Материалдар / шеңбер және шеңбер туралы түсінік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

шеңбер және шеңбер туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар шеңбер тақырыбын толықрай меңгереді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2020
380
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шы

2 слайд
1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады1 . Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы н дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады

3 слайд

«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топт

4 слайд
«Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, білу, түсіну, қолдануқолдану диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс емес AO=OB ED=2CE OD=2OE AE=EB AB=OA AB = CD AC = CBAB AO  CD AB 1-тапсырма1-тапсырма Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі; - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді; - дұрыс тұжырымды көрсетеді

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен ар

5 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтауТалдау, жинақтау диалог мәтінребустар топтасу Мен арманым 2-тапсырма2-тапсырма   Центр:________ _________ Радиус:_______ __________ Диаметр:______ _________ Жанама:____________ ____ Қиюшы:____________ ______ Хорда:______________ _____ Центр:_____________ _______ Радиус:_____________ _______ Диаметр:_____________ _____ Жанама:_____________ _____ Қиюшы:________________ __ Хорда:______ _____________    2- Тапсырма Сызба бойынша  анықтаңыз: Дескриптор:           -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді. Дескриптор:          -  центрді  көрсетеді;             - радиусты  көрсетеді; -  диаметрді  көрсетеді;           - жанаманы  көрсетеді; -  қиюшыны  көрсетеді;            - хорданы  көрсетеді.

. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым

6 слайд
. «Идеял» әдісі ҚБ: « Бас бармақ » «Тапсырма» БағалауБағалау диалог мәтінребустар топтасу Менің арманым Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады. 3-тапсырма3-тапсырма 2- тапсырма Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде қиылысады . LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см. a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз; b) LM хордасының ұзындығын табыңыз; c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз; d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз.   Дескриптор: сызбасын сызады; шеңбер  диаметрі  мен  хордасының  перпендикулярлығы  туралы   теореманы  қолданады; хорданың  ұзындығын  анықтайды; диаметр  ұзындығын  табады; үшбұрыш  периметрін  табады.

«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы

7 слайд
«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыҚорытындылау«позитивтік доп» диологтік қарым-қатынас құру. Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Қорытындылау

№ №

8 слайд
№ №