“Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының айырмашылықтары мен артықшылықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының айырмашылықтары мен артықшылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал бастауыш сынып мұғаліміне әдістемелік көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» және қолданыстағы “Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының айырмашылықтары ме

#1 слайд
Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» және қолданыстағы “Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының айырмашылықтары мен артықшылықтары

1 слайд

Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» және қолданыстағы “Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының айырмашылықтары мен артықшылықтары

Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы 1. Мақсатқа жетудегі міндеттер толықтырылған, онда -

#2 слайд
Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы 1. Мақсатқа жетудегі міндеттер толықтырылған, онда -физиологиялық және гигиеналық талаптарды сақтау. -білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес балалар көркем әдебиеті шығармасы мәтіндерінің негізінде ана тіліне, тарихына, ұлттық мәдениеті мен салт-дәстүріне деген сүйіспеншілігін арттыру арқылы рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту; -қабылдау, зейін қою, ойлау, есте сақтау, қиял және танымдық белсенділігін дамыту; 2. Оқу пәні мазмұнын іріктеу бірліктері айқындалған. 3. Дыбыстар мен әріптерді меңгертудің бірыңғай реттілігі берілген 3. Әліппеге дейінгі және әліппе кезеңдерінің міндеттері 1-жартыжылдықта «Әліппе» оқулығында, әліппеден кейінгі кезеңнің міндеттері 2- жартыжылдықта «Ана тілі» оқулығында жүзеге асырылады. 3.Әліппе кезеңінде қазақ әліпбиіндегі әріптермен таныстыру, олардың жасалу жолдары – артикуляциясын үйрету; баланың сөздік қорын байыту міндеттері қойылған. 4. Жазылым бойынша жазба жұмыстарының көлемі белгіленген. “ Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы 1.Әліппеге дейінгі кезең міндеттерінде артикулияциялық жаттығулар мен, оқушының ауызша, жазбаша тілін дамытуға көңіл бөлінген. 2. Әліппе кезеңі бірінші тоқсанда басталып, үшінші тоқсанда аяқталады. Әліпеден кейінгі кезең 4 тоқсанды қатиды. 3. Жазылым бойынша айтылуы мен жазылуында алшақтық жоқ сөздерден пунктуациялық ережелерді ескере отырып, диктант жұмысын жазу қамтылды. Үлгілік оқу бағдарламаларының міндеттері мен пән мазмұнының ұйымдастырылуы бойынша айырмашылығы

2 слайд

Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы 1. Мақсатқа жетудегі міндеттер толықтырылған, онда -физиологиялық және гигиеналық талаптарды сақтау. -білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес балалар көркем әдебиеті шығармасы мәтіндерінің негізінде ана тіліне, тарихына, ұлттық мәдениеті мен салт-дәстүріне деген сүйіспеншілігін арттыру арқылы рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту; -қабылдау, зейін қою, ойлау, есте сақтау, қиял және танымдық белсенділігін дамыту; 2. Оқу пәні мазмұнын іріктеу бірліктері айқындалған. 3. Дыбыстар мен әріптерді меңгертудің бірыңғай реттілігі берілген 3. Әліппеге дейінгі және әліппе кезеңдерінің міндеттері 1-жартыжылдықта «Әліппе» оқулығында, әліппеден кейінгі кезеңнің міндеттері 2- жартыжылдықта «Ана тілі» оқулығында жүзеге асырылады. 3.Әліппе кезеңінде қазақ әліпбиіндегі әріптермен таныстыру, олардың жасалу жолдары – артикуляциясын үйрету; баланың сөздік қорын байыту міндеттері қойылған. 4. Жазылым бойынша жазба жұмыстарының көлемі белгіленген. “ Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы 1.Әліппеге дейінгі кезең міндеттерінде артикулияциялық жаттығулар мен, оқушының ауызша, жазбаша тілін дамытуға көңіл бөлінген. 2. Әліппе кезеңі бірінші тоқсанда басталып, үшінші тоқсанда аяқталады. Әліпеден кейінгі кезең 4 тоқсанды қатиды. 3. Жазылым бойынша айтылуы мен жазылуында алшақтық жоқ сөздерден пунктуациялық ережелерді ескере отырып, диктант жұмысын жазу қамтылды. Үлгілік оқу бағдарламаларының міндеттері мен пән мазмұнының ұйымдастырылуы бойынша айырмашылығы

Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы Тыңдалым, айтылым бөлімі бойынша: Тыңдау матери

#3 слайд
Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы Тыңдалым, айтылым бөлімі бойынша: Тыңдау материалдары арқылы алғашқы тілдік ұғымдарды түсіну дағдысы қамтылды, яғни дыбыс, буын, мәтін туралы алғашқы тілдік ұғымдарды түсінуге көңіл бөлінген. Оқылым бөлімі бойынша: Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын, құрылымдық бөліктерін анықтау дағдысы қамтылды, яғни мұғалім қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтап, дұрыс құрылмаған мәтінді қалпына келтіру жұмыстарына назар аударылған. Жазылым бөлімі бойынша: оқушының өздік жұмысына баса назар аударылған, яғни оқушы сюжетті суреттердің ретін анықтайды, оған ат қою арқылы қарапайым жоспар құрады; оқыған, тыңдаған мәтіннің мазмұнын мұғалім қолдауымен жазады; берілген тақырып бойынша шағын мәтінді графикалық (сызба, сурет, белгілер арқылы) жазады; “ Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы Тыңдалым, айтылым бөлімі бойынша: Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну, мәтінінң тақырыбымен негізгі ойын анықтау дағдысы қамтылды, яғни тыңдалған материалдың сөйлеу екенін , оның мазмұнын түсіну,сөйлемге, сөзге ажыратуға және мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтауға көңіл бөлінді. Оқылым бөлімі бойынша: Оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну дағдысы қамтылып, мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келетінін түсіну және мұғалім көмегімен оқыған мәтіннің тақырыбын, басын, ортасын, соңын анықтады. Жазылым бөлімі бойынша: оқушы жұмысты тек мұғалім көмегіне сүйене отырып орындайды, яғни оқушы суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат қояды; оқыған, тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолдана отырып, жай сөйлеммен жеткізеді . Үлгілік оқу бағдарламаларының оқу мақсатының жүйесі бойынша айырмашылығы

3 слайд

Жобалық «Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы Тыңдалым, айтылым бөлімі бойынша: Тыңдау материалдары арқылы алғашқы тілдік ұғымдарды түсіну дағдысы қамтылды, яғни дыбыс, буын, мәтін туралы алғашқы тілдік ұғымдарды түсінуге көңіл бөлінген. Оқылым бөлімі бойынша: Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын, құрылымдық бөліктерін анықтау дағдысы қамтылды, яғни мұғалім қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтап, дұрыс құрылмаған мәтінді қалпына келтіру жұмыстарына назар аударылған. Жазылым бөлімі бойынша: оқушының өздік жұмысына баса назар аударылған, яғни оқушы сюжетті суреттердің ретін анықтайды, оған ат қою арқылы қарапайым жоспар құрады; оқыған, тыңдаған мәтіннің мазмұнын мұғалім қолдауымен жазады; берілген тақырып бойынша шағын мәтінді графикалық (сызба, сурет, белгілер арқылы) жазады; “ Сауат ашу ” пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы Тыңдалым, айтылым бөлімі бойынша: Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну, мәтінінң тақырыбымен негізгі ойын анықтау дағдысы қамтылды, яғни тыңдалған материалдың сөйлеу екенін , оның мазмұнын түсіну,сөйлемге, сөзге ажыратуға және мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтауға көңіл бөлінді. Оқылым бөлімі бойынша: Оқылған мәтіннің мазмұнын түсіну дағдысы қамтылып, мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келетінін түсіну және мұғалім көмегімен оқыған мәтіннің тақырыбын, басын, ортасын, соңын анықтады. Жазылым бөлімі бойынша: оқушы жұмысты тек мұғалім көмегіне сүйене отырып орындайды, яғни оқушы суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат қояды; оқыған, тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолдана отырып, жай сөйлеммен жеткізеді . Үлгілік оқу бағдарламаларының оқу мақсатының жүйесі бойынша айырмашылығы

«Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының артықшылықтары: Оқушының сөздік қорын байытуға, жазу сауатт

#4 слайд
«Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының артықшылықтары: Оқушының сөздік қорын байытуға, жазу сауаттылығын арттыруға баса назар аударылған Әліппеге дейінгі кезең және әліппе кезеңі І жартыжылдықтың соңында аяқталады Тыңдалым материалының және жазба жұмыстарының көлемі анықталған Оқушының өз бетімен жұмыс жасауына, жазба жұмыстарының жүйелі жүзеге асуына көңіл бөлінген

4 слайд

«Сауат ашу (Әліппе, Ана тілі)» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының артықшылықтары: Оқушының сөздік қорын байытуға, жазу сауаттылығын арттыруға баса назар аударылған Әліппеге дейінгі кезең және әліппе кезеңі І жартыжылдықтың соңында аяқталады Тыңдалым материалының және жазба жұмыстарының көлемі анықталған Оқушының өз бетімен жұмыс жасауына, жазба жұмыстарының жүйелі жүзеге асуына көңіл бөлінген

Қорытынды Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлы «Біздің заманымыз жазу заманы – жазумен сөйлесу ауызбен сөйлесуден артық дә

#5 слайд
Қорытынды Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлы «Біздің заманымыз жазу заманы – жазумен сөйлесу ауызбен сөйлесуден артық дәрежеге жеткен заман…» деп жазудың мәніне ерекше баға берген еді. Жобалық бағдарламада оқушының жазу сауаттылығы басты назарға алынып, бір қатар өзгерістер енген. Баланың  сөздік қорын байыту, сауаттылығын арттыру мақсаты көзделген. Ерекшелігі - жаңа заман ағымына қарай қалыптасуға тиіс 4 дағды (тыңдалып, айтылып, оқылым, жазылым), жазу каллиграфисы, жазба жұмыстарының көлемі, сын жұмыстары қамтылған. Сондықтан, бұл бағдарлама мұғалімдер, ата-ана тарапынан қолдау табады деп сенемін. Бастауыш сынып мұғалімі, Л.Қ.Медеуқанова

5 слайд

Қорытынды Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлы «Біздің заманымыз жазу заманы – жазумен сөйлесу ауызбен сөйлесуден артық дәрежеге жеткен заман…» деп жазудың мәніне ерекше баға берген еді. Жобалық бағдарламада оқушының жазу сауаттылығы басты назарға алынып, бір қатар өзгерістер енген. Баланың  сөздік қорын байыту, сауаттылығын арттыру мақсаты көзделген. Ерекшелігі - жаңа заман ағымына қарай қалыптасуға тиіс 4 дағды (тыңдалып, айтылып, оқылым, жазылым), жазу каллиграфисы, жазба жұмыстарының көлемі, сын жұмыстары қамтылған. Сондықтан, бұл бағдарлама мұғалімдер, ата-ана тарапынан қолдау табады деп сенемін. Бастауыш сынып мұғалімі, Л.Қ.Медеуқанова

Файл форматы:
pptx
06.05.2020
1119
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі