Сидней олимпиядасы презентация
Сидней олимпиядасы презентация

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Сидней олимпиадасының
чемпиондары
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сидней олимпиадасының чемпиондары
#2 слайд
Сәлемдесу
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге
асырылады.
Оқушылардың ұранымен таныс болғаннан
кейін, мына сөздермен қорытынды
жасаймын. «Егер адам өз алдына нақты
мақсат қойып, оған жету үшін талап қойса,
онда ол мақсатқа жету үшін қажетті
тәртіпті сақтауға міндетті.»
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам жасаймыз.
Ұйымдастыру
кезеңі:
2 слайд
Сәлемдесу Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. Оқушылардың ұранымен таныс болғаннан кейін, мына сөздермен қорытынды жасаймын. «Егер адам өз алдына нақты мақсат қойып, оған жету үшін талап қойса, онда ол мақсатқа жету үшін қажетті тәртіпті сақтауға міндетті.» Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз. Жаңа білім алуға, Алға қадам жасаймыз. Ұйымдастыру кезеңі:
#3 слайд
Үй тапсырмасын
сұрау:
« WordWall » платформасы
арқылы сұраймын.
Үй тапсырмасын дұрыс
орындаңыздар
Дескриптор: Жалпы – 1 балл.
- тест сұрақтарына жауап береді.
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: « WordWall » платформасы арқылы сұраймын. Үй тапсырмасын дұрыс орындаңыздар Дескриптор: Жалпы – 1 балл. - тест сұрақтарына жауап береді.
#4 слайд
ТҰЛҒАНЫ ТАНУ
БАСТ
АУ
4 слайд
ТҰЛҒАНЫ ТАНУ БАСТ АУ
#5 слайд
Суреттегі тұлға кім?
АШУ
КЕЛЕС
І
5 слайд
Суреттегі тұлға кім? АШУ КЕЛЕС І
#6 слайд
Суреттегі тұлға кім?
АШУ
КЕЛЕС
І
6 слайд
Суреттегі тұлға кім? АШУ КЕЛЕС І
#7 слайд
Суреттегі тұлға кім?
АШУ
КЕЛЕС
І
7 слайд
Суреттегі тұлға кім? АШУ КЕЛЕС І
#8 слайд
ЖАРАЙСЫҢДА
Р!
8 слайд
ЖАРАЙСЫҢДА Р!
#9 слайд
Сабақтың
мақсаты:
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша
негізгі ойды білдіретін
сөйлемдерді іріктей
отырып, жинақы мәтін
жазады.
Етістіктің етіс түрлері
мен салт, сабақты
етістіктердің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және
жазбаша тілдесім
барысында қолданады.
9 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады. Етістіктің етіс түрлері мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.
#10 слайд
Сабақты пысықтап
алу мақсатында
оқушыларға жасанды
интелект көмегімен
тақырыпқа байланысты
бейнебаян көрсетемін.
10 слайд
Сабақты пысықтап алу мақсатында оқушыларға жасанды интелект көмегімен тақырыпқа байланысты бейнебаян көрсетемін.
#11 слайд
Топтық жұмыс.
«QR код» әдісі.
Топтарға тапсырманы
«QR код» әдісі арқылы беремін.
ЕББҚО:
Мәтінді бірге оқып, негізгі ақпарат
жазылған сұрақтарға ауызша жауап
беру ұсынылады
Жеңілдетілген тапсырма
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.
- мәтінді оқиды;
- мәтіндегі етістіктерді салт және сабақты етістікке бөліп
жазады;
- мәтіндегі етістіктерге өздік етіс, өзгелік етіс, ырықсыз етіс,
ортақ етіс жұрнақтарын жалғап, жаңа сөйлемдер
құрастырады;
- Мәтін мазмұнына сүйене отырып, Бекзат Саттарханов
туралы деректермен танысып, чемпионымыздың өмірбаянын
жазады;
- ЕББҚО:
Мәтінді бірге оқып, негізгі ақпарат жазылған карточкалардан
дұрыс жауаптарды таңдайды.
11 слайд
Топтық жұмыс. «QR код» әдісі. Топтарға тапсырманы «QR код» әдісі арқылы беремін. ЕББҚО: Мәтінді бірге оқып, негізгі ақпарат жазылған сұрақтарға ауызша жауап беру ұсынылады Жеңілдетілген тапсырма Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - мәтінді оқиды; - мәтіндегі етістіктерді салт және сабақты етістікке бөліп жазады; - мәтіндегі етістіктерге өздік етіс, өзгелік етіс, ырықсыз етіс, ортақ етіс жұрнақтарын жалғап, жаңа сөйлемдер құрастырады; - Мәтін мазмұнына сүйене отырып, Бекзат Саттарханов туралы деректермен танысып, чемпионымыздың өмірбаянын жазады; - ЕББҚО: Мәтінді бірге оқып, негізгі ақпарат жазылған карточкалардан дұрыс жауаптарды таңдайды.
#12 слайд
Сергіту сәті
Оқушылардың қолдарына
асықтар беріп, асықтарды билету
арқылы оқушыларға көңіл – күй
үзілісін сыйлаймын.
12 слайд
Сергіту сәті Оқушылардың қолдарына асықтар беріп, асықтарды билету арқылы оқушыларға көңіл – күй үзілісін сыйлаймын.
#13 слайд
Жұптық жұмыс.
«LeorningApps»
платформасы
АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:
Әр жұпқа «LeorningApps» платформасы
және «WordWall» платформасы арқылы
жасалынған етістіктің және етістің
қызметін атқарып тұрған сөздер
беріледі. Сол сөздерді дұрыс
орналастырып, сыныпқа ауызша
айтыңыздар.
ЕББҚ оқушылары үшін:
Дайын етістіктер жазылған
карточкалар беріледі, оларды тиісті
бағанға орналастыру ұсынылады.
Бірінші топтың жұптарына
Екінші топтың жұптарына
Үшінші топтың жұптарына
ЕББҚО
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- сабақты және салт етістік табады;
- етіс түрлерін ажыратады;
- тапсырманы ауызша орындайды;
- берілген тапсырманы жұппен орындайды.
- ЕББҚО: Дайын етістіктер жазылған карточкаларды
алып, оларды тиісті бағанға орналастырады.
13 слайд
Жұптық жұмыс. «LeorningApps» платформасы АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ: Әр жұпқа «LeorningApps» платформасы және «WordWall» платформасы арқылы жасалынған етістіктің және етістің қызметін атқарып тұрған сөздер беріледі. Сол сөздерді дұрыс орналастырып, сыныпқа ауызша айтыңыздар. ЕББҚ оқушылары үшін: Дайын етістіктер жазылған карточкалар беріледі, оларды тиісті бағанға орналастыру ұсынылады. Бірінші топтың жұптарына Екінші топтың жұптарына Үшінші топтың жұптарына ЕББҚО Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сабақты және салт етістік табады; - етіс түрлерін ажыратады; - тапсырманы ауызша орындайды; - берілген тапсырманы жұппен орындайды. - ЕББҚО: Дайын етістіктер жазылған карточкаларды алып, оларды тиісті бағанға орналастырады.
#14 слайд
Жеке жұмыс.
«РАФТ» әдісі.
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ:
Оқушылар, «РАФТ» әдісі арқылы Сидней
олимпиадасының жеңімпаздарына хат
жазыңыздар.
•Р – рөл Оқушы
•А – аудитория Сидней жеңімпаздары
•Ф – форма Хат
•Т – тақырып Мың алғыс!
ЕББҚО: Бос орындарды ауызша толтыру тапсырмасы
беріледі:
«Сидней олимпиадасында Қазақстандық спортшылар ___
жеңіске жетті. Чемпиондар: ____, ____, ____. Бұл
жетістіктер ел спортының дамуына ____ ықпал етті.»
Дескриптор: Жалпы –2 балл.
-хат жазады;
- ЕББҚО: мәтінді толықтырады;
- берілген тапсырманы әр оқушы жеке
орындайды;
- Мұғалім бірнеше оқушының жұмысын
тыңдайды.
14 слайд
Жеке жұмыс. «РАФТ» әдісі. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ: Оқушылар, «РАФТ» әдісі арқылы Сидней олимпиадасының жеңімпаздарына хат жазыңыздар. •Р – рөл Оқушы •А – аудитория Сидней жеңімпаздары •Ф – форма Хат •Т – тақырып Мың алғыс! ЕББҚО: Бос орындарды ауызша толтыру тапсырмасы беріледі: «Сидней олимпиадасында Қазақстандық спортшылар ___ жеңіске жетті. Чемпиондар: ____, ____, ____. Бұл жетістіктер ел спортының дамуына ____ ықпал етті.» Дескриптор: Жалпы –2 балл. -хат жазады; - ЕББҚО: мәтінді толықтырады; - берілген тапсырманы әр оқушы жеке орындайды; - Мұғалім бірнеше оқушының жұмысын тыңдайды.
#15 слайд
Сабақты бекіту сұрақтары
Сабақты
бекіту:
«WordWall»
әдісі.
15 слайд
Сабақты бекіту сұрақтары Сабақты бекіту: «WordWall» әдісі.
#16 слайд
2134567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920
ТүсіндімСұрағым барТүсінбедім
16 слайд
2134567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 ТүсіндімСұрағым барТүсінбедім
шағым қалдыра аласыз













