Сценарийді жүзеге асыру 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Қоныстану ауылы,
Жаңашаруа қазақ орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі Сағындық Нұргүл Қабдырашқызы
СЦЕНАРИЙДІ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫ:
Сабақ мақсаттары
1 слайд
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Қоныстану ауылы, Жаңашаруа қазақ орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Сағындық Нұргүл Қабдырашқызы СЦЕНАРИЙДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Сабақ мақсаттары
2 слайд
2 слайд
3 слайд
« Миға шабуыл».
“ Мағынаны ашу”
Bilim Land.kz сайты Топтық жұмыс -«Бұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген
тақырып бойынша сұрақтар береді
Оқушыларға бейнекөрсетілім арқылы беріледі
Ойын сценарийін жасақтаудың жалпы алгоритмін анықтайды; Блок-
сызбасын құрады
«Ойлан,
жұптас,талқыла»
«Жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл»
Оқушыларға қағазға жазылған үлестірмелі сұрақтар
беремін. Оқушылар топ болып сұрақтарын жазып, балық
қаңқасына жапсырады«Фишбоун» әдісі
Жұптық жұмыс. Бағдарлама блоктарын таңдайды, ойын алаңына сахна
тағайындайды, ойын ортасында таңдалған спрайтқа скриптілер құрады
Топтық жұмыс.Таңдалған спрайттарға скриптілер құрылады, команда
параметрлері (күту, сөз айту, ауысу) қойылады, спрайттарға диалогтың
скриптілерін құрады, қосымша скриптілер үшін шартты орындалу, қайталану
командаларын пайдаланады
Өз ойларыңның скриптерін пайдаланып, кестені,
алгоритм, блок-сызба толтырыңдар.Жеке жұмыс. Өз ойларыңның скриптерін пайдаланып,
кестені толтырады, алгоритмін жазады, блок-сызбасын
құрады
3 слайд
« Миға шабуыл». “ Мағынаны ашу” Bilim Land.kz сайты Топтық жұмыс -«Бұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар береді Оқушыларға бейнекөрсетілім арқылы беріледі Ойын сценарийін жасақтаудың жалпы алгоритмін анықтайды; Блок- сызбасын құрады «Ойлан, жұптас,талқыла» «Жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл» Оқушыларға қағазға жазылған үлестірмелі сұрақтар беремін. Оқушылар топ болып сұрақтарын жазып, балық қаңқасына жапсырады«Фишбоун» әдісі Жұптық жұмыс. Бағдарлама блоктарын таңдайды, ойын алаңына сахна тағайындайды, ойын ортасында таңдалған спрайтқа скриптілер құрады Топтық жұмыс.Таңдалған спрайттарға скриптілер құрылады, команда параметрлері (күту, сөз айту, ауысу) қойылады, спрайттарға диалогтың скриптілерін құрады, қосымша скриптілер үшін шартты орындалу, қайталану командаларын пайдаланады Өз ойларыңның скриптерін пайдаланып, кестені, алгоритм, блок-сызба толтырыңдар.Жеке жұмыс. Өз ойларыңның скриптерін пайдаланып, кестені толтырады, алгоритмін жазады, блок-сызбасын құрады
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ
Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар
(оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, видеоматериалдарды
тыңдау арқылы түсінеді)
Оқушыларға тапсырма орындау барысында жан-
жақты қолдау көрсету, сөзбен қолдау көрсету және
ынталандыру
Білімді игеру мақсатында дәлелдерді жинақтайды.
Алған білімдерін салыстырады, талқылайды.
Іздену, үйрену, дамыту қабілеттігін
арттыруКомпьютер құрылғыларымен,
сайттармен жұмыс істейді
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар (оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, видеоматериалдарды тыңдау арқылы түсінеді) Оқушыларға тапсырма орындау барысында жан- жақты қолдау көрсету, сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру Білімді игеру мақсатында дәлелдерді жинақтайды. Алған білімдерін салыстырады, талқылайды. Іздену, үйрену, дамыту қабілеттігін арттыруКомпьютер құрылғыларымен, сайттармен жұмыс істейді
5 слайд
Ба ғалау
критерийі Дескриптор
-Оқу материалын толық оқиды;
- Сұрақтарға толық, кеңейтілген түрде
жауап береді;
-Маңызын анықтайды;
- Мысал келтіреді;
-
Өз ойларын еркін жеткізе біледі;
-Бейнекөрсетілімді тыңдайды;
-Постерге нақты ақпараттарды жазады;
-Оқушы түгел қамтылады;
-Сұрақтарға еркін жауап береді;Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ауКритериалды бағалау
Мадақтау арқылы бағаланады
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Оқушылар топ бойынша
бірін-бірі бағалайды
Жетелеуші сұрақтар
қою арқылы бағаланады- Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін
саралау;
-Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтау
және жүзеге асыру;
- Scratch Up бағдарламалаудың ойын
ортасында программа жазу;
- Scratch Up бағдарламалаудың ойын
ортасында нысанмен жұмыс жүргізу
5 слайд
Ба ғалау критерийі Дескриптор -Оқу материалын толық оқиды; - Сұрақтарға толық, кеңейтілген түрде жауап береді; -Маңызын анықтайды; - Мысал келтіреді; - Өз ойларын еркін жеткізе біледі; -Бейнекөрсетілімді тыңдайды; -Постерге нақты ақпараттарды жазады; -Оқушы түгел қамтылады; -Сұрақтарға еркін жауап береді;Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ауКритериалды бағалау Мадақтау арқылы бағаланады Оқушылар өзін-өзі бағалайды Оқушылар топ бойынша бірін-бірі бағалайды Жетелеуші сұрақтар қою арқылы бағаланады- Scratch Up бағдарламасында алған білімдерін саралау; -Ойын ортасында ойын сценарийін жасақтау және жүзеге асыру; - Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында программа жазу; - Scratch Up бағдарламалаудың ойын ортасында нысанмен жұмыс жүргізу