Scratch программалау тілінде бананды жинау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Scratch
программалау тілі нде
бананды жинау.
Мақсаты: Scratch бағдарламасын
кең көлемде таныстыру. «З.Рүстемов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»КММ
7 сынып окушысы
Түймебай Әсел
1 слайд
Тақырыбы: Scratch программалау тілі нде бананды жинау. Мақсаты: Scratch бағдарламасын кең көлемде таныстыру. «З.Рүстемов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»КММ 7 сынып окушысы Түймебай Әсел
2 слайд
2003 жылы Митчелл Резник басқарған бір топ
зерттеушілер әркімге қолжетімді
программалау тілін жасауды ұйғарды. 4
жылдан соң Скретч пайда болды. (ағылшынша
Scratch – старт сызығы).
2 слайд
2003 жылы Митчелл Резник басқарған бір топ зерттеушілер әркімге қолжетімді программалау тілін жасауды ұйғарды. 4 жылдан соң Скретч пайда болды. (ағылшынша Scratch – старт сызығы).
3 слайд
Программалау – біздің заманымыздың ең үлкен
жетістіктерінің бірі.
Оқушыларға ойын ретінде ыңғайлы, әрі қызықты.
Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері –
мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын
оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап, жемісті,
сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола алады.
Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас
ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы
келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез, әрі
қызығып орындайтын болады.
3 слайд
Программалау – біздің заманымыздың ең үлкен жетістіктерінің бірі. Оқушыларға ойын ретінде ыңғайлы, әрі қызықты. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері – мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап, жемісті, сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола алады. Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез, әрі қызығып орындайтын болады.
4 слайд
Сахна - спрайттарыңыз қозғалатын, сурет салатын және өзара әрекет
ететін орын.
Спрайттар – бұл сахнадағы бейнелер. Скриптер оларды бір нәрсені
жасату мақсатымен жазылады. Спрайттарға және бағдарламаны
қолданушыға әсер ету туралы спрайттарға нұсқаулар беріледі.
Спрайттар:
сахнада қозғалады;
олар бірнәрсеге тиіп кеткен кезде әрекет етеді;
қолданушымен басқарылады;
келбетін өзгертеді;
мәтіндік бұлттар арқылы сөйлейді;
дыбыстар шығарады және музыка ойнатып береді.
Блоктар панелі 10 санатқа бөлінген: қозғалыс, келбет, дыбыс, қалам,
деректер, оқиғалар, басқару, сенсорлар, операторлар және басқа
блоктар.
Костюмдер қойындысы. Спрайттың костюмін ауыстыра отырып,
оның сырт бейнесін өзгерте аламыз.
Дыбыс қойындысы. Спрайттар дыбыс шығара алады, бұл
бағдарламаны қызықты етеді.
4 слайд
Сахна - спрайттарыңыз қозғалатын, сурет салатын және өзара әрекет ететін орын. Спрайттар – бұл сахнадағы бейнелер. Скриптер оларды бір нәрсені жасату мақсатымен жазылады. Спрайттарға және бағдарламаны қолданушыға әсер ету туралы спрайттарға нұсқаулар беріледі. Спрайттар: сахнада қозғалады; олар бірнәрсеге тиіп кеткен кезде әрекет етеді; қолданушымен басқарылады; келбетін өзгертеді; мәтіндік бұлттар арқылы сөйлейді; дыбыстар шығарады және музыка ойнатып береді. Блоктар панелі 10 санатқа бөлінген: қозғалыс, келбет, дыбыс, қалам, деректер, оқиғалар, басқару, сенсорлар, операторлар және басқа блоктар. Костюмдер қойындысы. Спрайттың костюмін ауыстыра отырып, оның сырт бейнесін өзгерте аламыз. Дыбыс қойындысы. Спрайттар дыбыс шығара алады, бұл бағдарламаны қызықты етеді.
5 слайд
«Бананды жинау» жобасының
алгоритмі
5 слайд
«Бананды жинау» жобасының алгоритмі
6 слайд
Спрайттардың
скриптерін орнату
бағдарламасы
6 слайд
Спрайттардың скриптерін орнату бағдарламасы