Материалдар / Шебер сынып: "Критериалды бағалау-оқушылардың жетістігін бағалаудың кепілі"

Шебер сынып: "Критериалды бағалау-оқушылардың жетістігін бағалаудың кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен тәжірибе алмасу мақсатында жарияланды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2021
469
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Критериалды бағалау – оқушылардың жетістігін бағалаудың кепілі

1 слайд
Критериалды бағалау – оқушылардың жетістігін бағалаудың кепілі

1 слайд

Критериалды бағалау – оқушылардың жетістігін бағалаудың кепілі

2 слайд

2 слайд

Білім сапасын көтерудің бір үлкен көрсеткіші – бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың

3 слайд
Білім сапасын көтерудің  бір үлкен көрсеткіші – бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

3 слайд

Білім сапасын көтерудің  бір үлкен көрсеткіші – бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңдел

4 слайд
Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

4 слайд

Критериалды бағалау – о қушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

5 слайд

5 слайд

 Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор –

6 слайд
 Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір.

6 слайд

 Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір.

ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында т

7 слайд
ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында тапсырманы қ аншалы ты д рыс орында аны ж нінде қ қ ұ ғ ө о ушылар а парат алады; қ қ о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім қ ң ө ұғ а парат алып, о ыту дерісіне згерістер қ қ ү ө енгізе алады. о ыту а белсене атысады; қ ғ қ к тілетін н тижені т сінеді; ү ә ү зін- зі ба алайды/бірін-бірі ө ө ғ ба алайды. ғ М алімні р лі ұғ ң ө о у жоспарына с йкес ба қ ә алау критерийлерін ғ аны жазады; қ ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар ғ ә растырады; құ тапсырма а дескриптор растырады; ғ құ о ушылар а тиімді кері байланыс береді; қ ғ о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді; қ ғ ү ү ткізілу формасы Ө  жеке  жұппен  топпен  ауысатын топтар құрамында ткізіледі Ө А параттандырадық О ушыны р ліқ ң ө М алімні р ліұғ ң ө ткізілу формасыӨ

7 слайд

ткізіледі Ө А параттандырады қ О ушыны р лі қ ң ө м алім то сан ұғ қ барысында ткізеді ө материалды о у барысында тапсырманы қ аншалы ты д рыс орында аны ж нінде қ қ ұ ғ ө о ушылар а парат алады; қ қ о ушыны ілгерілеуі ж нінде м алім қ ң ө ұғ а парат алып, о ыту дерісіне згерістер қ қ ү ө енгізе алады. о ыту а белсене атысады; қ ғ қ к тілетін н тижені т сінеді; ү ә ү зін- зі ба алайды/бірін-бірі ө ө ғ ба алайды. ғ М алімні р лі ұғ ң ө о у жоспарына с йкес ба қ ә алау критерийлерін ғ аны жазады; қ ба алау критерийлеріне с йкес тапсырмалар ғ ә растырады; құ тапсырма а дескриптор растырады; ғ құ о ушылар а тиімді кері байланыс береді; қ ғ о ыту мен ба алау дерісіне т зету енгізеді; қ ғ ү ү ткізілу формасы Ө  жеке  жұппен  топпен  ауысатын топтар құрамында ткізіледі Ө А параттандырадық О ушыны р ліқ ң ө М алімні р ліұғ ң ө ткізілу формасыӨ

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і

8 слайд
алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і Нақты Анық

8 слайд

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімд і Нақты Анық

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  — алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  — анық, айқындылығы;  — бағаның

9 слайд
Критериалды  бағалаудың басты  ерекшелігі:  —   алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  —   анық, айқындылығы;  —   бағаның әділдігі;  —  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

9 слайд

Критериалды  бағалаудың басты  ерекшелігі:  —   алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  —   анық, айқындылығы;  —   бағаның әділдігі;  —  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлері жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зер

10 слайд
Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлері жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.

10 слайд

Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлері жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.

Критерии оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеру

11 слайд
Критерии оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды.

11 слайд

Критерии оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды.

Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайларм

12 слайд
Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

12 слайд

Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқ

13 слайд
Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді

13 слайд

Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Бағалау критерийлері: - регламент сақтау; - ақпаратты түсінікті жеткізуі; - мәтіндік сөздерді пайдалану.

18 слайд
Бағалау критерийлері: - регламент сақтау; - ақпаратты түсінікті жеткізуі; - мәтіндік сөздерді пайдалану.

18 слайд

Бағалау критерийлері: - регламент сақтау; - ақпаратты түсінікті жеткізуі; - мәтіндік сөздерді пайдалану.

Емделуші Дәрігер Кеңес беруші Рөлдік ойын

19 слайд
Емделуші Дәрігер Кеңес беруші Рөлдік ойын

19 слайд

Емделуші Дәрігер Кеңес беруші Рөлдік ойын

Рөлдік ойынға қатысушылар Қызыл Қызыл сары Жасыл Емделуші Аурудың белгілерін толық көрсете алады. Аурудың белгілерін дәр

20 слайд
Рөлдік ойынға қатысушылар Қызыл Қызыл сары Жасыл Емделуші Аурудың белгілерін толық көрсете алады. Аурудың белгілерін дәрігерге толық жеткізеді. Актерлік шеберлігі жоғары. Аурудың белгілерін біледі, бірақ көрсеткенде толық жеткізбейді. Дәрігерге ауру түрін сипаттайды. Ауру белгілерін толық білмейді. Аурудың белгілерін көрсеткенде қиналады. Дәрігерге ауруды толық сипаттай алмайды. Дәрігер Емделушінің ауру белгілеріне қарап, ауру түрін анықтайды. Диагнозды дұрыс қояды. Аурудың қайдан және қалай пайда болғанын сипаттайды. Ауруды емдеу жолдарын нақты айтады. Емделушінің ауру белгілеріне қарап, ауру түрін анықтайды, бірақ диагнозды толық айтпайды. Аурудың қайдан және қалай пайда болғанын сипаттайды, бірақ ауруды емдеу жолдарын нақтыламайды. Ауру белгілеріне қарап емделушінің ауру түрін анықтайды, бірақ оны дұрыс түсіндірмейді. Диагноз қоюда қиналады. Актерлік шебірлігі көрінбейді. Кеңес беруші Аурудың алдын алу жолдарын кеңес кітапшасына түсіріп, оны толық талдап береді. Сөз мәнері мен актерлік шеберлігі өте жоғары. Кеңес кітапшасын жасайды, бірақ онда аурудың алдын алу жолдары толық көрсетпейді. Кеңес кітапшасын жасай алмайды, аурудан қалай алдын алу керектігін толық жеткізбейді. Рөлдік ойынды бағалау

20 слайд

Рөлдік ойынға қатысушылар Қызыл Қызыл сары Жасыл Емделуші Аурудың белгілерін толық көрсете алады. Аурудың белгілерін дәрігерге толық жеткізеді. Актерлік шеберлігі жоғары. Аурудың белгілерін біледі, бірақ көрсеткенде толық жеткізбейді. Дәрігерге ауру түрін сипаттайды. Ауру белгілерін толық білмейді. Аурудың белгілерін көрсеткенде қиналады. Дәрігерге ауруды толық сипаттай алмайды. Дәрігер Емделушінің ауру белгілеріне қарап, ауру түрін анықтайды. Диагнозды дұрыс қояды. Аурудың қайдан және қалай пайда болғанын сипаттайды. Ауруды емдеу жолдарын нақты айтады. Емделушінің ауру белгілеріне қарап, ауру түрін анықтайды, бірақ диагнозды толық айтпайды. Аурудың қайдан және қалай пайда болғанын сипаттайды, бірақ ауруды емдеу жолдарын нақтыламайды. Ауру белгілеріне қарап емделушінің ауру түрін анықтайды, бірақ оны дұрыс түсіндірмейді. Диагноз қоюда қиналады. Актерлік шебірлігі көрінбейді. Кеңес беруші Аурудың алдын алу жолдарын кеңес кітапшасына түсіріп, оны толық талдап береді. Сөз мәнері мен актерлік шеберлігі өте жоғары. Кеңес кітапшасын жасайды, бірақ онда аурудың алдын алу жолдары толық көрсетпейді. Кеңес кітапшасын жасай алмайды, аурудан қалай алдын алу керектігін толық жеткізбейді. Рөлдік ойынды бағалау

21 слайд

21 слайд

Тапсырма № 2 . Бағалау критерийіне сүйене отырып, табиғаттың суретін салу. Суреттің параққа орналасуы, Суретті ұқсата білу,

22 слайд
Тапсырма № 2 . Бағалау критерийіне сүйене отырып, табиғаттың суретін салу. Суреттің параққа орналасуы, Суретті ұқсата білу, Сыни ойдың болуы.

22 слайд

Тапсырма № 2 . Бағалау критерийіне сүйене отырып, табиғаттың суретін салу. Суреттің параққа орналасуы, Суретті ұқсата білу, Сыни ойдың болуы.

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ