Материалдар / Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика мұғаліміне керек презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
1353
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор Математика пән мұғалімі: Каюпова П

1 слайд
Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор Математика пән мұғалімі: Каюпова П

1 слайд

Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор Математика пән мұғалімі: Каюпова П

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:  5.3.1.2 Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңг

2 слайд
Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:  5.3.1.2 Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру  5.3.1.3 Циркульдің көмегімен шеңберді салу  5.3.1.6 Дөңгелек сектор ұғымын меңгеру

2 слайд

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:  5.3.1.2 Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру  5.3.1.3 Циркульдің көмегімен шеңберді салу  5.3.1.6 Дөңгелек сектор ұғымын меңгеру

Сабақтың мақсаты  Оқушылардың басым бөлігі Берілген шарттары бойынша шеңбер мен дөңгелекті циркульд пайдалана отырып сал

3 слайд
Сабақтың мақсаты  Оқушылардың басым бөлігі Берілген шарттары бойынша шеңбер мен дөңгелекті циркульд пайдалана отырып сала алады  Кейбір оқушылар Циркульді пайдалана отырып салу есептерін шығарады және қорытынды жасай алады Барлық оқушылар: Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады

3 слайд

Сабақтың мақсаты  Оқушылардың басым бөлігі Берілген шарттары бойынша шеңбер мен дөңгелекті циркульд пайдалана отырып сала алады  Кейбір оқушылар Циркульді пайдалана отырып салу есептерін шығарады және қорытынды жасай алады Барлық оқушылар: Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады

Тілдік мақсаттар Лексика және терминология  Шеңбер  Дөңгелек  Центр  Диаметр  Радиус  Циркуль  Нүкте  Дөңгелек сектор

4 слайд
Тілдік мақсаттар Лексика және терминология  Шеңбер  Дөңгелек  Центр  Диаметр  Радиус  Циркуль  Нүкте  Дөңгелек сектор

4 слайд

Тілдік мақсаттар Лексика және терминология  Шеңбер  Дөңгелек  Центр  Диаметр  Радиус  Циркуль  Нүкте  Дөңгелек сектор

Үй жұмысын тексеру: № 886  Есептің шарты: Шаршы салыңдар және оны тең 9 бөлікке бәліңдер.Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см

5 слайд
Үй жұмысын тексеру: № 886  Есептің шарты: Шаршы салыңдар және оны тең 9 бөлікке бәліңдер.Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см болса, онда берілген шаршының ауданы мен периметрін табыңдар.  Шешуі: Бөлінген кіші шаршының ауданы арқылы оның қабырғасының мәнін табамыз.Яғни , а = 0,5 см болады .Ал, берілген шаршының қабырғасы бұл қабырғадан үш есе үлкен. Сонда ол 3 × 0,5 = 1,5 см болады.Енді осы табылған қабырғасы бойынша ауданы мен периметрін табамыз.  Ѕ = а × а = 1,5 × 1,5 = 2,25 см  Р = 4 × а = 4 × 1,5 = 6 см.  Жауабы: 2,25 см , 6 см.

5 слайд

Үй жұмысын тексеру: № 886  Есептің шарты: Шаршы салыңдар және оны тең 9 бөлікке бәліңдер.Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см болса, онда берілген шаршының ауданы мен периметрін табыңдар.  Шешуі: Бөлінген кіші шаршының ауданы арқылы оның қабырғасының мәнін табамыз.Яғни , а = 0,5 см болады .Ал, берілген шаршының қабырғасы бұл қабырғадан үш есе үлкен. Сонда ол 3 × 0,5 = 1,5 см болады.Енді осы табылған қабырғасы бойынша ауданы мен периметрін табамыз.  Ѕ = а × а = 1,5 × 1,5 = 2,25 см  Р = 4 × а = 4 × 1,5 = 6 см.  Жауабы: 2,25 см , 6 см.

Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады. Берілген нүктені ше

6 слайд
Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура  шеңбер  деп аталады. Берілген нүктені  шеңбердің центрі  деп атайды. Дөңгелек – барлық нүктелері центрінен бірдей қашықтықта жатқан тұйықталған сызық.

6 слайд

Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура  шеңбер  деп аталады. Берілген нүктені  шеңбердің центрі  деп атайды. Дөңгелек – барлық нүктелері центрінен бірдей қашықтықта жатқан тұйықталған сызық.

7 слайд

7 слайд

Шеңбердің кез келген нүктесін центрі арқылы қосатын кесінді диаметр деп аталады.Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрім

8 слайд
Шеңбердің кез келген нүктесін центрі арқылы қосатын кесінді  диаметр  деп аталады.Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді  радиус  деп аталады.

8 слайд

Шеңбердің кез келген нүктесін центрі арқылы қосатын кесінді  диаметр  деп аталады.Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді  радиус  деп аталады.

Т а п с ы р м а л а р : 1 - тапсырма .  Оқулықпен жұмыс : № 891, №893. Дескрипторлар:  1.Шеңберің ц

9 слайд
Т а п с ы р м а л а р : 1 - тапсырма .  Оқулықпен жұмыс : № 891, №893. Дескрипторлар:  1.Шеңберің центрін белгілей алады.1 б  2. Шеңбердің радиусын дұрыс салады.1 б  3. Центрі және радиусына сәйкес кесіндіні анықтайды.1 б  4. Берілген шарттары бойынша шеңберді және дөңгелекті сала алады. 2 б

9 слайд

Т а п с ы р м а л а р : 1 - тапсырма .  Оқулықпен жұмыс : № 891, №893. Дескрипторлар:  1.Шеңберің центрін белгілей алады.1 б  2. Шеңбердің радиусын дұрыс салады.1 б  3. Центрі және радиусына сәйкес кесіндіні анықтайды.1 б  4. Берілген шарттары бойынша шеңберді және дөңгелекті сала алады. 2 б

 2- тапсырма Салуларды орындаңыздар: а) Центрі О нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең шеңбер салыңдар. Центрі О нүктесі

10 слайд
 2- тапсырма Салуларды орындаңыздар: а) Центрі О нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең шеңбер салыңдар. Центрі О нүктесі болатын радиусы 5 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. ә) Центрі А нүктесі болатын ,радиусы 4 см-ге тең шеңбер салыңдар.А нүктесінен 6 см қашықтықта орналасқан N нүктесін белгілеңдер. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер c алыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  б) Центрі М нүктесі болатын ,радиусы 2,5 см-ге тең шеңбер салыңдар. М нүктесінен 4 см қашықтықта орналасқан В нүктесін белгілеңдер.Центрі В нүктесі болатын ,радиусы 2 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  в) Центрі К нүктесі болатын ,радиусы 2 см-ге тең шеңбер салыңдар. К нүктесінен 8 см қашықтықта орналасқан L нүктесін белгілеңдер.Центрі L нүктесі болатын ,радиусы 5 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  г) Әрбір жағдай үшін салынған шеңберлердің орналасуын жұпта талқылаңдар. Қорытынды жасаңдар.  

10 слайд

 2- тапсырма Салуларды орындаңыздар: а) Центрі О нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең шеңбер салыңдар. Центрі О нүктесі болатын радиусы 5 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. ә) Центрі А нүктесі болатын ,радиусы 4 см-ге тең шеңбер салыңдар.А нүктесінен 6 см қашықтықта орналасқан N нүктесін белгілеңдер. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер c алыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  б) Центрі М нүктесі болатын ,радиусы 2,5 см-ге тең шеңбер салыңдар. М нүктесінен 4 см қашықтықта орналасқан В нүктесін белгілеңдер.Центрі В нүктесі болатын ,радиусы 2 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар. Центрі N нүктесі болатын ,радиусы 3 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  в) Центрі К нүктесі болатын ,радиусы 2 см-ге тең шеңбер салыңдар. К нүктесінен 8 см қашықтықта орналасқан L нүктесін белгілеңдер.Центрі L нүктесі болатын ,радиусы 5 см-ге тең басқа шеңбер салыңдар.  г) Әрбір жағдай үшін салынған шеңберлердің орналасуын жұпта талқылаңдар. Қорытынды жасаңдар.  

Сфера әлемдегі ең үлкен сфералық (барлық нүктелері орталықтағы нүктеден бірдей қашықтықта болатын тұйық шар) ғимарат. Оның ди

11 слайд
Сфера әлемдегі ең үлкен сфералық (барлық нүктелері орталықтағы нүктеден бірдей қашықтықта болатын тұйық шар) ғимарат. Оның диаметрі 80 метрді құраса, биіктігі 100 метрді құрайды. Сфера сегіз қабаттан тұрады. ЭКСПО-2017 көрмесін ұйымдастырушылардың жобасы бойынша Сфераның әрбір қабаты балама электр қуатының бір түрін көрсететін болады. Ауданы шамамен 26 мы ң шаршы метр болады.Құрылыстың сыртқы қабаты әйнекпен қапталған.Алып шардың жоғарғы бөлігінде екі жел генераторы орнатылған.Ал осы Сфера шеңберлерден құралады.

11 слайд

Сфера әлемдегі ең үлкен сфералық (барлық нүктелері орталықтағы нүктеден бірдей қашықтықта болатын тұйық шар) ғимарат. Оның диаметрі 80 метрді құраса, биіктігі 100 метрді құрайды. Сфера сегіз қабаттан тұрады. ЭКСПО-2017 көрмесін ұйымдастырушылардың жобасы бойынша Сфераның әрбір қабаты балама электр қуатының бір түрін көрсететін болады. Ауданы шамамен 26 мы ң шаршы метр болады.Құрылыстың сыртқы қабаты әйнекпен қапталған.Алып шардың жоғарғы бөлігінде екі жел генераторы орнатылған.Ал осы Сфера шеңберлерден құралады.

Рефлексия. Оқушылар алған рефлексияларын шеңбер бойына орналастырады.  Жасыл: Мен тақырыпты өте жақсы түсінді

12 слайд
Рефлексия. Оқушылар алған рефлексияларын шеңбер бойына орналастырады.  Жасыл: Мен тақырыпты өте жақсы түсіндім !  Сары: Мен тақырыпты жақсы түсіндім .  Қызыл: Менің білетінім әлі де көп...

12 слайд

Рефлексия. Оқушылар алған рефлексияларын шеңбер бойына орналастырады.  Жасыл: Мен тақырыпты өте жақсы түсіндім !  Сары: Мен тақырыпты жақсы түсіндім .  Қызыл: Менің білетінім әлі де көп...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ