шеберлік сыныбы: Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш е б е р л і к с ы н ы б ы
Т а қ ы р ы б ы : « О қ у ш ы л а р д ы ң
и н т е л л е к т у а л д ы ж ә н е ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ
ә л е у е т ін ж ү з е г е а с ы р у ғ а б а ғ ы т т а л ғ а н
о қ ы т у ж о л д а р ы »
М а қ с а т ы : к ә с іп т ік ш е б е р л іг ін ің ө с у ін е ы қ п а л е т у , б іл ім
б е р у м а з м ұ н ы н ж а ң а р т у д ы ң м а ң ы з д ы л ы ғ ы н н а с и х а т т а у
1 слайд
Ш е б е р л і к с ы н ы б ы Т а қ ы р ы б ы : « О қ у ш ы л а р д ы ң и н т е л л е к т у а л д ы ж ә н е ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ ә л е у е т ін ж ү з е г е а с ы р у ғ а б а ғ ы т т а л ғ а н о қ ы т у ж о л д а р ы » М а қ с а т ы : к ә с іп т ік ш е б е р л іг ін ің ө с у ін е ы қ п а л е т у , б іл ім б е р у м а з м ұ н ы н ж а ң а р т у д ы ң м а ң ы з д ы л ы ғ ы н н а с и х а т т а у
2 слайд
Күтілетін нәтиже:
Оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіреді;
Білім беруді гуманизациялап және демократияландырады;
Белсенділіктің, біліктіліктің жоғары деңгейін қалыптастырады;
Оқу үрдісін басқарудың тиімділігі артады;
Оқушының шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін
арттырады.
Білім сапасын көтеру, оқушының әрбір пән бойынша мемлекеттік
стандарт деңгейінде 100 пайыздық үлгерімін қамтамасыз етеді;
Оқу үрдісінің субъекттеріне қолайлы жағдайлар жасалады;
Дарынды балаларды дер кезінде анықтап және дамытады;
Оқушы білімін бағалаудың әділеттілігін қамтамасыз етеді.
2 слайд
Күтілетін нәтиже: Оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіреді; Білім беруді гуманизациялап және демократияландырады; Белсенділіктің, біліктіліктің жоғары деңгейін қалыптастырады; Оқу үрдісін басқарудың тиімділігі артады; Оқушының шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін арттырады. Білім сапасын көтеру, оқушының әрбір пән бойынша мемлекеттік стандарт деңгейінде 100 пайыздық үлгерімін қамтамасыз етеді; Оқу үрдісінің субъекттеріне қолайлы жағдайлар жасалады; Дарынды балаларды дер кезінде анықтап және дамытады; Оқушы білімін бағалаудың әділеттілігін қамтамасыз етеді.
3 слайд
Қ а з а қ с т а н Р е с п у б л и к а с ы н ы ң Т ұ ң ғ ы ш П р е з и д е н т і –
Е л б а с ы Н ұ р с ұ л т а н Ә б іш ұ л ы Н а з а р б а е в с е р п ін д і б іл ім
б е р у б а ғ д а р л а м а л а р ы н ы ң б а с т а м а ш ы с ы б о л а о т ы р ы п ,
б іл ім б е р у ж ү й е с ін д а м ы т у д ы қ о л д а й д ы . М е м л е к е т
б а с ш ы с ы б а р л ы қ б а ғ д а р л а м а л ы қ қ ұ ж а т т а р д а с а п а ,
а д а м и к а п и т а л ғ а и н в е с т и ц и я л а р д ы ң т о л ы қ т ы ғ ы ж ә н е
ұ л т т ы ң б ә с е к е г е қ а б іл е т т іл іг і а р а с ы н д а ғ ы ө з а р а
б а й л а н ы с т ы а т а п к ө р с е т е д і. « Қ а з а қ с т а н - 2 0 5 0 »
С т р а т е г и я с ы н д а о л б ы л а й д е г е н б о л а т ы н :
« Б ә с е к е г е қ а б іл е т т і д а м ы ғ а н м е м л е к е т б о л у ү ш ін б із
с а у а т т ы л ы ғ ы ж о ғ а р ы е л г е а й н а л у ы м ы з к е р е к .» .
3 слайд
Қ а з а қ с т а н Р е с п у б л и к а с ы н ы ң Т ұ ң ғ ы ш П р е з и д е н т і – Е л б а с ы Н ұ р с ұ л т а н Ә б іш ұ л ы Н а з а р б а е в с е р п ін д і б іл ім б е р у б а ғ д а р л а м а л а р ы н ы ң б а с т а м а ш ы с ы б о л а о т ы р ы п , б іл ім б е р у ж ү й е с ін д а м ы т у д ы қ о л д а й д ы . М е м л е к е т б а с ш ы с ы б а р л ы қ б а ғ д а р л а м а л ы қ қ ұ ж а т т а р д а с а п а , а д а м и к а п и т а л ғ а и н в е с т и ц и я л а р д ы ң т о л ы қ т ы ғ ы ж ә н е ұ л т т ы ң б ә с е к е г е қ а б іл е т т іл іг і а р а с ы н д а ғ ы ө з а р а б а й л а н ы с т ы а т а п к ө р с е т е д і. « Қ а з а қ с т а н - 2 0 5 0 » С т р а т е г и я с ы н д а о л б ы л а й д е г е н б о л а т ы н : « Б ә с е к е г е қ а б іл е т т і д а м ы ғ а н м е м л е к е т б о л у ү ш ін б із с а у а т т ы л ы ғ ы ж о ғ а р ы е л г е а й н а л у ы м ы з к е р е к .» .
4 слайд
1 топ. Оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. «DEAL»
2 топ. Заманауи сабақтардың маңыздылығы. «Ой күмбезі»
3 топ. Оқушылардың интеллектуалдық әлеуетін дамыту
жолдары, талаптар.
4 топ. Үздік қазақстандық және халықаралық тәжірибе мен
практиканы ықпалдастыратын инновациялық білім беру
моделін құру және енгізудегі стратегиялар. Топтық жұмыс:
4 слайд
1 топ. Оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. «DEAL» 2 топ. Заманауи сабақтардың маңыздылығы. «Ой күмбезі» 3 топ. Оқушылардың интеллектуалдық әлеуетін дамыту жолдары, талаптар. 4 топ. Үздік қазақстандық және халықаралық тәжірибе мен практиканы ықпалдастыратын инновациялық білім беру моделін құру және енгізудегі стратегиялар. Топтық жұмыс:
5 слайд
•
1-топ «DEAL»
•
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді
сипаттау, сынау, өлшеу).
•
E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға
бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).
•
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау,
қорытынды жасау, себептерін атау).
•
L – Links – байланыс (болжамдар немесе
қорытынды жасау, өзінде бар біліммен
байланыстыру).
5 слайд
• 1-топ «DEAL» • D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). • E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). • A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). • L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).
6 слайд
•
2 топ: «Ой күмбезі»
•
Бұл әдіс тақырыптық тапсырмаларды сатылай, деңгейлеп орындауға
негізделген. Ол мынадай бағыттарда жүзеге асырылады:
•
«Ой қазығы» - айтылған ойдың негізгі сөзін тауып, қарапайым
түсініктер мен ұғымдардың табиғатын айқындайды;
•
«Ой желісі» - негізгі сөзден өрбитін ой-пікірді талдап, алған білімді
қолдану және жан-жақты зерделеуге мүмкіндік береді;
•
«Ой өрімі» - оқушылардың пікірлері мен ой түйіндерді жинақтап,
салыстыру, дәйектеу, дәлелдеу,өзгеге ұқсайтын (ұқсамайтын)
құбылыстармен салыстыру, ой көркемдігі мен құрылымдық сипатын
ашуға, ізденіске бағдар беруді көздейді;
•
«Ой күмбезі» - шығармашылық және ізденіс нәтижесінде ойдың
маңызы мен мәнін ашуға, олардың қажеттілігі мен орнын айқындап,
баға беруге жетелейді.
6 слайд
• 2 топ: «Ой күмбезі» • Бұл әдіс тақырыптық тапсырмаларды сатылай, деңгейлеп орындауға негізделген. Ол мынадай бағыттарда жүзеге асырылады: • «Ой қазығы» - айтылған ойдың негізгі сөзін тауып, қарапайым түсініктер мен ұғымдардың табиғатын айқындайды; • «Ой желісі» - негізгі сөзден өрбитін ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеуге мүмкіндік береді; • «Ой өрімі» - оқушылардың пікірлері мен ой түйіндерді жинақтап, салыстыру, дәйектеу, дәлелдеу,өзгеге ұқсайтын (ұқсамайтын) құбылыстармен салыстыру, ой көркемдігі мен құрылымдық сипатын ашуға, ізденіске бағдар беруді көздейді; • «Ой күмбезі» - шығармашылық және ізденіс нәтижесінде ойдың маңызы мен мәнін ашуға, олардың қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беруге жетелейді.
7 слайд
№ 1 ұғым (термин) № 2 ұғым (термин) № 3 ұғым (термин)
Ұғым туралы білімдері,
мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері,
мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері,
мағлұматтары, түсініктері 3 топ: «Маңызды ұғымдар (терминдер) кестесі»
Сабақ басында тақтаға тақырып бойынша 3 негізгі атауларды (терминдерді)
жазып,оқушыларға оларды мынандай кестеге түрлендіруді ұсынамыз:
Оқушылар бұл тапсырманы алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін
кестелерін топ (немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6 минут).
Сыныптық талқылау барысында (4-6 минут) мұғалім оқушылардың өз кестелерін
жариялауды ұсынады немесе тақтада келтірілген кестені оқушылардың жауаптары
бойынша толтырылады.
Сабақ соңында бұл кестеге қайта оралып, келтірілген мәліметтердің дұрыс/бұрыстығы
анықталады.
7 слайд
№ 1 ұғым (термин) № 2 ұғым (термин) № 3 ұғым (термин) Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері 3 топ: «Маңызды ұғымдар (терминдер) кестесі» Сабақ басында тақтаға тақырып бойынша 3 негізгі атауларды (терминдерді) жазып,оқушыларға оларды мынандай кестеге түрлендіруді ұсынамыз: Оқушылар бұл тапсырманы алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін кестелерін топ (немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6 минут). Сыныптық талқылау барысында (4-6 минут) мұғалім оқушылардың өз кестелерін жариялауды ұсынады немесе тақтада келтірілген кестені оқушылардың жауаптары бойынша толтырылады. Сабақ соңында бұл кестеге қайта оралып, келтірілген мәліметтердің дұрыс/бұрыстығы анықталады.
8 слайд
4 топ: «Батискаф»
•
(Су астын байқайтын
құралдармен жабдықталған,
өз бетімен қозғалу қасиеті
бар терең су камерасы.)
•
Мағынасы терең
ұғымдарды, яғни негізгі
ойды талқыға салу, талдау,
ойды қорыту.
8 слайд
4 топ: «Батискаф» • (Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) • Мағынасы терең ұғымдарды, яғни негізгі ойды талқыға салу, талдау, ойды қорыту.
9 слайд
«Ара ұясы» техникасы
Мұғалім жұптағы оқушыларға не
білгендігі туралы пікір алмасуды және
екі сұрақтан дайындауын тапсырады.
Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ
қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім
немесе басқа оқушылар береді. Сонымен
берілген осы техника негізінде
мұғалімнің берген мәліметтері
қорытындыланады, өңделеді. «Бір ауыз сөз»
Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз
жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп
береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді
жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып
қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім,
қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б
«СМС - сауал»
Ұялы телефонға 1 сауалдан (сұрақ жазып) келесі топқа
жолдау. Келесі топ жауап беру.
«Минуттық шешім»
Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды
тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды.
9 слайд
«Ара ұясы» техникасы Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негізінде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындыланады, өңделеді. «Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б «СМС - сауал» Ұялы телефонға 1 сауалдан (сұрақ жазып) келесі топқа жолдау. Келесі топ жауап беру. «Минуттық шешім» Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды.
10 слайд
•
«Комплименттердің бұрқасыны»
•
•
Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ
қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген
комплиментті жазады. Комплименттердің жеке сөздер
(эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде
болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды
домалақтап, домалақ қармен атқыласқандай оларды бір-
біріне лақтыруы керек. Содан кейін мұғалім оқушыларға бір-
бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды тапсырады.
•
Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп
оқуына да болады. Кері байланыс
10 слайд
• «Комплименттердің бұрқасыны» • • Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплиментті жазады. Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақтап, домалақ қармен атқыласқандай оларды бір- біріне лақтыруы керек. Содан кейін мұғалім оқушыларға бір- бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды тапсырады. • Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп оқуына да болады. Кері байланыс
11 слайд
Шығармашылық
табыстар мен жаңашыл
ізденістер тілеймін!!!
11 слайд
Шығармашылық табыстар мен жаңашыл ізденістер тілеймін!!!