Материалдар / Шаттыққа толы шаттыққа Тәрбиеші Тайрова Жанмира Серікбайқыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шаттыққа толы шаттыққа Тәрбиеші Тайрова Жанмира Серікбайқыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша ата-аналармен қарым қатынас қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2020
283
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: «Шаттыққа толы жүрекпен» Тәрбиеші:Тайрова Жанмира Тренинг

1 слайд
Тақырыбы: «Шаттыққа толы жүрекпен» Тәрбиеші:Тайрова Жанмира Тренинг

Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі дамуындағы басты роль атқарушы- отбасы.Сондықтан ата-ананың бала көңілін таба білуіне ой қозғау

2 слайд
Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі дамуындағы басты роль атқарушы- отбасы.Сондықтан ата-ананың бала көңілін таба білуіне ой қозғау,өзін- өзі тануына бағыт беру баламен тиімді қарым-қатынас орната білу қабілетін арттыру, оқу-тәрбие жұмыстарына қатыстыра отырып, серіктестікке тарту. Міндеті: Ата-аналарды өзінің балаларының жан дүниесін түсінуге шақыру.

Тренинг ережесі: 1)Сөзді бөлмеу 2)Бір-біріне кедергі жасамау 3)Күлімсіреу 4)Ұялы байланысты өшіру 5)Бала айтқанын жасау

3 слайд
Тренинг ережесі: 1)Сөзді бөлмеу 2)Бір-біріне кедергі жасамау 3)Күлімсіреу 4)Ұялы байланысты өшіру 5)Бала айтқанын жасау

Тренинг 1) Танысу; 2) Көңіл-күй түсі; 3) Жанұя шашуы 4) Шашылған жапырақ 5) Ситуациялық сұрақтар 6) Мүсін бейне 7)

4 слайд
Тренинг 1) Танысу; 2) Көңіл-күй түсі; 3) Жанұя шашуы 4) Шашылған жапырақ 5) Ситуациялық сұрақтар 6) Мүсін бейне 7) Қорытынды

2)Танысу тренингі Мақсаты: Топа ары қарай жақсы қарым-қатынас орнату үшін қолайлы орта тұрғызу,танысу.Ата-аналар өздерінің

5 слайд
2)Танысу тренингі Мақсаты: Топа ары қарай жақсы қарым-қатынас орнату үшін қолайлы орта тұрғызу,танысу.Ата-аналар өздерінің есімдерін,баласының есімін айтып және өзге ұлт өкілдерінше қимылдап амандасады.   Менің атым-Нұргүл,қызым-Аягөз. 1)Үнділерше амандасу 2)Орысша амандасу 3)Қазақша амандасу 3) «Көңіл-күй» түсі Бүгінгі көңіл күйіңізді қандай түспен бейнелейсі? 1)Сары алма-өзін де ,басқаны да қуантып жүретінадамдар. 2)Жасыл алма-жүрген ортасында белсенді адамдар. 3)Қызыл алма-алдына мақсат қойса жетпей тынбатын жігерлі адамдар. 4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды. 5) «Шашылған жапырақ»- мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ беріліп,оған балаларына қандай жылы сөздер айтады соны жазу Балаларына оқып беріп,бетінен сүйіп,баласымен бірге ілу. 6)ситуациялық сұрақтар.

4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды. 1

6 слайд
4) «Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды. 1)Балаңыздың туған күнін айтыңыз. Қоян қимылын салу 2)Балаңыздың сүйікті тағамы? Балаңыздың шектен шығып,сізді тыңдамаған кездегі ашуыңызды көрсетіңіз. 3)Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді? Балаңызды еркелетіңіз. 4)Үйде балаңызбен қандай ойындар ойнайсыз? Балаңызбен есте қалған қызықты сәтін айтыңыз 5)Балаңыздың сүйікті мультфильмі. Балаңыздың ең жақын досы кім? 6)Балаңызды жақсы көргенде айтатын сөздеріңіз? Аюдың қимылын салу. 7)Балаңыз үйде қандай әнді айтады? Бірге айтыңыз.

5) «Шашылған жапырақ» - мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ беріліп, оған балаларына қандай жылы сөздер айта

7 слайд
5) «Шашылған жапырақ» - мына үлкен алма ағашына қағаздан жасалған жапырақ беріліп, оған балаларына қандай жылы сөздер айтады соны жазу . Балаларына оқып беріп,бетінен сүйіп,баласымен бірге ілу.

«Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындай

8 слайд
«Жанұя шашуы» ойыны. Мұнда баласы шар түсін таңдайды.Ата-ана шарды жарып сұраққа жауап береді және тапсырманы орындайды .

Ситуациялық сұрақтар. 1)Балаңыз сіздің ең қымбат затыңызды сындырып алды.Сіздің әрекетіңіз? 2)Балаңыздың тәртібінен көп ескертп

9 слайд
Ситуациялық сұрақтар. 1)Балаңыз сіздің ең қымбат затыңызды сындырып алды.Сіздің әрекетіңіз? 2)Балаңыздың тәртібінен көп ескертпе аласыз.Сіздің әрекетіңіз? 3)Сіз асығыс қонаққа жиналдыңыз,балаңыз ертегі оқып беруді өтінді,не істейсіз? 4) «Сіз дәрігерсіз».Қолыңызда бір жүрек.Ол жүрекке мұқтаж 4 науқас жатыр. 1) Нәресте 6 айлық. 2) Үйі жоқ бомж. 3) 60жастағы көп балалы ана. 4)Дарынды бала.Қайсысына өмір сыйлар едіңіз? 5)Балаңыбен бірге қонаққа жиналдыңыз,балаңыз киімін жыртып алды,қимыл әрекетіңіз? 6)Бүгінгі тренингтен кейн балаңыз балабақшаға барамын деп жыласа,не істейсіз? 7)Көшеде 4 жасар балаңызбен келе жатқаныңызды елестетіңіз.Ол қасыңызда жүргенде қандай сөздер айта аласыздар?

«Мүсін» бейне Мақсаты: Баланың әр қимылына , сұрағына ерінбей шыдамдылықпен жауап беру. 1)Тәрбиешіні орта

10 слайд
«Мүсін» бейне Мақсаты: Баланың әр қимылына , сұрағына ерінбей шыдамдылықпен жауап беру. 1)Тәрбиешіні ортаға шығарып көрсету. Жұмыстан шаршап бардыңыз,балаңыз жинаған жеріңізді шашыпты.Ашуланып,айғайлап (Баланың аяған байлау) 2) Балаңыз қасыңызға жайлап келіп.Мама мына не нәрсе, жеп көрейн?:- Отыр,түрте берме,қазір бәріміз бірге жейміз,қиқымын шашасың?(Қолын байлау) 3)Мама секіріп-секіріп барып :Не істеп жатсың?Бұл не?Папам қашан келеді?Ернұрдікіндей машина керек ? т.б (Көзін байлау) 4)Көзі байланган бала анасының қасына келіп: Мама мен «Балапан»көргім келеді,телеарна қосып берші? Мен шаршап тұрмын?Тыныштық берші ?(Құлағына мақта салу) Міне ата-аналар, әріптестер .Осындай жағдаяттар қай-қайсымызда да бар.Қалай ойлайсыздар?Осындай әрекетпен өз баламыздан өзіміз шеттейміз. Мұндай қылықтан мезі болған бала,қоғамдық ортаға бейімделеді.Әр түрлі қылықтарға ұрынады. Сондықтан баланың әр қимылына,әр іс-әрекетіне ерінбей ыждағаттылықпен,жылулықпен,мейірімділікпен жауап беруден танбайық.Әр уақытта балаңыздың пікірін,не қажет ететінін тыңдай біліңіз.Ата-аналар,әріптестер қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік,біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық.Әр ошақтың жылулығы түсінуден,түсінісуден, денсаулықтан, махаббаттан, сыйластықтан құралады.

Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек-дегендей, баланың ыстық-суығына

11 слайд
Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек-дегендей, баланың ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі әке,ұл әкеге қарап өседі.Бүгінгі қыз- ертеңгі ана,қыз анаға қарап өседі.Демек балаға тәрбие беру,яғни отбасынан басталады. 6) Бала ата-ана өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін»-деп өсірген перзенті ауырып не басқа бір қатер төнгенде мойындарына бұршағын салып, «Өзімді алып,баламды аман қалдыр!»деп құдайға жалбарынған ата-аналарымыз аман-есен жүрсін деген тілекпен тренингімізді аяқтай отыра:- Ананың кезі барма кекті болған, Оқыста жүрек түсіп кетті қолдан, Ұмтылса, топырақта жатқан жүрек; «Құлыным ,байқасаңшы»,-депті оған: Адамның бауыр еті,жүрегі бала.Сондықтан да осы күн шапағына балаларыңызға деген ыстық тілектеріңізді жазып,балаларыңызбен бірге күн шапағына жапсырмалаңыздар. 7)Қортындылау