Материалдар / Санның логарифмі және оның қасиеттері

Санның логарифмі және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
• Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
1413
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Санның логарифмі және оның қасиеттері Оқу мақсаты : 11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифм

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Санның логарифмі және оның қасиеттері Оқу мақсаты : 11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу ;11.3 .B. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Санның логарифмі және оның қасиеттері Оқу мақсаты : 11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу ;11.3 .B. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар

2 слайд

2 слайд

Қайталау сұрақтары  Көрсеткіштік функция деп -? у=, а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.  Егер екі көрсеткіш

3 слайд
Қайталау сұрақтары  Көрсеткіштік функция деп -? у=, а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.  Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ......  онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы.  Симметрия дегеніміз не? Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.

3 слайд

Қайталау сұрақтары  Көрсеткіштік функция деп -? у=, а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.  Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ......  онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы.  Симметрия дегеніміз не? Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.

Логарифмнің белгіленуі: log Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрн

4 слайд
Логарифмнің белгіленуі: log Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек. Анықтама бойынша log а b =х, а>0, а≠1, б>0 25 = 2 1/81 = 4

4 слайд

Логарифмнің белгіленуі: log Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек. Анықтама бойынша log а b =х, а>0, а≠1, б>0 25 = 2 1/81 = 4

* 16; 64; 1/8; 1/128 сандарының негізі 2 болатындай логарифмдерін табайық. =4 =6 =-3 =-7

5 слайд
* 16; 64; 1/8; 1/128 сандарының негізі 2 болатындай логарифмдерін табайық. =4 =6 =-3 =-7

5 слайд

* 16; 64; 1/8; 1/128 сандарының негізі 2 болатындай логарифмдерін табайық. =4 =6 =-3 =-7

= b Негізгі логарифмдік тепе - теңдік деп атаймыз. =8 =5 =25

6 слайд
= b Негізгі логарифмдік тепе - теңдік деп атаймыз. =8 =5 =25

6 слайд

= b Негізгі логарифмдік тепе - теңдік деп атаймыз. =8 =5 =25

а>0, а≠1, b >0 логарифмнің қасиеттеріне тоқалайық. 1) Бір санының логарифмі нөлге тең: =0. 2) Негізі а болатын а санының л

7 слайд
а>0, а≠1, b >0 логарифмнің қасиеттеріне тоқалайық. 1) Бір санының логарифмі нөлге тең: =0. 2) Негізі а болатын а санының логарифмі бірге тең: = 1 . 3) Көбейтіндінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің қосындысына тең: = + 4) Бөлшектің логарфмі оның алымның логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең: =

7 слайд

а>0, а≠1, b >0 логарифмнің қасиеттеріне тоқалайық. 1) Бір санының логарифмі нөлге тең: =0. 2) Негізі а болатын а санының логарифмі бірге тең: = 1 . 3) Көбейтіндінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің қосындысына тең: = + 4) Бөлшектің логарфмі оның алымның логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең: =

5) Дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін дәреженің негізінен алынған логарифмге көбейткенге тең : = r 6) Жаңа негізге кө

8 слайд
5) Дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін дәреженің негізінен алынған логарифмге көбейткенге тең : = r 6) Жаңа негізге көшу : = c<0≠1. 7) = 1/ r Ескерту . = b болғандықтан, барлық формулаларда логарифм таңбасының астындағы сандар оң сандар болады .

8 слайд

5) Дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін дәреженің негізінен алынған логарифмге көбейткенге тең : = r 6) Жаңа негізге көшу : = c<0≠1. 7) = 1/ r Ескерту . = b болғандықтан, барлық формулаларда логарифм таңбасының астындағы сандар оң сандар болады .

Логарифм негізіне байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Белгіленуі : = lg b .

9 слайд
Логарифм негізіне байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Белгіленуі : = lg b .

9 слайд

Логарифм негізіне байланысты бірнеше түрге бөлінеді. Белгіленуі : = lg b .

Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: 1. 2 негізі бо

10 слайд
Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: 1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап. А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1 2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап. А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6 3. Есепте: log 3 81 А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1 4. х-ті тап : log 3 х = -1 А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1 5. х-ті тап : log 5 х = 0 А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д)А деңгейі Дескриптор: А-Б деңгейі  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

10 слайд

Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі: 1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап. А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1 2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап. А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6 3. Есепте: log 3 81 А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1 4. х-ті тап : log 3 х = -1 А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1 5. х-ті тап : log 5 х = 0 А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д)А деңгейі Дескриптор: А-Б деңгейі  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

1. Өрнектің мәнін тап: log 2 16+log 2 2 А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18 2. Өрнектің мәнін тап: log 12 36

11 слайд
1. Өрнектің мәнін тап: log 2 16+log 2 2 А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18 2. Өрнектің мәнін тап: log 12 36+log 12 4 А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40 3.Өрнектің мәнін тап: log 2 7-log 2 А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д)   4. егер log 3 a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап. А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27 5.Өрнектің мәнін тап: 4 2 log 4 3 А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4 Б деңгейі Дескриптор: А-Б деңгейі  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

11 слайд

1. Өрнектің мәнін тап: log 2 16+log 2 2 А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18 2. Өрнектің мәнін тап: log 12 36+log 12 4 А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40 3.Өрнектің мәнін тап: log 2 7-log 2 А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д)   4. егер log 3 a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап. А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27 5.Өрнектің мәнін тап: 4 2 log 4 3 А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4 Б деңгейі Дескриптор: А-Б деңгейі  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

С деңгейі: 1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb 3 c) 1\2 А)2+lga+ lgb+lgc Б) lga+ lgb+lgc+2 Ә) lga+ lgb+lg

12 слайд
С деңгейі: 1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb 3 c) 1\2 А)2+lga+ lgb+lgc Б) lga+ lgb+lgc+2 Ә) lga+ lgb+lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2 2 .х-санын тап: lgx = lg 9- lg 8 А) Ә) Б) В)6 Д) 1 3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8 А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10 4.х-ті тап : lоg 6 x=3 lоg 6 2 +0,5 lоg 6 25 – 2lоg 6 3 А) Ә) 360 Б)-6 В) 46 Д)6 5. Есепте: А)2 Ә) lg 12 Б)3 В)10 Д)0,1 Дескриптор:  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Формуланы есепке сай етіп түрлендіреді.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

12 слайд

С деңгейі: 1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb 3 c) 1\2 А)2+lga+ lgb+lgc Б) lga+ lgb+lgc+2 Ә) lga+ lgb+lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2 2 .х-санын тап: lgx = lg 9- lg 8 А) Ә) Б) В)6 Д) 1 3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8 А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10 4.х-ті тап : lоg 6 x=3 lоg 6 2 +0,5 lоg 6 25 – 2lоg 6 3 А) Ә) 360 Б)-6 В) 46 Д)6 5. Есепте: А)2 Ә) lg 12 Б)3 В)10 Д)0,1 Дескриптор:  Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.  Берілген есепке сәйкес формуланы табады.  Формуланы есепке сай етіп түрлендіреді.  Мәндерін қояды.  Сандық логарифмді есептейді

Топтық жұмыс Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Дескриптор:  Берілген теңдіктерді д

13 слайд
Топтық жұмыс Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Дескриптор:  Берілген теңдіктерді дәптерге жазады.  Сандық логарифм формуласына салып есептейді  Ақиқат болған теңдіктердің тұсына белгі қояды . 1 топ 2 топ

13 слайд

Топтық жұмыс Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. Дескриптор:  Берілген теңдіктерді дәптерге жазады.  Сандық логарифм формуласына салып есептейді  Ақиқат болған теңдіктердің тұсына белгі қояды . 1 топ 2 топ

Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау: - Сандық лагарифм дегеніміз не? - Ондық логарифм дегеніміз не? - Логарифмнің жалпы т

14 слайд
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау: - Сандық лагарифм дегеніміз не? - Ондық логарифм дегеніміз не? - Логарифмнің жалпы түрінің оқылуы? - Натурал логарифм дегеніміз не? - Логарифмнің неше қасиеті бар?

14 слайд

Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау: - Сандық лагарифм дегеніміз не? - Ондық логарифм дегеніміз не? - Логарифмнің жалпы түрінің оқылуы? - Натурал логарифм дегеніміз не? - Логарифмнің неше қасиеті бар?

Мен......үйрендім Менде......қиындықтар болды Мен.........орындай алмадым

15 слайд
Мен......үйрендім Менде......қиындықтар болды Мен.........орындай алмадым

15 слайд

Мен......үйрендім Менде......қиындықтар болды Мен.........орындай алмадым

Назарларыңызға рақмет!!!Үй тапсырмасына оқулықтан 13,8 есеп.

16 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!Үй тапсырмасына оқулықтан 13,8 есеп.

16 слайд

Назарларыңызға рақмет!!!Үй тапсырмасына оқулықтан 13,8 есеп.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ