Сәтті болашаққа қадам!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сәтті болашаққа қадам!
1 слайд
Сәтті болашаққа қадам!
2 слайд
Мақсаты:
Оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша
психологиялық қолдау көрсету. өмір
туралы, мамандықтар туралы, алдағы
уақытта мамандықты таңдау әдістері
туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте
отырып, мамандықтарға деген ынта –
ықыласын арттыру. Болашаққа деген
сенімдерін күшейту.
2 слайд
Мақсаты: Оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету. өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта мамандықты таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта – ықыласын арттыру. Болашаққа деген сенімдерін күшейту.
3 слайд
Сабақтың ережелері:
*Сыйластық.
* Тыңдай білу.
* Сөзді бөлмеу.
* Белсенділік таныту.
* Шығармашылық.
* Төзімділік.
* Түсіністік қарым-қатынас.
3 слайд
Сабақтың ережелері: *Сыйластық. * Тыңдай білу. * Сөзді бөлмеу. * Белсенділік таныту. * Шығармашылық. * Төзімділік. * Түсіністік қарым-қатынас.
4 слайд
І- тапсырма:
«Мен таңдаған мамандық .....»
Нұсқау: Оқушылар мамандықтары туралы
түсінік беріп, ол мамандықты не себепті
таңдағанын айтады.
4 слайд
І- тапсырма: «Мен таңдаған мамандық .....» Нұсқау: Оқушылар мамандықтары туралы түсінік беріп, ол мамандықты не себепті таңдағанын айтады.
5 слайд
ІІ – тапсырма:
« Келісемін, келіспеймін, дәлелде»
Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады.
1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады.
2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты.
3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты.
4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады.
5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады.
6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек.
7. Ақша болса, мамандық қажет емес.
8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет.
9. Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі.
10. Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым айқындайды.
11. Мамандық таңдау – күнкөріс қамы.
5 слайд
ІІ – тапсырма: « Келісемін, келіспеймін, дәлелде» Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. 1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. 2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты. 3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. 4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. 5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады. 6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. 7. Ақша болса, мамандық қажет емес. 8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет. 9. Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі. 10. Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым айқындайды. 11. Мамандық таңдау – күнкөріс қамы.
6 слайд
ІІІ тапсырма.
«Не істер едім» (миға шабулы. Сұрақ -жауап)
Нұсқау: Ортамызда отырған ұстаздар , қатысушылардың кез-келгеніне таңдаған мамандығына байланысты, кедергілер мен қиындық келтіретін сұрақтар қояды. Қатысушы жауап берулері керек
6 слайд
ІІІ тапсырма. «Не істер едім» (миға шабулы. Сұрақ -жауап) Нұсқау: Ортамызда отырған ұстаздар , қатысушылардың кез-келгеніне таңдаған мамандығына байланысты, кедергілер мен қиындық келтіретін сұрақтар қояды. Қатысушы жауап берулері керек
7 слайд
ІV тапсырма. Бұл қандай мамандық. (ойын).
Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес
белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс.
1. Жұмыс құралы: техника, транспорт;
2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету;
3. Еңбектің орындалуы: отырып:
4. Еңбектегі қарым-қатынас ортасы: адамдармен;
5. Еңбектегі жауапкершілік; өмір және денсаулық;
6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс;
7. Жұмыстың ауыртпалығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі
аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық.
8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді
емес;
9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта
білім, жоғары білім.
7 слайд
ІV тапсырма. Бұл қандай мамандық. (ойын). Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс. 1. Жұмыс құралы: техника, транспорт; 2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету; 3. Еңбектің орындалуы: отырып: 4. Еңбектегі қарым-қатынас ортасы: адамдармен; 5. Еңбектегі жауапкершілік; өмір және денсаулық; 6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс; 7. Жұмыстың ауыртпалығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық. 8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес; 9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары білім.
8 слайд
V тапсырма.
Мамандықты тап. (ойын).
Нұсқау:
Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге
жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол
мамандық иелерінің кескін-келбетін ым-ишарамен
рөлге ене отырып, көрсетуі керек.
8 слайд
V тапсырма. Мамандықты тап. (ойын). Нұсқау: Сабаққа қатысушыларға үлестірмелі кеспелерге жазылған мамандықтар таратылады, ал олар сол мамандық иелерінің кескін-келбетін ым-ишарамен рөлге ене отырып, көрсетуі керек.
9 слайд
Есінде жүрген жөн болар.
( психологиялық кеңес).
1. Мектептегі оқу пәндері нақты мамандық емес. Пәнге деген қызығушылық
оған байланысты жұмыстың ұнайтынын білдірмейді. Қалаған мамандықтың
мазмұнына көңіл аудару;
2. “Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды” деген қорытынды
жасауға болмайды.
3. Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы
туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы ой-ниетің
салмақтана түспек. Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Оқуды
тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін.
4. Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шет тілін үйреніп, компьютерде
жұмыс істеуді игерген аса пайдалы. Заманның ағымына қарай кейбір
мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр.
Сондықтан кез-келген жағдайда қосалқы меңгерген мамандық болу керек.
5. Мүмкіндігінше таңдаған мамандығыңның өзіңнің денсаулық жағдайыңа
сәйкес келетіндігін ескеру қажет.
9 слайд
Есінде жүрген жөн болар. ( психологиялық кеңес). 1. Мектептегі оқу пәндері нақты мамандық емес. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың ұнайтынын білдірмейді. Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл аудару; 2. “Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды” деген қорытынды жасауға болмайды. 3. Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек. Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Оқуды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін. 4. Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шет тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы. Заманның ағымына қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез-келген жағдайда қосалқы меңгерген мамандық болу керек. 5. Мүмкіндігінше таңдаған мамандығыңның өзіңнің денсаулық жағдайыңа сәйкес келетіндігін ескеру қажет.
10 слайд
VІ тапсырма.
Бүгінгі сабақтан не алдым...
Сабақтан алған әсерің.
Қатысушылаға ақ параққа күннің,
жасыл шөптер бейнеленген парақ
таратылады. Тренингтен алған
әсерлерін сол берілген суреттердің
біреуіне жазады.
10 слайд
VІ тапсырма. Бүгінгі сабақтан не алдым... Сабақтан алған әсерің. Қатысушылаға ақ параққа күннің, жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Тренингтен алған әсерлерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.
11 слайд
11 слайд