Материалдар / слайд "20 ғасырдың басындағы ғылым мен білім"

слайд "20 ғасырдың басындағы ғылым мен білім"

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні бойынша қосымша мәліметтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2020
1296
1 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Г

1 слайд
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Гакку Берикболовна Сабақтың тақырыбы : Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым 8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау; 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы туралы анықтайды Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды

1 слайд

Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Гакку Берикболовна Сабақтың тақырыбы : Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым 8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау; 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы туралы анықтайды Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды

«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді

2 слайд
«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Белсенді әдіс - тәсілдер

2 слайд

«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Белсенді әдіс - тәсілдер

Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау

3 слайд
Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау тапсырмасын орындатқанда тест құрау барысында оқушылар сабақтан алған білімдері тексереді Оқушылардың жазылым, айтылым, оқылым дағдыларының қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық және жеке жұмыстар арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетемін. Оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып сараланады. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыСаралау

3 слайд

Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау тапсырмасын орындатқанда тест құрау барысында оқушылар сабақтан алған білімдері тексереді Оқушылардың жазылым, айтылым, оқылым дағдыларының қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық және жеке жұмыстар арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетемін. Оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып сараланады. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыСаралау

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланад

4 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа тақырып бойынша алған білімін жинақтайды, талдайды. Белсенділігі артады Жұптық жұмысты қаншалықты орындағанын оқушылар өздері бағалайды«Шапалақ соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау

4 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа тақырып бойынша алған білімін жинақтайды, талдайды. Белсенділігі артады Жұптық жұмысты қаншалықты орындағанын оқушылар өздері бағалайды«Шапалақ соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау

Назарларыңызға рахмет!!!

5 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

5 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!