SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным»

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд: SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным»
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимаж

#1 слайд
«Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М

1 слайд

«Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ SCRATCH бағдарламасы: «Өз ойыным» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М

Блоктар палитрасы Спрайттарды қозғалысқа келтіретін блок. Спрайттардың сыртқы көрінісіне жауап беретін блок. Дыбыс ойнату блогы

#2 слайд
Блоктар палитрасы Спрайттарды қозғалысқа келтіретін блок. Спрайттардың сыртқы көрінісіне жауап беретін блок. Дыбыс ойнату блогы Қандай да бір оқиғаны орындау блогы Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок Шарт қоятын блок Математикалық және логикалық блок. Айнымалылар блогы Басқа блоктар, блоктарды өзіміз жасай аламыз Палитрадан басқа да блоктар қоса аламыз

2 слайд

Блоктар палитрасы Спрайттарды қозғалысқа келтіретін блок. Спрайттардың сыртқы көрінісіне жауап беретін блок. Дыбыс ойнату блогы Қандай да бір оқиғаны орындау блогы Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок Шарт қоятын блок Математикалық және логикалық блок. Айнымалылар блогы Басқа блоктар, блоктарды өзіміз жасай аламыз Палитрадан басқа да блоктар қоса аламыз

Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок -цикл (3 түрі); -тармақталу операторы (2 түрі); -күту блогы (2 түрі); -Жабу блог

#3 слайд
Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок -цикл (3 түрі); -тармақталу операторы (2 түрі); -күту блогы (2 түрі); -Жабу блогы (скриптіні тоқтатады); -көшірме жасаудың 3 блогы .

3 слайд

Көшірме жасауға және цикл қоюға жауапты блок -цикл (3 түрі); -тармақталу операторы (2 түрі); -күту блогы (2 түрі); -Жабу блогы (скриптіні тоқтатады); -көшірме жасаудың 3 блогы .

Слайдтағы бірінші блок шприттің тінтуір меңзеріне, сондай-ақ көріністің шетіне және басқа шприттерге тигенін тексеруге мүмкі

#4 слайд
Слайдтағы бірінші блок шприттің тінтуір меңзеріне, сондай-ақ көріністің шетіне және басқа шприттерге тигенін тексеруге мүмкіндік береді Екінші блок мағынасы жағынан ұқсас, бірақ түске жанасу (фон немесе шприт) тексеріледі Үшіншісі белгілі бір шприт түсі фонда немесе басқа шприттерде түске тиетінін тексереді Сенсор блогы

4 слайд

Слайдтағы бірінші блок шприттің тінтуір меңзеріне, сондай-ақ көріністің шетіне және басқа шприттерге тигенін тексеруге мүмкіндік береді Екінші блок мағынасы жағынан ұқсас, бірақ түске жанасу (фон немесе шприт) тексеріледі Үшіншісі белгілі бір шприт түсі фонда немесе басқа шприттерде түске тиетінін тексереді Сенсор блогы

«және», «немесе» және «жоқ» операторлары: «және» блогы «шын» шығару үшін бір мезгілде шарттарды орындауды талап етеді. «Немес

#5 слайд
«және», «немесе» және «жоқ» операторлары: «және» блогы «шын» шығару үшін бір мезгілде шарттарды орындауды талап етеді. «Немесе» блогы кем дегенде бір шартты орындауды талап етеді. «Жоқ» блогы шартты терістейді, яғни оның «шынға» оралуы үшін шарт орындалмауы тиіс Логикалық операторлар

5 слайд

«және», «немесе» және «жоқ» операторлары: «және» блогы «шын» шығару үшін бір мезгілде шарттарды орындауды талап етеді. «Немесе» блогы кем дегенде бір шартты орындауды талап етеді. «Жоқ» блогы шартты терістейді, яғни оның «шынға» оралуы үшін шарт орындалмауы тиіс Логикалық операторлар

Салыстыру блоктары: ">"-тен үлкен, "<" аз және "=" тең. Олар блоктардағы репортерлер алған деректерді салыстыру немесе айн

#6 слайд
Салыстыру блоктары: ">"-тен үлкен, "<" аз және "=" тең. Олар блоктардағы репортерлер алған деректерді салыстыру немесе айнымалыларды салыстыру үшін қажет. Логикалық операторлар

6 слайд

Салыстыру блоктары: ">"-тен үлкен, "<" аз және "=" тең. Олар блоктардағы репортерлер алған деректерді салыстыру немесе айнымалыларды салыстыру үшін қажет. Логикалық операторлар

II Зерттеу бөлімі 2.1. Scratch бағдарламасында «Жылан» ойыны. Зерттеу мақсаты – оқушыларға күнделік

#7 слайд
II Зерттеу бөлімі 2.1. Scratch бағдарламасында «Жылан» ойыны. Зерттеу мақсаты – оқушыларға күнделікті өмірде ойнайтын ойындарды программада құру және өз ойынын құруға мүмкіндік туғызу. Жыла н коды: Алма коды:

7 слайд

II Зерттеу бөлімі 2.1. Scratch бағдарламасында «Жылан» ойыны. Зерттеу мақсаты – оқушыларға күнделікті өмірде ойнайтын ойындарды программада құру және өз ойынын құруға мүмкіндік туғызу. Жыла н коды: Алма коды:

Ойынның нәтижесі

#8 слайд
Ойынның нәтижесі

8 слайд

Ойынның нәтижесі

2.2. Scratch бағдарламасында «Алма жинау» ойыны «Алма жинау» ойынында себеттің коды: Себеттің коды: Алманың коды: Себеттің ко

#9 слайд
2.2. Scratch бағдарламасында «Алма жинау» ойыны «Алма жинау» ойынында себеттің коды: Себеттің коды: Алманың коды: Себеттің коды:

9 слайд

2.2. Scratch бағдарламасында «Алма жинау» ойыны «Алма жинау» ойынында себеттің коды: Себеттің коды: Алманың коды: Себеттің коды:

2.3. Scratch бағдарламасында «Динозавр аулау» ойыны «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: «Динозавр аулау» ойынында динозавр

#10 слайд
2.3. Scratch бағдарламасында «Динозавр аулау» ойыны «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: Птерозавр коды

10 слайд

2.3. Scratch бағдарламасында «Динозавр аулау» ойыны «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: «Динозавр аулау» ойынында динозавр коды: Птерозавр коды

Дәлдегіш коды

#11 слайд
Дәлдегіш коды

11 слайд

Дәлдегіш коды

2.4. Scratch бағдарламасында «Үлпілдек құс» ойыны «Үлпілдек құс» ойынында құс коды: «Үлпілдек құс» ойынында құбыр 1 коды:

#12 слайд
2.4. Scratch бағдарламасында «Үлпілдек құс» ойыны «Үлпілдек құс» ойынында құс коды: «Үлпілдек құс» ойынында құбыр 1 коды:

12 слайд

2.4. Scratch бағдарламасында «Үлпілдек құс» ойыны «Үлпілдек құс» ойынында құс коды: «Үлпілдек құс» ойынында құбыр 1 коды:

Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдал

#13 слайд
Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы әрекеттесе алады. Компьютерлендірілген туындыларды әзірлеу: Пайдаланушылар Scratch көмегімен интерактивті әңгімелер, анимациялар, музыка және көркем ойындар және басқа да көптеген компьютерлендірілген туындыларды жасай алады. Пайдаланудың қарапайымдылығы: Scratch пайдаланушыларға күрделі кодтың орнына графикалық нысандарды пайдаланатын қарапайым, ашық бастапқы бағдарламалау тілін пайдаланып кескіндер мен дыбыстарды енгізуге және интерактивті ойындар мен әңгімелер жасауға мүмкіндік береді. Балаларға арналған бағдарламалау: Scratch – балаларға арналған бағдарламалау тілі, өйткені ол қарапайым және жеңіл түрде жасалған және бағдарламалаудың күрделілігін алдын ала білуді қажет етпейді. Scratch бағдарламасының кемшіліктері: Араб тілін қолдаудың болмауы: Бұл Scratch бағдарламасы зардап шегетін ең маңызды ақаулардың бірі, өйткені ол араб тілін толық қолдауды қамтамасыз етпейді. Бұл араб тілін қолданатын студенттерге бағдарлама интерфейсімен әрекеттесу және пәрмендерді дұрыс түсіну қиын болуы мүмкін дегенді білдіреді. Дизайн және бағдарламалау мүмкіндіктеріндегі шектеулер: Кейбір пайдаланушылар Scratch бағдарламасында басқа бағдарламалау бағдарламаларында бар кейбір мүмкіндіктер мен құралдардың жоқтығын сезінуі мүмкін.

13 слайд

Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы әрекеттесе алады. Компьютерлендірілген туындыларды әзірлеу: Пайдаланушылар Scratch көмегімен интерактивті әңгімелер, анимациялар, музыка және көркем ойындар және басқа да көптеген компьютерлендірілген туындыларды жасай алады. Пайдаланудың қарапайымдылығы: Scratch пайдаланушыларға күрделі кодтың орнына графикалық нысандарды пайдаланатын қарапайым, ашық бастапқы бағдарламалау тілін пайдаланып кескіндер мен дыбыстарды енгізуге және интерактивті ойындар мен әңгімелер жасауға мүмкіндік береді. Балаларға арналған бағдарламалау: Scratch – балаларға арналған бағдарламалау тілі, өйткені ол қарапайым және жеңіл түрде жасалған және бағдарламалаудың күрделілігін алдын ала білуді қажет етпейді. Scratch бағдарламасының кемшіліктері: Араб тілін қолдаудың болмауы: Бұл Scratch бағдарламасы зардап шегетін ең маңызды ақаулардың бірі, өйткені ол араб тілін толық қолдауды қамтамасыз етпейді. Бұл араб тілін қолданатын студенттерге бағдарлама интерфейсімен әрекеттесу және пәрмендерді дұрыс түсіну қиын болуы мүмкін дегенді білдіреді. Дизайн және бағдарламалау мүмкіндіктеріндегі шектеулер: Кейбір пайдаланушылар Scratch бағдарламасында басқа бағдарламалау бағдарламаларында бар кейбір мүмкіндіктер мен құралдардың жоқтығын сезінуі мүмкін.

Назарларыңызға рахмет

#14 слайд
Назарларыңызға рахмет

14 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
21.01.2025
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі