шеңбер және шеңбер туралы түсінік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
1 . Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығын
анықтау
2.Диаметр мен
хорданың
перпендикулярлығы
туралы теореманы
есептер шығаруда
қолдану
3.Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығын
дәлелдеуге берілген
есептерде қолдану Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
н анықтайды
Диаметр мен
хорданың
перпендикулярлығы
туралы теореманы
есеп шығаруда
қолданады
Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
н дәлелдеуге
берілген есептерде
қолданады Тілдік
мақсаттар
Оқушылар центрлік
хорда мен диаметрдің
анықтамасын біледі
центрлік хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
туралы теореманы
ауызша және жазбаша
түсіндіреді
қасиеттерін есептер
шығару барысында
қолданады1 . Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығын
анықтау 2.Диаметр мен
хорданың
перпендикулярлығы
туралы теореманы
есептер шығаруда
қолдану 3.Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығын
дәлелдеуге берілген
есептерде қолдану Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
н анықтайды Диаметр мен
хорданың
перпендикулярлығы
туралы теореманы
есеп шығаруда
қолданады Хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
н дәлелдеуге
берілген есептерде
қолданады Оқушылар центрлік
хорда мен диаметрдің
анықтамасын біледі центрлік хорда мен
диаметрдің
перпендикулярлығы
туралы теореманы
ауызша және жазбаша
түсіндіреді қасиеттерін есептер
шығару барысында
қолданады
2 слайд
1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады
3 слайд
3 слайд
4 слайд
«Көршіме
айтамын» әдісі
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау
«Тапсырма»
білу, түсіну, білу, түсіну,
қолдануқолдану диалог
мәтінребустар
топтасу
Менің арманым
Дескриптор:
- хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған
перпендикуляр екенін біледі;
- хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа
бөлетінін түсінеді;
- дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс
емес
AO=OB
ED=2CE
OD=2OE
AE=EB
AB=OA
AB = CD
AC = CBAB AO
CD AB 1-тапсырма1-тапсырма Дескриптор:
- хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған
перпендикуляр екенін біледі;
- хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа
бөлетінін түсінеді;
- дұрыс тұжырымды көрсетеді
4 слайд
«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс емес AO=OB ED=2CE OD=2OE AE=EB AB=OA AB = CD AC = CBAB AO CD AB 1-тапсырма1-тапсырма Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді
5 слайд
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
ҚБ:
«Бағдаршам»
«Тапсырма»
Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог
мәтінребустар
топтасу
Мен арманым 2-тапсырма2-тапсырма
Центр:________ _________
Радиус:_______ __________
Диаметр:______ _________
Жанама:____________ ____
Қиюшы:____________ ______
Хорда:______________ _____
Центр:_____________ _______
Радиус:_____________ _______
Диаметр:_____________ _____
Жанама:_____________ _____
Қиюшы:________________ __
Хорда:______ _____________
2- Тапсырма
Сызба бойынша анықтаңыз:
Дескриптор:
-
центрді көрсетеді; - радиусты көрсетеді;
-
диаметрді көрсетеді; - жанаманы көрсетеді;
-
қиюшыны көрсетеді; - хорданы көрсетеді. Дескриптор:
-
центрді көрсетеді; - радиусты көрсетеді;
-
диаметрді көрсетеді; - жанаманы көрсетеді;
-
қиюшыны көрсетеді; - хорданы көрсетеді.
5 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен арманым 2-тапсырма2-тапсырма Центр:________ _________ Радиус:_______ __________ Диаметр:______ _________ Жанама:____________ ____ Қиюшы:____________ ______ Хорда:______________ _____ Центр:_____________ _______ Радиус:_____________ _______ Диаметр:_____________ _____ Жанама:_____________ _____ Қиюшы:________________ __ Хорда:______ _____________ 2- Тапсырма Сызба бойынша анықтаңыз: Дескриптор: - центрді көрсетеді; - радиусты көрсетеді; - диаметрді көрсетеді; - жанаманы көрсетеді; - қиюшыны көрсетеді; - хорданы көрсетеді. Дескриптор: - центрді көрсетеді; - радиусты көрсетеді; - диаметрді көрсетеді; - жанаманы көрсетеді; - қиюшыны көрсетеді; - хорданы көрсетеді.
6 слайд
. «Идеял» әдісі
ҚБ: « Бас
бармақ »
«Тапсырма»
БағалауБағалау диалог
мәтінребустар
топтасу
Менің арманым
Дескриптор:
сызбасын сызады;
шеңбер
диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы
теореманы
қолданады;
хорданың
ұзындығын анықтайды;
диаметр
ұзындығын табады;
үшбұрыш
периметрін табады. 3-тапсырма3-тапсырма
2- тапсырма
Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа
тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі
жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде
қиылысады . LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см.
a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз;
b) LM хордасының ұзындығын табыңыз;
c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз;
d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз.
Дескриптор:
сызбасын сызады;
шеңбер
диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы
теореманы
қолданады;
хорданың
ұзындығын анықтайды;
диаметр
ұзындығын табады;
үшбұрыш
периметрін табады.
6 слайд
. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады; хорданың ұзындығын анықтайды; диаметр ұзындығын табады; үшбұрыш периметрін табады. 3-тапсырма3-тапсырма 2- тапсырма Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде қиылысады . LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см. a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз; b) LM хордасының ұзындығын табыңыз; c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз; d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз. Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады; хорданың ұзындығын анықтайды; диаметр ұзындығын табады; үшбұрыш периметрін табады.
7 слайд
«позитивтік
доп» диологтік
қарым-қатынас
құру.
Бір-біріне доп
лақтыру арқылы
сұрақ
қояды,сабақты
қалай түсінгені
туралы сұрақ-жауап
ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы
оқушылардың
рефлексиясы:
- нені білді, нені
үйренді;
- не әлі де
түсініксіз; Мүмкін болған тұста
оқушылар өз
жұмысын және
сыныптастарының
жұмыстарын белгілі
бір критерийлер
бойынша бағалай
аладыҚорытындылау«позитивтік
доп» диологтік
қарым-қатынас
құру.
Бір-біріне доп
лақтыру арқылы
сұрақ
қояды,сабақты
қалай түсінгені
туралы сұрақ-жауап
ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы
оқушылардың
рефлексиясы:
- нені білді, нені
үйренді;
- не әлі де
түсініксіз; Мүмкін болған тұста
оқушылар өз
жұмысын және
сыныптастарының
жұмыстарын белгілі
бір критерийлер
бойынша бағалай
алады Қорытындылау
7 слайд
«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыҚорытындылау«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Қорытындылау
8 слайд
№ №
8 слайд
№ №