Материалдар / Сілтемелер. 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сілтемелер. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: А. Югнаки жом 6.1В – Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру Күні: 08.06.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Джунаева Зияда Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Сілтемелер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.2.2.1. сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: атау, иллюстрация тізімі және қиылыс сілтемелер, мазмұнды баптау туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі: атау енгізуді және мазмұнды баптауды қолдана алады Кейбір оқушылар: Білім порталдарын және каталогтарын пайдалану жолдарын үйренеді; Бағалау критерийі - Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; - сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; - құжатта сілтемелерді ұйым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
143
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номанов

1 слайд
Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин) Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)

1 слайд

Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин) Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)

Сабақтың мақсаты:

2 слайд
Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Сабақтың мақсаты:

• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және бапт

3 слайд
• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс

3 слайд

• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс

Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (серг

4 слайд
Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. 1-топ. Монитор 2-топ. Процессор.

4 слайд

Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. 1-топ. Монитор 2-топ. Процессор.

«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциял

5 слайд
«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциялық жүйелерді білесін? 5. Желі дегеніміз не? 6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ? 7. Wi-Fi дегеніміз не ? 8. Сымсыз технология түрлерін ата.

5 слайд

«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциялық жүйелерді білесін? 5. Желі дегеніміз не? 6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ? 7. Wi-Fi дегеніміз не ? 8. Сымсыз технология түрлерін ата.

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларым

6 слайд
«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

6 слайд

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subj

7 слайд
сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы. сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote

7 слайд

сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы. сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын

8 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

8 слайд

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын

9 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

9 слайд

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі р

10 слайд
Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар Компьютермен жұмыс.

10 слайд

Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар Компьютермен жұмыс.

«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілге

11 слайд
«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады. 4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.

11 слайд

«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады. 4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.

Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсыр

12 слайд
Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсырмаларды орындадым.... Мен ...........түсіндім Мен................үйрендім Мен................жасай алдым Мен ...............жасап көремін Мен ........өмірде қолданамын Маған ..........ұнамады

12 слайд

Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсырмаларды орындадым.... Мен ...........түсіндім Мен................үйрендім Мен................жасай алдым Мен ...............жасап көремін Мен ........өмірде қолданамын Маған ..........ұнамады

Саралау

13 слайд
Саралау

13 слайд

Саралау

Бағалау: • Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастыр

14 слайд
Бағалау: • Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;• Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;

14 слайд

Бағалау: • Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;• Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек, санитария-гигиениялық

15 слайд
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек, санитария-гигиениялық талаптарға амал ету, жаттығулар жасау керек.

15 слайд

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек, санитария-гигиениялық талаптарға амал ету, жаттығулар жасау керек.

Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

16 слайд
Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

16 слайд

Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

17 слайд

17 слайд