Шаттыққа толы шаттыққа Тәрбиеші Тайрова Жанмира Серікбайқыз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: «Шаттыққа
толы жүрекпен»
Тәрбиеші:Тайрова
Жанмира Тренинг
1 слайд
Тақырыбы: «Шаттыққа толы жүрекпен» Тәрбиеші:Тайрова Жанмира Тренинг
2 слайд
Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі
дамуындағы басты роль атқарушы-
отбасы.Сондықтан ата-ананың бала
көңілін таба білуіне ой қозғау,өзін-
өзі тануына бағыт беру баламен
тиімді қарым-қатынас орната білу
қабілетін арттыру, оқу-тәрбие
жұмыстарына қатыстыра отырып,
серіктестікке тарту.
Міндеті: Ата-аналарды өзінің балаларының
жан дүниесін түсінуге шақыру.
2 слайд
Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі дамуындағы басты роль атқарушы- отбасы.Сондықтан ата-ананың бала көңілін таба білуіне ой қозғау,өзін- өзі тануына бағыт беру баламен тиімді қарым-қатынас орната білу қабілетін арттыру, оқу-тәрбие жұмыстарына қатыстыра отырып, серіктестікке тарту. Міндеті: Ата-аналарды өзінің балаларының жан дүниесін түсінуге шақыру.
3 слайд
Тренинг ережесі:
1)Сөзді бөлмеу
2)Бір-біріне кедергі жасамау
3)Күлімсіреу
4)Ұялы байланысты өшіру
5)Бала айтқанын жасау
3 слайд
Тренинг ережесі: 1)Сөзді бөлмеу 2)Бір-біріне кедергі жасамау 3)Күлімсіреу 4)Ұялы байланысты өшіру 5)Бала айтқанын жасау
4 слайд
Тренинг
1) Танысу;
2) Көңіл-күй түсі;
3) Жанұя шашуы
4) Шашылған жапырақ
5) Ситуациялық сұрақтар
6) Мүсін бейне
7) Қорытынды
4 слайд
Тренинг 1) Танысу; 2) Көңіл-күй түсі; 3) Жанұя шашуы 4) Шашылған жапырақ 5) Ситуациялық сұрақтар 6) Мүсін бейне 7) Қорытынды
5 слайд
2)Танысу тренингі
Мақсаты: Топа ары қарай жақсы қарым-қатынас орнату үшін қолайлы орта
тұрғызу,танысу.Ата-аналар өздерінің есімдерін,баласының есімін айтып және өзге ұлт
өкілдерінше қимылдап амандасады.
Менің атым-Нұргүл,қызым-Аягөз.
1)Үнділерше амандасу
2)Орысша амандасу
3)Қазақша амандасу
3) «Көңіл-күй» түсі
Бүгінгі көңіл күйіңізді қандай түспен бейнелейсі?
1)Сары алма-өзін де ,басқаны да қуантып жүретінадамдар.
2)Жасыл алма-жүрген ортасында белсенді адамдар.
3)Қызыл алма-алдына мақсат қойса жетпей тынбатын жігерлі адамдар.
4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды
жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды.
5) «Шашылған жапырақ»- мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ
беріліп,оған балаларына қандай жылы сөздер айтады соны жазу
Балаларына оқып беріп,бетінен сүйіп,баласымен бірге ілу.
6)ситуациялық сұрақтар.
5 слайд
2)Танысу тренингі Мақсаты: Топа ары қарай жақсы қарым-қатынас орнату үшін қолайлы орта тұрғызу,танысу.Ата-аналар өздерінің есімдерін,баласының есімін айтып және өзге ұлт өкілдерінше қимылдап амандасады. Менің атым-Нұргүл,қызым-Аягөз. 1)Үнділерше амандасу 2)Орысша амандасу 3)Қазақша амандасу 3) «Көңіл-күй» түсі Бүгінгі көңіл күйіңізді қандай түспен бейнелейсі? 1)Сары алма-өзін де ,басқаны да қуантып жүретінадамдар. 2)Жасыл алма-жүрген ортасында белсенді адамдар. 3)Қызыл алма-алдына мақсат қойса жетпей тынбатын жігерлі адамдар. 4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды. 5) «Шашылған жапырақ»- мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ беріліп,оған балаларына қандай жылы сөздер айтады соны жазу Балаларына оқып беріп,бетінен сүйіп,баласымен бірге ілу. 6)ситуациялық сұрақтар.
6 слайд
4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды
ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және
тапсырманы орындайды.
1)Балаңыздың туған күнін айтыңыз.
Қоян қимылын салу
2)Балаңыздың сүйікті тағамы?
Балаңыздың шектен шығып,сізді тыңдамаған кездегі ашуыңызды
көрсетіңіз.
3)Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді?
Балаңызды еркелетіңіз.
4)Үйде балаңызбен қандай ойындар ойнайсыз?
Балаңызбен есте қалған қызықты сәтін айтыңыз
5)Балаңыздың сүйікті мультфильмі.
Балаңыздың ең жақын досы кім?
6)Балаңызды жақсы көргенде айтатын сөздеріңіз?
Аюдың қимылын салу.
7)Балаңыз үйде қандай әнді айтады?
Бірге айтыңыз.
6 слайд
4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды. 1)Балаңыздың туған күнін айтыңыз. Қоян қимылын салу 2)Балаңыздың сүйікті тағамы? Балаңыздың шектен шығып,сізді тыңдамаған кездегі ашуыңызды көрсетіңіз. 3)Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді? Балаңызды еркелетіңіз. 4)Үйде балаңызбен қандай ойындар ойнайсыз? Балаңызбен есте қалған қызықты сәтін айтыңыз 5)Балаңыздың сүйікті мультфильмі. Балаңыздың ең жақын досы кім? 6)Балаңызды жақсы көргенде айтатын сөздеріңіз? Аюдың қимылын салу. 7)Балаңыз үйде қандай әнді айтады? Бірге айтыңыз.
7 слайд
5) «Шашылған жапырақ» - мына үлкен
алма ағашына қағаздан жасалған
жапырақ беріліп, оған балаларына
қандай жылы сөздер айтады соны жазу .
Балаларына оқып беріп,бетінен
сүйіп,баласымен бірге ілу.
7 слайд
5) «Шашылған жапырақ» - мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ беріліп, оған балаларына қандай жылы сөздер айтады соны жазу . Балаларына оқып беріп,бетінен сүйіп,баласымен бірге ілу.
8 слайд
«Жанұя шашуы» ойыны.
Мұнда баласы шар түсін
таңдайды.Ата-ана шарды
жарып сұраққа жауап береді
және тапсырманы орындайды .
8 слайд
«Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды .
9 слайд
Ситуациялық сұрақтар.
1)Балаңыз сіздің ең қымбат затыңызды сындырып алды.Сіздің әрекетіңіз?
2)Балаңыздың тәртібінен көп ескертпе аласыз.Сіздің әрекетіңіз?
3)Сіз асығыс қонаққа жиналдыңыз,балаңыз ертегі оқып беруді өтінді,не
істейсіз?
4) «Сіз дәрігерсіз».Қолыңызда бір жүрек.Ол жүрекке мұқтаж 4 науқас жатыр.
1) Нәресте 6 айлық.
2) Үйі жоқ бомж.
3) 60жастағы көп балалы ана.
4)Дарынды бала.Қайсысына өмір сыйлар едіңіз?
5)Балаңыбен бірге қонаққа жиналдыңыз,балаңыз киімін жыртып алды,қимыл
әрекетіңіз?
6)Бүгінгі тренингтен кейн балаңыз балабақшаға барамын деп жыласа,не
істейсіз?
7)Көшеде 4 жасар балаңызбен келе жатқаныңызды елестетіңіз.Ол қасыңызда
жүргенде қандай сөздер айта аласыздар?
9 слайд
Ситуациялық сұрақтар. 1)Балаңыз сіздің ең қымбат затыңызды сындырып алды.Сіздің әрекетіңіз? 2)Балаңыздың тәртібінен көп ескертпе аласыз.Сіздің әрекетіңіз? 3)Сіз асығыс қонаққа жиналдыңыз,балаңыз ертегі оқып беруді өтінді,не істейсіз? 4) «Сіз дәрігерсіз».Қолыңызда бір жүрек.Ол жүрекке мұқтаж 4 науқас жатыр. 1) Нәресте 6 айлық. 2) Үйі жоқ бомж. 3) 60жастағы көп балалы ана. 4)Дарынды бала.Қайсысына өмір сыйлар едіңіз? 5)Балаңыбен бірге қонаққа жиналдыңыз,балаңыз киімін жыртып алды,қимыл әрекетіңіз? 6)Бүгінгі тренингтен кейн балаңыз балабақшаға барамын деп жыласа,не істейсіз? 7)Көшеде 4 жасар балаңызбен келе жатқаныңызды елестетіңіз.Ол қасыңызда жүргенде қандай сөздер айта аласыздар?
10 слайд
«Мүсін» бейне
Мақсаты: Баланың әр қимылына , сұрағына ерінбей шыдамдылықпен жауап беру.
1)Тәрбиешіні ортаға шығарып көрсету.
Жұмыстан шаршап бардыңыз,балаңыз жинаған жеріңізді шашыпты.Ашуланып,айғайлап
(Баланың аяған байлау)
2) Балаңыз қасыңызға жайлап келіп.Мама мына не нәрсе, жеп көрейн?:- Отыр,түрте
берме,қазір бәріміз бірге жейміз,қиқымын шашасың?(Қолын байлау)
3)Мама секіріп-секіріп барып :Не істеп жатсың?Бұл не?Папам қашан келеді?Ернұрдікіндей
машина керек ? т.б (Көзін байлау)
4)Көзі байланган бала анасының қасына келіп: Мама мен «Балапан»көргім келеді,телеарна
қосып берші?
Мен шаршап тұрмын?Тыныштық берші ?(Құлағына мақта салу)
Міне ата-аналар, әріптестер .Осындай жағдаяттар қай-қайсымызда да бар.Қалай
ойлайсыздар?Осындай әрекетпен өз баламыздан өзіміз шеттейміз.
Мұндай қылықтан мезі болған бала,қоғамдық ортаға бейімделеді.Әр түрлі қылықтарға
ұрынады.
Сондықтан баланың әр қимылына,әр іс-әрекетіне ерінбей
ыждағаттылықпен,жылулықпен,мейірімділікпен жауап беруден танбайық.Әр уақытта
балаңыздың пікірін,не қажет ететінін тыңдай біліңіз.Ата-аналар,әріптестер қолымыздағы
алтынымызды жақсылап тәрбиелейік,біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық.Әр
ошақтың жылулығы түсінуден,түсінісуден, денсаулықтан, махаббаттан, сыйластықтан
құралады.
10 слайд
«Мүсін» бейне Мақсаты: Баланың әр қимылына , сұрағына ерінбей шыдамдылықпен жауап беру. 1)Тәрбиешіні ортаға шығарып көрсету. Жұмыстан шаршап бардыңыз,балаңыз жинаған жеріңізді шашыпты.Ашуланып,айғайлап (Баланың аяған байлау) 2) Балаңыз қасыңызға жайлап келіп.Мама мына не нәрсе, жеп көрейн?:- Отыр,түрте берме,қазір бәріміз бірге жейміз,қиқымын шашасың?(Қолын байлау) 3)Мама секіріп-секіріп барып :Не істеп жатсың?Бұл не?Папам қашан келеді?Ернұрдікіндей машина керек ? т.б (Көзін байлау) 4)Көзі байланган бала анасының қасына келіп: Мама мен «Балапан»көргім келеді,телеарна қосып берші? Мен шаршап тұрмын?Тыныштық берші ?(Құлағына мақта салу) Міне ата-аналар, әріптестер .Осындай жағдаяттар қай-қайсымызда да бар.Қалай ойлайсыздар?Осындай әрекетпен өз баламыздан өзіміз шеттейміз. Мұндай қылықтан мезі болған бала,қоғамдық ортаға бейімделеді.Әр түрлі қылықтарға ұрынады. Сондықтан баланың әр қимылына,әр іс-әрекетіне ерінбей ыждағаттылықпен,жылулықпен,мейірімділікпен жауап беруден танбайық.Әр уақытта балаңыздың пікірін,не қажет ететінін тыңдай біліңіз.Ата-аналар,әріптестер қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік,біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық.Әр ошақтың жылулығы түсінуден,түсінісуден, денсаулықтан, махаббаттан, сыйластықтан құралады.
11 слайд
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң,
Қадірден жұрдай қасқа боп,
Кешкенің өмір босқа тек-дегендей, баланың ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына
сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі әке,ұл әкеге қарап өседі.Бүгінгі қыз-
ертеңгі ана,қыз анаға қарап өседі.Демек балаға тәрбие беру,яғни отбасынан
басталады.
6) Бала ата-ана өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін»-деп өсірген перзенті ауырып не басқа бір қатер төнгенде
мойындарына бұршағын салып, «Өзімді алып,баламды аман қалдыр!»деп құдайға
жалбарынған ата-аналарымыз аман-есен жүрсін деген тілекпен тренингімізді аяқтай
отыра:-
Ананың кезі барма кекті болған,
Оқыста жүрек түсіп кетті қолдан,
Ұмтылса, топырақта жатқан жүрек;
«Құлыным ,байқасаңшы»,-депті оған:
Адамның бауыр еті,жүрегі бала.Сондықтан да осы күн шапағына балаларыңызға
деген ыстық тілектеріңізді жазып,балаларыңызбен бірге күн шапағына
жапсырмалаңыздар.
7)Қортындылау
11 слайд
Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек-дегендей, баланың ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі әке,ұл әкеге қарап өседі.Бүгінгі қыз- ертеңгі ана,қыз анаға қарап өседі.Демек балаға тәрбие беру,яғни отбасынан басталады. 6) Бала ата-ана өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін»-деп өсірген перзенті ауырып не басқа бір қатер төнгенде мойындарына бұршағын салып, «Өзімді алып,баламды аман қалдыр!»деп құдайға жалбарынған ата-аналарымыз аман-есен жүрсін деген тілекпен тренингімізді аяқтай отыра:- Ананың кезі барма кекті болған, Оқыста жүрек түсіп кетті қолдан, Ұмтылса, топырақта жатқан жүрек; «Құлыным ,байқасаңшы»,-депті оған: Адамның бауыр еті,жүрегі бала.Сондықтан да осы күн шапағына балаларыңызға деген ыстық тілектеріңізді жазып,балаларыңызбен бірге күн шапағына жапсырмалаңыздар. 7)Қортындылау