Слайд "Абай Құнанбаев туралы" 1сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мұғалімнің құзырлылығын анықтайтын Мұғалімнің құзырлылығын анықтайтын
сауалнамасауалнама82
75
38
26
41
48
0
10
20
30
40
50
60
70
80
90
1 2 3 4 5 6
1- жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізуі;1- жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізуі;
2-мүғалімнің жанаша оқытуға дайындығы;2-мүғалімнің жанаша оқытуға дайындығы;
3- жұмысты ұйымдастырудағы зерттеулері;3- жұмысты ұйымдастырудағы зерттеулері;
4- ғылыми-зерттеу жұмыстарға қатысуы;4- ғылыми-зерттеу жұмыстарға қатысуы;
5-дарынды оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту;5-дарынды оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту;
6- үздіксіз өз білімін көтеруі;6- үздіксіз өз білімін көтеруі;
2 слайд
Мұғалімнің құзырлылығын анықтайтын Мұғалімнің құзырлылығын анықтайтын сауалнамасауалнама82 75 38 26 41 48 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 1 2 3 4 5 6 1- жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізуі;1- жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізуі; 2-мүғалімнің жанаша оқытуға дайындығы;2-мүғалімнің жанаша оқытуға дайындығы; 3- жұмысты ұйымдастырудағы зерттеулері;3- жұмысты ұйымдастырудағы зерттеулері; 4- ғылыми-зерттеу жұмыстарға қатысуы;4- ғылыми-зерттеу жұмыстарға қатысуы; 5-дарынды оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту;5-дарынды оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту; 6- үздіксіз өз білімін көтеруі;6- үздіксіз өз білімін көтеруі;
3 слайд
Абай шығармаларын таныстыру Абай шығармаларын таныстыру
барысында баланың өзіндік ізденісіне, барысында баланың өзіндік ізденісіне,
өз ойын,тұжырымын жеткізе білу өз ойын,тұжырымын жеткізе білу
қабілетін дамытуға барынша мән қабілетін дамытуға барынша мән
беріледі. Себебі ақын мұрасынан беріледі. Себебі ақын мұрасынан
әркімнің өз түйгені болады. Әрбір жанға әркімнің өз түйгені болады. Әрбір жанға
ақын жаңа қырынан ашылады. Кез ақын жаңа қырынан ашылады. Кез
келген сабақ алдында оқушының нені келген сабақ алдында оқушының нені
білетінін, нені білгісі келетінін анықтап, білетінін, нені білгісі келетінін анықтап,
білімді жүйелейміз. Тақырыпты білімді жүйелейміз. Тақырыпты
қорытындылағанда оқушы өзінің нені қорытындылағанда оқушы өзінің нені
үйренгендігін қорытып шығарады. үйренгендігін қорытып шығарады.
3 слайд
Абай шығармаларын таныстыру Абай шығармаларын таныстыру барысында баланың өзіндік ізденісіне, барысында баланың өзіндік ізденісіне, өз ойын,тұжырымын жеткізе білу өз ойын,тұжырымын жеткізе білу қабілетін дамытуға барынша мән қабілетін дамытуға барынша мән беріледі. Себебі ақын мұрасынан беріледі. Себебі ақын мұрасынан әркімнің өз түйгені болады. Әрбір жанға әркімнің өз түйгені болады. Әрбір жанға ақын жаңа қырынан ашылады. Кез ақын жаңа қырынан ашылады. Кез келген сабақ алдында оқушының нені келген сабақ алдында оқушының нені білетінін, нені білгісі келетінін анықтап, білетінін, нені білгісі келетінін анықтап, білімді жүйелейміз. Тақырыпты білімді жүйелейміз. Тақырыпты қорытындылағанда оқушы өзінің нені қорытындылағанда оқушы өзінің нені үйренгендігін қорытып шығарады. үйренгендігін қорытып шығарады.
4 слайд
Қарасөздің жалпы Қарасөздің жалпы
мазмұнымазмұны Шығарылған тұжырымШығарылған тұжырым
28-сөз. Абай халықты 28-сөз. Абай халықты
имандылыимандылы
ққаққа
. а. а
ққ
ылды ылды
тоқтатуга, біретоқтатуга, біре
уу
геге
қ қ
иянат иянат
жасамауға шақырады. Бәрі де жасамауға шақырады. Бәрі де
өз ісіне байланысты дейді.өз ісіне байланысты дейді. 1.1.
Өз-өзіңе сен.Өз-өзіңе сен.
2.2.
Өз өмірің үшін күресе Өз өмірің үшін күресе
біл, еңбек ет, оқыбіл, еңбек ет, оқы
34-сөз. Адам баласы бір-34-сөз. Адам баласы бір-
біріне қонақ, бірінсіз-бірінің біріне қонақ, бірінсіз-бірінің
кк
үү
ні жоні жо
ққ
. сонды. сонды
ққ
тан бір-тан бір-
біріне зияндбіріне зиянд
ық ық
ойламаойлама
уу
ы ы
керек.керек. 1.1.
Адамға адалдық керек.Адамға адалдық керек.
2.2.
Ешкімге күндестік Ешкімге күндестік
жасама, дос тжасама, дос т
ұұ
т.т.
3.3.
«Алланың өзі де рас, сөзі «Алланың өзі де рас, сөзі
де рас»:де рас»:
а) иманның үш шартын а) иманның үш шартын
орында: алланы сүй, орында: алланы сүй,
әділетті сүй.әділетті сүй.
ә) пайдакүнемдік, ә) пайдакүнемдік,
мақтаншақтықтан аулақ мақтаншақтықтан аулақ
бол.бол.
4 слайд
Қарасөздің жалпы Қарасөздің жалпы мазмұнымазмұны Шығарылған тұжырымШығарылған тұжырым 28-сөз. Абай халықты 28-сөз. Абай халықты имандылыимандылы ққаққа . а. а ққ ылды ылды тоқтатуга, біретоқтатуга, біре уу геге қ қ иянат иянат жасамауға шақырады. Бәрі де жасамауға шақырады. Бәрі де өз ісіне байланысты дейді.өз ісіне байланысты дейді. 1.1. Өз-өзіңе сен.Өз-өзіңе сен. 2.2. Өз өмірің үшін күресе Өз өмірің үшін күресе біл, еңбек ет, оқыбіл, еңбек ет, оқы 34-сөз. Адам баласы бір-34-сөз. Адам баласы бір- біріне қонақ, бірінсіз-бірінің біріне қонақ, бірінсіз-бірінің кк үү ні жоні жо ққ . сонды. сонды ққ тан бір-тан бір- біріне зияндбіріне зиянд ық ық ойламаойлама уу ы ы керек.керек. 1.1. Адамға адалдық керек.Адамға адалдық керек. 2.2. Ешкімге күндестік Ешкімге күндестік жасама, дос тжасама, дос т ұұ т.т. 3.3. «Алланың өзі де рас, сөзі «Алланың өзі де рас, сөзі де рас»:де рас»: а) иманның үш шартын а) иманның үш шартын орында: алланы сүй, орында: алланы сүй, әділетті сүй.әділетті сүй. ә) пайдакүнемдік, ә) пайдакүнемдік, мақтаншақтықтан аулақ мақтаншақтықтан аулақ бол.бол.
5 слайд
Қиянат - вредительствоҚиянат - вредительство
Имандылық - нравственностьИмандылық - нравственность
Ақылды тоқтату - быть благоразумнымАқылды тоқтату - быть благоразумным
Күні жоқ - не могут существоватьКүні жоқ - не могут существовать
Зияндық - вредЗияндық - вред
Емі - лекарствоЕмі - лекарство
Адам баласына - человечествоАдам баласына - человечество
Қор қылатын - делает несчастнымҚор қылатын - делает несчастным
Надандық - невежествоНадандық - невежество
Залымдық - коварствоЗалымдық - коварство
Ғылым-білімнің жоқтығы - отсутствие знания Ғылым-білімнің жоқтығы - отсутствие знания
Хайуандық - невежествоХайуандық - невежество
Ақылдың кедейлігі - бедность ума.Ақылдың кедейлігі - бедность ума.
5 слайд
Қиянат - вредительствоҚиянат - вредительство Имандылық - нравственностьИмандылық - нравственность Ақылды тоқтату - быть благоразумнымАқылды тоқтату - быть благоразумным Күні жоқ - не могут существоватьКүні жоқ - не могут существовать Зияндық - вредЗияндық - вред Емі - лекарствоЕмі - лекарство Адам баласына - человечествоАдам баласына - человечество Қор қылатын - делает несчастнымҚор қылатын - делает несчастным Надандық - невежествоНадандық - невежество Залымдық - коварствоЗалымдық - коварство Ғылым-білімнің жоқтығы - отсутствие знания Ғылым-білімнің жоқтығы - отсутствие знания Хайуандық - невежествоХайуандық - невежество Ақылдың кедейлігі - бедность ума.Ақылдың кедейлігі - бедность ума.
6 слайд
Қарасөздің жалпы Қарасөздің жалпы
мазмұнымазмұны Шығарылған тұжырымШығарылған тұжырым
Оныншы сөз. Оныншы сөз.
Және мал Және мал
тілейсіңдер, неге керек тілейсіңдер, неге керек
қылайын деп тілейсіңдер? қылайын деп тілейсіңдер?
Әуелі құдайдан тілеймісің? Әуелі құдайдан тілеймісің?
Тілейсің. Құдай берді, Тілейсің. Құдай берді,
бергенін алмайсың. Құдай бергенін алмайсың. Құдай
тағала саған еңбек қылып мал тағала саған еңбек қылып мал
табарлық қуат берді. Ол табарлық қуат берді. Ол
қуатты халал кәсіп қыларлық қуатты халал кәсіп қыларлық
орынға жұмсаймысың? орынға жұмсаймысың?
Жұмсамайсың. Ол қуатты Жұмсамайсың. Ол қуатты
орнын тауып сарп қыларды орнын тауып сарп қыларды
білерлік ғылым берді, оны білерлік ғылым берді, оны
оқымайсың. Ол ғылымды оқымайсың. Ол ғылымды
оқыса, ұғарлық ақыл берді, оқыса, ұғарлық ақыл берді,
қайда жібергеніңді кім біледі? қайда жібергеніңді кім біледі?
Ерінбей еңбек қылса, түңілмей Ерінбей еңбек қылса, түңілмей
іздесе, орнын тауып істесе, кім іздесе, орнын тауып істесе, кім
бай болмайды?...бай болмайды?...
Хош, сөйтіп жүріп-ақ мал Хош, сөйтіп жүріп-ақ мал
таптыңтаптың
,,
байыдың. Сол малды байыдың. Сол малды
сарп қылып, ғылым табу керек. сарп қылып, ғылым табу керек.
Өзіңе табылмаса, балаң Өзіңе табылмаса, балаң
тапсын. Ғылымсыз ахирет те тапсын. Ғылымсыз ахирет те
жоқ, дүние де жоқ. жоқ, дүние де жоқ.
6 слайд
Қарасөздің жалпы Қарасөздің жалпы мазмұнымазмұны Шығарылған тұжырымШығарылған тұжырым Оныншы сөз. Оныншы сөз. Және мал Және мал тілейсіңдер, неге керек тілейсіңдер, неге керек қылайын деп тілейсіңдер? қылайын деп тілейсіңдер? Әуелі құдайдан тілеймісің? Әуелі құдайдан тілеймісің? Тілейсің. Құдай берді, Тілейсің. Құдай берді, бергенін алмайсың. Құдай бергенін алмайсың. Құдай тағала саған еңбек қылып мал тағала саған еңбек қылып мал табарлық қуат берді. Ол табарлық қуат берді. Ол қуатты халал кәсіп қыларлық қуатты халал кәсіп қыларлық орынға жұмсаймысың? орынға жұмсаймысың? Жұмсамайсың. Ол қуатты Жұмсамайсың. Ол қуатты орнын тауып сарп қыларды орнын тауып сарп қыларды білерлік ғылым берді, оны білерлік ғылым берді, оны оқымайсың. Ол ғылымды оқымайсың. Ол ғылымды оқыса, ұғарлық ақыл берді, оқыса, ұғарлық ақыл берді, қайда жібергеніңді кім біледі? қайда жібергеніңді кім біледі? Ерінбей еңбек қылса, түңілмей Ерінбей еңбек қылса, түңілмей іздесе, орнын тауып істесе, кім іздесе, орнын тауып істесе, кім бай болмайды?...бай болмайды?... Хош, сөйтіп жүріп-ақ мал Хош, сөйтіп жүріп-ақ мал таптыңтаптың ,, байыдың. Сол малды байыдың. Сол малды сарп қылып, ғылым табу керек. сарп қылып, ғылым табу керек. Өзіңе табылмаса, балаң Өзіңе табылмаса, балаң тапсын. Ғылымсыз ахирет те тапсын. Ғылымсыз ахирет те жоқ, дүние де жоқ. жоқ, дүние де жоқ.