Материалдар / Саралау тәсілдері-жаңартылған білім мазмұнында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Саралау тәсілдері-жаңартылған білім мазмұнында

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2021
990
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңа әдіс- тәсілдер -жаңартылған білім мазмұнында Ахмет Байтұрсынов атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалі

1 слайд
Жаңа әдіс- тәсілдер -жаңартылған білім мазмұнында Ахмет Байтұрсынов атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Мырзанова Гулден

1 слайд

Жаңа әдіс- тәсілдер -жаңартылған білім мазмұнында Ахмет Байтұрсынов атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Мырзанова Гулден

Мақсаты: білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде жаңа әдіс- тәсілдерді меңгеру; Күтілетін нәтиже : • мұғалімдер тиімді әдіс-

2 слайд
Мақсаты: білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде жаңа әдіс- тәсілдерді меңгеру; Күтілетін нәтиже : • мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдер жайында мағлұмат ал ады; • Әдіс-тәсілдер туралы білімдері н толықты рады; • жинақтап, пікір алысады.

2 слайд

Мақсаты: білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде жаңа әдіс- тәсілдерді меңгеру; Күтілетін нәтиже : • мұғалімдер тиімді әдіс- тәсілдер жайында мағлұмат ал ады; • Әдіс-тәсілдер туралы білімдері н толықты рады; • жинақтап, пікір алысады.

Психологиялық ахуал «Сағат бойынша достар»

3 слайд
Психологиялық ахуал «Сағат бойынша достар»

3 слайд

Психологиялық ахуал «Сағат бойынша достар»

.

4 слайд
.

4 слайд

.

Саралап оқыту – бұл оқыту үрдісін ұйымдастыру формасы, мұғалім оқу үрдісі барысында бірыңғай сапалық қасиеттері бойынша

5 слайд
Саралап оқыту – бұл оқыту үрдісін ұйымдастыру формасы, мұғалім оқу үрдісі барысында бірыңғай сапалық қасиеттері бойынша қалыптастырылған оқушылар тобымен жұмыс істейді.

5 слайд

Саралап оқыту – бұл оқыту үрдісін ұйымдастыру формасы, мұғалім оқу үрдісі барысында бірыңғай сапалық қасиеттері бойынша қалыптастырылған оқушылар тобымен жұмыс істейді.

« А » топ. Қабілеті жоғары, білім, білік дағдылары қалыптасқан, өз бетімен ойлау кабілеті бар, сабаққа деген белсенділігі кү

6 слайд
« А » топ. Қабілеті жоғары, білім, білік дағдылары қалыптасқан, өз бетімен ойлау кабілеті бар, сабаққа деген белсенділігі күшті, мұғалім көмегін қажет етпейтін топ. Бұл топта жүргізілетін жұмыстың мақсаты - оқушы бойында ғылыми бағытта ойлау қабілетін калыптастыру. « В » топ. Орташа қабілетті оқушылар. Білім, білік дағдылары әлі тұрақсыз, өзіне - өзі көп сене бермейтін, мұғалімнің белгілі мөлшерде көмек көрсетуін қажет ететін оқушылар. Мұнда алға қойылатын мақсат - білім, білік дағдыларының тұрақты болуына, өз бетімен жұмыс істеу қабілетінің дамуына ықпал ету, олардың бірінші топқа көшуіне көмектесу. « С » топ. Үлгерімі төмен оқушылар жатқызылады. Бұлар тұрақты назарды ұстауды, білім, білік дағдыларын қалыптастыруда мұғалімнің үлкен күш жігер жұмсауын, жүйелі жұмыс жүргізуін, яғни мұғалім көмегін көп қажет ететін оқушылар.

6 слайд

« А » топ. Қабілеті жоғары, білім, білік дағдылары қалыптасқан, өз бетімен ойлау кабілеті бар, сабаққа деген белсенділігі күшті, мұғалім көмегін қажет етпейтін топ. Бұл топта жүргізілетін жұмыстың мақсаты - оқушы бойында ғылыми бағытта ойлау қабілетін калыптастыру. « В » топ. Орташа қабілетті оқушылар. Білім, білік дағдылары әлі тұрақсыз, өзіне - өзі көп сене бермейтін, мұғалімнің белгілі мөлшерде көмек көрсетуін қажет ететін оқушылар. Мұнда алға қойылатын мақсат - білім, білік дағдыларының тұрақты болуына, өз бетімен жұмыс істеу қабілетінің дамуына ықпал ету, олардың бірінші топқа көшуіне көмектесу. « С » топ. Үлгерімі төмен оқушылар жатқызылады. Бұлар тұрақты назарды ұстауды, білім, білік дағдыларын қалыптастыруда мұғалімнің үлкен күш жігер жұмсауын, жүйелі жұмыс жүргізуін, яғни мұғалім көмегін көп қажет ететін оқушылар.

Топтарға бөлу критерийлері « А » топ. Оқушылардың тұрақты зейіні бар, берілген ақпараттарды өте жақсы ажырата алад

7 слайд
Топтарға  бөлу  критерийлері « А » топ. Оқушылардың тұрақты зейіні бар, берілген ақпараттарды өте жақсы ажырата алады, жинақтау үрдісін тереңінен меңгерген, сөздік қоры мол. « В » топ. Оқушыларға материалды естеріне сақтау үшін көп рет қайталау қажет. Теорияны жақсы игере отырып, олар практикада қате жіберуі мүмкін. Бұл оқушыларға әр әрекетті ауызша түсіндіруді талап ететін тапсырмалар ұсыну маңызды. « С » топ. Үлгерімі төмен оқушылар. Олар баяу әрекет етеді, сыныпқа ілесе алмай, сабаққа деген қызығушылығы төмендейді. Бұл оқушылар үшін өткен материалдардан тапсырмалар берілу керек және тапсырмалардың көлемі шағын болу керек.

7 слайд

Топтарға  бөлу  критерийлері « А » топ. Оқушылардың тұрақты зейіні бар, берілген ақпараттарды өте жақсы ажырата алады, жинақтау үрдісін тереңінен меңгерген, сөздік қоры мол. « В » топ. Оқушыларға материалды естеріне сақтау үшін көп рет қайталау қажет. Теорияны жақсы игере отырып, олар практикада қате жіберуі мүмкін. Бұл оқушыларға әр әрекетті ауызша түсіндіруді талап ететін тапсырмалар ұсыну маңызды. « С » топ. Үлгерімі төмен оқушылар. Олар баяу әрекет етеді, сыныпқа ілесе алмай, сабаққа деген қызығушылығы төмендейді. Бұл оқушылар үшін өткен материалдардан тапсырмалар берілу керек және тапсырмалардың көлемі шағын болу керек.

Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс

8 слайд
Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерін саралау тәсілдерін қамтиды.

8 слайд

Саралап оқыту тәсілі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерін саралау тәсілдерін қамтиды.

Саралаудың 10 тәсілі 1. Тапсырманы саралау (қиындық деңгейіне қарай әртүрлі тапсырмаларды беру) 2. Нәтижені саралау (балаларғ

9 слайд
Саралаудың 10 тәсілі 1. Тапсырманы саралау (қиындық деңгейіне қарай әртүрлі тапсырмаларды беру) 2. Нәтижені саралау (балаларға бірдей тапсырма беріледі, бірақ оқушылардан әртүрлі нәтиже күтіледі) 3. Қарқынды саралау (балаларға бірдей тапсырма беріледі, бірақ дағдыларына қарай, әртүрлі уақыт беріледі) 4. Қолдау (тапсырма орындау барысында кейбіреулеріне, басқаларына қарағанда, көбірек немесе азырақ көмек көрсетіледі) 5. Ресурстарды саралау (балаларға ортақ тапсырма беріледі, бірақ кейбіреулерінің нәтижесін жақсарту үшін немесе жеңілдету мақсатында әртүрлі ресурстар беріледі) 6. Топтастыру (оқушыларды деңгейіне қарай топтастыру) 7. Ақпаратты саралау (тапсырманың көлемін қарастыру) 8. Роль (қабілетіне қарай рольдерге бөлу) 9. Үй тапсырманы саралау (оқушылардың қызығушылығы мен қабілетіне қарай тапсырма беру) 10. Диалог /ашық сұрақтар (мұғалім оқушылардың деңгейіне қарай әртүрлі сұрақтар даярлау)

9 слайд

Саралаудың 10 тәсілі 1. Тапсырманы саралау (қиындық деңгейіне қарай әртүрлі тапсырмаларды беру) 2. Нәтижені саралау (балаларға бірдей тапсырма беріледі, бірақ оқушылардан әртүрлі нәтиже күтіледі) 3. Қарқынды саралау (балаларға бірдей тапсырма беріледі, бірақ дағдыларына қарай, әртүрлі уақыт беріледі) 4. Қолдау (тапсырма орындау барысында кейбіреулеріне, басқаларына қарағанда, көбірек немесе азырақ көмек көрсетіледі) 5. Ресурстарды саралау (балаларға ортақ тапсырма беріледі, бірақ кейбіреулерінің нәтижесін жақсарту үшін немесе жеңілдету мақсатында әртүрлі ресурстар беріледі) 6. Топтастыру (оқушыларды деңгейіне қарай топтастыру) 7. Ақпаратты саралау (тапсырманың көлемін қарастыру) 8. Роль (қабілетіне қарай рольдерге бөлу) 9. Үй тапсырманы саралау (оқушылардың қызығушылығы мен қабілетіне қарай тапсырма беру) 10. Диалог /ашық сұрақтар (мұғалім оқушылардың деңгейіне қарай әртүрлі сұрақтар даярлау)

«Бірге ойлаймыз» стратегиясы

10 слайд
«Бірге ойлаймыз» стратегиясы

10 слайд

«Бірге ойлаймыз» стратегиясы

Таза бұлақ Үш жолаушы бір бұлақтың басында кез болыпты. Бұлақ бір тастақ жерде екен. Суы мұздай салқын, жылтылдап тұрған

11 слайд
Таза бұлақ      Үш жолаушы бір бұлақтың басында кез болыпты. Бұлақ бір тастақ жерде екен. Суы мұздай салқын, жылтылдап тұрған  таза бұлақ екен.      Бұлақтың көзіне жақын бір тасты қойып, тасқа: «Ей, жолаушы, болсаң осы бұлақтай бол!», - деп жазыпты.                            Үш жолаушы бұлақтан шөлдері қанғанша  ішеді, тастағы жазуға көздері түседі. Сонда бір жолаушы тұрып былай дейді:      -Бұлақ күні-түні тынбай ағып, алыс жерлерге барады. Бара-бара кеңейіп, үлкейеді. Бұған бөтен бұлақтар құйып, үлкен өзен болады. Мұнан мынадай ғибрат алуға болады.  Адал қызмет қыл, ешқашан жалқауланып тоқталып қалма. Сөйтсең, ақырында, мұратыңа жетесің дегені деп білем, – деді.      Екінші жолаушы:      - Жоқ, мен олай ойламаймын, – дейді.      - Бұл жазудың мағынасы сіз ойлағаннан гөрі тереңірек соқса керек: бұл бұлақ кім-кімге болса да даяр,  ыстықтағанда  салқындатып, рақаттандырады. Сусағанның шөлін  қандырады. Онысы үшін ешкімнен ақы дәметпейді. Олай болса бұл: «біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды ешкімге міндет етпе» деген ақыл болады.      Жолаушының үшіншісі – жас жігіт үндемей тұрды. Жоладастары: «Сен не ойлайсың?» - деп сұрады.      Жігіт айтты:      - Менің ойыма бөтен бір нәрсе келді. Бұлақ күні-түні тынбай ағып, тазаланып тұрғаны үшін бәрі ынтық. Бұл жазудың мағынасы мынау: көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта. Бұлаққа қарасаң: күн түссе – күннің, шөп түссе – шөптің сәулесін көреміз. Көңілің де сондай сыртқа ашық көрініп тұрсын деген ғой деймін, -  депті Ы.Алтынсарин

11 слайд

Таза бұлақ      Үш жолаушы бір бұлақтың басында кез болыпты. Бұлақ бір тастақ жерде екен. Суы мұздай салқын, жылтылдап тұрған  таза бұлақ екен.      Бұлақтың көзіне жақын бір тасты қойып, тасқа: «Ей, жолаушы, болсаң осы бұлақтай бол!», - деп жазыпты.                            Үш жолаушы бұлақтан шөлдері қанғанша  ішеді, тастағы жазуға көздері түседі. Сонда бір жолаушы тұрып былай дейді:      -Бұлақ күні-түні тынбай ағып, алыс жерлерге барады. Бара-бара кеңейіп, үлкейеді. Бұған бөтен бұлақтар құйып, үлкен өзен болады. Мұнан мынадай ғибрат алуға болады.  Адал қызмет қыл, ешқашан жалқауланып тоқталып қалма. Сөйтсең, ақырында, мұратыңа жетесің дегені деп білем, – деді.      Екінші жолаушы:      - Жоқ, мен олай ойламаймын, – дейді.      - Бұл жазудың мағынасы сіз ойлағаннан гөрі тереңірек соқса керек: бұл бұлақ кім-кімге болса да даяр,  ыстықтағанда  салқындатып, рақаттандырады. Сусағанның шөлін  қандырады. Онысы үшін ешкімнен ақы дәметпейді. Олай болса бұл: «біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды ешкімге міндет етпе» деген ақыл болады.      Жолаушының үшіншісі – жас жігіт үндемей тұрды. Жоладастары: «Сен не ойлайсың?» - деп сұрады.      Жігіт айтты:      - Менің ойыма бөтен бір нәрсе келді. Бұлақ күні-түні тынбай ағып, тазаланып тұрғаны үшін бәрі ынтық. Бұл жазудың мағынасы мынау: көңіліңді, бойыңды осы бұлақтай таза сақта. Бұлаққа қарасаң: күн түссе – күннің, шөп түссе – шөптің сәулесін көреміз. Көңілің де сондай сыртқа ашық көрініп тұрсын деген ғой деймін, -  депті Ы.Алтынсарин

І топ. Оқиғалардың тізбесін жасауы қажет. ІІ топ. Мәтін бойынша қысқаша дерек түйіндеуі қажет. ІІІ топ. Мәтіндегі оқиғаға б

12 слайд
І топ. Оқиғалардың тізбесін жасауы қажет. ІІ топ. Мәтін бойынша қысқаша дерек түйіндеуі қажет. ІІІ топ. Мәтіндегі оқиғаға байланысты диаграмма, кесте құрастырады

12 слайд

І топ. Оқиғалардың тізбесін жасауы қажет. ІІ топ. Мәтін бойынша қысқаша дерек түйіндеуі қажет. ІІІ топ. Мәтіндегі оқиғаға байланысты диаграмма, кесте құрастырады

«Іске асыр» стратегиясы

13 слайд
«Іске асыр» стратегиясы

13 слайд

«Іске асыр» стратегиясы

Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп, ара, қоңызбен дос болыпты. Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпт

14 слайд
Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп, ара, қоңызбен дос болыпты. Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты. Жалғыз өзі әрі-бері әуреленіп, қозғалта алмапты. Енді көмек сұрау үшін достарын іздейді. Гүлден гүлге ұшып-қонып жүрген араға жолығып: - Досым, маған көмектесіп жіберші, - деп өтініпті. - Көрмей тұрсың ба, мен де жұмыс істеп жатырмын ғой! – деп көнбепті ара. Енді құмырсқа қоңыздан көмек сұрапты: - Сен үшін өз жұмысымды тастай алмаймын! – деп, қоңыз да кете барады. Екі досынан көмек болмаған құмырсқа ренжіп келе жатса, алдынан өзінің ұялас достары кездесіпті. Олар мұның түрін көріп: Не істеп жүрсің? – деп сұрапты. Құмырсқа өз басынан кешкенін айтады. Достары көмектеседі де, дәнді бірігіп көтеріп алып кетеді. Құмырсқа қайта үйіріне қосылады. «Жаңа достың қадірі ескі достай бола алмас» деген сөз содан қалыпты.     Құмырсқа

14 слайд

Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп, ара, қоңызбен дос болыпты. Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты. Жалғыз өзі әрі-бері әуреленіп, қозғалта алмапты. Енді көмек сұрау үшін достарын іздейді. Гүлден гүлге ұшып-қонып жүрген араға жолығып: - Досым, маған көмектесіп жіберші, - деп өтініпті. - Көрмей тұрсың ба, мен де жұмыс істеп жатырмын ғой! – деп көнбепті ара. Енді құмырсқа қоңыздан көмек сұрапты: - Сен үшін өз жұмысымды тастай алмаймын! – деп, қоңыз да кете барады. Екі досынан көмек болмаған құмырсқа ренжіп келе жатса, алдынан өзінің ұялас достары кездесіпті. Олар мұның түрін көріп: Не істеп жүрсің? – деп сұрапты. Құмырсқа өз басынан кешкенін айтады. Достары көмектеседі де, дәнді бірігіп көтеріп алып кетеді. Құмырсқа қайта үйіріне қосылады. «Жаңа достың қадірі ескі достай бола алмас» деген сөз содан қалыпты.     Құмырсқа

• танымдық қызметке қызығушылықтарын арттырады; • оқушылардың білім сапасын 10-15% арттырады; • нашар оқитын оқ

15 слайд
• танымдық  қызметке  қызығушылықтарын  арттырады; • оқушылардың  білім  сапасын  10-15%  арттырады; • нашар  оқитын  оқушылардың  қателіктерінің  алдын  алуға  мүмкіндік  береді; • өздік  жұмыс  істеу  қабілеттерін,  жігерін,  даралығын  дамытады.   Саралап  оқытуды  қолданудың  нәтижелері

15 слайд

• танымдық  қызметке  қызығушылықтарын  арттырады; • оқушылардың  білім  сапасын  10-15%  арттырады; • нашар  оқитын  оқушылардың  қателіктерінің  алдын  алуға  мүмкіндік  береді; • өздік  жұмыс  істеу  қабілеттерін,  жігерін,  даралығын  дамытады.   Саралап  оқытуды  қолданудың  нәтижелері

«Өмір бойы білім алу әр қазақстандықтың өмірлік кредосына айналуы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Маған айтып берсең ұмытып

16 слайд
  «Өмір бойы білім алу әр қазақстандықтың өмірлік кредосына айналуы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Маған айтып берсең ұмытып қаламын, көрсетсең есте сақтармын, ал өзіме жасатсаң үйренемін!» қытай ғұламасы Конфуций

16 слайд

  «Өмір бойы білім алу әр қазақстандықтың өмірлік кредосына айналуы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Маған айтып берсең ұмытып қаламын, көрсетсең есте сақтармын, ал өзіме жасатсаң үйренемін!» қытай ғұламасы Конфуций