Материалдар / сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктер презентация

сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктер презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
485
2 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Class tools» платформасында бойынша топтарға бірігеді. « Көңіл күй » әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орн

1 слайд
«Class tools» платформасында бойынша топтарға бірігеді. « Көңіл күй » әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ

1 слайд

«Class tools» платформасында бойынша топтарға бірігеді. « Көңіл күй » әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ

Үй тапсырмасы сұрау Банкомат әдісі

2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау Банкомат әдісі

2 слайд

Үй тапсырмасы сұрау Банкомат әдісі

« Кинометафора » әдісі https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx

3 слайд
« Кинометафора » әдісі https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx

3 слайд

« Кинометафора » әдісі https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx

Сабақтың тақырыбы : Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

4 слайд
Сабақтың тақырыбы : Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

4 слайд

Сабақтың тақырыбы : Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату Қазақста

5 слайд
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату   Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау; - Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу; - Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу;

5 слайд

Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату   Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау; - Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу; - Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу;

Топтық жұмыс. 1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар 2-топ. Қазақстанда

6 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар 2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар 3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер

6 слайд

Топтық жұмыс. 1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар 2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар 3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер

1-тапсырма Дескриптор: Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап

7 слайд
1-тапсырма Дескриптор: Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады Жалпы балл-2Тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Мәтінді окып шығуды ұсыну «Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды? Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар. Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар Салыстыр - өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар. Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар (b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары (с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.

7 слайд

1-тапсырма Дескриптор: Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады Жалпы балл-2Тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Мәтінді окып шығуды ұсыну «Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды? Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар. Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар Салыстыр - өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар. Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар (b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары (с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.

2 -тапсырма Дескриптор: Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді Жалпы балл-2 Кестемен жұмыс жасау

8 слайд
2 -тапсырма Дескриптор: Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді Жалпы балл-2 Кестемен жұмыс жасау

8 слайд

2 -тапсырма Дескриптор: Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді Жалпы балл-2 Кестемен жұмыс жасау

3-тапсырма Д ескриптор : ; WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма. 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/57

9 слайд
3-тапсырма Д ескриптор :  ; WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма. 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/57194539 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57190741 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57194095 WORTWALL тапсырмаларын орындайды. Жалпы балл-2

9 слайд

3-тапсырма Д ескриптор :  ; WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма. 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/57194539 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57190741 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57194095 WORTWALL тапсырмаларын орындайды. Жалпы балл-2

4-тапсырма Дескриптор: Түрлердің тізімін жасайды.Тапсырмаға жауап береді.Жалпы балл-2 ; Жеке жұмыс 1. Өз аймақтарыңдағы с

10 слайд
4-тапсырма   Дескриптор: Түрлердің тізімін жасайды.Тапсырмаға жауап береді.Жалпы балл-2 ; Жеке жұмыс 1. Өз аймақтарыңдағы сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің тізімін жасайды.   2. Генетикалық криобанкке енгізу үшін Қазақстанда кездесетін жануарлардың түрлерін атайды.   3. Елімізде сирек кездесетін жануарларға мысалдар келтіреді. 4. Елімізде сирек кездесетін өсімдіктерге мысалдар келтіріп атап береді.

10 слайд

4-тапсырма   Дескриптор: Түрлердің тізімін жасайды.Тапсырмаға жауап береді.Жалпы балл-2 ; Жеке жұмыс 1. Өз аймақтарыңдағы сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің тізімін жасайды.   2. Генетикалық криобанкке енгізу үшін Қазақстанда кездесетін жануарлардың түрлерін атайды.   3. Елімізде сирек кездесетін жануарларға мысалдар келтіреді. 4. Елімізде сирек кездесетін өсімдіктерге мысалдар келтіріп атап береді.

5 тапсырма Топтық жұмыс 1. «Ақтырна» бағдарламасы қандай міндеттерді атқарады? 2. Генетикалық криобанк дегеніміз не? 3. Қорш

11 слайд
5 тапсырма Топтық жұмыс 1. «Ақтырна» бағдарламасы қандай міндеттерді атқарады?   2. Генетикалық криобанк дегеніміз не?   3. Қоршаған ортаны қорғау бойынша Бірінші дүниежүзілік конференцияны қай ұйым, қай жерде және қай жылы өткізді?   4. Биоалуантүрліліктің биологиялық мағынасын түсіндіреді.   5. Қазақстанда түрлік алуантүрлілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылады?   6. Тұрғылықты жерлеріңдегі сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді сақтау туралы бағдарлама ұсынады. Дескриптор: Тапсырма сұрақтарына жауап береді.Тапсырманын мағынасын түсіндіреді. Бағдарлама ұсынады Жалпы балл-2

11 слайд

5 тапсырма Топтық жұмыс 1. «Ақтырна» бағдарламасы қандай міндеттерді атқарады?   2. Генетикалық криобанк дегеніміз не?   3. Қоршаған ортаны қорғау бойынша Бірінші дүниежүзілік конференцияны қай ұйым, қай жерде және қай жылы өткізді?   4. Биоалуантүрліліктің биологиялық мағынасын түсіндіреді.   5. Қазақстанда түрлік алуантүрлілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылады?   6. Тұрғылықты жерлеріңдегі сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді сақтау туралы бағдарлама ұсынады. Дескриптор: Тапсырма сұрақтарына жауап береді.Тапсырманын мағынасын түсіндіреді. Бағдарлама ұсынады Жалпы балл-2

Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Зерттеуші » әдісі

12 слайд
 Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Зерттеуші » әдісі

12 слайд

 Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Зерттеуші » әдісі

Кері байланыс «Киіз үй» әдісі . «Домбыра» әдісі арқылы бағалау

13 слайд
Кері байланыс «Киіз үй» әдісі . «Домбыра» әдісі арқылы бағалау

13 слайд

Кері байланыс «Киіз үй» әдісі . «Домбыра» әдісі арқылы бағалау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ