SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным»
SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным»

#1 слайд
«Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім
беретін мектеп» КММ
SCRATCH бағдарламасы:
«Өз ойыным»
Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке
Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М
1 слайд
«Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М
#2 слайд
Блоктар
палитрасы
Спрайттарды қозғалысқа келтіретін блок.
Спрайттардың сыртқы көрінісіне жауап беретін блок.
Дыбыс ойнату блогы
Қандай да бір оқиғаны орындау блогы
Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок
Шарт қоятын блок
Математикалық және логикалық блок.
Айнымалылар блогы
Басқа блоктар, блоктарды өзіміз жасай аламыз
Палитрадан басқа да блоктар қоса аламыз
2 слайд
Блоктар палитрасы Спрайттарды қозғалысқа келтіретін блок. Спрайттардың сыртқы көрінісіне жауап беретін блок. Дыбыс ойнату блогы Қандай да бір оқиғаны орындау блогы Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок Шарт қоятын блок Математикалық және логикалық блок. Айнымалылар блогы Басқа блоктар, блоктарды өзіміз жасай аламыз Палитрадан басқа да блоктар қоса аламыз
#3 слайд
Көшірме жасауға және
цикл қоюға жауапты
блок
-цикл (3 түрі);
-тармақталу операторы
(2 түрі);
-күту блогы (2 түрі);
-Жабу блогы (скриптіні
тоқтатады);
-көшірме жасаудың 3
блогы .
3 слайд
Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок -цикл (3 түрі); -тармақталу операторы (2 түрі); -күту блогы (2 түрі); -Жабу блогы (скриптіні тоқтатады); -көшірме жасаудың 3 блогы .
#4 слайд
Слайдтағы бірінші блок шприттің
тінтуір меңзеріне, сондай-ақ
көріністің шетіне және басқа
шприттерге тигенін тексеруге
мүмкіндік береді
Екінші блок мағынасы жағынан
ұқсас, бірақ түске жанасу (фон
немесе шприт) тексеріледі
Үшіншісі белгілі бір шприт түсі
фонда немесе басқа шприттерде
түске тиетінін тексереді
Сенсор блогы
4 слайд
Слайдтағы бірінші блок шприттің тінтуір меңзеріне, сондай-ақ көріністің шетіне және басқа шприттерге тигенін тексеруге мүмкіндік береді Екінші блок мағынасы жағынан ұқсас, бірақ түске жанасу (фон немесе шприт) тексеріледі Үшіншісі белгілі бір шприт түсі фонда немесе басқа шприттерде түске тиетінін тексереді Сенсор блогы
#5 слайд
«және», «немесе» және «жоқ»
операторлары:
«және» блогы «шын» шығару
үшін бір мезгілде шарттарды
орындауды талап етеді.
«Немесе» блогы кем дегенде
бір шартты орындауды талап
етеді.
«Жоқ» блогы шартты терістейді,
яғни оның «шынға» оралуы үшін
шарт орындалмауы тиіс
Логикалық операторлар
5 слайд
«және», «немесе» және «жоқ» операторлары: «және» блогы «шын» шығару үшін бір мезгілде шарттарды орындауды талап етеді. «Немесе» блогы кем дегенде бір шартты орындауды талап етеді. «Жоқ» блогы шартты терістейді, яғни оның «шынға» оралуы үшін шарт орындалмауы тиіс Логикалық операторлар
#6 слайд
Салыстыру блоктары:
">"-тен үлкен, "<" аз
және "=" тең.
Олар блоктардағы
репортерлер алған
деректерді салыстыру
немесе
айнымалыларды
салыстыру үшін қажет.
Логикалық операторлар
6 слайд
Салыстыру блоктары: ">"-тен үлкен, "<" аз және "=" тең. Олар блоктардағы репортерлер алған деректерді салыстыру немесе айнымалыларды салыстыру үшін қажет. Логикалық операторлар
#7 слайд
II Зерттеу бөлімі
2.1. Scratch бағдарламасында «Жылан» ойыны. Зерттеу
мақсаты – оқушыларға күнделікті өмірде ойнайтын ойындарды программада құру және
өз ойынын құруға мүмкіндік туғызу.
Жыла
н коды:
Алма
коды:
7 слайд
II Зерттеу бөлімі 2.1. Scratch бағдарламасында «Жылан» ойыны. Зерттеу мақсаты – оқушыларға күнделікті өмірде ойнайтын ойындарды программада құру және өз ойынын құруға мүмкіндік туғызу. Жыла н коды: Алма коды:
#8 слайд
Ойынның нәтижесі
8 слайд
Ойынның нәтижесі
#9 слайд
2.2. Scratch бағдарламасында «Алма жинау» ойыны
«Алма жинау» ойынында себеттің коды:
Себеттің коды:
Алманың коды: Себеттің коды:
9 слайд
2.2. Scratch бағдарламасында «Алма жинау» ойыны «Алма жинау» ойынында себеттің коды: Себеттің коды: Алманың коды: Себеттің коды:
#10 слайд
2.3. Scratch бағдарламасында «Динозавр аулау» ойыны
«Динозавр аулау» ойынында динозавр коды:
«Динозавр аулау» ойынында динозавр
коды:
Птерозавр коды
10 слайд
2.3. Scratch бағдарламасында «Динозавр аулау» ойыны «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: Птерозавр коды
#11 слайд
Дәлдегіш коды
11 слайд
Дәлдегіш коды
#12 слайд
2.4. Scratch бағдарламасында «Үлпілдек құс» ойыны
«Үлпілдек құс» ойынында құс коды:
«Үлпілдек құс» ойынында құбыр 1
коды:
12 слайд
2.4. Scratch бағдарламасында «Үлпілдек құс» ойыны «Үлпілдек құс» ойынында құс коды: «Үлпілдек құс» ойынында құбыр 1 коды:
#13 слайд
Қорытынды
Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді:
Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы
интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы
әрекеттесе алады.
Компьютерлендірілген туындыларды әзірлеу: Пайдаланушылар Scratch көмегімен
интерактивті әңгімелер, анимациялар, музыка және көркем ойындар және басқа да көптеген
компьютерлендірілген туындыларды жасай алады.
Пайдаланудың қарапайымдылығы: Scratch пайдаланушыларға күрделі кодтың орнына
графикалық нысандарды пайдаланатын қарапайым, ашық бастапқы бағдарламалау тілін
пайдаланып кескіндер мен дыбыстарды енгізуге және интерактивті ойындар мен әңгімелер
жасауға мүмкіндік береді.
Балаларға арналған бағдарламалау: Scratch – балаларға арналған бағдарламалау тілі,
өйткені ол қарапайым және жеңіл түрде жасалған және бағдарламалаудың күрделілігін алдын
ала білуді қажет етпейді.
Scratch бағдарламасының кемшіліктері: Араб тілін қолдаудың болмауы: Бұл Scratch
бағдарламасы зардап шегетін ең маңызды ақаулардың бірі, өйткені ол араб тілін толық
қолдауды қамтамасыз етпейді.
Бұл араб тілін қолданатын студенттерге бағдарлама интерфейсімен әрекеттесу және
пәрмендерді дұрыс түсіну қиын болуы мүмкін дегенді білдіреді.
Дизайн және бағдарламалау мүмкіндіктеріндегі шектеулер: Кейбір пайдаланушылар Scratch
бағдарламасында басқа бағдарламалау бағдарламаларында бар кейбір мүмкіндіктер мен
құралдардың жоқтығын сезінуі мүмкін.
13 слайд
Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы әрекеттесе алады. Компьютерлендірілген туындыларды әзірлеу: Пайдаланушылар Scratch көмегімен интерактивті әңгімелер, анимациялар, музыка және көркем ойындар және басқа да көптеген компьютерлендірілген туындыларды жасай алады. Пайдаланудың қарапайымдылығы: Scratch пайдаланушыларға күрделі кодтың орнына графикалық нысандарды пайдаланатын қарапайым, ашық бастапқы бағдарламалау тілін пайдаланып кескіндер мен дыбыстарды енгізуге және интерактивті ойындар мен әңгімелер жасауға мүмкіндік береді. Балаларға арналған бағдарламалау: Scratch – балаларға арналған бағдарламалау тілі, өйткені ол қарапайым және жеңіл түрде жасалған және бағдарламалаудың күрделілігін алдын ала білуді қажет етпейді. Scratch бағдарламасының кемшіліктері: Араб тілін қолдаудың болмауы: Бұл Scratch бағдарламасы зардап шегетін ең маңызды ақаулардың бірі, өйткені ол араб тілін толық қолдауды қамтамасыз етпейді. Бұл араб тілін қолданатын студенттерге бағдарлама интерфейсімен әрекеттесу және пәрмендерді дұрыс түсіну қиын болуы мүмкін дегенді білдіреді. Дизайн және бағдарламалау мүмкіндіктеріндегі шектеулер: Кейбір пайдаланушылар Scratch бағдарламасында басқа бағдарламалау бағдарламаларында бар кейбір мүмкіндіктер мен құралдардың жоқтығын сезінуі мүмкін.
#14 слайд
Назарларыңызға
рахмет
14 слайд
Назарларыңызға рахмет
шағым қалдыра аласыз













