Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарга математика пәнінің мұгалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты: Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді; C ан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады; Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді; Сан аралықтардың бірігуін табады; Сан аралықтардың қиылысуын табады.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы Оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты: Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді; C ан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады; Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді; Сан аралықтардың бірігуін табады; Сан аралықтардың қиылысуын табады.

#2 слайд

2 слайд

1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

#3 слайд
1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

3 слайд

1) 3;4;5;6;7;8;9 2) 1;2;3;4 3) 102;103;104 4) 0;1;2;3;4 5) 0;1 6) 0;1 ҚБ. «Қол шапалақтау»

“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғы

#4 слайд
“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” мақаласынан Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс

4 слайд

“ Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу – біздің қанымызда бар қасиет” Н.Ә.Назарбаев “ Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру” мақаласынан Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс

ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

#5 слайд
ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

5 слайд

ҚБ. Белгі беру дұрыс -қате =

№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның

#6 слайд
№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау   Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның қиылысуы мен бірігун табады. 2. Есептің жауабын табады

6 слайд

№ 1- топ 2-топ 3-топ 4-топ № 953 + № 954 + № 955 + № 956 + ҚБ. Жұлдызша арқылы бағалау   Дескриптор : 1. Сан аралықтары- ның қиылысуы мен бірігун табады. 2. Есептің жауабын табады

Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс та

#7 слайд
Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс табады ҚБ. Өзара бірін- бірі бағалау Түстер сөйлейді

7 слайд

Дескриптор : 1.Берілген есеп бойынша фигураның атын табады. 2.Есептің дұрыс жауабын табады. 3.Фигураларлың түсін дұрыс табады ҚБ. Өзара бірін- бірі бағалау Түстер сөйлейді

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан а

#11 слайд
Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін табады. 2. Есептің дұрыс жауабын табады. 3. Берілген есепті жауабымен сәйкестендіреді

11 слайд

Топтық жұмыс: “ Тарсия “ әдісі бойынша берілген сәйкестендіру есебін топ болып орындау Дескриптор 1. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін табады. 2. Есептің дұрыс жауабын табады. 3. Берілген есепті жауабымен сәйкестендіреді

1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімг

#12 слайд
1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. "Ортан терек"- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. "Шылдыр шүмек" - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. "Кішкентай бөбек"- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  

12 слайд

1. "Бас бармақ"- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. "Баланы үйрек"- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. "Ортан терек"- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? 4. "Шылдыр шүмек" - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. "Кішкентай бөбек"- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  

Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық бі

#13 слайд
Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық білдім Бәрібір Басқаларға көмектестім Түсінбедім

13 слайд

Сабақ Мен сабақта Қорытынды Қызықты болды Жұмыс жасадым Материал ды түсіндім Іш пыстырды Демалдым Білгенімнен артық білдім Бәрібір Басқаларға көмектестім Түсінбедім

Үйге тапсырма №959 №940

#14 слайд
Үйге тапсырма №959 №940

14 слайд

Үйге тапсырма №959 №940

Ұрпағымыз ұлықты болсын!

#15 слайд
Ұрпағымыз ұлықты болсын!

15 слайд

Ұрпағымыз ұлықты болсын!

Файл форматы:
ppt
20.02.2019
1362
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі