слайд "20 ғасырдың басындағы ғылым мен білім"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

слайд "20 ғасырдың басындағы ғылым мен білім"

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні бойынша қосымша мәліметтер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Г

#1 слайд
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Гакку Берикболовна Сабақтың тақырыбы : Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым 8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау; 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы туралы анықтайды Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды

1 слайд

Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі мектепке дейін шағын орталығымен» КММ Тарих пән мұғалімі: Муртазаева Гакку Берикболовна Сабақтың тақырыбы : Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым 8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау; 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; Барлығы: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен ғылымның дамуы туралы анықтайды Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды

«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді

#2 слайд
«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Белсенді әдіс - тәсілдер

2 слайд

«Көшбасшы сы және тыңдаушы» «Tұлғaны тaны» «Миға шабуыл» «Кім жылдам» «Галлереяны шарлау» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Белсенді әдіс - тәсілдер

Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау

#3 слайд
Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау тапсырмасын орындатқанда тест құрау барысында оқушылар сабақтан алған білімдері тексереді Оқушылардың жазылым, айтылым, оқылым дағдыларының қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық және жеке жұмыстар арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетемін. Оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып сараланады. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыСаралау

3 слайд

Мәтінмен жұмыс Оқушылардың мәтіндегі деректермен жұмыс істеу дағдыларын сараладым «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Саралау тапсырмасын орындатқанда тест құрау барысында оқушылар сабақтан алған білімдері тексереді Оқушылардың жазылым, айтылым, оқылым дағдыларының қалыптасуын сараладым Топтық, жұптық және жеке жұмыстар арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетемін. Оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып сараланады. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыСаралау

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланад

#4 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа тақырып бойынша алған білімін жинақтайды, талдайды. Белсенділігі артады Жұптық жұмысты қаншалықты орындағанын оқушылар өздері бағалайды«Шапалақ соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау

4 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫСЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Топ бірін-бірі бағалайды. Бір-бірін тыңдауға, ойды жинақтап, нақты баға беруге дағдыланады Оқушылар сабақта жаңа тақырып бойынша алған білімін жинақтайды, талдайды. Белсенділігі артады Жұптық жұмысты қаншалықты орындағанын оқушылар өздері бағалайды«Шапалақ соғу» «Басбармақ» «Жетон тарату» «Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді» Критериалды бағалау

Назарларыңызға рахмет!!!

#5 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

5 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
04.06.2020
1598
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі