шеңбер және шеңбер туралы түсінік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

шеңбер және шеңбер туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар шеңбер тақырыбын толықрай меңгереді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шы

#2 слайд
1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады

2 слайд

1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады

#3 слайд

3 слайд

«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топт

#4 слайд
«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс емес AO=OB ED=2CE OD=2OE AE=EB AB=OA AB = CD AC = CBAB AO  CD AB 1-тапсырма1-тапсырма Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді

4 слайд

«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс емес AO=OB ED=2CE OD=2OE AE=EB AB=OA AB = CD AC = CBAB AO  CD AB 1-тапсырма1-тапсырма Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен ар

#5 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен арманым 2-тапсырма2-тапсырма   Центр:________ _________ Радиус:_______ __________ Диаметр:______ _________ Жанама:____________ ____ Қиюшы:____________ ______ Хорда:______________ _____ Центр:_____________ _______ Радиус:_____________ _______ Диаметр:_____________ _____ Жанама:_____________ _____ Қиюшы:________________ __ Хорда:______ _____________    2- Тапсырма Сызба бойынша  анықтаңыз: Дескриптор:           -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді. Дескриптор:          -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді.

5 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен арманым 2-тапсырма2-тапсырма   Центр:________ _________ Радиус:_______ __________ Диаметр:______ _________ Жанама:____________ ____ Қиюшы:____________ ______ Хорда:______________ _____ Центр:_____________ _______ Радиус:_____________ _______ Диаметр:_____________ _____ Жанама:_____________ _____ Қиюшы:________________ __ Хорда:______ _____________    2- Тапсырма Сызба бойынша  анықтаңыз: Дескриптор:           -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді. Дескриптор:          -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді.

. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым

#6 слайд
. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады. 3-тапсырма3-тапсырма 2- тапсырма Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде қиылысады . LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см. a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз; b) LM хордасының ұзындығын табыңыз; c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз; d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз.   Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады.

6 слайд

. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады. 3-тапсырма3-тапсырма 2- тапсырма Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде қиылысады . LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см. a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз; b) LM хордасының ұзындығын табыңыз; c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз; d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз.   Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады.

«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы

#7 слайд
«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыҚорытындылау«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Қорытындылау

7 слайд

«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыҚорытындылау«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Қорытындылау

№ №

#8 слайд
№ №

8 слайд

№ №

Файл форматы:
ppt
17.01.2020
514
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі