Сілтемелер
Сілтемелер

#1 слайд
Информатика пәні мұғалімі Умирбекова
С
6 класс
VI – бөлім: Мәтіндік құжатпен
жұмыс
Сабақтың тақырыбы : Сілтемелер
Оқу мақсаты:
6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме) Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Сілтеменің анықтамасын, түрлері мен
атқаратын қызметін біледі
Көпшілік оқушылар үшін:
Мәтіндік редактордың сілтемелер
бөліміндегі элемент тобының
түрлерімен жұмыс жасай алады
Кейбір оқушылар :
Сілтемелер бөліміне кіретін элементтер
тобын мәтіндік құжатты безендіруге
қолданып, практика жүзінде іске асыра
алады
1 слайд
Информатика пәні мұғалімі Умирбекова С 6 класс VI – бөлім: Мәтіндік құжатпен жұмыс Сабақтың тақырыбы : Сілтемелер Оқу мақсаты: 6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Сілтеменің анықтамасын, түрлері мен атқаратын қызметін біледі Көпшілік оқушылар үшін: Мәтіндік редактордың сілтемелер бөліміндегі элемент тобының түрлерімен жұмыс жасай алады Кейбір оқушылар : Сілтемелер бөліміне кіретін элементтер тобын мәтіндік құжатты безендіруге қолданып, практика жүзінде іске асыра алады
#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Белсенді оқудың тиімділігі білім алу үрдісінде оқушының
жеке көзқарасы мен басқалардың пікірімен санаса білу
мәдениеті қалыптасады.
Топтық жұмыс. «Ойлан-
жұптас бөліс» әдісі
Мақсаты: жаңа білімді
бірлесе отырып игеру, топта
жұмыс жасай білу
дағдыларын дамыту
Нұсқау: Оқушылар берілген
сұрақтарды ресурстан
/оқулық, интернет/ іздеп,
жауап береді Жұптық жұмыс. «Көршіме
айтамын»
Мақсаты: оқушылар бір
біріне айту арқылы
түсініктерін толықтыру,
оқушылардың айтылым
дағдыларын қалыптастыру
Нұсқау: оқушылар берілген
сұрақтарға жауап беріп
көршілерімен бөліседі.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Белсенді оқудың тиімділігі білім алу үрдісінде оқушының жеке көзқарасы мен басқалардың пікірімен санаса білу мәдениеті қалыптасады. Топтық жұмыс. «Ойлан- жұптас бөліс» әдісі Мақсаты: жаңа білімді бірлесе отырып игеру, топта жұмыс жасай білу дағдыларын дамыту Нұсқау: Оқушылар берілген сұрақтарды ресурстан /оқулық, интернет/ іздеп, жауап береді Жұптық жұмыс. «Көршіме айтамын» Мақсаты: оқушылар бір біріне айту арқылы түсініктерін толықтыру, оқушылардың айтылым дағдыларын қалыптастыру Нұсқау: оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп көршілерімен бөліседі.
#3 слайд
Саралап оқыту технологиясы
Деңгейлік оқытудың
ерекшелігі –
оқушылардың сабақ
барысында бірнеше
деңгейде жұмыс жасай
алатындығында . Жеке жұмыс. Саралап оқыту тапсырмалары
Мақсаты: алған теориялық білімдерін практикада
қолдану, оқушылар өз қажеттіліктерін
қанағаттандыру
Нұсқау: тапсырманы өз деңгейлеріне қарай
таңдап, компьютерде орындайды .
А деңгейі
Мәтіндік процессорда
сілтемені кірістіру керек.
Бірақ беттің төменгі
бөлігінде түсініктеме
жазуға мүмкіндік жоқ,
себебі онда үлкен кесте
орналасқан. Сілтемені
қалай қою керек? В деңгейі
Мәтіндік процессорда
сынып тізімі құжатын
құрыңдар. Тізімде берілген
әрбір оқушы үшін сілтеме
құрыңдар. Сілтемеге
оқушылардың туған жылы
мен телефонын жазыңдар . С деңгейі
Жергілікті жердің тарихи
ескерткіштері туралы
реферат жазу.
Тапсырма: әрбір
ескерткіштің атына оның
құрылу уақытына сілтеме
қою
3 слайд
Саралап оқыту технологиясы Деңгейлік оқытудың ерекшелігі – оқушылардың сабақ барысында бірнеше деңгейде жұмыс жасай алатындығында . Жеке жұмыс. Саралап оқыту тапсырмалары Мақсаты: алған теориялық білімдерін практикада қолдану, оқушылар өз қажеттіліктерін қанағаттандыру Нұсқау: тапсырманы өз деңгейлеріне қарай таңдап, компьютерде орындайды . А деңгейі Мәтіндік процессорда сілтемені кірістіру керек. Бірақ беттің төменгі бөлігінде түсініктеме жазуға мүмкіндік жоқ, себебі онда үлкен кесте орналасқан. Сілтемені қалай қою керек? В деңгейі Мәтіндік процессорда сынып тізімі құжатын құрыңдар. Тізімде берілген әрбір оқушы үшін сілтеме құрыңдар. Сілтемеге оқушылардың туған жылы мен телефонын жазыңдар . С деңгейі Жергілікті жердің тарихи ескерткіштері туралы реферат жазу. Тапсырма: әрбір ескерткіштің атына оның құрылу уақытына сілтеме қою
#4 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау –
оқушының оқу нәтижесінің
үнемі ілгерілеп және дамып
отыруына ықпал ететін,
мұғалім мен оқушы
арасындағы кері
байланысын қамтамасыз
ететін үдеріс Менде сұрақтар қалды
Барлығын түсіндім
Жұмысыма қанағат емеспін
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысын қамтамасыз ететін үдеріс Менде сұрақтар қалды Барлығын түсіндім Жұмысыма қанағат емеспін
#5 слайд
Н а з а рл а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !
5 слайд
Н а з а рл а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !
шағым қалдыра аласыз













