шеберлік сыныбы: Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

шеберлік сыныбы: Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
шеберлік сыныбы: "Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары" тақырыбында мұғалімдерге арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: «Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары» Ма

#1 слайд
Шеберлік сыныбы Тақырыбы: «Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары» Мақсаты: кәсіптік шеберлігінің өсуіне ықпал ету, білім беру мазмұнын жаңартудың маңыздылығын насихаттау

1 слайд

Шеберлік сыныбы Тақырыбы: «Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары» Мақсаты: кәсіптік шеберлігінің өсуіне ықпал ету, білім беру мазмұнын жаңартудың маңыздылығын насихаттау

Күтілетін нәтиже:  Оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіреді;  Білім беруді гуманизациялап және демократияландыра

#2 слайд
Күтілетін нәтиже:  Оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіреді;  Білім беруді гуманизациялап және демократияландырады;  Белсенділіктің, біліктіліктің жоғары деңгейін қалыптастырады; Оқу үрдісін басқарудың тиімділігі артады; Оқушының шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін арттырады. Білім сапасын көтеру, оқушының әрбір пән бойынша мемлекеттік стандарт деңгейінде 100 пайыздық үлгерімін қамтамасыз етеді; Оқу үрдісінің субъекттеріне қолайлы жағдайлар жасалады; Дарынды балаларды дер кезінде анықтап және дамытады; Оқушы білімін бағалаудың әділеттілігін қамтамасыз етеді.

2 слайд

Күтілетін нәтиже:  Оқытудың әдістемелік жүйесін жетілдіреді;  Білім беруді гуманизациялап және демократияландырады;  Белсенділіктің, біліктіліктің жоғары деңгейін қалыптастырады; Оқу үрдісін басқарудың тиімділігі артады; Оқушының шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін арттырады. Білім сапасын көтеру, оқушының әрбір пән бойынша мемлекеттік стандарт деңгейінде 100 пайыздық үлгерімін қамтамасыз етеді; Оқу үрдісінің субъекттеріне қолайлы жағдайлар жасалады; Дарынды балаларды дер кезінде анықтап және дамытады; Оқушы білімін бағалаудың әділеттілігін қамтамасыз етеді.

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев серпінді білім беру бағдарламаларының бастама

#3 слайд
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев серпінді білім беру бағдарламаларының бастамашысы бола отырып, білім беру жүйесін дамытуды қолдайды. Мемлекет басшысы барлық бағдарламалық құжаттарда сапа, адами капиталға инвестициялардың толықтығы және ұлттың бәсекеге қабілеттілігі арасындағы өзара байланысты атап көрсетеді. «Қазақстан- 2050» Стратегиясында ол былай деген болатын: «Бәсекеге қабілетті дамыған мемлекет болу үшін біз сауаттылығы жоғары елге айналуымыз керек.».

3 слайд

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев серпінді білім беру бағдарламаларының бастамашысы бола отырып, білім беру жүйесін дамытуды қолдайды. Мемлекет басшысы барлық бағдарламалық құжаттарда сапа, адами капиталға инвестициялардың толықтығы және ұлттың бәсекеге қабілеттілігі арасындағы өзара байланысты атап көрсетеді. «Қазақстан- 2050» Стратегиясында ол былай деген болатын: «Бәсекеге қабілетті дамыған мемлекет болу үшін біз сауаттылығы жоғары елге айналуымыз керек.».

1 топ. Оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. «DEAL» 2 топ. Заманауи сабақтардың маңыздылығы. «Ой күмбезі» 3 топ. Оқушылард

#4 слайд
1 топ. Оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. «DEAL» 2 топ. Заманауи сабақтардың маңыздылығы. «Ой күмбезі» 3 топ. Оқушылардың интеллектуалдық әлеуетін дамыту жолдары, талаптар.  4 топ. Үздік қазақстандық және халықаралық тәжірибе мен практиканы ықпалдастыратын инновациялық білім беру моделін құру және енгізудегі стратегиялар. Топтық жұмыс:

4 слайд

1 топ. Оқушының шығармашылық әлеуетін дамыту. «DEAL» 2 топ. Заманауи сабақтардың маңыздылығы. «Ой күмбезі» 3 топ. Оқушылардың интеллектуалдық әлеуетін дамыту жолдары, талаптар.  4 топ. Үздік қазақстандық және халықаралық тәжірибе мен практиканы ықпалдастыратын инновациялық білім беру моделін құру және енгізудегі стратегиялар. Топтық жұмыс:

•1-топ «DEAL» •D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). • E – Explain – түсіндіру (қ

#5 слайд
•1-топ «DEAL» •D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). • E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). • A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). • L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

5 слайд

•1-топ «DEAL» •D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). • E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). • A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). • L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

•2 топ: «Ой күмбезі» •Бұл әдіс тақырыптық тапсырмаларды сатылай, деңгейлеп орындауға негізделген. Ол мынадай бағыттарда жүзеге

#6 слайд
•2 топ: «Ой күмбезі» •Бұл әдіс тақырыптық тапсырмаларды сатылай, деңгейлеп орындауға негізделген. Ол мынадай бағыттарда жүзеге асырылады: •«Ой қазығы» - айтылған ойдың негізгі сөзін тауып, қарапайым түсініктер мен ұғымдардың табиғатын айқындайды; •«Ой желісі» - негізгі сөзден өрбитін ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеуге мүмкіндік береді; •«Ой өрімі» - оқушылардың пікірлері мен ой түйіндерді жинақтап, салыстыру, дәйектеу, дәлелдеу,өзгеге ұқсайтын (ұқсамайтын) құбылыстармен салыстыру, ой көркемдігі мен құрылымдық сипатын ашуға, ізденіске бағдар беруді көздейді; •«Ой күмбезі» - шығармашылық және ізденіс нәтижесінде ойдың маңызы мен мәнін ашуға, олардың қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беруге жетелейді.

6 слайд

•2 топ: «Ой күмбезі» •Бұл әдіс тақырыптық тапсырмаларды сатылай, деңгейлеп орындауға негізделген. Ол мынадай бағыттарда жүзеге асырылады: •«Ой қазығы» - айтылған ойдың негізгі сөзін тауып, қарапайым түсініктер мен ұғымдардың табиғатын айқындайды; •«Ой желісі» - негізгі сөзден өрбитін ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеуге мүмкіндік береді; •«Ой өрімі» - оқушылардың пікірлері мен ой түйіндерді жинақтап, салыстыру, дәйектеу, дәлелдеу,өзгеге ұқсайтын (ұқсамайтын) құбылыстармен салыстыру, ой көркемдігі мен құрылымдық сипатын ашуға, ізденіске бағдар беруді көздейді; •«Ой күмбезі» - шығармашылық және ізденіс нәтижесінде ойдың маңызы мен мәнін ашуға, олардың қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беруге жетелейді.

№1 ұғым (термин) №2 ұғым (термин) №3 ұғым (термин) Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағ

#7 слайд
№1 ұғым (термин) №2 ұғым (термин) №3 ұғым (термин) Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері 3 топ: «Маңызды ұғымдар (терминдер) кестесі» Сабақ басында тақтаға тақырып бойынша 3 негізгі атауларды (терминдерді) жазып,оқушыларға оларды мынандай кестеге түрлендіруді ұсынамыз: Оқушылар бұл тапсырманы алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін кестелерін топ (немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6 минут). Сыныптық талқылау барысында (4-6 минут) мұғалім оқушылардың өз кестелерін жариялауды ұсынады немесе тақтада келтірілген кестені оқушылардың жауаптары бойынша толтырылады. Сабақ соңында бұл кестеге қайта оралып, келтірілген мәліметтердің дұрыс/бұрыстығы анықталады.

7 слайд

№1 ұғым (термин) №2 ұғым (термин) №3 ұғым (термин) Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері Ұғым туралы білімдері, мағлұматтары, түсініктері 3 топ: «Маңызды ұғымдар (терминдер) кестесі» Сабақ басында тақтаға тақырып бойынша 3 негізгі атауларды (терминдерді) жазып,оқушыларға оларды мынандай кестеге түрлендіруді ұсынамыз: Оқушылар бұл тапсырманы алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін кестелерін топ (немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6 минут). Сыныптық талқылау барысында (4-6 минут) мұғалім оқушылардың өз кестелерін жариялауды ұсынады немесе тақтада келтірілген кестені оқушылардың жауаптары бойынша толтырылады. Сабақ соңында бұл кестеге қайта оралып, келтірілген мәліметтердің дұрыс/бұрыстығы анықталады.

4 топ: «Батискаф» •(Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) •Мағынасы

#8 слайд
4 топ: «Батискаф» •(Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) •Мағынасы терең ұғымдарды, яғни негізгі ойды талқыға салу, талдау, ойды қорыту.

8 слайд

4 топ: «Батискаф» •(Су астын байқайтын құралдармен жабдықталған, өз бетімен қозғалу қасиеті бар терең су камерасы.) •Мағынасы терең ұғымдарды, яғни негізгі ойды талқыға салу, талдау, ойды қорыту.

«Ара ұясы» техникасы Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады.

#9 слайд
«Ара ұясы» техникасы Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негізінде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындыланады, өңделеді. «Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б «СМС - сауал» Ұялы телефонға 1 сауалдан (сұрақ жазып) келесі топқа жолдау. Келесі топ жауап беру. «Минуттық шешім» Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды.

9 слайд

«Ара ұясы» техникасы Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негізінде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындыланады, өңделеді. «Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б «СМС - сауал» Ұялы телефонға 1 сауалдан (сұрақ жазып) келесі топқа жолдау. Келесі топ жауап беру. «Минуттық шешім» Оқушылар сабақ немесе тарау кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды (пайдалы, мағынасы бар) анықтайды.

•«Комплименттердің бұрқасыны» • •Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан

#10 слайд
•«Комплименттердің бұрқасыны» •  •Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплиментті жазады. Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақтап, домалақ қармен атқыласқандай оларды бір- біріне лақтыруы керек. Содан кейін мұғалім оқушыларға бір- бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды тапсырады. • Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп оқуына да болады. Кері байланыс

10 слайд

•«Комплименттердің бұрқасыны» •  •Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплиментті жазады. Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақтап, домалақ қармен атқыласқандай оларды бір- біріне лақтыруы керек. Содан кейін мұғалім оқушыларға бір- бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды тапсырады. • Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп оқуына да болады. Кері байланыс

Шығармашылық табыстар мен жаңашыл ізденістер тілеймін!!!

#11 слайд
Шығармашылық табыстар мен жаңашыл ізденістер тілеймін!!!

11 слайд

Шығармашылық табыстар мен жаңашыл ізденістер тілеймін!!!

Файл форматы:
pptx
23.01.2019
907
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі