слайд "20 ғасырдың басындағы ғылым мен білім"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі
мектепке дейін шағын орталығымен» КММ
Тарих пән мұғалімі:
Муртазаева Гакку Берикболовна
Сабақтың
тақырыбы :
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
Сабақтың
мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен
ғылым
8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен
ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;
8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен
ғылымның дамуы туралы анықтайды
Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның
жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды
Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І
жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері
мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды
1 слайд
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Гакку Берикболовна Сабақтың тақырыбы : Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым 8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау; 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы туралы анықтайды Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды
2 слайд
«Көшбасшы
сы және
тыңдаушы»
«Tұлғaны
тaны» «Миға
шабуыл» «Кім
жылдам»
«Галлереяны
шарлау» «Ойлан!»
«Сандар
сөйлейді» Белсенді
әдіс -
тәсілдер
2 слайд
«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Белсенді әдіс - тәсілдер
3 слайд
Мәтінмен
жұмыс Оқушылардың мәтіндегі
деректермен жұмыс істеу
дағдыларын сараладым
«Ойлан!»
«Сандар
сөйлейді»
Саралау тапсырмасын
орындатқанда тест құрау
барысында оқушылар
сабақтан алған білімдері
тексереді
Оқушылардың жазылым,
айтылым, оқылым
дағдыларының
қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық
және жеке жұмыстар
арқылы оқушыларға
үнемі қолдау
көрсетемін.
Оқушылардың
қажеттіліктерін
есепке ала отырып
сараланады. Саралау
әдістері әрбір
оқушыға мақсаттарға
жетуге ықпал
жасайдыСаралау
3 слайд
Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау тапсырмасын орындатқанда тест құрау барысында оқушылар сабақтан алған білімдері тексереді Оқушылардың жазылым, айтылым, оқылым дағдыларының қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық және жеке жұмыстар арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетемін. Оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып сараланады. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыСаралау
4 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС
Топ бірін-бірі бағалайды.
Бір-бірін тыңдауға, ойды
жинақтап, нақты баға
беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа
тақырып бойынша алған
білімін жинақтайды,
талдайды. Белсенділігі
артады Жұптық жұмысты
қаншалықты
орындағанын оқушылар
өздері бағалайды«Шапалақ
соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны»
«Ойлан!»
«Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау
4 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа тақырып бойынша алған білімін жинақтайды, талдайды. Белсенділігі артады Жұптық жұмысты қаншалықты орындағанын оқушылар өздері бағалайды«Шапалақ соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау
5 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
5 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!