«Сен де маңыздысың!» (Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сен де маңыздысың!» (Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг тақырыбы: «Сен де маңыздысың!» (Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту) Мақсаты: Мектеп ұжымындағы педагогтердің өз-өзіне деген сенімін арттыру, өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеу деңгейін көтеру, бір-біріне қолдау көрсету атмосферасын қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тренинг тақырыбы: «Сен де маңыздысың!»Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту Мақсаты: Мектеп ұжымындағы педаг

#1 слайд
Тренинг тақырыбы: «Сен де маңыздысың!»Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту Мақсаты: Мектеп ұжымындағы педагогтердің өз-өзіне деген сенімін арттыру, өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеу деңгейін көтеру, бір-біріне қолдау көрсету атмосферасын қалыптастыру. Шымкент қаласы білім басқармасы «Психологиялық қолдау орталығы» КММ Әдіскер К.Беспаева Психолог: Ш.Нуримова

1 слайд

Тренинг тақырыбы: «Сен де маңыздысың!»Өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеуді дамыту Мақсаты: Мектеп ұжымындағы педагогтердің өз-өзіне деген сенімін арттыру, өзін-өзі бағалау мен өзін құрметтеу деңгейін көтеру, бір-біріне қолдау көрсету атмосферасын қалыптастыру. Шымкент қаласы білім басқармасы «Психологиялық қолдау орталығы» КММ Әдіскер К.Беспаева Психолог: Ш.Нуримова

Міндеттері және ұйымдастыру Міндеттері •Қатысушылардың ішкі ресурстарын анықтау •Өзін-өзі қабылдау мен бағалауды дамыту •Команда

#2 слайд
Міндеттері және ұйымдастыру Міндеттері •Қатысушылардың ішкі ресурстарын анықтау •Өзін-өзі қабылдау мен бағалауды дамыту •Командалық бірлікті нығайту •Позитивті эмоция мен қолдау сезімін қалыптастыру Ұйымдастыру деректері Қатысушылар: Мектеп ұжымы (мұғалімдер, әкімшілік қызметкерлер, психологтар және т.б.) Ұзақтығы: 45–60 минут Қажетті құрал-жабдықтар: Парақтар, маркерлер, түрлі-түсті стикерлер, бейнепрезентация немесе тыныш әуен

2 слайд

Міндеттері және ұйымдастыру Міндеттері •Қатысушылардың ішкі ресурстарын анықтау •Өзін-өзі қабылдау мен бағалауды дамыту •Командалық бірлікті нығайту •Позитивті эмоция мен қолдау сезімін қалыптастыру Ұйымдастыру деректері Қатысушылар: Мектеп ұжымы (мұғалімдер, әкімшілік қызметкерлер, психологтар және т.б.) Ұзақтығы: 45–60 минут Қажетті құрал-жабдықтар: Парақтар, маркерлер, түрлі-түсті стикерлер, бейнепрезентация немесе тыныш әуен

Кіріспе бөлім (5–7 минут) Психологтың сөзі: Құрметті әріптестер, бүгін біз өзіміздің ішкі мүмкіндіктерімізге, өз-өзімізге деген

#3 слайд
Кіріспе бөлім (5–7 минут) Психологтың сөзі: Құрметті әріптестер, бүгін біз өзіміздің ішкі мүмкіндіктерімізге, өз-өзімізге деген сенімге, және ұжымдағы қолдауға назар аударамыз. Әрқайсымыздың еңбегіміз — мектептің жүрегі. Сондықтан бүгінгі тренингтің тақырыбы «Сен де маңыздысың!» Жаттығу «Шаттық шеңбері» Қатысушылар шеңбер жасап тұрады. Психолог нұсқау береді: Бір-бірімізге қарап, жылы сөз айтайық. Әр адам өзінен кейінгі қатысушыға қарап: «Сен мен үшін маңыздысың, өйткені...» деп жалғастырады. Мысалы: «Сен мен үшін маңыздысың, өйткені әрдайым позитивтісің!»

3 слайд

Кіріспе бөлім (5–7 минут) Психологтың сөзі: Құрметті әріптестер, бүгін біз өзіміздің ішкі мүмкіндіктерімізге, өз-өзімізге деген сенімге, және ұжымдағы қолдауға назар аударамыз. Әрқайсымыздың еңбегіміз — мектептің жүрегі. Сондықтан бүгінгі тренингтің тақырыбы «Сен де маңыздысың!» Жаттығу «Шаттық шеңбері» Қатысушылар шеңбер жасап тұрады. Психолог нұсқау береді: Бір-бірімізге қарап, жылы сөз айтайық. Әр адам өзінен кейінгі қатысушыға қарап: «Сен мен үшін маңыздысың, өйткені...» деп жалғастырады. Мысалы: «Сен мен үшін маңыздысың, өйткені әрдайым позитивтісің!»

2. Негізгі бөлім (30 минут) Жаттығу 1. «Менің күшті жақтарым» (10 минут) Қатысушыларға парақ пен қалам таратылады. Тапсырма: •Өз

#4 слайд
2. Негізгі бөлім (30 минут) Жаттығу 1. «Менің күшті жақтарым» (10 минут) Қатысушыларға парақ пен қалам таратылады. Тапсырма: •Өз бойындағы 5 жақсы қасиетін жазу •Кейін жұптасып, өз қасиеттерін бір-біріне оқып береді Талқылау: •Өз қасиеттеріңізді жазу қиын болды ма? •Басқаның жақсы жағын айтқанда қандай сезімде болдыңыз? Психолог қорытындылайды: Өзін бағалау мен құрметтеу – өзімізді түсінуден басталады.

4 слайд

2. Негізгі бөлім (30 минут) Жаттығу 1. «Менің күшті жақтарым» (10 минут) Қатысушыларға парақ пен қалам таратылады. Тапсырма: •Өз бойындағы 5 жақсы қасиетін жазу •Кейін жұптасып, өз қасиеттерін бір-біріне оқып береді Талқылау: •Өз қасиеттеріңізді жазу қиын болды ма? •Басқаның жақсы жағын айтқанда қандай сезімде болдыңыз? Психолог қорытындылайды: Өзін бағалау мен құрметтеу – өзімізді түсінуден басталады.

Жаттығу 2. «Комплименттер шеңбері» (10 минут) Қатысушылар шеңберде тұрады. Бір адам қолындағы стикерге басқа бір әріптесінің ат

#5 слайд
Жаттығу 2. «Комплименттер шеңбері» (10 минут) Қатысушылар шеңберде тұрады. Бір адам қолындағы стикерге басқа бір әріптесінің атын жазып, оған жылы сөз немесе комплимент жазады. Мысалы: «Айгүл – сенің сабырлылығың мені шабыттандырады!» Барлығы бір-біріне стикер жабыстырып, жылы сөздермен бөліседі. Талқылау: •Комплимент есту қандай сезім сыйлады? •Біз бір-бірімізге жиі жылы сөз айтамыз ба?

5 слайд

Жаттығу 2. «Комплименттер шеңбері» (10 минут) Қатысушылар шеңберде тұрады. Бір адам қолындағы стикерге басқа бір әріптесінің атын жазып, оған жылы сөз немесе комплимент жазады. Мысалы: «Айгүл – сенің сабырлылығың мені шабыттандырады!» Барлығы бір-біріне стикер жабыстырып, жылы сөздермен бөліседі. Талқылау: •Комплимент есту қандай сезім сыйлады? •Біз бір-бірімізге жиі жылы сөз айтамыз ба?

Жаттығу 3. «Өзіме хат» (10 минут) Қатысушыларға нұсқау беріледі: Өздеріңізге арналған шағын хат жазыңыздар. Онда өзіңізге қолдау

#6 слайд
Жаттығу 3. «Өзіме хат» (10 минут) Қатысушыларға нұсқау беріледі: Өздеріңізге арналған шағын хат жазыңыздар. Онда өзіңізге қолдау сөздерін, алғыс пен тілек айтыңыз. Мысалы: •«Мен өз еңбегімді бағалаймын» •«Мен мектепке пайда әкелемін» •«Менің кәсібім маңызды!» Хатты арнайы конвертке салып, қатысушылар өзімен алып кетеді.

6 слайд

Жаттығу 3. «Өзіме хат» (10 минут) Қатысушыларға нұсқау беріледі: Өздеріңізге арналған шағын хат жазыңыздар. Онда өзіңізге қолдау сөздерін, алғыс пен тілек айтыңыз. Мысалы: •«Мен өз еңбегімді бағалаймын» •«Мен мектепке пайда әкелемін» •«Менің кәсібім маңызды!» Хатты арнайы конвертке салып, қатысушылар өзімен алып кетеді.

3. Қорытынды бөлім (10 минут) Жаттығу «Жүректен жүрекке» Психолог қағаздан жасалған үлкен жүрек макетін ұсынады. Қатысушылар о

#7 слайд
3. Қорытынды бөлім (10 минут) Жаттығу «Жүректен жүрекке» Психолог қағаздан жасалған үлкен жүрек макетін ұсынады. Қатысушылар оған өз аттарын және бір жақсы тілегін жазады. Соңында жүрек тақтаға ілінеді — бұл ұжымның ортақ «Мейірім жүрегі» болады.

7 слайд

3. Қорытынды бөлім (10 минут) Жаттығу «Жүректен жүрекке» Психолог қағаздан жасалған үлкен жүрек макетін ұсынады. Қатысушылар оған өз аттарын және бір жақсы тілегін жазады. Соңында жүрек тақтаға ілінеді — бұл ұжымның ортақ «Мейірім жүрегі» болады.

Қорытынды сөз және рефлексия Қорытынды сөз: Әрқайсыңыз өз орныңызбен, еңбегіңізбен маңыздысыз Өзін құрметтеу – өзгеге деген құ

#8 слайд
Қорытынды сөз және рефлексия Қорытынды сөз: Әрқайсыңыз өз орныңызбен, еңбегіңізбен маңыздысыз Өзін құрметтеу – өзгеге деген құрметтің бастауы Өзімізді бағалай білсек, ұжымдағы позитивті атмосфера да артады Рефлексия: Психолог сұрақ қояды: •Тренингтен қандай әсер алдыңыз? •Өзіңіз туралы не білдіңіз? •Қандай ой түйдіңіз?

8 слайд

Қорытынды сөз және рефлексия Қорытынды сөз: Әрқайсыңыз өз орныңызбен, еңбегіңізбен маңыздысыз Өзін құрметтеу – өзгеге деген құрметтің бастауы Өзімізді бағалай білсек, ұжымдағы позитивті атмосфера да артады Рефлексия: Психолог сұрақ қояды: •Тренингтен қандай әсер алдыңыз? •Өзіңіз туралы не білдіңіз? •Қандай ой түйдіңіз?

Тренинг туралы ақпарат Ұйымдастырушы: Педагог-психолог ___________________________ Мектебі: _________________________________

#9 слайд
Тренинг туралы ақпарат Ұйымдастырушы: Педагог-психолог ___________________________ Мектебі: _____________________________________________ Өткізілген уақыты: _____________________________________________ Бұл тренинг мектеп ұжымының өзін-өзі бағалау деңгейін көтеру, ішкі ресурстарын анықтау және бір-біріне қолдау көрсету атмосферасын қалыптастыру мақсатында өткізілді.

9 слайд

Тренинг туралы ақпарат Ұйымдастырушы: Педагог-психолог ___________________________ Мектебі: _____________________________________________ Өткізілген уақыты: _____________________________________________ Бұл тренинг мектеп ұжымының өзін-өзі бағалау деңгейін көтеру, ішкі ресурстарын анықтау және бір-біріне қолдау көрсету атмосферасын қалыптастыру мақсатында өткізілді.

Файл форматы:
pptx
10.12.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі