Материалдар / Сілтемелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сілтемелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға сілтеме жасауда көмек береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2020
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СІЛТЕМЕЛ ЕРТАҚЫРЫБ Ы: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: - мазмұн, атаулар, түсіндірмеге анықтама бере алады Сілтеме мен оның топта

1 слайд
СІЛТЕМЕЛ ЕРТАҚЫРЫБ Ы: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: - мазмұн, атаулар, түсіндірмеге анықтама бере алады Сілтеме мен оның топтарын сипаттап, атқаратын қызметтерін ажырата алады гиперсілтеме лер ұйымдастыр а алады Бaғaлaу критерийлері мазмұн, атаулар, түсіндірмеге анықтама бере алады Бaғaлaу критерийлері сілтеме мен оның топтарын сипаттап, атқаратын қызметтерін ажырата біледі. Бaғaлaу критерийлері мәтінге гиперсілтемеле р ұйымдастыра аладыОҚУ МАҚСАТЫ : 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1 слайд

СІЛТЕМЕЛ ЕРТАҚЫРЫБ Ы: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: МАҚСАТЫ: - мазмұн, атаулар, түсіндірмеге анықтама бере алады Сілтеме мен оның топтарын сипаттап, атқаратын қызметтерін ажырата алады гиперсілтеме лер ұйымдастыр а алады Бaғaлaу критерийлері мазмұн, атаулар, түсіндірмеге анықтама бере алады Бaғaлaу критерийлері сілтеме мен оның топтарын сипаттап, атқаратын қызметтерін ажырата біледі. Бaғaлaу критерийлері мәтінге гиперсілтемеле р ұйымдастыра аладыОҚУ МАҚСАТЫ : 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Жұлдыз ша» әдісі «Мәнд і құрам а» әдісі «Түрлі- түсті гүлдер» әдісі «Кім жылдам » әдісі «Көңіл- күй

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Жұлдыз ша» әдісі «Мәнд і құрам а» әдісі «Түрлі- түсті гүлдер» әдісі «Кім жылдам » әдісі «Көңіл- күй» әдісі Оқушыларды ортаға шақырып, оларға тоқыма жіп беріп «Жұлдызша» тренингін қолданып жылылық сөздерін айту арқылы (мысалы: зейінің ашылсын!т.б) психологиялық жағымды орта қалыптастыру. Балаларға ой тастау, жаңа тақырып туралы міңез білдіру. әдісі бойынша оқушылар өз орындарында жеке-жеке жұмыс жасайды. Мазмұндар, атаулар, түсіндірмелерге MS Word мәтіндік редакторында шығарма жаз . Оқушыларға бір түстегі гүлдердің бірнеше данасы беріледі.Осылардың ішінен бір түрлі гүлдер бірігіп жұп болып жұмыс жасайды. Оқушылар берілген тапсырмаларды дұрыс және тез орындауға талпыну. Интернет желісінен берілген тұлға, әнші туралы өмірбаяның табады. Мәтінің қасына гиперсілтемесін жасайды. Әр оқушының алдында үш түсте берілген стикерлер тұрады. Солардан өзінің түсінігін сол түс арқылы жеткізіп, өткен сабақтан алған әсері туралы жазады.Тақтада турган екі түрлі смайликке оларды жабыстырады.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Жұлдыз ша» әдісі «Мәнд і құрам а» әдісі «Түрлі- түсті гүлдер» әдісі «Кім жылдам » әдісі «Көңіл- күй» әдісі Оқушыларды ортаға шақырып, оларға тоқыма жіп беріп «Жұлдызша» тренингін қолданып жылылық сөздерін айту арқылы (мысалы: зейінің ашылсын!т.б) психологиялық жағымды орта қалыптастыру. Балаларға ой тастау, жаңа тақырып туралы міңез білдіру. әдісі бойынша оқушылар өз орындарында жеке-жеке жұмыс жасайды. Мазмұндар, атаулар, түсіндірмелерге MS Word мәтіндік редакторында шығарма жаз . Оқушыларға бір түстегі гүлдердің бірнеше данасы беріледі.Осылардың ішінен бір түрлі гүлдер бірігіп жұп болып жұмыс жасайды. Оқушылар берілген тапсырмаларды дұрыс және тез орындауға талпыну. Интернет желісінен берілген тұлға, әнші туралы өмірбаяның табады. Мәтінің қасына гиперсілтемесін жасайды. Әр оқушының алдында үш түсте берілген стикерлер тұрады. Солардан өзінің түсінігін сол түс арқылы жеткізіп, өткен сабақтан алған әсері туралы жазады.Тақтада турган екі түрлі смайликке оларды жабыстырады.

ТАПСЫРМАЛАР ДЕРЕККӨЗДЕР презентация. Компьютер, ноутбук, кітап ДИАЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ Пәнге қатысты лексика мен терми

3 слайд
ТАПСЫРМАЛАР ДЕРЕККӨЗДЕР презентация. Компьютер, ноутбук, кітап ДИАЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: Сілтеме- Ссылка- Link7 Түсіндірмелер- Сноски- FootnoteҚОРЫТЫНДЫ Оқушыларға қағазға басып шығарылғын сұрақтардан құрылған тапсырмалар беру арқылы сабақты қортындылаймын. ЖІКТЕУ сөздер арқылы топқа бөлу.Оқушылар 1.2.3 ке саналып топқа бөлінеді «Сілтемелер» «Атаулар» «гиперсілтемелер» САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ЖҰМЫС ҚАРҚЫНЫ жасалған жобаны яғни құралған «Жұлдызша»- ны жинақтау үшін өткен тақырыпты қайталап, оқушыларға сұрақтар қою арқылы өрмекті(тоқыма жіпті) жинап алу. 1 сұрақ- Ақпарат дегеніміз не ? БАҒАЛАУ Оқушылар тапсырманың орындалуына байланысты жылдам аяқтаған оқушыларды топ басшылары бағалайды. «Жұлдызша» тренингін қолданып жылылық сөздерін айту арқылы (мысалы: зейінің ашылсын!т.б) психологиялық жағымды орта қалыптастыру

3 слайд

ТАПСЫРМАЛАР ДЕРЕККӨЗДЕР презентация. Компьютер, ноутбук, кітап ДИАЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ Пәнге қатысты лексика мен терминалогия: Сілтеме- Ссылка- Link7 Түсіндірмелер- Сноски- FootnoteҚОРЫТЫНДЫ Оқушыларға қағазға басып шығарылғын сұрақтардан құрылған тапсырмалар беру арқылы сабақты қортындылаймын. ЖІКТЕУ сөздер арқылы топқа бөлу.Оқушылар 1.2.3 ке саналып топқа бөлінеді «Сілтемелер» «Атаулар» «гиперсілтемелер» САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ЖҰМЫС ҚАРҚЫНЫ жасалған жобаны яғни құралған «Жұлдызша»- ны жинақтау үшін өткен тақырыпты қайталап, оқушыларға сұрақтар қою арқылы өрмекті(тоқыма жіпті) жинап алу. 1 сұрақ- Ақпарат дегеніміз не ? БАҒАЛАУ Оқушылар тапсырманың орындалуына байланысты жылдам аяқтаған оқушыларды топ басшылары бағалайды. «Жұлдызша» тренингін қолданып жылылық сөздерін айту арқылы (мысалы: зейінің ашылсын!т.б) психологиялық жағымды орта қалыптастыру

Суреттен атауларын анықтап, олардың қызметтерін ауызша атандар. Мәтіндік редактордға тексті теріп,гиперсілтеме жаса

4 слайд
Суреттен атауларын анықтап, олардың қызметтерін ауызша атандар. Мәтіндік редактордға тексті теріп,гиперсілтеме жаса Текст Еліміздің халық әртісі, әнші, жеке тұлға Мақпал Жүнісова апаларын туралы ақпарат жаз Суреттен атауларын анықтап, олардың қызметтерін ауызша атандар .«Мәнді құрама» әдісі бойынша оқушылар өз орындарын да жеке- жеке жұмыс жасайды. Мазмұндар, атаулар, түсіндірмелерг е MS Word мәтіндік редакторында шығарма жаз . Мәтіндік редактордға тексті теріп,гиперс ілтеме жасаЕліміздің халық әртісі, әнші, жеке тұлға Мақпал Жүнісова апаларын туралы ақпарат жаз ТАПСЫРМАЛАР 1 2 3 4

4 слайд

Суреттен атауларын анықтап, олардың қызметтерін ауызша атандар. Мәтіндік редактордға тексті теріп,гиперсілтеме жаса Текст Еліміздің халық әртісі, әнші, жеке тұлға Мақпал Жүнісова апаларын туралы ақпарат жаз Суреттен атауларын анықтап, олардың қызметтерін ауызша атандар .«Мәнді құрама» әдісі бойынша оқушылар өз орындарын да жеке- жеке жұмыс жасайды. Мазмұндар, атаулар, түсіндірмелерг е MS Word мәтіндік редакторында шығарма жаз . Мәтіндік редактордға тексті теріп,гиперс ілтеме жасаЕліміздің халық әртісі, әнші, жеке тұлға Мақпал Жүнісова апаларын туралы ақпарат жаз ТАПСЫРМАЛАР 1 2 3 4

Сабақты қортындылау :Оқуш ыларға қағазға басып шығарылғын сұрақтардан құрылған тапсырмалар беру арқылы сабақты қортындыла

5 слайд
Сабақты қортындылау :Оқуш ыларға қағазға басып шығарылғын сұрақтардан құрылған тапсырмалар беру арқылы сабақты қортындылаймын.Үйге тапсырма: Кез келген тақырыпта сілтеме құрастыр Кері байланыс :«Көңіл күй» әдісі арқылы оқушылардың ойларын білу. Әр оқушының алдында үш түсте берілген стикерлер тұрады. Солардан өзінің түсінігін сол түс арқылы жеткізіп, өткен сабақтан алған әсері туралы жазады.Тақтада турган екі түрлі смайликке оларды жабыстырады .Саралау :Алдынғы сабақта өткен тақырыптарды еске түсіруге оқушыларға бағыт беремін.Тапсырмалар топтық ,жұптық болғандықтан қабілеті жоғары оқушыларға бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.Қарқыны төмен оқушылардың жұмыстарын тексеріп, мадақтау не ұсыныстар айтылады.Барлық кемшіліктерімді келесі жолы қарастыруға тырысамын

5 слайд

Сабақты қортындылау :Оқуш ыларға қағазға басып шығарылғын сұрақтардан құрылған тапсырмалар беру арқылы сабақты қортындылаймын.Үйге тапсырма: Кез келген тақырыпта сілтеме құрастыр Кері байланыс :«Көңіл күй» әдісі арқылы оқушылардың ойларын білу. Әр оқушының алдында үш түсте берілген стикерлер тұрады. Солардан өзінің түсінігін сол түс арқылы жеткізіп, өткен сабақтан алған әсері туралы жазады.Тақтада турган екі түрлі смайликке оларды жабыстырады .Саралау :Алдынғы сабақта өткен тақырыптарды еске түсіруге оқушыларға бағыт беремін.Тапсырмалар топтық ,жұптық болғандықтан қабілеті жоғары оқушыларға бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.Қарқыны төмен оқушылардың жұмыстарын тексеріп, мадақтау не ұсыныстар айтылады.Барлық кемшіліктерімді келесі жолы қарастыруға тырысамын

6 слайд

6 слайд