Материалдар / Семинар-тренинг "Мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Семинар-тренинг "Мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Семинар-тренинг "Мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу" Мақсаты: Оқушыларға зорлық-зомбылықтың кері әсерлерін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2022
3276
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Семинар -тренинг “ Мектептегі зорлық- зомбылықтың алдын алу” 8 - сынып Әлеуметтік педагог: Иржанова Л.С

1 слайд
Семинар -тренинг “ Мектептегі зорлық- зомбылықтың алдын алу” 8 - сынып Әлеуметтік педагог: Иржанова Л.С Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі   

1 слайд

Семинар -тренинг “ Мектептегі зорлық- зомбылықтың алдын алу” 8 - сынып Әлеуметтік педагог: Иржанова Л.С Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі   

Мақсаты: 1. Оқушыларға зорлық-зомбылықтың кері әсерлерін түсіндіру 2. Ата-аналармен жағымды қарым- қатынас орната білу

2 слайд
Мақсаты: 1. Оқушыларға зорлық-зомбылықтың кері әсерлерін түсіндіру 2. Ата-аналармен жағымды қарым- қатынас орната білуге үйрету 3. Оқушыларға зардап шеккен жағдайда психологиялық тұрғыдан күресе білуге тәрбиелеу

2 слайд

Мақсаты: 1. Оқушыларға зорлық-зомбылықтың кері әсерлерін түсіндіру 2. Ата-аналармен жағымды қарым- қатынас орната білуге үйрету 3. Оқушыларға зардап шеккен жағдайда психологиялық тұрғыдан күресе білуге тәрбиелеу

Мектеп оқушылары зорлық- зомбылықты қайдан көреді: 1. Отбасылық зорлық- зомбылық - ата-ананың балаға қатыгездікпен қарауы 3

3 слайд
Мектеп оқушылары зорлық- зомбылықты қайдан көреді: 1. Отбасылық зорлық- зомбылық - ата-ананың балаға қатыгездікпен қарауы 3. Мектеп мұғалімдерінің тәртіпті реттеу мақсатында тән жазасын қолдану сипаты 2. Қоршаған орта, құрбы- құрдастарының кемсітуі, мазақтауы, күш көрсетуіТақырыпқа шолу

3 слайд

Мектеп оқушылары зорлық- зомбылықты қайдан көреді: 1. Отбасылық зорлық- зомбылық - ата-ананың балаға қатыгездікпен қарауы 3. Мектеп мұғалімдерінің тәртіпті реттеу мақсатында тән жазасын қолдану сипаты 2. Қоршаған орта, құрбы- құрдастарының кемсітуі, мазақтауы, күш көрсетуіТақырыпқа шолу

4 слайд

4 слайд

Егер баланың жәбірленгенін білсең не істеу керек? 1. Оған сеніңіз, ол жәбірлеу туралы өтірік айтпайды; 2. Оған ұрыспаңыз, өй

5 слайд
Егер баланың жәбірленгенін білсең не істеу керек? 1. Оған сеніңіз, ол жәбірлеу туралы өтірік айтпайды; 2. Оған ұрыспаңыз, өйткені зардап шегуші сіздің балаңыз; 3. Оған түсіністік көрсетіп, мұқият тыңдаңыз 4. “ Қатерлі ешнәрсе де болмады, барлығы да өтеді ” деген сөздермен ауыртпалығын кемітпеңіз 5. Оған теріс бұрылмаңыз, егер ол сізге келіп ұрыс және үрейге кезіксе оған жәбірленуден де ауыр тиюі мүмкін

5 слайд

Егер баланың жәбірленгенін білсең не істеу керек? 1. Оған сеніңіз, ол жәбірлеу туралы өтірік айтпайды; 2. Оған ұрыспаңыз, өйткені зардап шегуші сіздің балаңыз; 3. Оған түсіністік көрсетіп, мұқият тыңдаңыз 4. “ Қатерлі ешнәрсе де болмады, барлығы да өтеді ” деген сөздермен ауыртпалығын кемітпеңіз 5. Оған теріс бұрылмаңыз, егер ол сізге келіп ұрыс және үрейге кезіксе оған жәбірленуден де ауыр тиюі мүмкін

Зорлық тың құрбаны болған баланың ерекшелік белгілері: 1. 3-6 жастағы бала – ұйқысы бұзылады, тәбеті жоқ, ойнай алмайды, тіл

6 слайд
Зорлық тың құрбаны болған баланың ерекшелік белгілері: 1. 3-6 жастағы бала – ұйқысы бұзылады, тәбеті жоқ, ойнай алмайды, тілінің мүкісі болады, саусағы немесе киімінің ұшын сорады 2. 10-12 жастағы балалар – үйден кету, девиантты мінез-құлық, үнемі бір нәрсеге үлгермей жүреді, өзін өте төмен бағалайды, невроз 3. Жасөспірімдерде - депрессия, торығу, агрессия, өзін бүлдіру, психосоматикалық ауруға ұшырайды, девиантты мінез- құлық көрсетеді

6 слайд

Зорлық тың құрбаны болған баланың ерекшелік белгілері: 1. 3-6 жастағы бала – ұйқысы бұзылады, тәбеті жоқ, ойнай алмайды, тілінің мүкісі болады, саусағы немесе киімінің ұшын сорады 2. 10-12 жастағы балалар – үйден кету, девиантты мінез-құлық, үнемі бір нәрсеге үлгермей жүреді, өзін өте төмен бағалайды, невроз 3. Жасөспірімдерде - депрессия, торығу, агрессия, өзін бүлдіру, психосоматикалық ауруға ұшырайды, девиантты мінез- құлық көрсетеді

“ ЖОҚ” деп айтуға үйретуЕгер біреу қонаққа шақырса, немесе үйіңе жеткізіп салайын десе -Егер таны майты н адам сөмкесін

7 слайд
“ ЖОҚ” деп айтуға үйретуЕгер біреу қонаққа шақырса, немесе үйіңе жеткізіп салайын десе -Егер таны майты н адам сөмкесін көтерісіп ж іберуді өтінсе - Т а н ы м а й т ы н а д а м ү й ге к ір гіз д есе - Б өтен кісі ж ейтін нем есе іш етін нәрсе ұсы нса - М ек теп тен а л ы п к етуге бөтен адам к ел се -

7 слайд

“ ЖОҚ” деп айтуға үйретуЕгер біреу қонаққа шақырса, немесе үйіңе жеткізіп салайын десе -Егер таны майты н адам сөмкесін көтерісіп ж іберуді өтінсе - Т а н ы м а й т ы н а д а м ү й ге к ір гіз д есе - Б өтен кісі ж ейтін нем есе іш етін нәрсе ұсы нса - М ек теп тен а л ы п к етуге бөтен адам к ел се -

Тренинг барысы: 1. “Жүрекше ” жаттығуы 3. “Өз мәтініңді құра” жаттығуы 2. “Жаңылтпаш” жаттығуы 4. Аңыз әңгіме

8 слайд
Тренинг барысы: 1. “Жүрекше ” жаттығуы 3. “Өз мәтініңді құра” жаттығуы 2. “Жаңылтпаш” жаттығуы 4. Аңыз әңгіме

8 слайд

Тренинг барысы: 1. “Жүрекше ” жаттығуы 3. “Өз мәтініңді құра” жаттығуы 2. “Жаңылтпаш” жаттығуы 4. Аңыз әңгіме

Топтың ережелері Белсенді болу Уақытты ұтымды пайдалануТренинг мазмұнына сәйкес келу Өзара қарым- қатынас орнатуКедергі

9 слайд
Топтың ережелері Белсенді болу Уақытты ұтымды пайдалануТренинг мазмұнына сәйкес келу Өзара қарым- қатынас орнатуКедергі жасамау Шынайы болу

9 слайд

Топтың ережелері Белсенді болу Уақытты ұтымды пайдалануТренинг мазмұнына сәйкес келу Өзара қарым- қатынас орнатуКедергі жасамау Шынайы болу

 Мақсаты: өмірдің жақсылығымен қоса кедергілерін де қабылдай білуге үйрету  Нұсқау: қатысушыларға жүрекше тарқатылады. Жү

10 слайд
 Мақсаты: өмірдің жақсылығымен қоса кедергілерін де қабылдай білуге үйрету  Нұсқау: қатысушыларға жүрекше тарқатылады. Жүрекшеге осы жүрекшені көргенде алғаш ойына түскен сөздерді тізбектеп жазады. Қатысушылардың жазылған сөздері талқыланып, жүрекке қатысты болған жағымсыз сөздерді жазу ұсынылады.  Талқылау: қатысушылардың ой- пікірлері тыңдалады. “ Жүрекше” жаттығуы

10 слайд

 Мақсаты: өмірдің жақсылығымен қоса кедергілерін де қабылдай білуге үйрету  Нұсқау: қатысушыларға жүрекше тарқатылады. Жүрекшеге осы жүрекшені көргенде алғаш ойына түскен сөздерді тізбектеп жазады. Қатысушылардың жазылған сөздері талқыланып, жүрекке қатысты болған жағымсыз сөздерді жазу ұсынылады.  Талқылау: қатысушылардың ой- пікірлері тыңдалады. “ Жүрекше” жаттығуы

 Мақсаты: агрессияны төмендетіп, жан-дүниені тазарту  Нұсқау: әрбір қатысушы бір жаңылтпаш жазылған карточканы алады да е

11 слайд
 Мақсаты: агрессияны төмендетіп, жан-дүниені тазарту  Нұсқау: әрбір қатысушы бір жаңылтпаш жазылған карточканы алады да есіне өзінің жүйкесіне тиетін жағдайды түсіреді. Сол жағдайдағы образға еніп, жұдырығын қатты жұмып, қабағын түйіп өз еркінше олай-бұлай жүреді. Мұрнының астына сол жаңылтпашты өзіне ыңғайлы жылдамдықпен бұрқылдап жүреді. Олар бір-бірінің алдына келгенде әлсін-әлсін тоқтап, бірқалыпты қалыппен жаңылтпашты айта береді. Содан соң сенделе жүре жаңылтпашты бұрқылдап қайталай береді. Қайта айналып келіп, ренжіген айбарлы даусымен жаңылтпашты 3 рет айқайлап айтады.  Талқылау: қатысушылардан сезімдері сұралады.“ Жаңылтпаш” жаттығуы

11 слайд

 Мақсаты: агрессияны төмендетіп, жан-дүниені тазарту  Нұсқау: әрбір қатысушы бір жаңылтпаш жазылған карточканы алады да есіне өзінің жүйкесіне тиетін жағдайды түсіреді. Сол жағдайдағы образға еніп, жұдырығын қатты жұмып, қабағын түйіп өз еркінше олай-бұлай жүреді. Мұрнының астына сол жаңылтпашты өзіне ыңғайлы жылдамдықпен бұрқылдап жүреді. Олар бір-бірінің алдына келгенде әлсін-әлсін тоқтап, бірқалыпты қалыппен жаңылтпашты айта береді. Содан соң сенделе жүре жаңылтпашты бұрқылдап қайталай береді. Қайта айналып келіп, ренжіген айбарлы даусымен жаңылтпашты 3 рет айқайлап айтады.  Талқылау: қатысушылардан сезімдері сұралады.“ Жаңылтпаш” жаттығуы

 Мақсаты: оқушының ой болжауын дамыту  Нұсқау: қатысушы топтарға “зорлық- зомбылық” сөзіне синоним сөздер жазу ұсынылады.

12 слайд
 Мақсаты: оқушының ой болжауын дамыту  Нұсқау: қатысушы топтарға “зорлық- зомбылық” сөзіне синоним сөздер жазу ұсынылады. Осы жазылған сөздермен әр топ өз мәтінін құрастырады. Мәтін оқылып, әңгімесі талқыланады.  Талқылау: қатысушылардың ой-пікірлері тыңдалады “ Өз мәтініңді құра” жаттығуы

12 слайд

 Мақсаты: оқушының ой болжауын дамыту  Нұсқау: қатысушы топтарға “зорлық- зомбылық” сөзіне синоним сөздер жазу ұсынылады. Осы жазылған сөздермен әр топ өз мәтінін құрастырады. Мәтін оқылып, әңгімесі талқыланады.  Талқылау: қатысушылардың ой-пікірлері тыңдалады “ Өз мәтініңді құра” жаттығуы

Қорытынды бөлім Аққұс әңгімесі Ертеде бір Аққұс болыпты. Ол құсқа Есеннің балалары жем беріп қарағандықтан, Аққұс сол үйге

13 слайд
Қорытынды бөлім Аққұс әңгімесі Ертеде бір Аққұс болыпты. Ол құсқа Есеннің балалары жем беріп қарағандықтан, Аққұс сол үйге бауыр баса бастапты. Күндердің күнінде құс ұя салып балапан ашады. Балапандарына тамақ іздеп ұшып кеткен кезде көрші балалары келіп, ұяны бұзып, балапандарын әбден қинайды. Мұны көрген Алтыншаш әжей балапандарды қинамаңдар дейді. Құс қайта оралғанда балапандарының қатты қиналып өлім аузында жатқанын көреді. Балалар әжейдің тілін алмай, балапандарды итке тастады. Оны көрген Аққұс қатты ашуланып, ұяны бұзған балалардың үйін табады. Ол енді құстарды, аулада ойнап жрген балаларды шұқи бастайды. Есен оны ұстап алып қамап қояды. Оны адамдар ренжіткен соң ағаштарды кеміре бастайды. Қатты ашуға булыққан құс еш тыным таппайды. Оны Есен босатып жібереді. Талқылау: Құс қалай өмір сүреді? Құс алыс жақа ұшып кетті де, одан да көп кек ала бастады. Соңында аңшы оны өлтіруге тура келді.

13 слайд

Қорытынды бөлім Аққұс әңгімесі Ертеде бір Аққұс болыпты. Ол құсқа Есеннің балалары жем беріп қарағандықтан, Аққұс сол үйге бауыр баса бастапты. Күндердің күнінде құс ұя салып балапан ашады. Балапандарына тамақ іздеп ұшып кеткен кезде көрші балалары келіп, ұяны бұзып, балапандарын әбден қинайды. Мұны көрген Алтыншаш әжей балапандарды қинамаңдар дейді. Құс қайта оралғанда балапандарының қатты қиналып өлім аузында жатқанын көреді. Балалар әжейдің тілін алмай, балапандарды итке тастады. Оны көрген Аққұс қатты ашуланып, ұяны бұзған балалардың үйін табады. Ол енді құстарды, аулада ойнап жрген балаларды шұқи бастайды. Есен оны ұстап алып қамап қояды. Оны адамдар ренжіткен соң ағаштарды кеміре бастайды. Қатты ашуға булыққан құс еш тыным таппайды. Оны Есен босатып жібереді. Талқылау: Құс қалай өмір сүреді? Құс алыс жақа ұшып кетті де, одан да көп кек ала бастады. Соңында аңшы оны өлтіруге тура келді.

Назарларыңызға рақмет! Спасибо за внимание! Thank you for attention !

14 слайд
Назарларыңызға рақмет! Спасибо за внимание! Thank you for attention !

14 слайд

Назарларыңызға рақмет! Спасибо за внимание! Thank you for attention !