Сауат ашу 1 сынып Тақырыбы: Мен жақсы көретін жан – жануарлар. Буын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сауат ашу
Бөлім:1.Өзім туралы
Тақырыбы: Мен жақсы көретін жан –
жануарлар. Буын
Павлодар облысы, Шарбақты ауданы
Жаңа ауыл ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Сулейменова Жумабике
Сейлханқызы
1 слайд
Сауат ашу Бөлім:1.Өзім туралы Тақырыбы: Мен жақсы көретін жан – жануарлар. Буын Павлодар облысы, Шарбақты ауданы Жаңа ауыл ЖОББМ Бастауыш сынып мұғалімі: Сулейменова Жумабике Сейлханқызы
2 слайд
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Жан-
жануарлардың түрлерін
біледі
Көптеген оқушылар:
Тақырыпты түсініп,тыңдап
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды
Кейбір оқушылар:
Жануарлар пірін
біледі,иллюстрациялар
бойынша заттарды
атап,оларды буынға бөле
алады Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Жан-
жануарлардың түрлерін
біледі
Көптеген оқушылар:
Тақырыпты түсініп,тыңдап
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды
Кейбір оқушылар:
Жануарлар пірін
біледі,иллюстрациялар
бойынша заттарды
атап,оларды буынға бөле
аладыБағалау
критерийлері:
-Сурет бойынша
әңгіме құрай алады;
-Нақты сурет арқылы
өз ойын жеткізе алады;
-Өздеріне ұнаған жан-
жануарларды сипаттай
алады;
Бағалау
критерийлері:
-Сурет бойынша
әңгіме құрай алады;
-Нақты сурет арқылы
өз ойын жеткізе алады;
-Өздеріне ұнаған жан-
жануарларды сипаттай
алады;
2 слайд
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жан- жануарлардың түрлерін біледі Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп,тыңдап жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбір оқушылар: Жануарлар пірін біледі,иллюстрациялар бойынша заттарды атап,оларды буынға бөле алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жан- жануарлардың түрлерін біледі Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп,тыңдап жетекші сұрақтар арқылы талқылайды Кейбір оқушылар: Жануарлар пірін біледі,иллюстрациялар бойынша заттарды атап,оларды буынға бөле аладыБағалау критерийлері: -Сурет бойынша әңгіме құрай алады; -Нақты сурет арқылы өз ойын жеткізе алады; -Өздеріне ұнаған жан- жануарларды сипаттай алады; Бағалау критерийлері: -Сурет бойынша әңгіме құрай алады; -Нақты сурет арқылы өз ойын жеткізе алады; -Өздеріне ұнаған жан- жануарларды сипаттай алады;
3 слайд
Белсенді
оқыту
әдістері
«Ой қозғау» әдісі
«Ойлан, топтық
жұмыс» әдісі
«Миға шабул»
әдісі
«Серпілген
сауал» әдісі
«Еттартқ» әдісі
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Ой қозғау» әдісі «Ойлан, топтық жұмыс» әдісі «Миға шабул» әдісі «Серпілген сауал» әдісі «Еттартқ» әдісі
4 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Тапсырма №1
1. ТЖ: Үй жануарларын іріктеп алыңдар.
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі
4 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Тапсырма №1 1. ТЖ: Үй жануарларын іріктеп алыңдар. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі
5 слайд
«Елші» әдісі«Елші» әдісі
ТЖ: Тапсырма №2 «Мен зерттеушімін»
1. Осы жануарлардан басқадай не алуға болатынын
зерттейді, сәйкестендіреді
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
5 слайд
«Елші» әдісі«Елші» әдісі ТЖ: Тапсырма №2 «Мен зерттеушімін» 1. Осы жануарлардан басқадай не алуға болатынын зерттейді, сәйкестендіреді Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
6 слайд
««Үшіншісі артық» әдісі««Үшіншісі артық» әдісі
Тапсырма №3
ЖЖ: Жұмыртқа қосылатын тағам дайындау
1 топ Таңғы ас 2 топ Тәтті тағам 3 топ Салат
Бағалау: «Кеме» әдісіБағалау: «Кеме» әдісі
6 слайд
««Үшіншісі артық» әдісі««Үшіншісі артық» әдісі Тапсырма №3 ЖЖ: Жұмыртқа қосылатын тағам дайындау 1 топ Таңғы ас 2 топ Тәтті тағам 3 топ Салат Бағалау: «Кеме» әдісіБағалау: «Кеме» әдісі
7 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторы
үй құстарын біледі;• үй құстарын ажырата
алады;
Жабайы және үй құстарының
суреттері беріледі.Осының ішінен тек
қана үй құстарын коршап сызады.
Өзін-өзі бағалау
7 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторы үй құстарын біледі;• үй құстарын ажырата алады; Жабайы және үй құстарының суреттері беріледі.Осының ішінен тек қана үй құстарын коршап сызады. Өзін-өзі бағалау
8 слайд
Ықшам сабақ
Мен бастауын сынып пәндері бойынша бірнеше ықшам
сабақтар құрастырып, оларды үйрендім. Белсенді оқыту
әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып ,
жұмысқа тартатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру
бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды
жолмен асатынын түсіндім. Саралау әдістері әр оқушыға
мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Осы
ықшамсабақта уақыттың қандай құнды екенін ұқтым.
Әріптестеріме кері байланыс бере отырып, олармен сан түрлі
тәжірибелерімізбен алмастық. Ықшам сабақтардан күнделікті
өмірде қолданып жүрген ресурстардың оқушы дамуында
маңыздылығын түсіндім. Ықшам сабақ арқасында өзімнің
болашақта өткізетін сабақтарды
жүйелі жоспарлауға үйрендім.
8 слайд
Ықшам сабақ Мен бастауын сынып пәндері бойынша бірнеше ықшам сабақтар құрастырып, оларды үйрендім. Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа тартатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан күрделі идеяларға қисынды жолмен асатынын түсіндім. Саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Осы ықшамсабақта уақыттың қандай құнды екенін ұқтым. Әріптестеріме кері байланыс бере отырып, олармен сан түрлі тәжірибелерімізбен алмастық. Ықшам сабақтардан күнделікті өмірде қолданып жүрген ресурстардың оқушы дамуында маңыздылығын түсіндім. Ықшам сабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауға үйрендім.
9 слайд
Менің түйіндемем.
Білім беру мазмұнын жаңарту курсы бойынша ұзақ және орта мерзімді
жоспарларды басшылыққа ала отырып, қысқа мерзімді жоспар құруды
үйрендім. Курс барысында мен сабақты ұйымдастыру кезеңінде
қолданатын белсенді оқыту әдіс-тәсілдерінің тиімділігін көрдім. Оқу
процесінде қолжетімді ресурстарды дұрыс қолдануды үйрендім. Мен
өзімнің өткізген сабақтарымда және тренердің, әріптестерімнің берген
сабақтарынан белсенді оқытудың тиімді әдіс –тәсілдерін және саралау
дың тәсілдерін пайдалануды үйрендім. Осы әдістердің нәтижесін
бағалау критерийлері мен дескриптор ретіне сүйене отырып бағалау
әдістерінің тиімді түрлерінің бар екенін түсіндім. Алдағы уақытта бұл
бағдарламаның әдіс –тәсілдерін сабақтарымда жүйелі пайдаланамын.
Бұл бағдарламада оқушының белсенді іс- әрекетін ұйымдастыру оқу
процесінің басты талабы болып табылады.
Сондықтан оқушының іс- әрекеттерін білім жүйесінде дұрыс
бағыттасақ,
болашақта саналы,білімді тұлға қалыптасады.
9 слайд
Менің түйіндемем. Білім беру мазмұнын жаңарту курсы бойынша ұзақ және орта мерзімді жоспарларды басшылыққа ала отырып, қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім. Курс барысында мен сабақты ұйымдастыру кезеңінде қолданатын белсенді оқыту әдіс-тәсілдерінің тиімділігін көрдім. Оқу процесінде қолжетімді ресурстарды дұрыс қолдануды үйрендім. Мен өзімнің өткізген сабақтарымда және тренердің, әріптестерімнің берген сабақтарынан белсенді оқытудың тиімді әдіс –тәсілдерін және саралау дың тәсілдерін пайдалануды үйрендім. Осы әдістердің нәтижесін бағалау критерийлері мен дескриптор ретіне сүйене отырып бағалау әдістерінің тиімді түрлерінің бар екенін түсіндім. Алдағы уақытта бұл бағдарламаның әдіс –тәсілдерін сабақтарымда жүйелі пайдаланамын. Бұл бағдарламада оқушының белсенді іс- әрекетін ұйымдастыру оқу процесінің басты талабы болып табылады. Сондықтан оқушының іс- әрекеттерін білім жүйесінде дұрыс бағыттасақ, болашақта саналы,білімді тұлға қалыптасады.
10 слайд
10 слайд