Материалдар / саусақ жаттығулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

саусақ жаттығулары

Материал туралы қысқаша түсінік
дефектолог -логопедке
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
998
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұсақ және жалпы моториканы дамыту, баланың жан-жақты дамуына әсері.Саусақ жаттығулары.

1 слайд
Ұсақ және жалпы моториканы дамыту, баланың жан-жақты дамуына әсері.Саусақ жаттығулары.

1 слайд

Ұсақ және жалпы моториканы дамыту, баланың жан-жақты дамуына әсері.Саусақ жаттығулары.

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Өз жұмысыма төмендегідей міндеттер қойдым: - қол және көз, қолдың ептілігі, ритмикасы қозғылысын үйлестіру және нақтылығын жақс

4 слайд
Өз жұмысыма төмендегідей міндеттер қойдым: - қол және көз, қолдың ептілігі, ритмикасы қозғылысын үйлестіру және нақтылығын жақсарту; - саусақтар мен қол буынының ұсақ қол моторикасын жақсарту; - жалпы қозғалыстық белсенділікті арттыру; - сөйлеу функциясын тұрақты етуге көмектесу; - қиялын, логикалық ойлауын, еркін назарын, көру және есту қабылдауларын, шығармашылық белсенділіктерін дамыту; - өз құрбылары және үлкендермен қарым – қатынаста эмоционалды – қолайлы жағдай жасау; Көздеген нәтижеге қол жеткізу үшін келесідей жұмыс түрлерін тұрақты түрде пайдаландым:

4 слайд

Өз жұмысыма төмендегідей міндеттер қойдым: - қол және көз, қолдың ептілігі, ритмикасы қозғылысын үйлестіру және нақтылығын жақсарту; - саусақтар мен қол буынының ұсақ қол моторикасын жақсарту; - жалпы қозғалыстық белсенділікті арттыру; - сөйлеу функциясын тұрақты етуге көмектесу; - қиялын, логикалық ойлауын, еркін назарын, көру және есту қабылдауларын, шығармашылық белсенділіктерін дамыту; - өз құрбылары және үлкендермен қарым – қатынаста эмоционалды – қолайлы жағдай жасау; Көздеген нәтижеге қол жеткізу үшін келесідей жұмыс түрлерін тұрақты түрде пайдаландым:

Ұсақ қол моторикасы дамыту және қозғалысын үйлестіру мақсатында түрлі қабылдаулар мен әдіс – тәсілдер қолдандым: • саусақтық о

5 слайд
Ұсақ қол моторикасы дамыту және қозғалысын үйлестіру мақсатында түрлі қабылдаулар мен әдіс – тәсілдер қолдандым: • саусақтық ойын тренингісі • қол мойнына массаж • саусақ гимнастикасы, сергіту сәттері • саусақ ойынды тақпақтар мен жаңылтпаштар • саусақтық театр • ермексаз және тұздалған ұннан, табиғи материалдардан жапсыру жұмыстарын мүсіндеу (тұқым, жарма, ұлу қабыршықтары және т.б.) • сызудың дәстүрлі емес техникасы: қылқалам, саусақ, тіс щеткасы және май

5 слайд

Ұсақ қол моторикасы дамыту және қозғалысын үйлестіру мақсатында түрлі қабылдаулар мен әдіс – тәсілдер қолдандым: • саусақтық ойын тренингісі • қол мойнына массаж • саусақ гимнастикасы, сергіту сәттері • саусақ ойынды тақпақтар мен жаңылтпаштар • саусақтық театр • ермексаз және тұздалған ұннан, табиғи материалдардан жапсыру жұмыстарын мүсіндеу (тұқым, жарма, ұлу қабыршықтары және т.б.) • сызудың дәстүрлі емес техникасы: қылқалам, саусақ, тіс щеткасы және май

• құрылыс жасау: қағаздан, ЛЕГО конструкторымен • бастырмалардың түлері • графикалық моториканы дамыту • трафаретпен сурет сал

6 слайд
• құрылыс жасау: қағаздан, ЛЕГО конструкторымен • бастырмалардың түлері • графикалық моториканы дамыту • трафаретпен сурет салу • түр сызықпен түрлеу • суретті аяқтау (симметрия принципі бойынша) • лабиринттер • дидактикалық ойындар • М. Монтессори әдісі • Кіші заттармен ойнау • пазл, мозаика қолдану .

6 слайд

• құрылыс жасау: қағаздан, ЛЕГО конструкторымен • бастырмалардың түлері • графикалық моториканы дамыту • трафаретпен сурет салу • түр сызықпен түрлеу • суретті аяқтау (симметрия принципі бойынша) • лабиринттер • дидактикалық ойындар • М. Монтессори әдісі • Кіші заттармен ойнау • пазл, мозаика қолдану .

Диагностика жасау барысында балаларға үш түрлі жаттығу ұсындым: - доппен ойнау (допты лақтыру және оны ұстап қолмен алу, ұстағ

7 слайд
Диагностика жасау барысында балаларға үш түрлі жаттығу ұсындым: - доппен ойнау (допты лақтыру және оны ұстап қолмен алу, ұстаған допты бір қолмен еденге ұрып алып жүру, жоғары лақтырып, оны қағып алу) - қарындашпен ойнау (затты айналдырып сызу және оны сызыққа тастау) - саусақпен жеке қимыл жасау.

7 слайд

Диагностика жасау барысында балаларға үш түрлі жаттығу ұсындым: - доппен ойнау (допты лақтыру және оны ұстап қолмен алу, ұстаған допты бір қолмен еденге ұрып алып жүру, жоғары лақтырып, оны қағып алу) - қарындашпен ойнау (затты айналдырып сызу және оны сызыққа тастау) - саусақпен жеке қимыл жасау.

Саусақтарға арналған шартты статик алық жаттығулар: Бұрын алынған дағд ыларды жоғары деңгейде жүзеге асырад ы және неғұрлым нақт

8 слайд
Саусақтарға арналған шартты статик алық жаттығулар: Бұрын алынған дағд ыларды жоғары деңгейде жүзеге асырад ы және неғұрлым нақты қозғалысты талап ету баладанСаусақтарға арналған динамикалық жаттығулар; • қозғалыстың нақты координациясын дамытады; • қол саусақтарын бүгуге және жазуға үйретеді; • бас бармақты басқа саусақтарға қарама-қарсы қоюға үйретеді.

8 слайд

Саусақтарға арналған шартты статик алық жаттығулар: Бұрын алынған дағд ыларды жоғары деңгейде жүзеге асырад ы және неғұрлым нақты қозғалысты талап ету баладанСаусақтарға арналған динамикалық жаттығулар; • қозғалыстың нақты координациясын дамытады; • қол саусақтарын бүгуге және жазуға үйретеді; • бас бармақты басқа саусақтарға қарама-қарсы қоюға үйретеді.

Алдымен барлық жаттығулар баяу орындалады. Баланың жаттығуды дұрыс қайталауын және білектердің саусақтардың қалпын дұрыс сақта

9 слайд
Алдымен барлық жаттығулар баяу орындалады. Баланың жаттығуды дұрыс қайталауын және білектердің саусақтардың қалпын дұрыс сақтауын және бір қозғалыстан екіншісіне дұрыс ауысуын қадағалау керек. Балаға бірге жасап көмектесу керек. • Жаттығула ралдымен бір қолмен орындалады (егер де жаттығу екі қолдың бірге қатысуымен қарастармаса), содан кейін екінші қолмен, сосын екі қолмен бір уақытта. • Кейбір жаттығулар бірнеше түрде берілген. Бірінші ең жеңілі орындалады. • Әр жапттығуға көру бейнесін қалыптастыру үшін өзінің суреттері сәйкес келеді. Алдымен балаға түрлі-түсті суретті көрсетесіз және жаттығудың қалай орындалуын түсіндіріп, одан кейін бірге жасап үйретесіз. Адамның он екі мүшесінің тіршілікте атқарар міндеті зор. Соның ішінде екі қолға бес-бестен біткен он саусақты күнделікті қажетті жұмыстарды атқаруға пайдаланытынымыз белгілі.Сонымен қатар ертеден келе жатқан «Қуырмаш» ойынынан с аусақ атауларын бала тәрбиелеуге,оның тілін жетілдіруге, ойын ұштауға әдемі пайдаланғанын білеміз.

9 слайд

Алдымен барлық жаттығулар баяу орындалады. Баланың жаттығуды дұрыс қайталауын және білектердің саусақтардың қалпын дұрыс сақтауын және бір қозғалыстан екіншісіне дұрыс ауысуын қадағалау керек. Балаға бірге жасап көмектесу керек. • Жаттығула ралдымен бір қолмен орындалады (егер де жаттығу екі қолдың бірге қатысуымен қарастармаса), содан кейін екінші қолмен, сосын екі қолмен бір уақытта. • Кейбір жаттығулар бірнеше түрде берілген. Бірінші ең жеңілі орындалады. • Әр жапттығуға көру бейнесін қалыптастыру үшін өзінің суреттері сәйкес келеді. Алдымен балаға түрлі-түсті суретті көрсетесіз және жаттығудың қалай орындалуын түсіндіріп, одан кейін бірге жасап үйретесіз. Адамның он екі мүшесінің тіршілікте атқарар міндеті зор. Соның ішінде екі қолға бес-бестен біткен он саусақты күнделікті қажетті жұмыстарды атқаруға пайдаланытынымыз белгілі.Сонымен қатар ертеден келе жатқан «Қуырмаш» ойынынан с аусақ атауларын бала тәрбиелеуге,оның тілін жетілдіруге, ойын ұштауға әдемі пайдаланғанын білеміз.

«Сұр қоян» өлеңін тыңдай отырып іс-қимылдар көрсету. Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқ

10 слайд
«Сұр қоян» өлеңін тыңдай отырып іс-қимылдар көрсету. Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқып жүгірді. Қарап еді артына, Келе жатқан томпаңдап Көжегі екен өзінің. Сергіту сәті: Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей иіліп солға бір. Оң аяқ сол аяқ, Жаттығу оңай-ақ.

10 слайд

«Сұр қоян» өлеңін тыңдай отырып іс-қимылдар көрсету. Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқып жүгірді. Қарап еді артына, Келе жатқан томпаңдап Көжегі екен өзінің. Сергіту сәті: Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей иіліп солға бір. Оң аяқ сол аяқ, Жаттығу оңай-ақ.

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд