Материалдар / Семинар сабақ Мен оқыған бір кітап 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Семинар сабақ Мен оқыған бір кітап 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,бастауыш сынып мұғалімдеріне керек.Әдістемелік көмек болады.Сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыруда,оқушылардың белсенділігін арттыруда,кітапханамен байланыс жасауда,кітап оқуға деген құлшыныстарын арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2018
810
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мен оқыған бір кітап

1 слайд
Мен оқыған бір кітап

1 слайд

Мен оқыған бір кітап

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Мақсаты: Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсін

4 слайд
Мақсаты:   Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру. Әрбір тұлғаның кітап оқу арқылы кітапқа деген сүйіспеншілігін ояту. Оқырманның кітапқа деген ерекше көзқарасын қалыптастыру. Әрбір тұлғаның ой-өрісін кеңейтіп, білім алудағы кітаптың маңыздылығын айқындау, кітап оқу мәдениетін қалыптастыру. Оқыған кітаптың қызықты, мағыналы түйінін анықтау. Кітапхананың белсенді, үздік  оқырмандарын анықтау

4 слайд

Мақсаты:   Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру. Әрбір тұлғаның кітап оқу арқылы кітапқа деген сүйіспеншілігін ояту. Оқырманның кітапқа деген ерекше көзқарасын қалыптастыру. Әрбір тұлғаның ой-өрісін кеңейтіп, білім алудағы кітаптың маңыздылығын айқындау, кітап оқу мәдениетін қалыптастыру. Оқыған кітаптың қызықты, мағыналы түйінін анықтау. Кітапхананың белсенді, үздік  оқырмандарын анықтау

Оқушыларды білім құралы кітаптың маңызымен таныстыру. Оның алғашқы шығу тарихымен және алғашқы баспагерлермен, еліміздің басп

5 слайд
Оқушыларды білім құралы кітаптың маңызымен таныстыру. Оның алғашқы шығу тарихымен және алғашқы баспагерлермен, еліміздің баспаларымен таныстыра отырып, сөздік қорларын, тіл байлықтарын, ой - өрістерін дамыту. Оқушыларды білімділікке, адамгершілікке, кітапты бағалай білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

5 слайд

Оқушыларды білім құралы кітаптың маңызымен таныстыру. Оның алғашқы шығу тарихымен және алғашқы баспагерлермен, еліміздің баспаларымен таныстыра отырып, сөздік қорларын, тіл байлықтарын, ой - өрістерін дамыту. Оқушыларды білімділікке, адамгершілікке, кітапты бағалай білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

6 слайд

6 слайд

Ұлы Абай атамыз: Жасымда білім бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілі

7 слайд
Ұлы Абай атамыз: Жасымда білім бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім. Бұл мақұрым қалмағыма кім жазалы, Қолымды дөп сермесем, өстер ме едім?

7 слайд

Ұлы Абай атамыз: Жасымда білім бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ержеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім. Бұл мақұрым қалмағыма кім жазалы, Қолымды дөп сермесем, өстер ме едім?

Серпілген 10 сауал 1.Алғашқы кітаптардың шығу тарихын айтып берсеңіз? 2. Алғашқы басылған кітаптарды қалай атаған? 3. Алғаш қа

8 слайд
Серпілген 10 сауал 1.Алғашқы кітаптардың шығу тарихын айтып берсеңіз? 2. Алғашқы басылған кітаптарды қалай атаған? 3. Алғаш қай ел қағаз жасауды ойлап тапқан? 4. Ең алғаш кітап басу ісін ойлап тапқан кім? 5. Гутенберг не ойлап тапқан? 6. Қазақ жерінде кітап шығару ісі қай уақытта қолға алынды? 7. Қазіргі уақытта кітап басып шығару қалай жүреді? 8.Біздің оқулықтар қай баспадан шығады? 9. Өзіңіздің ең алғаш оқыған кітабыңыз? 10. Кітап туралы не білеміз?

8 слайд

Серпілген 10 сауал 1.Алғашқы кітаптардың шығу тарихын айтып берсеңіз? 2. Алғашқы басылған кітаптарды қалай атаған? 3. Алғаш қай ел қағаз жасауды ойлап тапқан? 4. Ең алғаш кітап басу ісін ойлап тапқан кім? 5. Гутенберг не ойлап тапқан? 6. Қазақ жерінде кітап шығару ісі қай уақытта қолға алынды? 7. Қазіргі уақытта кітап басып шығару қалай жүреді? 8.Біздің оқулықтар қай баспадан шығады? 9. Өзіңіздің ең алғаш оқыған кітабыңыз? 10. Кітап туралы не білеміз?

Көрерменге сауал 1.Мен оқыған бір кітап -деп қай кітапты айтар едіңіз? 2.Менің өміріме шынайы әсер еткен кітап,

9 слайд
Көрерменге сауал 1.Мен оқыған бір кітап -деп қай кітапты айтар едіңіз? 2.Менің өміріме шынайы әсер еткен кітап,ол-... 3.Бұл кітап мен үшін қымбат.Өйткені- ... 4.Менің сүйікті авторым- 5.Мен оқыған шығармалардағы сүйікті кейіпкер-

9 слайд

Көрерменге сауал 1.Мен оқыған бір кітап -деп қай кітапты айтар едіңіз? 2.Менің өміріме шынайы әсер еткен кітап,ол-... 3.Бұл кітап мен үшін қымбат.Өйткені- ... 4.Менің сүйікті авторым- 5.Мен оқыған шығармалардағы сүйікті кейіпкер-

Ән-көңілдің ажары

10 слайд
Ән-көңілдің ажары

10 слайд

Ән-көңілдің ажары

Ұлы адамдарымыз кітапты жоғары бағалаған. Алғаш қазақ балаларына арнап «Әліппе» оқулығын жазған кім? Оның балаларға арнап жа

11 слайд
Ұлы адамдарымыз кітапты жоғары бағалаған. Алғаш қазақ балаларына арнап «Әліппе» оқулығын жазған кім? Оның балаларға арнап жазған өлеңін кім біледі? Ы. Алтынсарин Кел, Балалар оқылық

11 слайд

Ұлы адамдарымыз кітапты жоғары бағалаған. Алғаш қазақ балаларына арнап «Әліппе» оқулығын жазған кім? Оның балаларға арнап жазған өлеңін кім біледі? Ы. Алтынсарин Кел, Балалар оқылық

Ән-көңілдің ажары

12 слайд
Ән-көңілдің ажары

12 слайд

Ән-көңілдің ажары

Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін, Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін, -деп Мұзафар атамыз жырлағандай, әдеби к

13 слайд
Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін, Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін, -деп Мұзафар атамыз жырлағандай, әдеби кітаптар және оқулықтар сендерге білім көзі,рухани қазына.Біз кітап арқылы бастауыш кластардың өзінде –ақ бүкіл адамзаттың мәдениетімен таныса бастаймыз.Бірақ рухани өмірімізде кітаптың алатын орны осымен тоқтап қалмайды.Алға басқан сайын кітап біздің айнымас серігіміз болып қала береді.Кітап білімімізді молайтады,кітаптан көп үлгі –өнеге аламыз.Оқыған- тоқығаның көп болса, жеңбейтін жау,алынбайтын қамал жоқ. «Батыр бірді жығар,білімді мыңды жығар»,-деген халық даналығы бекер айтылмаған.Ендеше,кітап біздің сарқылмас рухани қазынамыз екен.

13 слайд

Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін, Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін, -деп Мұзафар атамыз жырлағандай, әдеби кітаптар және оқулықтар сендерге білім көзі,рухани қазына.Біз кітап арқылы бастауыш кластардың өзінде –ақ бүкіл адамзаттың мәдениетімен таныса бастаймыз.Бірақ рухани өмірімізде кітаптың алатын орны осымен тоқтап қалмайды.Алға басқан сайын кітап біздің айнымас серігіміз болып қала береді.Кітап білімімізді молайтады,кітаптан көп үлгі –өнеге аламыз.Оқыған- тоқығаның көп болса, жеңбейтін жау,алынбайтын қамал жоқ. «Батыр бірді жығар,білімді мыңды жығар»,-деген халық даналығы бекер айтылмаған.Ендеше,кітап біздің сарқылмас рухани қазынамыз екен.

“Кітап - таусылмайтын байлық”атты әдеби монтаждар

14 слайд
“Кітап - таусылмайтын байлық”атты әдеби монтаждар

14 слайд

“Кітап - таусылмайтын байлық”атты әдеби монтаждар

Ұлы тұлғалар айдарынан Даналық сөздер

15 слайд
Ұлы тұлғалар айдарынан Даналық сөздер

15 слайд

Ұлы тұлғалар айдарынан Даналық сөздер

Майлықожа : 1.Кітап –алтын сандық,іші толған қазына- құт,оқы,оқы,ойыңа тұт . 2. Кітап оқығандікі ,білім тоқығандікі. 3.Балалары

16 слайд
Майлықожа : 1.Кітап –алтын сандық,іші толған қазына- құт,оқы,оқы,ойыңа тұт .  2. Кітап оқығандікі ,білім тоқығандікі. 3.Балалары кітап оқымаған елдің ,болашағы бұлыңғыр .

16 слайд

Майлықожа : 1.Кітап –алтын сандық,іші толған қазына- құт,оқы,оқы,ойыңа тұт .  2. Кітап оқығандікі ,білім тоқығандікі. 3.Балалары кітап оқымаған елдің ,болашағы бұлыңғыр .

Әр адамның ең жақын досы,.. Өмір досы кітап болуға тиіс. М.Әуезов.

17 слайд
Әр адамның ең жақын досы,.. Өмір досы кітап болуға тиіс. М.Әуезов.

17 слайд

Әр адамның ең жақын досы,.. Өмір досы кітап болуға тиіс. М.Әуезов.

Кітап - өмір ұстазы.Кітап –рухани құндылық. Кітап біздің досымыз ғана емес,мәңгілік тұрақты серігіміз. Кітап ел мен жерде сүюге

18 слайд
Кітап - өмір ұстазы.Кітап –рухани құндылық. Кітап біздің досымыз ғана емес,мәңгілік тұрақты серігіміз. Кітап ел мен жерде сүюге,талапты,кішіпейіл болуға, төзімділікке баулиды. (Мұзафар Әлімбаев).

18 слайд

Кітап - өмір ұстазы.Кітап –рухани құндылық. Кітап біздің досымыз ғана емес,мәңгілік тұрақты серігіміз. Кітап ел мен жерде сүюге,талапты,кішіпейіл болуға, төзімділікке баулиды. (Мұзафар Әлімбаев).

Мен өз бойыдағы барлық жақсылық үшін алдымен кітапқа борыштымын. (Максим Горький).

19 слайд
Мен өз бойыдағы барлық жақсылық үшін алдымен кітапқа борыштымын. (Максим Горький).

19 слайд

Мен өз бойыдағы барлық жақсылық үшін алдымен кітапқа борыштымын. (Максим Горький).

Талап қыл артық білуге,артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге. (Абай)

20 слайд
Талап қыл артық білуге,артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге. (Абай)

20 слайд

Талап қыл артық білуге,артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге. (Абай)

«Кім тапқыр?» ойыны. Берілген сөздерден кітап туралы мақал - мәтелдер мен нақыл сөздер құрастыру.

21 слайд
«Кім тапқыр?» ойыны. Берілген сөздерден кітап туралы мақал - мәтелдер мен нақыл сөздер құрастыру.

21 слайд

«Кім тапқыр?» ойыны. Берілген сөздерден кітап туралы мақал - мәтелдер мен нақыл сөздер құрастыру.

Ой сергіту «Полиглот?» ойыны.

22 слайд
Ой сергіту «Полиглот?» ойыны.

22 слайд

Ой сергіту «Полиглот?» ойыны.

- - Жасымда ғылым бар деп ескермедім.

23 слайд
- - Жасымда ғылым бар деп ескермедім.

23 слайд

- - Жасымда ғылым бар деп ескермедім.

- - Кітап-білім бұлағы

24 слайд
- - Кітап-білім бұлағы

24 слайд

- - Кітап-білім бұлағы

- - Кел,балалар, оқылық

25 слайд
- - Кел,балалар, оқылық

25 слайд

- - Кел,балалар, оқылық

- - Талаптан да, білім мен өнер үйрен.

26 слайд
- - Талаптан да, білім мен өнер үйрен.

26 слайд

- - Талаптан да, білім мен өнер үйрен.

- - Сапар мен парта

27 слайд
- - Сапар мен парта

27 слайд

- - Сапар мен парта

- - Білім берген,күлімдеген ұстазым

28 слайд
- - Білім берген,күлімдеген ұстазым

28 слайд

- - Білім берген,күлімдеген ұстазым

- - Кітап- қазына,оқы- оқы,ойыңа тоқы

29 слайд
- - Кітап- қазына,оқы- оқы,ойыңа тоқы

29 слайд

- - Кітап- қазына,оқы- оқы,ойыңа тоқы

Кітап бұрышы

30 слайд
Кітап бұрышы

30 слайд

Кітап бұрышы

Кітапханашы: Қайырлы күн , құрметті кішкентай оқырмандар ! Балалар сіздердің араларыңызда библиотека -кітапхана деген сөздің қ

31 слайд
Кітапханашы: Қайырлы күн , құрметті кішкентай оқырмандар ! Балалар сіздердің араларыңызда библиотека -кітапхана деген сөздің қайдан шыққанын білетін бала бар ма ? Кім біледі кәне? -Олай болса мен айтайын . Бұл грек сөзінен алынған  Библио- кітап , тека –сақтайтын орын деген сөзді білдіреді екен . Бұл сонда халқымыздың қазынасы , рухани байлығымыз кітап болса , бұл  Библиотека –кітапхана-кітап сақтайтын орын болды . Сонымен кітапханалар әр түрлі болады - үлкендерге және  балаларға арналған ,жеке ғылыми жұмыспен айналысатындарға жұмыс жасау үшін  және дем алушыларға арналған.  Ал сендер осы кітапханаға жазылып кітап алу арқылы , осы кітапхананың оқырманы бола аласыңдар.  

31 слайд

Кітапханашы: Қайырлы күн , құрметті кішкентай оқырмандар ! Балалар сіздердің араларыңызда библиотека -кітапхана деген сөздің қайдан шыққанын білетін бала бар ма ? Кім біледі кәне? -Олай болса мен айтайын . Бұл грек сөзінен алынған  Библио- кітап , тека –сақтайтын орын деген сөзді білдіреді екен . Бұл сонда халқымыздың қазынасы , рухани байлығымыз кітап болса , бұл  Библиотека –кітапхана-кітап сақтайтын орын болды . Сонымен кітапханалар әр түрлі болады - үлкендерге және  балаларға арналған ,жеке ғылыми жұмыспен айналысатындарға жұмыс жасау үшін  және дем алушыларға арналған.  Ал сендер осы кітапханаға жазылып кітап алу арқылы , осы кітапхананың оқырманы бола аласыңдар.  

Кітапханашы: Сол үшін енді мен сендерді осы кітапханадан қандай қызықты кітаптар мен газет- журналдар алып оқуға болатыны

32 слайд
Кітапханашы:    Сол үшін  енді мен сендерді осы кітапханадан қандай қызықты кітаптар мен газет- журналдар алып оқуға болатыны туралы таныстырып өтейін .  Біздің кітапханада 8 000 мың дана  кітап қоры бар және 20 атаулы мерзімдік баспасөз басылымдары бар , оның ішінде балаларға арналған –Мөлдір бұлақ, Балдырған , Жыл 12 ай , Ертегілер елінде,Балапан бағы,Хан талапай атты журналдар Балаларға базарлық , Ұлан атты газеттермен толықтырылған. Мына жерде өздерің көріп тұрғандай  балалар кітаптары орналасқан .Бұл кітаптар біздің жерлес ата-апаларымыздың,аға-әпкелеріміздің жазған кітаптары.

32 слайд

Кітапханашы:    Сол үшін  енді мен сендерді осы кітапханадан қандай қызықты кітаптар мен газет- журналдар алып оқуға болатыны туралы таныстырып өтейін .  Біздің кітапханада 8 000 мың дана  кітап қоры бар және 20 атаулы мерзімдік баспасөз басылымдары бар , оның ішінде балаларға арналған –Мөлдір бұлақ, Балдырған , Жыл 12 ай , Ертегілер елінде,Балапан бағы,Хан талапай атты журналдар Балаларға базарлық , Ұлан атты газеттермен толықтырылған. Мына жерде өздерің көріп тұрғандай  балалар кітаптары орналасқан .Бұл кітаптар біздің жерлес ата-апаларымыздың,аға-әпкелеріміздің жазған кітаптары.

«Кітап- ең сабырлы ұстаз.Адамзат баласының алдында үш айғақты зор міндет тұр:бірі –бейбітшілікті , екіншісі – руханиятты , үш

33 слайд
«Кітап- ең сабырлы ұстаз.Адамзат баласының алдында үш  айғақты зор міндет  тұр:бірі –бейбітшілікті , екіншісі – руханиятты , үшіншісі табиғатты қорғау һәм сақтап қалу. Бұлардың қай-қайсысы да біздің  тіршілігіміздің басты бағдары.Бір –бірін толықтыратын  ұғымдар . Осы үш бастауға Қазақстанның ғана емес,бүкіл  Әлемнің  бола- шағы байлаулы. Өзінің биік, таза,рухани қасиетімен Кітап – мәдениет пен руханиятты қорғауда теңдесі жоқ қару болып  табылады Тек кітап қана  қайырымдылық пен  ізгілікті, ақиқат пен жалғанның  ара жігін айнытпай танып білуге  үйретеді .

33 слайд

«Кітап- ең сабырлы ұстаз.Адамзат баласының алдында үш  айғақты зор міндет  тұр:бірі –бейбітшілікті , екіншісі – руханиятты , үшіншісі табиғатты қорғау һәм сақтап қалу. Бұлардың қай-қайсысы да біздің  тіршілігіміздің басты бағдары.Бір –бірін толықтыратын  ұғымдар . Осы үш бастауға Қазақстанның ғана емес,бүкіл  Әлемнің  бола- шағы байлаулы. Өзінің биік, таза,рухани қасиетімен Кітап – мәдениет пен руханиятты қорғауда теңдесі жоқ қару болып  табылады Тек кітап қана  қайырымдылық пен  ізгілікті, ақиқат пен жалғанның  ара жігін айнытпай танып білуге  үйретеді .

Ақын ата шығармалары Адырбек Сопыбеков

34 слайд
Ақын ата шығармалары Адырбек Сопыбеков

34 слайд

Ақын ата шығармалары Адырбек Сопыбеков

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

Кітап туралы ой- толғаныстар

40 слайд
Кітап туралы ой- толғаныстар

40 слайд

Кітап туралы ой- толғаныстар

Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды. **Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпт

41 слайд
Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды. **Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын аңғармаған көптеген пікірлерді табасың. **Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!

41 слайд

Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды. **Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын аңғармаған көптеген пікірлерді табасың. **Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!

Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің. **Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кірг

42 слайд
Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің. **Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында. **Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді. **Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған кітабыңның берері аз.

42 слайд

Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің. **Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында. **Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді. **Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған кітабыңның берері аз.

**Кітап алып күш қана емес, күркіреп-күрсініп жатқан өмірдің өзі. **Кітапты көп оқыған кенже қалмайды. **Адам өледі, кітап жаса

43 слайд
**Кітап алып күш қана емес, күркіреп-күрсініп жатқан өмірдің өзі. **Кітапты көп оқыған кенже қалмайды. **Адам өледі, кітап жасарып жасай береді. **Кітаптың берер сабағы, ойы ғарыштан да шексіз, жарық, нұрлы, қуатты. **Сезімтал, сергек жасқа ұлы ұстаз — кітап.

43 слайд

**Кітап алып күш қана емес, күркіреп-күрсініп жатқан өмірдің өзі. **Кітапты көп оқыған кенже қалмайды. **Адам өледі, кітап жасарып жасай береді. **Кітаптың берер сабағы, ойы ғарыштан да шексіз, жарық, нұрлы, қуатты. **Сезімтал, сергек жасқа ұлы ұстаз — кітап.

Жақсы кітап жолдағы бастау, әр адам керегінше сусандай алады. **Жүрегіңді жылыту үшін кітапты көп оқы. **Керексіз кітап болмайд

44 слайд
Жақсы кітап жолдағы бастау, әр адам керегінше сусандай алады. **Жүрегіңді жылыту үшін кітапты көп оқы. **Керексіз кітап болмайды, керегін таба алмаған оқырман болады. **-Әр оқыған кітабыңнан сезімге – сезім, ойға – ой, үмітке – үміт тудыратын пікірді тауып алсаң, өзіңді бақытты сана. **- Қай істе болмасың, басы мен соңы болады. Сол сияқты әр кітаптың басы мен соңы бар, оған ерекше мән бере оқу қажет.

44 слайд

Жақсы кітап жолдағы бастау, әр адам керегінше сусандай алады. **Жүрегіңді жылыту үшін кітапты көп оқы. **Керексіз кітап болмайды, керегін таба алмаған оқырман болады. **-Әр оқыған кітабыңнан сезімге – сезім, ойға – ой, үмітке – үміт тудыратын пікірді тауып алсаң, өзіңді бақытты сана. **- Қай істе болмасың, басы мен соңы болады. Сол сияқты әр кітаптың басы мен соңы бар, оған ерекше мән бере оқу қажет.

Қазақстанның әрбір азаматы білімді,мәдениетті,өнерлі болуы керек.Ол үшін терең білім қажет.Ғылым жаңалықтарын,өткен тарихымызд

45 слайд
Қазақстанның әрбір азаматы білімді,мәдениетті,өнерлі болуы керек.Ол үшін терең білім қажет.Ғылым жаңалықтарын,өткен тарихымызды,өнерімізді білу үшін кітапты көп оқудың маңызы зор. Оқулықты бүктеп,жыртып,бүлдіруге болмайды.Өйткені, әр кітап- Отан байлығы, аға-апаларымыздың маңдай тері.Кітап- жаман әдеттерден аулақ болуға үндейді.Арамызда кітап қадірін білетін жақсы балалар көбейе берсін деген тілекпен тәрбие сағатымызды аяқтаймыз Қорытынды бөлім

45 слайд

Қазақстанның әрбір азаматы білімді,мәдениетті,өнерлі болуы керек.Ол үшін терең білім қажет.Ғылым жаңалықтарын,өткен тарихымызды,өнерімізді білу үшін кітапты көп оқудың маңызы зор. Оқулықты бүктеп,жыртып,бүлдіруге болмайды.Өйткені, әр кітап- Отан байлығы, аға-апаларымыздың маңдай тері.Кітап- жаман әдеттерден аулақ болуға үндейді.Арамызда кітап қадірін білетін жақсы балалар көбейе берсін деген тілекпен тәрбие сағатымызды аяқтаймыз Қорытынды бөлім

Кітап-шебер ұстаз.Ол-тілсіз мұғалім.Сонымен бүгінгі сабағымыздың кейіпкері- кітап.Ол-бүкіл адамзаттың ұстазы. (Оқушылар шыға

46 слайд
Кітап-шебер ұстаз.Ол-тілсіз мұғалім.Сонымен бүгінгі сабағымыздың кейіпкері- кітап.Ол-бүкіл адамзаттың ұстазы. (Оқушылар шығармашылығы)

46 слайд

Кітап-шебер ұстаз.Ол-тілсіз мұғалім.Сонымен бүгінгі сабағымыздың кейіпкері- кітап.Ол-бүкіл адамзаттың ұстазы. (Оқушылар шығармашылығы)

Кітап Оқы талмай,түй санаңа,жас ұлан, Сыр құямын,жыр құямын санаңа. Білім –қару,білім керек адамға, Ал білімді мен құямын санаңа

47 слайд
Кітап Оқы талмай,түй санаңа,жас ұлан, Сыр құямын,жыр құямын санаңа. Білім –қару,білім керек адамға, Ал білімді мен құямын санаңа.

47 слайд

Кітап Оқы талмай,түй санаңа,жас ұлан, Сыр құямын,жыр құямын санаңа. Білім –қару,білім керек адамға, Ал білімді мен құямын санаңа.

Отанымыздың болашағы –жастарға аманат қылып – Кітап қалдырамыз!»,-деп Қазақстан Республикасының президенті елбасымыз Нұрсұлт

48 слайд
Отанымыздың болашағы –жастарға аманат қылып – Кітап қалдырамыз!»,-деп Қазақстан Республикасының президенті елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев айтқандай «Кітапты аялайық, кітапты көп оқиық,құрметтейік, кітапқа адал болайық !»

48 слайд

Отанымыздың болашағы –жастарға аманат қылып – Кітап қалдырамыз!»,-деп Қазақстан Республикасының президенті елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев айтқандай «Кітапты аялайық, кітапты көп оқиық,құрметтейік, кітапқа адал болайық !»

Бәрі: Елімізде атақты, Ғалым ата не тапты? Бәрін, бәрін білесің, Оқи берсең кітапты.

49 слайд
Бәрі: Елімізде атақты, Ғалым ата не тапты? Бәрін, бәрін білесің, Оқи берсең кітапты.

49 слайд

Бәрі: Елімізде атақты, Ғалым ата не тапты? Бәрін, бәрін білесің, Оқи берсең кітапты.