Материалдар / Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарга математика пәнінің мұгалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
1146
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты: Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді; C ан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады; Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді; Сан аралықтардың бірігуін табады; Сан аралықтардың қиылысуын табады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты: Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді; C ан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады; Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді; Сан аралықтардың бірігуін табады; Сан аралықтардың қиылысуын табады.

2 слайд

2 слайд

1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

3 слайд
1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

3 слайд

1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғы

4 слайд
“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” мақаласынан Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс

4 слайд

“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” мақаласынан Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс

ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

5 слайд
ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

5 слайд

ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның

6 слайд
№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау   Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның қиылысуы мен бірігун табады. 2. Есептің жауабын табады

6 слайд

№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау   Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның қиылысуы мен бірігун табады. 2. Есептің жауабын табады

Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс та

7 слайд
Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс табады ҚБ. Өзара бірін- бірі бағалау Түстер сөйлейді

7 слайд

Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс табады ҚБ. Өзара бірін- бірі бағалау Түстер сөйлейді

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан а

11 слайд
Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін табады. 2. Есептің дұрыс жауабын табады. 3. Берілген есепті жауабымен сәйкестендіреді

11 слайд

Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін табады. 2. Есептің дұрыс жауабын табады. 3. Берілген есепті жауабымен сәйкестендіреді

1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімг

12 слайд
1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. "Ортан терек"- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. "Шылдыр шүмек" - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. "Кішкентай бөбек"- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  

12 слайд

1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. "Ортан терек"- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. "Шылдыр шүмек" - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. "Кішкентай бөбек"- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  

Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық бі

13 слайд
Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық білдім Бәрібір Басқаларға көмектестім Түсінбедім

13 слайд

Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық білдім Бәрібір Басқаларға көмектестім Түсінбедім

Үйге тапсырма №959 №940

14 слайд
Үйге тапсырма №959 №940

14 слайд

Үйге тапсырма №959 №940

Ұрпағымыз ұлықты болсын!

15 слайд
Ұрпағымыз ұлықты болсын!

15 слайд

Ұрпағымыз ұлықты болсын!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ