртемін.
Дескриптор
-Шама мәндері бойынша
есеп шығарады.
-Өлшем бірліктерді
ажыратады,
сәйкестендіреді
ҚБ « үш шапалақ»
арқылы бағалауЖаңа сабақ
( Ұ.Ж) «Байланысын
тап» әдісі арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын
ашу мақсатында метр,
дициметр, сантиметр,
өлшем бірліктерінің
ұғымдарымен
таныстырамын мысал
келтіріп тәжірибемен
байланыстырамын
Кері байланыс
беремін 3 тапсырма (Ж.Ж)
Белсенді оқу тәсілі
«Салыстыр» әдісі арқылы
өлшем бірліктерін анықтау
мақсатында беріліген
мысалдарды өлшем
бірліктеріне қарай
салыстырамын.
Дескриптор
Өлшем бірліктеріне қарай
салыстырады
Қ.Б. «Тәтілер» арқылы
бағалау
4 тапсырма (Т.Ж) Тапсырма тәсілі
«Ойлан тап» әдісі арқылы өрнектердің мәнін табу
мақсатында есептерді шығарып олардың мәнін
тапқызамын.
Дескриптор:
Есептер шығарады.
Қ.Б. Смайликтер арқылы бағалау Бүгінгі сабақты қорытындылау
мақсатында
« Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша
кері байланыс жасаймын.
Өте жақсы түсіндім
Аздап түсіндім
Түсінбедім
2 слайд
Белсенді оқу әдістері 2 тапсырма ( Т.Ж. ) Бірлескен тәсіл «Амалдар» әдісі арқылы ойлау қабілетін арттыру мақсатында диаграммаға қарап, екі амалдармен есептеуге және кері есептер құрастыруды ұсынамын. Дескриптор Есептерді екі амалмен шығарады Есептердің мәнін табады. Кері есеп құрастырады Қ.Б. «От шашу» арқылы бағалау1 тапсырма (Ж.Ж) Белсенді оқу тәсіл «Сәйкестендіру» әдісі арқылы сыни ойлау мақсатында мысалдарды есептей отырып шама мәндерін келесі бағандағы нәтижелерімен сәйкестендіртемін. Дескриптор -Шама мәндері бойынша есеп шығарады. -Өлшем бірліктерді ажыратады, сәйкестендіреді ҚБ « үш шапалақ» арқылы бағалауЖаңа сабақ ( Ұ.Ж) «Байланысын тап» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында метр, дициметр, сантиметр, өлшем бірліктерінің ұғымдарымен таныстырамын мысал келтіріп тәжірибемен байланыстырамын Кері байланыс беремін 3 тапсырма (Ж.Ж) Белсенді оқу тәсілі «Салыстыр» әдісі арқылы өлшем бірліктерін анықтау мақсатында беріліген мысалдарды өлшем бірліктеріне қарай салыстырамын. Дескриптор Өлшем бірліктеріне қарай салыстырады Қ.Б. «Тәтілер» арқылы бағалау 4 тапсырма (Т.Ж) Тапсырма тәсілі «Ойлан тап» әдісі арқылы өрнектердің мәнін табу мақсатында есептерді шығарып олардың мәнін тапқызамын. Дескриптор: Есептер шығарады. Қ.Б. Смайликтер арқылы бағалау Бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында « Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша кері байланыс жасаймын. Өте жақсы түсіндім Аздап түсіндім Түсінбедім
3 слайд
(Ө.Ж) Қарқын тәсілі
«Құрастыр,одан кейін жауап
бер» әдісі арқылы түрлі
өлшемдегі фигураларды
құрастырып өз
шығармашылығын ұсыну
мақсатында модельдеу тәсілін
қолданамын.
Дескриптор:
Түрлі өлшемдегі
фигуралардан түрлі
макеттерді құрастырады.
Қ.Б.ауызша мадақтау арқыл
бағалау.Саралау әдістері
( Ө.Ж) Диалог және
қолдау көрсету тәсілі
«Екі дұрыс, бір бұрыс»
әдісі арқылы мұғалімнің
көмегін қажет ететін
оқушыларға жеке
тапсырмалар беремін.
Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте
200кг= ц 400кг= ц
900кг= ц 700кг= ц
Дескриптор
Өлшем біріліктерге
өрнектейді
Қ.Б. Өзін-өзі бағалау
3 слайд
(Ө.Ж) Қарқын тәсілі «Құрастыр,одан кейін жауап бер» әдісі арқылы түрлі өлшемдегі фигураларды құрастырып өз шығармашылығын ұсыну мақсатында модельдеу тәсілін қолданамын. Дескриптор: Түрлі өлшемдегі фигуралардан түрлі макеттерді құрастырады. Қ.Б.ауызша мадақтау арқыл бағалау.Саралау әдістері ( Ө.Ж) Диалог және қолдау көрсету тәсілі «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі арқылы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға жеке тапсырмалар беремін. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте 200кг= ц 400кг= ц 900кг= ц 700кг= ц Дескриптор Өлшем біріліктерге өрнектейді Қ.Б. Өзін-өзі бағалау
4 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар
Ықшам сабақ жоспарлау
кезеңінде сабақ
мақсаттарын смарт
форматы бойынша
тапсырмаларды
дайындау да, белсенді
әдіс тәсілдерді тиімді
қолдануда қиналдым. .
Әріптестерімнің және
тренердің тиімді кері
байланысы сабақты
қайта түйсінуге және
білім алушылардың
қажеттіліктерін ескере
отырып қолдау саралау
әдісін нақты түсінуге
ықпал етті. Сабақтың
мақсатын нақы
тұжырымдауға, Тиімді
сараланған
тапсырмаларды
құрастыруға көмектесті Оқу мақсаты, сабақ мақсаты,
критериалды бағалау, саралау
тәжірибесін дамытуды,
жас ерекшеліктеріне
байланысты әдіс-тәсілдерді
тиімді пайдалануды, ашық
сұрақтарды жиі
қолдануды,алдағы уақыттарда
оқыту мен оқу үдерісіндегі
іс-әрекеттерге
рефлексия жүргізіп отыруды
дамытамын.
4 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ жоспарлау кезеңінде сабақ мақсаттарын смарт форматы бойынша тапсырмаларды дайындау да, белсенді әдіс тәсілдерді тиімді қолдануда қиналдым. . Әріптестерімнің және тренердің тиімді кері байланысы сабақты қайта түйсінуге және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып қолдау саралау әдісін нақты түсінуге ықпал етті. Сабақтың мақсатын нақы тұжырымдауға, Тиімді сараланған тапсырмаларды құрастыруға көмектесті Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критериалды бағалау, саралау тәжірибесін дамытуды, жас ерекшеліктеріне байланысты әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, ашық сұрақтарды жиі қолдануды,алдағы уақыттарда оқыту мен оқу үдерісіндегі іс-әрекеттерге рефлексия жүргізіп отыруды дамытамын.
5 слайд
5 слайд