санды бірнеше есе арттыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
1 слайд
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу!
2 слайд
Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пысықтау
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?
2. Екі бірдей санды бөлсе, неше шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?
4. Санды нөлге бөлуге бола ма?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады?
6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады?
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды
орындаймыз?
Көбейту мен бөлу кестесі
-Үштен бір бөлікті қалай табамыз?
-24 тің 3 тен бір бөлігі неше?
-28 дің 7 ден бір бөлігі неше ?
-Жалпы бөлік дегеніміз не?
2 слайд
Оқушыларға сұрақтар қою арқылы пысықтау 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? 2. Екі бірдей санды бөлсе, неше шығады? 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? 4. Санды нөлге бөлуге бола ма? 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? Көбейту мен бөлу кестесі -Үштен бір бөлікті қалай табамыз? -24 тің 3 тен бір бөлігі неше? -28 дің 7 ден бір бөлігі неше ? -Жалпы бөлік дегеніміз не?
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
6-тапсырма
2 – ге арттыру 2 есе арттыру
Салыстырып, қорытынды жаса!
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 6-тапсырма 2 – ге арттыру 2 есе арттыру Салыстырып, қорытынды жаса!
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
3 - тапсырма Кім шапшаң?
Өз бетінше орындау
18 3 3=9 36 6 2=12
14 14 6=6 28 7 3=7
5 слайд
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 3 - тапсырма Кім шапшаң? Өз бетінше орындау 18 3 3=9 36 6 2=12 14 14 6=6 28 7 3=7
6 слайд
5 тапсырма Топтық жұмыс
1 бағаны
3 бағаны
2 бағаны
6 слайд
5 тапсырма Топтық жұмыс 1 бағаны 3 бағаны 2 бағаны
7 слайд
4 тапсырма Жұптық жұмыс
«Кір қыстырғыш» әдісі
80+580+15
15:57
70–1770–7
90+390–3
1818 + 1
15+1215+13
7 слайд
4 тапсырма Жұптық жұмыс «Кір қыстырғыш» әдісі 80+580+15 15:57 70–1770–7 90+390–3 1818 + 1 15+1215+13
8 слайд
Сергіту сәті
Көңілді күн
8 слайд
Сергіту сәті Көңілді күн
9 слайд
10-тапсырма (Сөзжұмбақ шешу)
9 слайд
10-тапсырма (Сөзжұмбақ шешу)
10 слайд
8 -тапсырма Топтық жұмыс
«Бірге ойлаймыз» әдісі.
11-тапсырма
Математикалық диктант
10 слайд
8 -тапсырма Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі. 11-тапсырма Математикалық диктант
11 слайд
Рефлексия
«Бір сөзбен» әдісі арқылы бүгінгі
сабақтан алған әсерін жазу
тапсырылады.
11 слайд
Рефлексия «Бір сөзбен» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерін жазу тапсырылады.
12 слайд
12 слайд