Материалдар / Сенім -менің серігім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сенім -менің серігім

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы  «Сенім – менің серігім» деп аталады. Өздеріңіз білесіздер біз бұл тақырыпты өткен сабақта бастағанбыз. Ендеше осы тақырып аясында әңгімелесуді жалғастырайық. Әңгіменің мақсаты – сабақтың тақырыбы бойынша бастапқы білімдерін анықтау. Сенімді болу дегеніміз – ол сөзіне берік болу, тосқауыл мен ескертусіз өзіне уәде еткенді жасау. Сенімді кісі жанымызда болғанда біз өзімізді еркіндікте, барлығы ойдағыдай болатынына сенімді боламыз. Сенімді кісі уәде берсе, соны істейді және дәл уақытында орындайды. Сенімнің достары:  мақсат,ақыл,адал,аброй,адамдық,жауапкершілік,өзгелерге сену,сенімді ақтау,қиындықпен күресу,ұмтылыс,табандылық Сенімсіздің достары: өз сөзінде тұрмау,өтірік сөйлеу,қорқақ,тартқыншақ,күмән,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Сенім – менің серігім»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Сенім – менің серігім»

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Сенім – менің серігім»

Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер:әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу, әділеттілік, басқалар туралы жамандық ойламау; Сабақт

2 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер:әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу, әділеттілік, басқалар туралы жамандық ойламау; Сабақтың мақсаты:оқушыларды өз-өзіне сенімді болуға, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу. Міндеттері: оқушыларға сенімділік қасиетін дамыту; оқушыларды қоғам меншігін қамқорлауға тәрбиелеу. Оқушыларға зиянды әрекеттерден аулақ болуды ұғындыру;

2 слайд

Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер:әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу, әділеттілік, басқалар туралы жамандық ойламау; Сабақтың мақсаты:оқушыларды өз-өзіне сенімді болуға, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу. Міндеттері: оқушыларға сенімділік қасиетін дамыту; оқушыларды қоғам меншігін қамқорлауға тәрбиелеу. Оқушыларға зиянды әрекеттерден аулақ болуды ұғындыру;

Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi.Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ- қ

3 слайд
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi.Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілік-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртін деп күшейе түседі. Оймен осы нұрды қолыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздерді ғана айтады.

3 слайд

Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi.Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілік-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртін деп күшейе түседі. Оймен осы нұрды қолыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздерді ғана айтады.

 Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзімі

4 слайд
 Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ойлар келеді. Нұр бірте-бірте қарқын жене шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағымызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге,достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарыңызға да бағыттаңыз, олардыңда жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... нұр менің ішімде...Мне нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әлем қалпында сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

4 слайд

 Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ойлар келеді. Нұр бірте-бірте қарқын жене шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағымызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге,достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарыңызға да бағыттаңыз, олардыңда жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... нұр менің ішімде...Мне нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әлем қалпында сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

Үй тапсырмасын тексеру Сенім деген сөзді қалай түсінесіңдер? Өзіңе сенім артқан кезде қандай сезімде боласың? Қандай адам

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Сенім деген сөзді қалай түсінесіңдер? Өзіңе сенім артқан кезде қандай сезімде боласың? Қандай адам сенімге ие болады? Адамдардың барлығына сене беруге бола ма? Неге? (5мин) Оқулықта берілген М.Гумеровтың «Сенім» әңгімесін оқу. 1. Қарттың балаға өз жүктенін тапсырып кетуінің себебі неде? 2.Бала қарттың сенімін қалай ақтады?

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Сенім деген сөзді қалай түсінесіңдер? Өзіңе сенім артқан кезде қандай сезімде боласың? Қандай адам сенімге ие болады? Адамдардың барлығына сене беруге бола ма? Неге? (5мин) Оқулықта берілген М.Гумеровтың «Сенім» әңгімесін оқу. 1. Қарттың балаға өз жүктенін тапсырып кетуінің себебі неде? 2.Бала қарттың сенімін қалай ақтады?

Дәйексөз. Жақын адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп, адамдықты

6 слайд
Дәйексөз. Жақын адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп, адамдықты құрметтей білу – әдептіліктің, адамгершіліктің белгісі. Халық даналығы. Дәйексөзден қандай ой түйдің? Дәйексөздің мағынасын ашу. Хормен қайталату, дәптерге жазғызу. Ұл балалар қайталайды,  қыздар қайталайды, сосын бәрін хормен айтады

6 слайд

Дәйексөз. Жақын адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп, адамдықты құрметтей білу – әдептіліктің, адамгершіліктің белгісі. Халық даналығы. Дәйексөзден қандай ой түйдің? Дәйексөздің мағынасын ашу. Хормен қайталату, дәптерге жазғызу. Ұл балалар қайталайды,  қыздар қайталайды, сосын бәрін хормен айтады

Әңгімелесу (сұхбат) Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы «Сенім – менің серігім» деп атал

7 слайд
Әңгімелесу (сұхбат) Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы  «Сенім – менің серігім» деп аталады. Өздеріңіз білесіздер біз бұл тақырыпты өткен сабақта бастағанбыз. Ендеше осы тақырып аясында әңгімелесуді жалғастырайық. Әңгіменің мақсаты – сабақтың тақырыбы бойынша бастапқы білімдерін анықтау. Сенімді болу дегеніміз – ол сөзіне берік болу, тосқауыл мен ескертусіз өзіне уәде еткенді жасау. Сенімді кісі жанымызда болғанда біз өзімізді еркіндікте, барлығы ойдағыдай болатынына сенімді боламыз. Сенімді кісі уәде берсе, соны істейді және дәл уақытында орындайды. Сенімнің достары:  мақсат,ақыл,адал,аброй,адамдық,жауапкершілік,өзгелерге сену,сенімді ақтау,қиындықпен күресу,ұмтылыс,табандылық Сенімсіздің достары: өз сөзінде тұрмау,өтірік сөйлеу,қорқақ,тартқыншақ,күмән,

7 слайд

Әңгімелесу (сұхбат) Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы  «Сенім – менің серігім» деп аталады. Өздеріңіз білесіздер біз бұл тақырыпты өткен сабақта бастағанбыз. Ендеше осы тақырып аясында әңгімелесуді жалғастырайық. Әңгіменің мақсаты – сабақтың тақырыбы бойынша бастапқы білімдерін анықтау. Сенімді болу дегеніміз – ол сөзіне берік болу, тосқауыл мен ескертусіз өзіне уәде еткенді жасау. Сенімді кісі жанымызда болғанда біз өзімізді еркіндікте, барлығы ойдағыдай болатынына сенімді боламыз. Сенімді кісі уәде берсе, соны істейді және дәл уақытында орындайды. Сенімнің достары:  мақсат,ақыл,адал,аброй,адамдық,жауапкершілік,өзгелерге сену,сенімді ақтау,қиындықпен күресу,ұмтылыс,табандылық Сенімсіздің достары: өз сөзінде тұрмау,өтірік сөйлеу,қорқақ,тартқыншақ,күмән,

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. «Сенім» сөзінің әрбір әрпіне, сол әріптен басталатын адамның жақсы қасиеттерін жазыңдар 

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. «Сенім» сөзінің әрбір әрпіне, сол әріптен басталатын адамның жақсы қасиеттерін жазыңдар С - сенімді, сыпайы, ... Е – ерен, ерекше,... Н – намысшыл, нәзік, нағыз ер, ... І -   ілтипатты, ... М – мәдениетті, момын,

8 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. «Сенім» сөзінің әрбір әрпіне, сол әріптен басталатын адамның жақсы қасиеттерін жазыңдар С - сенімді, сыпайы, ... Е – ерен, ерекше,... Н – намысшыл, нәзік, нағыз ер, ... І -   ілтипатты, ... М – мәдениетті, момын,

Өміршеңдік ережелерін айтайық. 1. Мейірімді деген-Мен 2. Күш деген-Мен 3. Сенім деген -Мен 4. Кешірім деген-Мен 5. Адал

9 слайд
Өміршеңдік ережелерін айтайық. 1. Мейірімді деген-Мен 2. Күш деген-Мен 3. Сенім деген -Мен 4. Кешірім деген-Мен 5. Адал деген-Мен 6. Қайырымды деген-Мен 7.Сабырлы деген-Мен 8. Денсаулық деген-Мен Бәрі өз қолыңда.(5 мин) бейне ролик көрсету.

9 слайд

Өміршеңдік ережелерін айтайық. 1. Мейірімді деген-Мен 2. Күш деген-Мен 3. Сенім деген -Мен 4. Кешірім деген-Мен 5. Адал деген-Мен 6. Қайырымды деген-Мен 7.Сабырлы деген-Мен 8. Денсаулық деген-Мен Бәрі өз қолыңда.(5 мин) бейне ролик көрсету.

Ойын «Кімге сенесің?» (2мин) Жағдаят Өзіме-өзім сенемін Ата-анама сенемін Достарыма сенемін 1 2 3 Есеп шығарғанда

10 слайд
Ойын «Кімге сенесің?» (2мин) Жағдаят Өзіме-өзім сенемін Ата-анама сенемін Достарыма сенемін 1  2   3 Есеп шығарғанда Сайысқа қатысар алдында Киім таңдар алдында 

10 слайд

Ойын «Кімге сенесің?» (2мин) Жағдаят Өзіме-өзім сенемін Ата-анама сенемін Достарыма сенемін 1  2   3 Есеп шығарғанда Сайысқа қатысар алдында Киім таңдар алдында 

 Тапсырма: Жылдам әрі тез сөйлемді аяқта.(Мұғалім жұмысы)  Не істеуге болмайды?  1.Уәдені (орындамауға болмайды)  2.Ойлан

11 слайд
 Тапсырма: Жылдам әрі тез сөйлемді аяқта.(Мұғалім жұмысы)  Не істеуге болмайды?  1.Уәдені (орындамауға болмайды)  2.Ойланбай (уәде беруге болмайды)  3.Бастаған істі (жартысында қалдыруға болмайды)  Не істеуге болады?  1.Сенімге (ие болуға болады)  2.Өзіңе (сенуге болады)  3.Айналадағы адамдарға (сенім артуға болады) (3мин)  Қорытындылау: Енді, бүгінгі сабағымызды қорытындылайық.

11 слайд

 Тапсырма: Жылдам әрі тез сөйлемді аяқта.(Мұғалім жұмысы)  Не істеуге болмайды?  1.Уәдені (орындамауға болмайды)  2.Ойланбай (уәде беруге болмайды)  3.Бастаған істі (жартысында қалдыруға болмайды)  Не істеуге болады?  1.Сенімге (ие болуға болады)  2.Өзіңе (сенуге болады)  3.Айналадағы адамдарға (сенім артуға болады) (3мин)  Қорытындылау: Енді, бүгінгі сабағымызды қорытындылайық.

 ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ  Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі дүкен ашып сауда жасамақ бо

12 слайд
 ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ      Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға қойған жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, жайдарлы болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі оны жақсы көретін. Оның дүкеніне барып сауда жасайтын. Ауылдың тұрғындары тамыр- таныстарын да сол адамнан сауда жасауға кеңес беретін. Шаруасын кішігірім дүкеннен бастаған адам, бір жылдың ішінде Американың түкпір-түкпірінен сондай шағын дүкендер ашып тастайды.          Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден өтерін сезген адам, артында қалған үш ұлын қасына шақырып: - Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі болады. Мирасымды соған қалдырамын. Менің арттағы дүние-мүлкіме қайсысың лайықты екенін білу үшін үшеуіңе де бір-бір доллардан беремін. Осы долларға бір нәрселер алыңдар. Кешкісін келгенде алған нәрселерің менің осы бөлмемді толығымен толтыруы керек. Шартым осы.      Ұлдары үлкен компанияны басқару мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де долларын жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына келген кезде, үлкен баласы     

12 слайд

 ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ      Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға қойған жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, жайдарлы болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі оны жақсы көретін. Оның дүкеніне барып сауда жасайтын. Ауылдың тұрғындары тамыр- таныстарын да сол адамнан сауда жасауға кеңес беретін. Шаруасын кішігірім дүкеннен бастаған адам, бір жылдың ішінде Американың түкпір-түкпірінен сондай шағын дүкендер ашып тастайды.          Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден өтерін сезген адам, артында қалған үш ұлын қасына шақырып: - Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі болады. Мирасымды соған қалдырамын. Менің арттағы дүние-мүлкіме қайсысың лайықты екенін білу үшін үшеуіңе де бір-бір доллардан беремін. Осы долларға бір нәрселер алыңдар. Кешкісін келгенде алған нәрселерің менің осы бөлмемді толығымен толтыруы керек. Шартым осы.      Ұлдары үлкен компанияны басқару мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де долларын жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына келген кезде, үлкен баласы     

Досымның шаруашылығына барып екі қап сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды әр тарапқа шаша бастады. Алайда к

13 слайд
    Досымның шаруашылығына барып екі қап сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды әр тарапқа шаша бастады. Алайда көп ұзамай сабандар еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады.          Екінші баласы:    Дүкенге барып екі жастық алдым – деді де, жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің ішіне шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге түсіп, бөлмені толтыра алмады.          Үшінші ұлы: - Долларды ұсақтап, 50 центін мешітке бердім, 20 центін қайырымдылық қорға бердім, 20 центін да садақа ретінде тараттым. Қалған 10 центке екі нәрсе алдым – деді де, қалтасынан сіріңке мен шырақты шығарды. Бөлменің жарығын сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен жүнге толмаған бөлме аз уақыттың ішінде шырақтың нұрына бөленді. Әке баласына риза болып: Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің ең жақсы жолы – айналаңа жарық тарату!

13 слайд

    Досымның шаруашылығына барып екі қап сабан сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды әр тарапқа шаша бастады. Алайда көп ұзамай сабандар еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады.          Екінші баласы:    Дүкенге барып екі жастық алдым – деді де, жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің ішіне шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге түсіп, бөлмені толтыра алмады.          Үшінші ұлы: - Долларды ұсақтап, 50 центін мешітке бердім, 20 центін қайырымдылық қорға бердім, 20 центін да садақа ретінде тараттым. Қалған 10 центке екі нәрсе алдым – деді де, қалтасынан сіріңке мен шырақты шығарды. Бөлменің жарығын сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен жүнге толмаған бөлме аз уақыттың ішінде шырақтың нұрына бөленді. Әке баласына риза болып: Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің ең жақсы жолы – айналаңа жарық тарату!

Өмір жаңғырығы Ғани әкесімен бірге үлкен тау жартастарының арасымен серуендеп келе жатқан еді. Кенет Ғани сүрініп кетіп: «А

14 слайд
Өмір жаңғырығы Ғани әкесімен бірге үлкен тау жартастарының арасымен серуендеп келе жатқан еді. Кенет Ғани сүрініп кетіп: «А-а-а-а!» деп айқайлап жіберді. Сол кезде жоғарыдан «А-а-а-а! деген дауыс естілді. Ғани өзінің даусының қайталанғанына таңырқап: - Сен кімсің? - деп дауыстағанда, Ғаниға: - Сен кімсің? - деген жауап келді. Ғани түкке түсінбей жынданып: - Сен қорқақсың! - деп  айқайлады. Таудан шыққан дауыс та: - Сен қорқақсың! - деп жауап берді. Қатты ашуланған Ғани әкесіне қарап: - Әке, бұл кім өзі? - деп сұрады. Әкесі:

14 слайд

Өмір жаңғырығы Ғани әкесімен бірге үлкен тау жартастарының арасымен серуендеп келе жатқан еді. Кенет Ғани сүрініп кетіп: «А-а-а-а!» деп айқайлап жіберді. Сол кезде жоғарыдан «А-а-а-а! деген дауыс естілді. Ғани өзінің даусының қайталанғанына таңырқап: - Сен кімсің? - деп дауыстағанда, Ғаниға: - Сен кімсің? - деген жауап келді. Ғани түкке түсінбей жынданып: - Сен қорқақсың! - деп  айқайлады. Таудан шыққан дауыс та: - Сен қорқақсың! - деп жауап берді. Қатты ашуланған Ғани әкесіне қарап: - Әке, бұл кім өзі? - деп сұрады. Әкесі:

 Әкесі:  - Ұлым, менің сөзіме құлақ сал, - деді де тауға қарап тұрып: - Мен сені жақсы көремін! - деп айқайлады.  Таудан:

15 слайд
 Әкесі:  - Ұлым, менің сөзіме құлақ сал, - деді де тауға қарап тұрып: - Мен сені жақсы көремін! - деп айқайлады.  Таудан:  - Мен сені жақсы көремін! - деген жауап келді. Әкесі тағы да айқайлап:  - Сен әдемісің! - деді. Жауап:  - Сен әдемісің! - деді.  Ғани не болғанын білмей, таңданып тұрып қалды. Әкесі жаңғырықтың сырын былай деп түсіндіріп берді:  -  Бұл жаңғырық. Жаңғырық адам баласына көп нәрсе үйретеді. Сен өміріңде не істесең, оның сыбағасын аласың. Өмір айна сияқты. Сен қандай болсаң, солай көрсетеді. Егер мейірімділікті қаласаң, мейірімді болуға тиіссің. Адамдардың сабырлы болуын қаласаң, сен де сабырлы бол. Адамдардың қайырымды болуын қаласаң, сен де қайырымды бол!

15 слайд

 Әкесі:  - Ұлым, менің сөзіме құлақ сал, - деді де тауға қарап тұрып: - Мен сені жақсы көремін! - деп айқайлады.  Таудан:  - Мен сені жақсы көремін! - деген жауап келді. Әкесі тағы да айқайлап:  - Сен әдемісің! - деді. Жауап:  - Сен әдемісің! - деді.  Ғани не болғанын білмей, таңданып тұрып қалды. Әкесі жаңғырықтың сырын былай деп түсіндіріп берді:  -  Бұл жаңғырық. Жаңғырық адам баласына көп нәрсе үйретеді. Сен өміріңде не істесең, оның сыбағасын аласың. Өмір айна сияқты. Сен қандай болсаң, солай көрсетеді. Егер мейірімділікті қаласаң, мейірімді болуға тиіссің. Адамдардың сабырлы болуын қаласаң, сен де сабырлы бол. Адамдардың қайырымды болуын қаласаң, сен де қайырымды бол!

Бұл - өмір заңдылығы. Өмірде кездейсоқтық деген нәрсе жоқ. Сондықтан өзің түзелмесең, өзгелерді түзей алмайсың. (5мин) Үй

16 слайд
Бұл - өмір заңдылығы. Өмірде кездейсоқтық деген нәрсе жоқ. Сондықтан өзің түзелмесең, өзгелерді түзей алмайсың. (5мин) Үй жұмысы: «Сенім» өленін жаттап келу.бет 76 (2мин) Сабақтың соңғы тыныштық сәті. Баяу музыка қойылады. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау бар жерде. Қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау бүкіл әлемде.әңгімені оқып келу.

16 слайд

Бұл - өмір заңдылығы. Өмірде кездейсоқтық деген нәрсе жоқ. Сондықтан өзің түзелмесең, өзгелерді түзей алмайсың. (5мин) Үй жұмысы: «Сенім» өленін жаттап келу.бет 76 (2мин) Сабақтың соңғы тыныштық сәті. Баяу музыка қойылады. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау бар жерде. Қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау, қиянат жасамау бүкіл әлемде.әңгімені оқып келу.