Сілтемелер. 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы Сауран
ауданы А.Югнаки атындағы
жалпы орта мектебінің
информатика пәнің мұғалімі
Джунаева Зияда Номановна
6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді
ұйымдастыру бөлімі .
Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер.
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:
6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас,
үйретуден балаға,
Ақырын жүріп, анық бас,
еңбегің кетпес далаға
( Ы. Алтынсарин) Түркістан облысы Сауран
ауданы А.Югнаки атындағы
жалпы орта мектебінің
информатика пәнің мұғалімі
Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді
ұйымдастыру бөлімі .
Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер.
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:
6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас,
үйретуден балаға,
Ақырын жүріп, анық бас,
еңбегің кетпес далаға
( Ы. Алтынсарин)
1 слайд
Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин) Түркістан облысы Сауран ауданы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
3 слайд
•
Сілтемелердің қайда
қойылатынын түсіне
алады;
•
сілтеменің қай жерде
керек екенін, құжатқа
мазмұндарды орнатуды
және баптауды жасай
алады;
•
құжатта сілтемелерді
ұйымдастырады, атау
қоя алады;
•
қиылыс сілтемелерді
ұйымдастыра алады.;
•
мазмұнды баптай
алады.
жұптық, топтық
жұмыстарда
өзгелердің
мәдениетіне және
көзқарастарына
құрметпен қарау.
ынтымақтастық --–
тапсырмалар
орындау
барысында.
. Ағылшын
тілінде
терминдерді
кіргізу және
қысқа
мәтіндермен
жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу
Пəнаралық байланыс•
Сілтемелердің қайда
қойылатынын түсіне
алады;
•
сілтеменің қай жерде
керек екенін, құжатқа
мазмұндарды орнатуды
және баптауды жасай
алады;
•
құжатта сілтемелерді
ұйымдастырады, атау
қоя алады;
•
қиылыс сілтемелерді
ұйымдастыра алады.;
•
мазмұнды баптай
алады.
жұптық, топтық
жұмыстарда
өзгелердің
мәдениетіне және
көзқарастарына
құрметпен қарау.
ынтымақтастық --–
тапсырмалар
орындау
барысында.
. Ағылшын
тілінде
терминдерді
кіргізу және
қысқа
мәтіндермен
жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс
3 слайд
• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады. жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады. жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс
4 слайд
Ұйымдастыру.
Сәлемдесу
— Жағымды психологиялық ахуал туғызу;
— Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру;
«Гүлмен тілек»
(сергіту және топқа біріктіру)
Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
1-топ. Монитор
2-топ. Процессор.
4 слайд
Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. 1-топ. Монитор 2-топ. Процессор.
5 слайд
«Серпілген сауал»
1. Компьютер деген не?
2. Компьютердің негізгі құрылғылары.
3. Операциялық жүйе деген не?
4. Қандай операциялық жүйелерді білесін?
5. Желі дегеніміз не?
6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ?
7. Wi-Fi дегеніміз не ?
8. Сымсыз технология түрлерін ата.
5 слайд
«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциялық жүйелерді білесін? 5. Желі дегеніміз не? 6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ? 7. Wi-Fi дегеніміз не ? 8. Сымсыз технология түрлерін ата.
6 слайд
«Үштік» әдіс
(Ойлан, жұптас, бөліс)
Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды
барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу.
Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым)
сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың
оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары
қалыптасады.
6 слайд
«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.
7 слайд
сілтеме ссылка links
мазмұн оглавление table of
contents
атаулар названия titles
нысандық
көрсеткіш предметный
указатель subject index
түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы.
сілтеме ссылка links
мазмұн оглавление table of contents
атаулар названия titles
нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index
түсіндірмелер сноски fооtnote
7 слайд
сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы. сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote
8 слайд
Элементтер
тобы Атқаратын қызметі
Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге
және басқа да заңды құжаттарға
қойылатын сілтемелер тізімін жасау.
Түсіндірмеле
р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына
сілтеме жасау
Нысандық
көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін
элемент
Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін
әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда
бір ақпарат көзіне сілтеме қою.
Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді
қою, баптау
Сілтемелер
кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі
Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және
басқа да заңды құжаттарға қойылатын
сілтемелер тізімін жасау.
Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына
сілтеме жасау
Нысандық
көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін
элемент
Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер
тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне
сілтеме қою.
Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою,
баптау
Сілтемелер
кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі
8 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі
9 слайд
Элементтер
тобы Атқаратын қызметі
Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге
және басқа да заңды құжаттарға
қойылатын сілтемелер тізімін жасау.
Түсіндірмеле
р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына
сілтеме жасау
Нысандық
көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін
элемент
Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін
әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда
бір ақпарат көзіне сілтеме қою.
Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді
қою, баптау
Сілтемелер
кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі
Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және
басқа да заңды құжаттарға қойылатын
сілтемелер тізімін жасау.
Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына
сілтеме жасау
Нысандық
көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін
элемент
Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер
тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне
сілтеме қою.
Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою,
баптау
Сілтемелер
кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі
9 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі
10 слайд
Сілтемелермен жұмыс.
1. Мәтіндік редакторды ашыңдар.
2. Үлестірме қағазындағы мәтінді
енгізіңдер.
3. Түсіндірме сілтемесі ретінде
өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар.
2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер.
3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын
жазыңдар Компьютермен жұмыс.
10 слайд
Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар Компьютермен жұмыс.
11 слайд
«Ия-жоқ» әдісі.
1. Монитор компьютердің негізгі
құрылғысына жатады.
2. Алгоритм 3 түрде болады.
3. Пернетақта арқылы енгізілген
ақпараттарды көруге болады.
4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.
11 слайд
«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады. 4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.
12 слайд
Рефлексия
Мен бүгін .................білдім
Маған .............қызықты болды
Маған................ қиын болды
Мен келесі тапсырмаларды
орындадым....
Мен ...........түсіндім
Мен................үйрендім
Мен................жасай алдым
Мен ...............жасап көремін
Мен ........өмірде қолданамын
Маған ..........ұнамады
12 слайд
Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсырмаларды орындадым.... Мен ...........түсіндім Мен................үйрендім Мен................жасай алдым Мен ...............жасап көремін Мен ........өмірде қолданамын Маған ..........ұнамады
13 слайд
Саралау
13 слайд
Саралау
14 слайд
Бағалау:
•
Ынталандыру, қолдау көрсету ;
•
Оқушылар өзара бағалайды;
•
Жұппен бағалау жүргізеді;
•
Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау
ретінде жүзеге асады;•
Ынталандыру, қолдау көрсету ;
•
Оқушылар өзара бағалайды;
•
Жұппен бағалау жүргізеді;
•
Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау
ретінде жүзеге асады;
14 слайд
Бағалау: • Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;• Ынталандыру, қолдау көрсету ; • Оқушылар өзара бағалайды; • Жұппен бағалау жүргізеді; • Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;
15 слайд
Денсаулық жəне қауіпсіздік
техникасын сақтау
Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек,
санитария-гигиениялық талаптарға амал ету,
жаттығулар жасау керек.
15 слайд
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек, санитария-гигиениялық талаптарға амал ету, жаттығулар жасау керек.
16 слайд
Үйге тапсырма.
«Арман-ПВ» баспасы о қулығынан
141-144 беттерді оқу.
16 слайд
Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.
17 слайд
17 слайд