СЛАЙД 5 сынып 3 тоқсан математика




1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 сынып
Санның бөлігін және бөлігі
бойынша санды табуға берілген
есептер
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 сынып Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

2 слайд
Сабақтың мақсаты
5.1.2.24 санның бөлігін табу
және бөлігі бойынша санды
табу
2 слайд
Сабақтың мақсаты 5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау үшін қолданамын.
1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?
4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай азайтылады?
3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау үшін қолданамын. 1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай азайтылады?

4 слайд
1-тапсырма
1. Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды
жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру керек?
Барлық жол – х
Жүргені - бөлігі – 160 км
Қалғаны -- ?
4 слайд
1-тапсырма 1. Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру керек? Барлық жол – х Жүргені - бөлігі – 160 км Қалғаны -- ?

5 слайд
2-тапсырма
1. Саябақта 639 ағаш бар. Қайыңдар
барлық ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын
шыршалар құрайды.Саябақта қанша
қайың және қанша шырша бар?
Барлығы – 639 Қайың -- ? Шырша -- ?
5 слайд
2-тапсырма 1. Саябақта 639 ағаш бар. Қайыңдар барлық ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын шыршалар құрайды.Саябақта қанша қайың және қанша шырша бар? Барлығы – 639 Қайың -- ? Шырша -- ?

6 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
6 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

7 слайд
Үйге тапсырма:
7 слайд
Үйге тапсырма:

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд
2-сабақ
9 слайд
2-сабақ

10 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 сынып
Санның бөлігін және бөлігі
бойынша санды табуға
берілген есептер
10 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 сынып Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

11 слайд
Сабақтың оқу мақсаты:
5.1.2.24 санның бөлігін
табу және бөлігі
бойынша санды табу
11 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

12 слайд
Ширату тапсырмасы.
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа
байланысты сұрақтар
1.Аралас сандар қалай қосылады?
2. Аралас саннан бөлшек қалай азайтылады?
3. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?
4.Аралас сандар қалай бөлінеді?
12 слайд
Ширату тапсырмасы. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар 1.Аралас сандар қалай қосылады? 2. Аралас саннан бөлшек қалай азайтылады? 3. Аралас сандарды қалай көбейтеміз? 4.Аралас сандар қалай бөлінеді?

13 слайд
1-тапсырма
1.Жаңа жыл мерекесіне арнап мектепте 48
кг.торт дайындалды.Ол торттың бөлігі
бастауыш сынып
2.оқушыларына берілді.Сонда бастауыш
сынып оқушыларына неше кг. торт берілді?
Торт - 48 кг
Бастауыш сыныпқа бөлігі --? Кг торт
13 слайд
1-тапсырма 1.Жаңа жыл мерекесіне арнап мектепте 48 кг.торт дайындалды.Ол торттың бөлігі бастауыш сынып 2.оқушыларына берілді.Сонда бастауыш сынып оқушыларына неше кг. торт берілді? Торт - 48 кг Бастауыш сыныпқа бөлігі --? Кг торт

14 слайд
2-тапсырма
1. Сәулеге көйлек тігу үшін 2 м 50
см мата , ал оның анасына көйлек
тігу үшін 3 метр мата керек.Сонда
анасына көйлек тігетін мата
Сәуленің көйлегіне кететін матаның
қандай бөлігін құрайды?
14 слайд
2-тапсырма 1. Сәулеге көйлек тігу үшін 2 м 50 см мата , ал оның анасына көйлек тігу үшін 3 метр мата керек.Сонда анасына көйлек тігетін мата Сәуленің көйлегіне кететін матаның қандай бөлігін құрайды?

15 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
15 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

16 слайд
Үйге тапсырма:
16 слайд
Үйге тапсырма:

17 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
17 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

18 слайд
Сабақ №3
18 слайд
Сабақ №3

19 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 сынып
«Бірлесіп орындалатын
жұмыс»
19 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 сынып «Бірлесіп орындалатын жұмыс»

20 слайд
Сабақтың мақсаттары:
5.5.1.3 жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар қолданып
мәтінді есептер шығару (мысалы,
бірлесіп жұмыс жасауға қатысты
есептер және тағы басқа);
20 слайд
Сабақтың мақсаттары: 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа);

21 слайд
Ширату тапсырмасы.
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа
байланысты сұрақтар
1.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай
қосуға болды?
2.Аралас сандарды қалай азайтамыз?
3.Жай бөлшек пен аралас сандарды қалай
көбейтеміз?
4.Жай бөлшектепді қалай бөлеміз?
21 слайд
Ширату тапсырмасы. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар 1.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосуға болды? 2.Аралас сандарды қалай азайтамыз? 3.Жай бөлшек пен аралас сандарды қалай көбейтеміз? 4.Жай бөлшектепді қалай бөлеміз?

22 слайд
1-тапсырма
1.Есепті шығар:
Айдана шоколадты 3
минутта, ал Дамир 6
минутта жейді.Олар осы
шоколадты бірге неше
минутта жеп бітіреді?
22 слайд
1-тапсырма 1.Есепті шығар: Айдана шоколадты 3 минутта, ал Дамир 6 минутта жейді.Олар осы шоколадты бірге неше минутта жеп бітіреді?

23 слайд
2-тапсырма
1. Жердің диаметрінің жуық шамасы
12800 км. Ол Күннің диаметрінің
құраса, Күннің диаметрін табыңдар.
23 слайд
2-тапсырма 1. Жердің диаметрінің жуық шамасы 12800 км. Ол Күннің диаметрінің құраса, Күннің диаметрін табыңдар.

24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

25 слайд
Үйге тапсырма:
25 слайд
Үйге тапсырма:

26 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
26 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

27 слайд
Сабақ №4
27 слайд
Сабақ №4

28 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 – сынып
Бірлесіп орындалатын
жұмыстарға қатысты есептер
28 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 – сынып Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

29 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.5.1.3 жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар
қолданып мәтінді есептер
шығару (мысалы, бірлесіп
жұмыс жасауға қатысты
есептер және тағы басқа)
29 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)

30 слайд
Ширату тапсырмасы.
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар
1.Натурал сан мен аралас сандар қалай
қосылады?
2.Натурал саннан бөлшекті қалай азайтамыз?
3. Натурал саннан аралас санды қалай
азайтамыз?
4. Натурал санды бөлшекке қалай көбейтеміз
және бөлеміз?
30 слайд
Ширату тапсырмасы. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар 1.Натурал сан мен аралас сандар қалай қосылады? 2.Натурал саннан бөлшекті қалай азайтамыз? 3. Натурал саннан аралас санды қалай азайтамыз? 4. Натурал санды бөлшекке қалай көбейтеміз және бөлеміз?

31 слайд
1-тапсырма
1. Тікбұрышты параллелепипедтің
ұзындығы 9 см, ені ұзындығының
бөлігін, ал биіктігі енінің бөлігін
құрайды. Тікбұрышты
параллелепипедтің көлемін
табыңдар.
31 слайд
1-тапсырма 1. Тікбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 9 см, ені ұзындығының бөлігін, ал биіктігі енінің бөлігін құрайды. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табыңдар.

32 слайд
2-тапсырма
2-тапсырма
1. Тікбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 9 см, ені
ұзындығының бөлігін, ал биіктігі енінің бөлігін
құрайды. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін
табыңдар.
32 слайд
2-тапсырма 2-тапсырма 1. Тікбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 9 см, ені ұзындығының бөлігін, ал биіктігі енінің бөлігін құрайды. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табыңдар.

33 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
33 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

34 слайд
Үйге тапсырма:
34 слайд
Үйге тапсырма:

35 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
35 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

36 слайд
Сабақ №5
36 слайд
Сабақ №5

37 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 – сынып
Бірлесіп орындалатын
жұмыстарға қатысты В нұсқа
есептерін шығару
37 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 – сынып Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты В нұсқа есептерін шығару

38 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.5.1.3 жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар қолданып
мәтінді есептер шығару (мысалы,
бірлесіп жұмыс жасауға қатысты
есептер және тағы басқа)
38 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)

39 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа
сабаққа байланысты сұрақтар
1. Мәтін есептердің шартын түсіндіріп бер?
2. Сұраққа байланысты қажетті белгілеулерді
ата?
3. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек
құрай аласыңдарма?
4. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар
қолдана аласыңдар ма?
39 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар 1. Мәтін есептердің шартын түсіндіріп бер? 2. Сұраққа байланысты қажетті белгілеулерді ата? 3. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрай аласыңдарма? 4. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана аласыңдар ма?

40 слайд
1-тапсырма
1. Хауыздағы су бір
құбырдан 7 сағатта толады,
ал екінші құбырдан хауыз 8
сағатта босайды. Екі құбыр
ашық болса, бассейін неше
сағатта толады? Есепті
шыарыңдар.
40 слайд
1-тапсырма 1. Хауыздағы су бір құбырдан 7 сағатта толады, ал екінші құбырдан хауыз 8 сағатта босайды. Екі құбыр ашық болса, бассейін неше сағатта толады? Есепті шыарыңдар.

41 слайд
2-тапсырма
1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан
аққаланы 12 минутта жасады. Қардан
жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана
жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40
минутта жасайды. Егер осы аққаланы
қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта
жасайды?
41 слайд
2-тапсырма 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды?

42 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
42 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

43 слайд
Үйге тапсырма:
43 слайд
Үйге тапсырма:

44 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
44 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

45 слайд
Сабақ №6
45 слайд
Сабақ №6

46 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 – сынып
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға
қатысты С нұсқа есептерін шығару
46 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 – сынып Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты С нұсқа есептерін шығару

47 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.5.1.3 жай бөлшектерге
арифметикалық амалдар қолданып
мәтінді есептер шығару (мысалы,
бірлесіп жұмыс жасауға қатысты
есептер және тағы басқа)
47 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)

48 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа
байланысты сұрақтар
1.Натурал сан мен аралас сандар қалай қосылады?
2. Жай бөлшек пен аралас сандарды қалай
көбейтеміз?
3. Аралас сандарды қалай азайтамыз?
48 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққа байланысты сұрақтар 1.Натурал сан мен аралас сандар қалай қосылады? 2. Жай бөлшек пен аралас сандарды қалай көбейтеміз? 3. Аралас сандарды қалай азайтамыз?

49 слайд
1-тапсырма
1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12
минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы
ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта
жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша
уақытта жасайды?
Есепті шеш.
49 слайд
1-тапсырма 1. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? Есепті шеш.

50 слайд
2-тапсырма
1.1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2
күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер
бір қойды арыстан, қасқыр және ит
бірлесіп жесе, неше күн жейді?
2.Есепті шеш.
50 слайд
2-тапсырма 1.1. Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? 2.Есепті шеш.

51 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
51 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

52 слайд
Үйге тапсырма:
52 слайд
Үйге тапсырма:

53 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
53 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

54 слайд
Сабақ №7
54 слайд
Сабақ №7

55 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 – сынып
Ондық бөлшек
55 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 – сынып Ондық бөлшек

56 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру;
5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу.
56 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу.

57 слайд
«Миға шабуыл» әдісі:
1. Ондық бөлшектер дегеніміз?
2. Дұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды
білесіңбе?Мысал келтір.
3. Бұрыс бөлшекті ондық бөлшекке қалай
айналдырамыз.
57 слайд
«Миға шабуыл» әдісі: 1. Ондық бөлшектер дегеніміз? 2. Дұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды білесіңбе?Мысал келтір. 3. Бұрыс бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз.

58 слайд
1-тапсырма
1. Сәйкестендір тесті.
Дұрыс бөлшек
Бұрыс бөлшек
Аралас сан
58 слайд
1-тапсырма 1. Сәйкестендір тесті. Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек Аралас сан

59 слайд
2-тапсырма
1. Бөлінділерді ондық бөлшек
түрінде жазыңдар:
27 : 10_________
81 : 100________
319 : 100_______
59 слайд
2-тапсырма 1. Бөлінділерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 27 : 10_________ 81 : 100________ 319 : 100_______

60 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Еркін микрофон»
әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына
қарай, өз түсінгенін, пікірін,
өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды
жасайды.
60 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

61 слайд
Үйге тапсырма:
61 слайд
Үйге тапсырма:

62 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
62 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

63 слайд
Сабақ №8
63 слайд
Сабақ №8

64 слайд
Сабақтың тақырыбы:
5 – сынып
Ондық бөлшектерді оқу
және жазу.
64 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5 – сынып Ондық бөлшектерді оқу және жазу.

65 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын
меңгеру;
5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және
жазу;
65 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу;

66 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққ...
66 слайд
«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабаққ...