слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық сабақ қамтылған .
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бұл аспап-баба көзі, ата мұра, Қазақ үшін тегі бар ма бағалы да. Тербеліп кетсе, шектерін теріп берген, Теңіз күйлер төгеді алаб

1 слайд
Бұл аспап-баба көзі, ата мұра, Қазақ үшін тегі бар ма бағалы да. Тербеліп кетсе, шектерін теріп берген, Теңіз күйлер төгеді алабында. Оқу мақсаты: Т/А2 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу - еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

1 слайд

Бұл аспап-баба көзі, ата мұра, Қазақ үшін тегі бар ма бағалы да. Тербеліп кетсе, шектерін теріп берген, Теңіз күйлер төгеді алабында. Оқу мақсаты: Т/А2 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу - еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

Бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы Тақырып: Ұлтымыздың ұлы аспабы

2 слайд
Бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы Тақырып: Ұлтымыздың ұлы аспабы

2 слайд

Бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы Тақырып: Ұлтымыздың ұлы аспабы

Бағалау критерийі Дескриптор оқушы Мәтінде көтерілген мәселе мен көзқарасты талдайды. Мәселе мен көзқарасты анықтайды. Талдауғ

3 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор оқушы Мәтінде көтерілген мәселе мен көзқарасты талдайды. Мәселе мен көзқарасты анықтайды. Талдауға қатысады. Талдау барысында ойын дәлелді жеткізеді.

3 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор оқушы Мәтінде көтерілген мәселе мен көзқарасты талдайды. Мәселе мен көзқарасты анықтайды. Талдауға қатысады. Талдау барысында ойын дәлелді жеткізеді.

1-топ. Ақ қалпақ Тыңдалым мазмұны бойынша автор көзқарасын анықтайды. 2-топ. Сары қалпақ Қарастырылып отырған мәселенің позити

4 слайд
1-топ. Ақ қалпақ Тыңдалым мазмұны бойынша автор көзқарасын анықтайды. 2-топ. Сары қалпақ Қарастырылып отырған мәселенің позитивті жағын бөліп алып және неліктен позитивті екенін дәлелдеу 3-топ. Қара қалпақ Бейнежазбадан түсініксіз, мәселе тудыратын, негативті ойды анықтап және себебін түсіндіру. 4-топ. Қызыл қалпақ Тыңдалым мазмұнынан кейінгі көңіл-күйіндегі өзгерісті өзге құбылысты сәттермен байланыстыра ой білдіру. 5-топ. Жасыл қалпақ Тыңдалым мазмұны бойынша жаңалықтар тізбегін құру. 6-топ. Көк қалпақ Басқа топтарды аралап, олардың көзқарасын қабылдап, өз тобына қайта оралып, жинаған материалды пысықтайды, қорытып соңғы сөзді айту.

4 слайд

1-топ. Ақ қалпақ Тыңдалым мазмұны бойынша автор көзқарасын анықтайды. 2-топ. Сары қалпақ Қарастырылып отырған мәселенің позитивті жағын бөліп алып және неліктен позитивті екенін дәлелдеу 3-топ. Қара қалпақ Бейнежазбадан түсініксіз, мәселе тудыратын, негативті ойды анықтап және себебін түсіндіру. 4-топ. Қызыл қалпақ Тыңдалым мазмұнынан кейінгі көңіл-күйіндегі өзгерісті өзге құбылысты сәттермен байланыстыра ой білдіру. 5-топ. Жасыл қалпақ Тыңдалым мазмұны бойынша жаңалықтар тізбегін құру. 6-топ. Көк қалпақ Басқа топтарды аралап, олардың көзқарасын қабылдап, өз тобына қайта оралып, жинаған материалды пысықтайды, қорытып соңғы сөзді айту.

Рефлексия

5 слайд
Рефлексия

5 слайд

Рефлексия

Министірлікпен келісілген курстар тізімі