Материалдар / СЕМИНАР: Сөйлеуді дамыту оқу қызметтерінде қызығушылықтарын арттырудың тиімді әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

СЕМИНАР: Сөйлеуді дамыту оқу қызметтерінде қызығушылықтарын арттырудың тиімді әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
875
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С өйлеуді дамыту оқу қызметтерінде қызығушылықтарын арттырудың тиімді әдістері: 1.Ой толғаныс әдісі 2.Ассоциация әдіс

1 слайд
С өйлеуді дамыту оқу қызметтерінде қызығушылықтарын арттырудың тиімді әдістері: 1.Ой толғаныс әдісі 2.Ассоциация әдісі 3.Салыстыру әдісі 4.Раунд-Робин әдісі 5.Топтастыру әдісі

1 слайд

С өйлеуді дамыту оқу қызметтерінде қызығушылықтарын арттырудың тиімді әдістері: 1.Ой толғаныс әдісі 2.Ассоциация әдісі 3.Салыстыру әдісі 4.Раунд-Робин әдісі 5.Топтастыру әдісі

Ой толғаныс әдісі немесе психология тілінде «Миға шабуыл» деп те атайды. Бұл әдіс көбіне ұйымдастырылған оқу қызметіні

2 слайд
Ой толғаныс әдісі   немесе психология тілінде «Миға шабуыл» деп те атайды. Бұл әдіс көбіне ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбын ашуда қолданылады . Мысалы: жұмбақ шешу, сөзжұмбақ, суретті ребустар арқылы.

2 слайд

Ой толғаныс әдісі   немесе психология тілінде «Миға шабуыл» деп те атайды. Бұл әдіс көбіне ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбын ашуда қолданылады . Мысалы: жұмбақ шешу, сөзжұмбақ, суретті ребустар арқылы.

Б) Сурет бойынша сөз құрау на дос ша нұр зат нар

3 слайд
Б) Сурет бойынша сөз құрау на дос ша нұр зат нар

3 слайд

Б) Сурет бойынша сөз құрау на дос ша нұр зат нар

4 слайд

4 слайд

Ассоциация әдісі Бұл әдісте берілген тақырып бойынша балаларда қандайда ой туады соның барлығы сол сөздің жан-жағы

5 слайд
Ассоциация әдісі   Бұл әдісте берілген тақырып бойынша балаларда қандайда ой туады соның барлығы сол сөздің жан-жағына жазылады. Мысалы: жалпы отбасы: ата, әже, әке, ана, аға, әпке, іні, қарындас

5 слайд

Ассоциация әдісі   Бұл әдісте берілген тақырып бойынша балаларда қандайда ой туады соның барлығы сол сөздің жан-жағына жазылады. Мысалы: жалпы отбасы: ата, әже, әке, ана, аға, әпке, іні, қарындас

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Салыстыру әдіс і Бұл әдісте балалар объектілер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтайды. Солар арқылы тақпақ жатт

12 слайд
Салыстыру әдіс і Бұл әдісте балалар объектілер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтайды. Солар арқылы тақпақ жаттайды, құрастырады . Мысалы: Алма мен қызанақтың ұқсастығы мен айырмашылығы, қияр мен қызанақты сипаттау

12 слайд

Салыстыру әдіс і Бұл әдісте балалар объектілер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтайды. Солар арқылы тақпақ жаттайды, құрастырады . Мысалы: Алма мен қызанақтың ұқсастығы мен айырмашылығы, қияр мен қызанақты сипаттау

13 слайд

13 слайд

• Дәрігер: Алма балаға өте қажет. Денсаулыққа пайдалы. Алманы жуып жеу керек. • Тәрбиеші: Алманы математика сабағына

14 слайд
• Дәрігер:   Алма балаға өте қажет. Денсаулыққа пайдалы. Алманы жуып жеу керек. • Тәрбиеші:  Алманы математика сабағына пайдаланып 4 немесе 2 бөлікке бөлуге пайдаланамыз және санауға қажет, түр – түсін, формасын дұрыс, ажырата білуге үйретеміз. • Ғарышкер:   Болашақта біз алманың түрлерін ғарышқа өсіріп, саябақ жасау жағын зерттейміз

14 слайд

• Дәрігер:   Алма балаға өте қажет. Денсаулыққа пайдалы. Алманы жуып жеу керек. • Тәрбиеші:  Алманы математика сабағына пайдаланып 4 немесе 2 бөлікке бөлуге пайдаланамыз және санауға қажет, түр – түсін, формасын дұрыс, ажырата білуге үйретеміз. • Ғарышкер:   Болашақта біз алманың түрлерін ғарышқа өсіріп, саябақ жасау жағын зерттейміз

15 слайд

15 слайд

ЖАСЫЛСОПАҚША ТӘТТІ КӨКӨНІС ДӘМДІ

16 слайд
ЖАСЫЛСОПАҚША ТӘТТІ КӨКӨНІС ДӘМДІ

16 слайд

ЖАСЫЛСОПАҚША ТӘТТІ КӨКӨНІС ДӘМДІ

ҚЫЗЫЛДОМАЛАҚ ТӘТТІ ЖЕМІС ДӘМДІ

17 слайд
ҚЫЗЫЛДОМАЛАҚ ТӘТТІ ЖЕМІС ДӘМДІ

17 слайд

ҚЫЗЫЛДОМАЛАҚ ТӘТТІ ЖЕМІС ДӘМДІ

18 слайд

18 слайд

Түстерді топтастыр

19 слайд
Түстерді топтастыр

19 слайд

Түстерді топтастыр

20 слайд

20 слайд

Раунд-Робин әдісі Бұл әдіс өткен немесе жаңа тақырыпты бекіту үшін қолайлы тәсілдердің бірі. Мұнда әр бала берілге

21 слайд
Раунд-Робин әдісі  Бұл әдіс өткен немесе жаңа тақырыпты бекіту үшін қолайлы тәсілдердің бірі. Мұнда әр бала берілген тақырып туралы не біледі. Бір сөйлем немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі қайталамай түгел айтып шығуы тиіс. Мысалы: гүл әдемі, гүлді жұлуға болмайды, гүлді анамызға сыйлаймыз

21 слайд

Раунд-Робин әдісі  Бұл әдіс өткен немесе жаңа тақырыпты бекіту үшін қолайлы тәсілдердің бірі. Мұнда әр бала берілген тақырып туралы не біледі. Бір сөйлем немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі қайталамай түгел айтып шығуы тиіс. Мысалы: гүл әдемі, гүлді жұлуға болмайды, гүлді анамызға сыйлаймыз

ïðèí.html

22 слайд
ïðèí.html

22 слайд

ïðèí.html

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

Тез құрастырайық

25 слайд
Тез құрастырайық

25 слайд

Тез құрастырайық

Топтау әдісі Топтау әдісінде балаларды деңгейлеріне қарай бірнеше топқа бөледі де, өздері орындай алатындай топтық

26 слайд
Топтау әдісі   Топтау әдісінде балаларды деңгейлеріне қарай бірнеше топқа бөледі де, өздері орындай алатындай топтық тапсырма беріледі. Мысалы: логикалық тапсырмалар

26 слайд

Топтау әдісі   Топтау әдісінде балаларды деңгейлеріне қарай бірнеше топқа бөледі де, өздері орындай алатындай топтық тапсырма беріледі. Мысалы: логикалық тапсырмалар

Цифрлар қайда жасырынған?

27 слайд
Цифрлар қайда жасырынған?

27 слайд

Цифрлар қайда жасырынған?

Қара және есіңе сақта Не өзгерді?

28 слайд
Қара және есіңе сақта Не өзгерді?

28 слайд

Қара және есіңе сақта Не өзгерді?

2 5 4 6 1 3

29 слайд
2 5 4 6 1 3

29 слайд

2 5 4 6 1 3

ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН

30 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН

30 слайд

ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП РАХМЕТ!

35 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП РАХМЕТ!

35 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП РАХМЕТ!